HD formatkrigen. - Side 240

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 240 av 653 FørsteFørste ... 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 236 237 238 239 240 241 242 243 244 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 ... SisteSiste
Viser resultater 4,781 til 4,800 av 13053
    Newcomer Skyline GT-R sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    I følge rykter fra BD fanboys ja.
    Ser man på statestikken så har Paramount gjennomgående DD+ for HDDVD og bare DD for BD.
    Blu-ray Disc Statistics
    HD DVD Statistics

Så kanskje vi skal la det argumentet ligge?

Vil du la argumentet ligge fordi du hvet du har feil?
    Det er veldig arrogant av deg å bare avfeie tekniske specs som er allmennkjent og som kom fram under lanseringen av denne filmen.

Uansett, ved lanseringen av Blades of Glory, så begynte det å spekuleres i om Paramount vil fase mer over på BD, og satse hardere på BD, (med tanke på at Blades Of Glory fikk langt bedre lyd spor enn det HD DVD utgaven fikk)

Dette KAN ha vært med på å skape panikk i HD DVD mafiaen`s propaganda og bestikkelse avdeling. At Paramount ønsket å fokusere på BD(fordi det var mer omsettning her og mye bedre lagrings kapasitet), dette ville ikke HD DVD tåle, derfor var de nødt til å bestikke Paramount for å få de til å legge all fremtidig (iallefall de neste 18 mnd`ene) BD utgivelser på is.

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Johnny
    Takk for linken.

Der fant jeg ut at av eksklusive BD-utgivelser, så er 162 av 187 med lossless-lyd, mot kun 29 av 179 eksklusive HD-DVD-utgivelser.

Du vrier jo alt rundt. Jeg kjøper det beste uansett format. Takk til Paramount, som ikke vil gi oss lossless-lyd.:evil:
    Greit at du vrir det til et fanboys argument, men poenget var faktisk hva Paramount har hatt som lyd politikk og ikke hva alle de andre har som lydpolitikk.
    Men for fanboys så dreier det seg vel alltid om å vri seg unna de ubehagelige fakta set fra BD's side, eller egentlig å alltid vri argumentet vekk fra fakta, ellers har dere jo ikke noe argument.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit at du vrir det til et fanboys argument, men poenget var faktisk hva Paramount har hatt som lyd politikk og ikke hva alle de andre har som lydpolitikk.
    Men for fanboys så dreier det seg vel alltid om å vri seg unna de ubehagelige fakta set fra BD's side, eller egentlig å alltid vri argumentet vekk fra fakta, ellers har dere jo ikke noe argument.
    Jeg begynner å bli veldig lei at du bruker 'fanboy'-uttrykket hele tiden. Jeg støtter HD og har gjort det i over 10 år. Har du ikke bedre argumenter enn å slenge sånne uttrykk, så får det være deg om deg.

Det er mange fantastiske utgivelser på både HD-DVD og BD. Liksom det er mange gode argumenter for HD DVD og det er mange gode arugumenter for BD.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skyline GT-R
    Vel, jeg tok ikke feil gjorde jeg, hvis du ser hva Paramount har brukt av lyd på sine utgivelser på begge formater.
    Prøv å sjekke fakta litt før du hiver deg over tastaturet i ekstase.
    Det er veldig arrogant av deg å bare avfeie tekniske specs som er allmennkjent og som kom fram under lanseringen av denne filmen.
    Den filmen ble aldri lansert på BD.
    Uansett, ved lanseringen av Blades of Glory, så begynte det å spekuleres i om Paramount vil fase mer over på BD, og satse hardere på BD, (med tanke på at Blades Of Glory fikk langt bedre lyd spor enn det HD DVD utgaven fikk)
    Det var nok bare BD fanboys våte drømmer som var grunnlaget for den spekulasjonen. Realiteten ble dramatisk motsatt.
    Tenk at en film med to homse kunstløpere skal bli det store lyd og trøste argumenetet fra BDfanboys, lyden på den filmen rocker sikkert!!!

Dette KAN ha vært med på å skape panikk i HD DVD mafiaen`s propaganda og bestikkelse avdeling. At Paramount ønsket å fokusere på BD(fordi det var mer omsettning her og mye bedre lagrings kapasitet), dette ville ikke HD DVD tåle, derfor var de nødt til å bestikke Paramount for å få de til å legge all fremtidig (iallefall de neste 18 mnd`ene) BD utgivelser på is.
    ÅÅÅÅÅÅHHHH nå virker du nesten voksen med slike slående argumenter.

Er det virkelig så vondt og vanskelig at sannheten om det halv bakte BD formatet kommer ut?

Er det ikke på tide at dere BD fanboys ser realiteten i øynene og viser ihvertfall et minimum av modenhet og forståelse for hva som virkelig er i ferd med å skje. Etter å vært høye på pæra og krevet HDDVD's død nå i et år så har balansen skiftet og BD er blitt "underdog".
    "Tough shit!"

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Johnny
    Jeg begynner å bli veldig lei at du bruker 'fanboy'-uttrykket hele tiden. Jeg støtter HD og har gjort det i over 10 år. Har du ikke bedre argumenter enn å slenge sånne uttrykk, så får det være deg om deg.

Det er mange fantastiske utgivelser på både HD-DVD og BD. Liksom det er mange gode argumenter for HD DVD og det er mange gode arugumenter for BD.
    Jeg bruker fanboy stempelet konsekvent på en type innlegg og det er de som vrir på fakta, kommer med usannheter for å skåre et poeng, og generelt sett bare er en kultivert drittslenging.

Du skjønner helt sikkert hvilken type innlegg jeg sikter til.
    Folk som poster innlegg som er nogenlunde saklige selv om de er fulle av feil bruker jeg ikke det utrykket.
    Når jeg tar frem BD fanboystempelet så er det for å karakterisere kvaliteten på innholdet og sentimentet som tydelig ligger bak.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil i tilleg rette oppmerksomheten mot det som har skjedd i tråden siden jeg postet sitatet fra Filmixer.
    En av Hollywoods mest aktede lyd proffer som sitter hver dag og mixer store Hollywood filmer.
    Det gjorde jeg som respons til helt saklige skuffelser over at Transformers ikke fikk True HD.
    Rett og slett for å gi folk et perspektiv på de faktiske forhold fra en som har mer greie på dette en noen her.

Men se hva som skjer. Hele BD fanboy flokken kommer ut å driter ut usakligheter til høyre og venstre i noe som ikke burde være mer av et argument enn at noen var skuffet over at fimen ikke fikk TrueHD, selv om det argumentet også er ganske grunnløst.

Hadde dere enda vært interesert i forskjellen på DD+ og True HD så hadde dere lest dere opp på informasjon om dette i diskusjonene som går i Insider tråden på AVS jevnlig og da burde ingen ha kommet med slik fanboy skitt.
    I slike tilfeller gir jeg tilbake med samme mynt. Men at det skal være nødvendig for BD fanboys å konsekvent komme med et slikt lavnivå av argumenter som har skjedd i kveld igjen, er nesten ikke til å fatte.

Slutt å være fanboy og heller prøvå sette dere inn i ralitetene i stedet for å lete høyt og lavt etter argumenter for noe som for meg likner mer på religiøs overbevisning enn noe annet.

Selv om vi elsker film så er fakta det at det er vi som skal betale gildet og filmselkapene og CE har bare en ting i tankene ; hvordan skal de best flå oss.

Jeg støtter det Tekniske best utviklete formatet med den beste foretningsmodellen som forhåpentlighvis får flest mulig folk til å migrere til HD.
    Dette fordi det sikrer meg størst mulighet på film i HD i fremtiden. Faren er fremdeles at hvis ingen av formatene selger bra nok å blir nisjeformater, eller forsvinner, så blir vi sittende med SD DVD.

I utgangspunktet er jeg ikke imponert over noen av formatene, jeg velger bare det beste av to onder.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke nettopp å vri argumentet vekk fra fakta du gjør nå, etter at Per Johnny postet linken som viser at BD-utgaven av Blades of Glory har PCM, noe HD DVD-utgaven mangler?

Den filmen ble aldri lansert på BD.
    Kan så være, men det var nære på, og såvidt jeg kan se her er denne utgaven bedre enn HD DVD-utgaven. Med andre ord, selv om den ble trukket i siste liten, var det rimelig nære på at Paramounts eneste film med lossless lydspor ble en BD.

Med mindre du mener disse bildene av coveret er forfalsket av fanboys, som du kaller dem. Mener du det?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Er det ikke nettopp å vri argumentet vekk fra fakta du gjør nå, etter at Per Johnny postet linken som viser at BD-utgaven av Blades of Glory har PCM, noe HD DVD-utgaven mangler?

Kan så være, men det var nære på, og såvidt jeg kan se her er denne utgaven bedre enn HD DVD-utgaven. Med andre ord, selv om den ble trukket i siste liten, var det rimelig nære på at Paramounts eneste film med lossless lydspor ble en BD.

Med mindre du mener disse bildene av coveret er forfalsket av fanboys, som du kaller dem. Mener du det?
    Jeg så de bildene for lenge siden og da mener jeg i sommer en gang lenge før noen ante noe om Paramount eksklusiviteten.
    Da ble det diskutert på AVS om dette var promotion bilde siden det dukket opp på en web side og at bildene på den side for pre. releases ofte hadde fakta feil som blir rettet når disken faktisk er i handelen. Ikke noe dramatisk i det, noe som skjer stadig .
    Flere på AVS har påstått at det finnes BD utgave av denne filmen i Canada, men etter det første sensajonlismen så har det blitt stille, så jeg har ikke sett noen som har bekreftet at disken eksisterer og hva slags lydspor den har.
    I tillegg til det så gir jeg jamt F*** i filmen og denne problematikken.

Det viktige poenget her er at noen er så tåplige at de bruker en tredjerangs kunstløpfilm som argument for at HDDVD er et dårlig format og ikke har plass til True HD, men at den ville hatt det hvis den hadde kommet ut på BD, "og da kunne alle BD smurfene hoppet å danset å vært glade, men nå har den onde HDDVD ødelagt hele lykken deres." Omtrent på det nivået oppfatter jeg disse argumentene rundt BoG og TrueHD.

Både Filmixer, Amir og mine henvisninger til Paramounts statestikk for lydspor på sine filmer i begge formater viser at Paramount ikke ser det som noe poeng å bruke tid og penger på True HD og til å med mest har brukt DD på BD og DD? på HDDVD.
    Men ingen her ser ut til å få med seg at dette var en fakta informasjon fra min side og hadde ingen ting med formatene å gjøre.
    Det var folk som åpostet etterpå som gjorde det til en uendelig tåpelig formatkrig argument uten å ta hensyn til den faktainformasjonen som jeg la frem.

Denne trenden er så idiotisk at jeg finner ikke ord for det. Kan virkelig folk ikke se at informasjon er informasjon uten å lage de mest tåpelige argumenter ut av det?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er mer for folk å kose seg med utover natten. Dette viser bedre hvilket idiotisk lavnivå av inteligens som BDA folk kan klare å komme opp med. En av mange grunner til at jeg ikke synes noe særlig om hele Blu-Ray kulturen.

Blu-ray to buyers: be smart, pay more
    Matthew Moskovciak

The format war between HD DVD and Blu-ray can cause some heated arguments from fan boys on both sides, but I think all fans of high-definition discs will get a kick out of this story. In an article by Pocket-lint, not only did Sony executive Don Eklund invite Toshiba and Microsoft to join the Blu-ray camp (ha-ha), but vice president Rich Marty dropped this gem of a quote:

"The DVD format was good, but profitability only lasted for a couple of years before there was no money to be had in the hardware market," said Marty. "We believe consumers are smart enough to realise the benefits and pay the extra accordingly."

Note to Sony: consumers don't care that DVDs aren't profitable for hardware makers, as demonstrated by DVD being one of the biggest success stories in consumer electronics history. And if being smart is paying more, then those who shelled out $600 for an iPhone nine weeks ago, only to see it drop to $400 today, must feel like geniuses. One more quote from the Pocket-lint article:

And as for how consumers are supposed to get around the Dreamworks and Paramount shift to HD DVD? "Buy it on DVD," Marty suggested - before quickly adding that Blu-ray players have upscaling features so you can still get the most out of the picture quality.

That quote says a lot, and it's not good news for Blu-ray. As much as HD DVD and Blu-ray go back and forth, the biggest threat to both high-def formats is standard DVD, where you can get any movie you want, at a cheap price, that plays on a cheap player. HD DVD (and Blu-ray) may be the look and sound of perfect, but for most people DVD is the look and sound of good enough.
    Blu-ray to buyers: Be smart, pay more | Crave : The gadget blog

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det viktige poenget? Din personlige mening om kvaliten på filmen ser jeg ikke helt relevansen av, den var da vitterlig en box office-suksess uansett. Jeg synes forøvrig Michael Bay stort sett lager ganske kjipe filmer, men det har da overhodet ingen betydning for noe som helst.

Klart, om "smurfene", som du kaller dem, påstår HD DVD er dårlig fordi én spesifikk film ikke har TrueHD, er de et stykke ute på jordet. Men om det er tilfellet at BD-utgaven ville hatt lossless lyd, og dette ble valgt bort på HD DVD på grunn av plasshensyn, er ikke det et høyst reelt argument for det formatet? Men for alt jeg vet var det kanskje planlagt lossless lyd på begge, og det ble videre droppet fra begge...ikke godt å si da BD-utgaven åpenbart aldri kom ut, og det er iallefall ganske selvsagt at Paramount aldri i livet ville innrømmet noe slikt nå.

Ellers er jeg veldig enig med Per Johnny, det må da gå an å holde en høflig tone. Å kalle folk for fanboys og smurfer og propagandaofre leder ingensteds, det er ikke langt unna personangrep, og får iallefall ingen positive konsekvenser.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skyline GT-R
    Kremt.. I utgangspunktet så var det annonsert at HD DVD utgaven skulle ha TrueHD også, av en eller annen grunn har de valgt å droppe dette også. Så hvorfor er du så sikker på at de ville ha valgt å beholde PCM på Blu-Ray utgaven?

Når det er sagt, akkurat når det gjelder ukomprimert lyd, her har Blu-Ray helt klart en fordel med tanke på plass. Så lenge de bruker BD-50 plater, så er det relativt enkelt å få plass til et ukomprimert spor. Ulempen er selvsagt at det er mer eller mindre låst til PCM(ikke obligatorisk med TrueHD dekoder i spillerne), men jeg tror faktisk ikke at de ser på det som noen stor ulempe. (Mer å laste ned for internettpirater).

Som Per Johnny skriver, de aller fleste Blu-Ray eksklusive titler har ukomprimert lyd. Dette gjelder ikke i samme grad for HD-DVD.. Så på dette området vinner Blu-Ray. Punktum.

Kvalitetsforskjellen mellom TrueHD og Dolby Digital Plus 1.5mbps er mest sansynlig umulig å høre for oss "vanlige" personer, spesielt når vi får receivere som kan ta imot disse sporene og dekode dem internt.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er mer for folk å kose seg med utover natten. Dette viser bedre hvilket idiotisk lavnivå av inteligens som BDA folk kan klare å komme opp med. En av mange grunner til at jeg ikke synes noe særlig om hele Blu-Ray kulturen.
    En interessant konklusjon fra din side må jeg si. Sony er selvsagt dumme hvis de tror at folk ønsker å betale mer for HD enn for SD. Og det er selvsagt håpløst å ønske å tjene penger på produktene sine. Sony er jo teite uansett ser det ut til. Sony er teite fordi de ikke tjener nok penger (nå går de snart på ræva!) og deretter er de teite for å forsøke å selge produkter med profit (HD på disc skal gies bort til <160 USD).

De burde selvsagt gjøre som Tosh og selge produktene med et stort tap fra dag en. Vi ser glatt i bort fra at den eneste måten den forretningsmodellen vil kunne fungere på er at de seinere vil dra inn sine investeringer gjennom patentlisenser fra andre. Eller? Hadde de vært så gavmilde så hadde de vel kanskje sett seg tjent med å bundlet sin 200 USD HD DVD med en 200 USD full HD 1080p 50-tommer flatskjerm og et 7.1-lydanlegg. God lyd og bilde skal ikke koste!

Interessangt nok er modellen som har fungert ved tidligere formatintroduskjoner (innkludert DVD-Video) nå plutselig blitt beviset på en lavpannet grådighetskultur. Hvis ikke spillerne koster så lite at selv den mest halvblinde pensjonist lar seg friste av en spillere på en tilbudspalle på Rema allerede under introduksjonen så er formatet dømt til å bli en fiasko.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Kremt.. I utgangspunktet så var det annonsert at HD DVD utgaven skulle ha TrueHD også, av en eller annen grunn har de valgt å droppe dette også. Så hvorfor er du så sikker på at de ville ha valgt å beholde PCM på Blu-Ray utgaven?

Når det er sagt, akkurat når det gjelder ukomprimert lyd, her har Blu-Ray helt klart en fordel med tanke på plass. Så lenge de bruker BD-50 plater, så er det relativt enkelt å få plass til et ukomprimert spor. Ulempen er selvsagt at det er mer eller mindre låst til PCM(ikke obligatorisk med TrueHD dekoder i spillerne), men jeg tror faktisk ikke at de ser på det som noen stor ulempe. (Mer å laste ned for internettpirater).

Som Per Johnny skriver, de aller fleste Blu-Ray eksklusive titler har ukomprimert lyd. Dette gjelder ikke i samme grad for HD-DVD.. Så på dette området vinner Blu-Ray. Punktum.

Kvalitetsforskjellen mellom TrueHD og Dolby Digital Plus 1.5mbps er mest sansynlig umulig å høre for oss "vanlige" personer, spesielt når vi får receivere som kan ta imot disse sporene og dekode dem internt.
    Hvis du hadde kikket på linken Per Johnny pastet fra eBay på den ene BD BoG discen som er ute til salg der så hadde du sett den har PCM audio. Så dette er ikke et -kanskje- tilfelle. Utgivelsen hadde PCM audio.

Active oba sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sandnes
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja, Paramount har så langt ikke gitt ut noen filmer med lossless lyd. De annonserte at Blades of Glory skulle komme med PCM for BD og TrueHD for HD DVD og dermed bli den første filmen med lossless lyd. Nå viste det seg at den allikevel ikke kom med lossless lyd. Er det da så sikkert at de ikke hadde droppet dette også på Blu-ray utgaven?

En grunn til at mange Blu-ray utgivelser kommer med PCM er nok også at alternativet er standard DD eller DTS. Mange Blu-ray spillere kan ikke dekode et DD+ spor. For HD DVD er det nok mer fristende å benytte DD+ da alle spillere kan dekode dette. Du skal nok også ha rimelig high end utstyr og gode ører for å høre forskjell på DD+ og PCM.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Okey, etter å ha kikket på Ebay siden så skal jeg være enig i at det ser ekte ut.. Beklager at jeg ikke sjekket ut den linken før jeg uttalte meg..

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer dingsen som garantert vil velte HD DVD en gang for alle :P

Er vel mer et "nice to have" enn et "must have" produkt, men kult i alle fall:
    Blu-ray-tårnet vil dominere verden - Dingz : Dingz Hjemme

Active oba sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sandnes
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Okey, etter å ha kikket på Ebay siden så skal jeg være enig i at det ser ekte ut.. Beklager at jeg ikke sjekket ut den linken før jeg uttalte meg..
    Samme her inrømmer at den ser ekte ut, ja :-|

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Klart, om "smurfene", som du kaller dem, påstår HD DVD er dårlig fordi én spesifikk film ikke har TrueHD, er de et stykke ute på jordet. Men om det er tilfellet at BD-utgaven ville hatt lossless lyd, og dette ble valgt bort på HD DVD på grunn av plasshensyn, er ikke det et høyst reelt argument for det formatet?
    Hvis du ser på lengden på filmen som er på skarve 93 minutter og ser på andre filmer på HDDVD som faktisk er lenger og har True HD så blir jo plasshensyn et så søkt og oppkonstruert argument at man kan finne hundre måter å kalle argumentet idiotisk på.
    Det blir like dumt som når BDA sjefen Simons står på IFA og argumenterer for at HDDVD har for liten plass for filmen Cars på 116min, når han burde vite at King Kong på HDDVD er på 187min.
    Har man ikke bedre argumenter for formatet sitt så burde man heller gå stille i dørene.

Hvis folk ikke tar mer hensyn til de reelle fakta når de argumenterer for sitt format så finner jeg det helt saklig å kalle dem fanboys.
    Oppkonstruerte poeng som glatt overser fakta regner jeg som for fanboy argumenter.
    Det som forundrer meg er at det er jeg som får kritikken når jeg peker på fakta mens de som overser fakta og snur og vender på dem for å underbygge et argument ikke får noe kritikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit at du vrir det til et fanboys argument
    Men for fanboys så dreier det seg vel alltid om å vri seg unna
    Det var nok bare BD fanboys våte drømmer
    Er det ikke på tide at dere BD fanboys
    Ingen tvil hvem som er fanboy her akkurat.
    For min del er denne tråden her underholdene, men slike poster trenger vi ikke å ha her

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Her kommer dingsen som garantert vil velte HD DVD en gang for alle :P

Er vel mer et "nice to have" enn et "must have" produkt, men kult i alle fall:
    Blu-ray-tårnet vil dominere verden - Dingz : Dingz Hjemme
    Mye mulig. Dette er jo et typisk produkt som CEDIA-medlemmene selger til de rike kundene sine i filmindustrien.

Side 240 av 653 FørsteFørste ... 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 236 237 238 239 240 241 242 243 244 250 260 270 280 290 300 310 320 330 340 350 360 370 380 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •