HD formatkrigen. - Side 244

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 244 av 653 FørsteFørste ... 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 240 241 242 243 244 245 246 247 248 254 264 274 284 294 304 314 324 334 344 354 364 374 384 ... SisteSiste
Viser resultater 4,861 til 4,880 av 13053
    Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dvd's at war...

Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Det er ingeting som tyder på at formatkrigen blir avgjort før 2008 er omme, og mest sansynlig blir resultatet da at vi får 2 formater på akkurat samme måte som idag. Eneste forskjellen er at vi da vil ha skikkelige spillere som vil støtte begge format fult ut, til en relativt billig penge. Akkurat nå ser jo spillerne forsåvidt billige for begge formater, men skal du ha begge formatene i en spiller så blir det dyrt.
    Det finnes ikke så mange multi spillere heller. LG's er visst ikke så veldig bra... Den begrenser funksjonene til både hd-dvd og blu-ray. Det er også en ting denne krigen dreier seg om, nemlig dvd. Det kan til syvende og siste ende med at hd formatene havner i samme kategori som den gamle laser discen. Det blir noe for de mest kravstore, en stund. Så vil det forsvinne sakte med sikkert...
    Jeg håper ikke dette vil skje, men det kan det fort gjøre...
    Går man tilbake i historien så er det ikke de beste formatene som vinner heller. Betamax var mye bedre enn vhs, men da vhs kom med opptaksfunksjon så var løpet kjørt. Nå har vi altså dvd, hd-dvd og blu-ray...
    Prisene på hd formatene er også helt sinnsyke. Det eneste stedet jeg har funnet hvor de har en grei pris er Spaceworld. Free Record Shop selger blu og hd til over 300 kroner. Når man kan kjøpe dvd'er til 49 så skal det litt til før folk faktisk bytter format...
    Tilbudet må bli bedre, markedsføringen hyppigere og prisene må ned på både discer og spillere. Dette må gå mye fortere enn vhs v.s dvd. Da var forskjellen så enorm at vhs aldri kunne vinne. Dvd'er tok mindre plass, det var special feautures og lyden var enorm(da).

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    WHY? Er det ikke naturlig å velge HD-spiller ut ifra hvilke filmer man kommer til å se?
    Tjah... Det er nettopp det som er problemet. Så lenge man har et format som alle filmer kan sees i, som gir bedre bildekvalitet på TVen enn TV-sendingene og der en film kan kjøpes for mindre enn et par kinobilletter, så er det nettopp det majoriteten av konsumentene velger. Dette formatet finnes og heter DVD.

Jeg tror at de færreste konsumenter er villige til å bytte bort den totale valgfriheten fra DVD-verdenen mot høyere bildekvalitet, men bare et begrenset filmutvalg. Det er bare to løsninger på dette: Rimelige multispillere eller at alle filmer kommer på begge formater. Førstnevnte er vel mer sannsynlig enn sistnevnte, skulle jeg tro... Og det å velge multispiller er vel det naturlige valget av HD-spiller for den som er interessert i bredest mulig utvalg av filmer.

Foreløpig har krigen mellom BD og HD-DVD fortsatt så mange likhetstrekk med krigen mellom SACD og DVD-A at jeg er usikker på om noen av formatene vil ta av i stor skala...

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har uthevet sekvensene hvor du bruker hersketeknikk med rødt og der du fremdeles gjenntar feilaktig fakta med blått.

Sitat Opprinnelig postet av teedjay
    Arty, dette har for lengst gått over i kategorien meningsløst ordkløyveri. Det virker som du overser det som passer seg og leter etter formuleringer som med overlegg kan "misforstås" for deretter å blåse dem opp stort for å kunne slå litt på "jeg vet best" tromma.

Siden video på HD DVD lagres med 30 fps timing - inkludert 24p - må det benyttes repeat flag i frame headerene. Jeg kalte det triksing med frame repeat flags, det er ikke det samme som at HD DVD trikser gernerelt og dermed ikke skulle ha ekte 24p.

Nei, ingenting konverteres til 30p - men det må lagres med samme timing som om det skulle vært 30 fps video. Siden det bare er 24 hele videobilder må det legges inn repeat flagg i datastrømmen for oppnå dette.

Hvis du hadde giddet å sitere neste setning fra det samme innlegget hadde du sett at jeg presiserte at datamengden og resultatet blir det samme :

Jeg sa også at dette ikke har noe som helst praktisk betydning og at det bare er to ulike måter å lagre unna 24p på.

Nå var ikke akkurat dette noe pro-BD argument, det var en digresjon, en liten parentes i en posting om hvordan videokilder med høyere framerate enn film potensielt kan bli en utfordring for HD DVD.

Nå klipper du sammen en rekke ting og setter det sammen på en måte som det aldri har vært presentert. Vi kunne godt diskutert argumentene enkeltvis, men utgangspunktet blir et helt annet når de postes inn i en negativ / fiendtlig setting som dette.

Det er nettopp slike besserwisser avfeininger, påstander om at dette skjønner du ikke, du misforstår, du har ikke fått med deg det fundamentale osv som jeg mener du bør spare deg for. Ikke at det biter på meg, men det er ikke utenkelig at din aggresive stil kan skremme enkelte fra å poste her - noe som ville vært trist. Jeg kaller det hersketeknikk siden det går mer på person enn sak innimellom.

Ta en stilstudie hos læremester Amir, innleggens hans er alltid i en hyggelig tone selv om han er fullstendig uenig, tar feil eller har rett.
    Gi opp teedjay!!
    Ditt første innlegg var et FUD innlegg mot HDDVD i orets egentlige forstand; "Fear, Uncertenty & Doubt", basert på feilaktig falsk informasjon og du gjenntar det igjen her.
    Jeg har forklart deg hva som er feil og misforståelser fra din side men du er tydelighvis ikke interessert i fakta og bare prøver å ro deg unna etter å tråkket i gjørmen med begge bena.

Når du nå for annen gang prøver å koke det ned til at jeg bruker hersketekknikker, når ditt siste innlegg er så full av hersketeknikk at jeg mangler fingere for å telle dem, så gidder jeg rett å slett ikke bruke tid på deg.
    I tillegg legger du et ansvar på meg for å skremme vekk folk med en aggressiv stil.
    Så hvor er ditt ansvar når du poster FUD?

Hva trodde du skulle skje når du forfattet et slikt FUD innlegg? At det ikke skulle bli oppdaget at det var FUD? At hvis du ble oppdaget så skulle du bli behandlet med silkehansker?
    Dette er trossalt et AudioVisuelt forum hvor korrekt teknisk forståelse kommer foran alt annet.

Det eneste jeg lover deg er at jeg vil fortsette å gå etter BD fanboy FUD i fremtiden på samme måte som jeg har gjort det i disse HD Formatkrig trådene nå i et år.

Husk når du leser dette at det var Du; teedjay, som beskyldte meg for å bruke hersketeknikk først.

BD fanboy FUD hører til på blu-ray.com, der kan man poste slikt i fred fordi alle som prøver å gå imot det får innleggene sine deleted og posteren blir "Banned".

Her er den originale "10 på topp" listen over folk som er blitt "banned" på blu-ray.com.
    Listen er nå strøket fra BD.com fordi så mange av dem som kom på listen var stolt over det.
    De som er kjent med AVS ser at det er veldig mange dyktige kunnskapsfulle folk som er "banned" fra BD.com.

Fra High Def Forum side 1 og 7.
    Watch out for these HD DVD trolls. - High Def Forum - Your High Definition Community & High Definition Resource

New Updated List!

Actually they closed that thread because the the fan that started it (BTbuck1...formally known as Brian@BBY on AVS) figured out that most people enjoy being recognized on the list.

here it is though

Tier 0
    1) Amirm /AVM$/BD.com-banned
    2) Oshodi /AVS
    3) rdjam /AVS
    4) Timothy Ramzyk /AVS
    5) MichaelHDDVD /AVS
    6) Nataraj /AVM$
    7) Lee Stewart /AVS
    8 ) Hmurchison /AVS/BD.com-banned
    9) Plazman /AVS
    10) MidnightWatcher /AVS
    11) DigitalfreakNYC /AVS
    11) Urza /AVS
    12) Xboxboi /AVS
    13) Robert George /AVS
    14) Robert Zohn /AVS
    15) cdzie1 /AVS
    16) nfinity /AVS
    17) Josh Zyber /DVD-Talk/(Josh Z) on AVS

Tier 1
    1) Kosty /AVS
    2) Reginald Trent /AVS
    3) kevivoe /AVS
    4) Andrew P /AVS
    5) HPforMe /AVS
    6) Deja Vu /AVS
    7) Superman /HTF/BD.com(banned)
    8 ) alpha21 /AVS
    9) wormraper /AVS
    10) Cees Alons /HTF
    11) Robert Crawford /HTF
    12) Adam Gregorich /HTF
    13) ILJG /AVS
    14) B.Greenway /AVS
    15) Bruceames /HDD
    16) Slim GoodBooty/AVS
    17) jdg345 /AVS
    18 ) WayneL /AVS
    29) Sean_O /AVS
    20) MichaelMullis /AVS
    21) Technicolor /AVS
    22) efxmaster /AVS
    23) Iggster /AVS
    24) HomerJay /AVS
    25) calikarim /AVS
    26 ) pteittinen /AVS
    27) tsd2005 /AVS
    28 ) Julie /HD GURU/Ucom-4/HDD
    29) Revolv(rdjam) /HDD
    30) PFC5 /HDD
    31) Godson /HDD
    32) Stew4HD /HDD
    33) HD-Stuntman /HDD
    34) alfbinet /AVS/BD.com(banned)
    35) jwv651 /AVS
    36)VC-1 /HDD-Banned /BD.com(banned)

Tier 2
    1) aaronwt /AVS/BD.com-banned
    2) HDDVDFuture /HDD-Banned (could be VC-1, see tier 1)
    3) Barricade /HDD (could be VC-1 & or HDDVDFuture see tier1 and ^)
    4) divian /HDD (could be moved, awaiting more votes)
    5) GizmoDVD /AVS
    6) BOO /AVS

Tier 3
    1) Cletus Clamsniffer /BD.com
    2) Blurry /HDD
    3) Mr. Neutral /BD.com (banned)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja.. Strengt tatt får du ikke DD+, du får DD eller DTS.. Ingen av delene er like bra som det originale DD+ sporet. Det er fortsatt bra lyd, og jeg er helt enig med deg i at det ikke er til å kimse av.. Personlig hører jeg uansett ikke forskjell på AC3 og ukomprimert PCM, men jeg ønsker allikevel å ha best mulig lyd.. Kanskje er det bedre uten at jeg legger merke til det..

Hehe, skjønner hva du mener på slutten der, men hva mener du med at jeg bare får DD? DD+ er vel bare DD med høyere bitratre? Nå må jeg leite igjen, har ikke kikka på specs på lenge.

EDIT:
    Fant det. Du har rett. Ikke at jeg kan klage over lydkvaliteten.

Newcomer Appeti sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    IFA 2007: Pioneer Blu-ray Player, Cars, Sin City

Posted September 7, 2007 by Marwin

IFA Pioneer unveiled their new Blu-ray player, the BDP-LX70A, which when released in Europe next month will supersede the BDP-LX70 model released earlier this year. The price of this high-end model will remain €1,300 and the only difference between the two models seems to be that the HDMI version has been upgraded from 1.2a to 1.3, which enables bitstream output of Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio. The player also features 1080p/24, HDMI 1.3, HDMI-CEC, Ethernet and DLNA. Pioneer further plans to introduce another player model in the US, the BDP-95FD, which they will be able to offer more information about at Cedia.

The highlight of Pioneer's Blu-ray showcase was their Blu-ray theater showroom where they were showing clips of new and upcoming Blu-ray movies including Cars, Wild Hogs, Sin City and Batman Begins. The Cars footage showed off the "Car Finder" interactive BD-Java feature allowing users to search for the more than 200 different cars featured in the movie, and even "race the clock" to find a specific car in a frozen frame of film. The Sin City and Batman Begins footage is hopefully a sign that these movies are being prepared for release and will make an appearance on Blu-ray soon.
    Dette innebærer vell at det bare er et tidsspørsmål før Batman Begins får en utgivelsesdato på BD.
    Da kommer kanskje Matrix etter hvert også?
    Og det er vell mange som går å venter på Sin City i HD. Herlig.
    Shrek kjøpes på DVD og settes å barnerommet med de to foregående.
    Transformers får jeg leie på DVD i vente på at de kanskje kommer på BD om en 18-20 mnd. Hvis ikke så klarer jeg meg fint uten.
    Jeg ser ingen grunn til å kjøpe meg en HD DVD spiller ennå, ut i fra relase planene på begge formatene så er det fremdeles stort forsprang til BD, syntes jeg.

Newcomer Haavard74 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mange som spekulerer i utfallet av denne krigen, og pr. dags dato virker det som de fleste ser for seg en fremtid med begge formater side ved side og kombispillere i stuene til folk flest. Men hvis det blir slik, hvorfor skal studioene fortsatt gi ut på BD da? HD DVD skal jo være billigere å produsere og man vil derfor få en større avkastning på HD DVD'er..

Disclaimer: Jeg baserer påstanden om at HD DVD er billigere å produsere utelukkende på påstander fremsatt i denne tråden, jeg innehar ingen innsidekunnskaper i denne saken.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haavard74
    Det er mange som spekulerer i utfallet av denne krigen, og pr. dags dato virker det som de fleste ser for seg en fremtid med begge formater side ved side og kombispillere i stuene til folk flest. Men hvis det blir slik, hvorfor skal studioene fortsatt gi ut på BD da? HD DVD skal jo være billigere å produsere og man vil derfor få en større avkastning på HD DVD'er..

Disclaimer: Jeg baserer påstanden om at HD DVD er billigere å produsere utelukkende på påstander fremsatt i denne tråden, jeg innehar ingen innsidekunnskaper i denne saken.
    Hvis HD-DVD hadde vært billigere å produsere så burde vel kanskje også være billigere enn Blu-ray utgivelsene? Men de koster jo stort sett like mye enda endel av Blu-ray utgivelsene er på BD-50 plater?

Tror i stor grad denne "krigen" kommer til å avgjøres av hva forbrukerne finner mest atraktivt over tid. Akkurat nå så virker det jo som om Blu-ray har en svært stor ledelse i antall solgte plater, men det totale volumet er selvsagt bare småtteri sammenlignet med SD-DVD. Så alt vil avhenge av at selskapene får ut nye spillere som folk finner attraktive, være seg HD-DVD eller Blu-ray.

For min del er det ett fett egentlig, jeg har en PS3 og den er jeg knallfornøyd med uansett om jeg har den primært som film-medium eller spillmaskin. Og de Blu-ray platene jeg har kjøpt har vært herlige så langt. Om jeg må investere i en HD-DVD maskin etterhvert tar jeg som det kommer.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er forskjell på veiledende pris og hva de faktisk koster i produksjon, det er også butikkene selv som styrer prisen, jeg vil tippe de tjener litt bedre på hd-dvd, men det blir bare synsing fra min side.. Uansett syntes jeg det ikke er værdt å bruke penger på noen av formatene..foreløbig..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Det er forskjell på veiledende pris og hva de faktisk koster i produksjon, det er også butikkene selv som styrer prisen, jeg vil tippe de tjener litt bedre på hd-dvd, men det blir bare synsing fra min side.. Uansett syntes jeg det ikke er værdt å bruke penger på noen av formatene..foreløbig..
    Hvis du ser på feks Amazon.com / Amazon.co.uk så vil du se at de fleste HD-DVD og Blu-ray titlene har omtrent samme retail-price (før rabatt). Dette er "veiledende markedspris".

Finner det lite trolig at butikkene kjører forskjellig fortjenestemargin på de to formatene. Om Sony eller Toshiba subsidierer plater har jeg derimot ingen anelse om men det tviler jeg litt på siden de vel ikke produserer platene selv.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok la oss si at innkjøpsprisen er den samme. Det koster mere å produsere BD plater, så ett eller annet sted i kjeden så er det noen som tjener mere penger på HD DVD..Eller er det noen som taper penger? Det hadde vært interessangt å vite nøyaktige tall der.. sponsing kan jo ikke holdes på i evigheter heller..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Ok la oss si at innkjøpsprisen er den samme. Det koster mere å produsere BD plater, så ett eller annet sted så er det noen som tjener mere penger på HD DVD..Eller så er det noen som taper mere penger..Sony? Det hadde vært interessangt å vite.. sponsing kan jo ikke holdes på i evigheter
    Forskjellen i produksjonskostnad er marginal når man ser på tallene jeg har postet tidligere. Og det er gamle tall. Det er ikke selvsagt at BD er dyrere å produsere enn HD-DVD selv om kapasiteten på platene er større. De kan selvsagt være det, men det er ingen selvfølge.

Så vidt jeg vet er ikke Sony direkte involvert i pressingen av platene, det er det egne selskaper som står for. Så jeg tviler egentlig på at det skjer. Det er uansett en dårlig strategi på lang sikt. Jeg vil nok derimot tro at både Sony og Toshiba står for endel forskning omkring formatene sine som bidrar til lavere kostnader i produksjonen og mer holdbare/feilfrie plater på sikt. Så man kan vel kanskje se på det som en form for subsidiering.

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tahustvedt
    Jeg får DD+ og jeg syns det er bra nok. DD på sitt beste er ikke til å kimse av.

Projektoren er i ene enden av rommet og Lydanlegget i andre. HTPCen står ved ene sideveggen. Jeg har lagt opp kabler for analogt signal også men de er av dårlig kvalitet og HD-lydkortet stoler jeg heller ikke på. Det går DVI-kabel bakover og lydsignalkabel fremover.
    DD er ikke noe dårlig det, men lyden som mange mener er bedre - å avfeie den med "HDMI dritt", den var jeg ikke helt med på.

Ellers, du får DTS og DD, *ikke* DD+ ut av optisk/coax

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker ikke HDMI fordi det er en korka kontakt og fordi den absolutt skal kombinere lyd og bildesignal.

Hvis du leser siste innlegget mitt så har jeg fått med meg nå at jeg får DD ut.

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker ikke HDMI fordi det er en korka kontakt og fordi den absolutt skal kombinere lyd og bildesignal.

Hvis du leser siste innlegget mitt så har jeg fått med meg nå at jeg får DD ut.
    Jeg liker den tunge og seriøse argumenteringen din "liker ikke HDMI fordi det er en korka kontakt"... Bra.

Selv bruker jeg HDMI ut fra PS3, HD DVDspiller, DVDspiller og Xbox Elite. Dette går inn i pre-amp med HDMI. Derifra til projektor med HDMI. Fungerer meget bra - og jeg får ikke en lyd soim nedkonverteres i avspiller. Etter littt plunder i begynnelsen fungerer det nå meget enkelt og smertefritt. Til en digital prosjektor er det og en fordel i.o.m. at signalet forblir digitalt hele veien.
    Kombinering av lyd og bilde, er det negativt? For meg er det viktigere at kvaliteten er bra.

Jeg leste innlegget ditt om at du så at du tok feil etter at jeg postet ja. Det viser da mao at forskjellen mellom HDMI og det du bruker er større en det du trodde.

Du må selvfølgelig få bruke hva du vil av kabler, men jeg syntes det ble litt for dumt med "HDMI dritt" o.l.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig er det bedre med ubehandlet signal hele veien. Jeg har ikke sagt noe annet. Skal jeg bruke HDMI fra HTPC må jeg ha en seks meter HDMI-kabel til receiver og så en 16 m HDMI-kabel tilbake til projektoren, eller kjøpe en HDMI-splitter. Ikke verdt det.

Jeg tok feil ang DD+ og coax og har sagt det. Hva vil du jeg skal si? Det virker som du er ute etter meg.

HDMI-kontakten er liten og ustabil i forhold til for eksempel DVI-kontakt. Greit at HDMI-signalveien er bra, bortsett fra at de må samle signalet, men jeg liker ikke kontakten. Min mening, respekter det uten å kalle meg dum.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDMI-kontakten er liten og ustabil i forhold til for eksempel DVI-kontakt. Greit at HDMI-signalveien er bra, bortsett fra at de må samle signalet, men jeg liker ikke kontakten. Min mening, respekter det uten å kalle meg dum.
    Helt enig, selv om det er litt off-topic. HDMI kontakten sitter alt for dårlig. Bare jeg skubber litt på benken hjemme, mister supra kablen kontakt med denon reciveren min. Forøvrig er hdmi en god løsning, hadde den hatt en bedre kontakt.....

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, tror ikke han mente at meningen din var dum, men måten du argumenterte på var litt "enkelt". Det du skrev nå i den posten over, var en bra forklaring, de andre forklaringene du hadde var litt.. ehh.. tynt..

Uansett, jeg håper det kommer kilder som har mulighet til å sende HDMI lyd og bilde hver for seg(2 HDMI ut). Det burde i praksis ikke vært noe stort problem, men det er vel mer et kommersielt problem. Det er så utrolig få som faktisk har behov for en slik løsning.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var tallene fra Nielsen inne:
    NXTbook flash detection page

BD: 56, HD DVD: 44

Ikke dårlig det..?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja. Jeg syns korka kontakt var dekkende. Men jeg burde skjønt at i denne hete debatten må alt forklares i detalj.

En HDMI-splitter er vel nok vil jeg tro, men det er ikke billig (sist jeg sjekka).

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var tallene fra Nielsen inne:
    NXTbook flash detection page

BD: 56, HD DVD: 44

Ikke dårlig det..?
    Se der ja, med Transformers som HD DVD ekslusiv også så kan det hende det fortsetter i den retningen frem til jul? Menmen, synsing er det mye av i denne tråden. Eneste svaret er å vente....

Side 244 av 653 FørsteFørste ... 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 240 241 242 243 244 245 246 247 248 254 264 274 284 294 304 314 324 334 344 354 364 374 384 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •