HD formatkrigen. - Side 234

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 234 av 653 FørsteFørste ... 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 230 231 232 233 234 235 236 237 238 244 254 264 274 284 294 304 314 324 334 344 354 364 374 ... SisteSiste
Viser resultater 4,661 til 4,680 av 13053
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skyline GT-R
    Og jeg skal røyke mine hvite tennis sokker med blå og røde striper, mens jeg knuser 2-3 HD DVD Spillere med slegge.
    Du for beholde en i såfall da, så du har noe å spille av filmer fra Warner på.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det tydelig at de fleste temaer er diskutert ihjel når en leser de siste dagers postinger. Men det er kanskje ikke så rart. BD leder fortsatt filmsalget, og har gjort det siden januar 07. HD DVD siden svarer hver måned med at de dårlige tallene ikke var så dårlige som fryktet.

Det eneste som står igjen fra HD DVD siden nå er å ta opp tråden om profile 1.1 og 2.0 etc. Sukk.

Og nå er det vel på tide å betemme seg for om PS3 skal regnes med eller ikke. Nå skal man huske på at HD DVD-spilleren også er en DVD-spiller; så at PS3 også er en spillkonsoll så er den likså en BD-spiller. Ikke alle som kjøper PS3 bruker den som en BD-spiller, men veldig mange gjør det. Mange HD DVD tilhengere har tidligere argumentert med at HD DVD-spillerne er så billige , at man like godt kan kjøpe seg en slik spiller når en skal handle ny DVD-spiller.

el, det samme vil gjelde for PS3. Om mange i dag ikke bruker den som BD-spiller, så er det likefullt millioner av BD-spillere der ute.

Så drit i profiles og HDi. Jeg spør:

hvilket format kommer med flest spillere utover vinteren, hvilket format kommer med flest box-office titler utover, hvilket format selger dobbelt så mange titler, hvilket format har størst støtte av de som virkelig betyr noe i elektronikk og filmbransjen.

Jeg skal klare meg lenge uten PiP og annet uvesentlig morro. Det jeg derimot ikke klarer meg uten er gode titler i HD, og her knuser jo Blu-ray HD DVD (jfr blant annet siste topp 20-lista).
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Nå er det tydelig at de fleste temaer er diskutert ihjel når en leser de siste dagers postinger. Men det er kanskje ikke så rart. BD leder fortsatt filmsalget, og har gjort det siden januar 07. HD DVD siden svarer hver måned med at de dårlige tallene ikke var så dårlige som fryktet.

Det eneste som står igjen fra HD DVD siden nå er å ta opp tråden om profile 1.1 og 2.0 etc. Sukk.

Og nå er det vel på tide å betemme seg for om PS3 skal regnes med eller ikke. Nå skal man huske på at HD DVD-spilleren også er en DVD-spiller; så at PS3 også er en spillkonsoll så er den likså en BD-spiller. Ikke alle som kjøper PS3 bruker den som en BD-spiller, men veldig mange gjør det. Mange HD DVD tilhengere har tidligere argumentert med at HD DVD-spillerne er så billige , at man like godt kan kjøpe seg en slik spiller når en skal handle ny DVD-spiller.

el, det samme vil gjelde for PS3. Om mange i dag ikke bruker den som BD-spiller, så er det likefullt millioner av BD-spillere der ute.

hvilket format kommer med flest spillere utover vinteren, hvilket format kommer med flest box-office titler utover, hvilket format selger dobbelt så mange titler, hvilket format har størst støtte av de som virkelig betyr noe i elektronikk og filmbransjen.

Jeg skal klare meg lenge uten PiP og annet uvesentlig morro. Det jeg derimot ikke klarer meg uten er gode titler i HD, og her knuser jo Blu-ray HD DVD (jfr blant annet siste topp 20-lista).
    Du har rett i at dette temaet begynner å bli utdebatert,så hvorfor maser du fremdeles om hvem som selger mest,og kommer med de beste titlene o.s.v. HDDVD er og blir et format du må akseptere befinner seg på denne kloden. For meg og mange andre er det viktigste å se film og ha det utstyret som trengs uansett om det er BD eller HDDVD. Begge systemene har gode titler i HD og begge kommer med gode titler i HD.Det er for mange av helt uintressant om hvem som knuser hvem.Ingen blir knust i denne omgangen selv om noen har spådd HDDVD død over lang tid, så vil vi ha begge være oppe og går i de neste 2 år.
    Stølen

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dynamicHD - Connecting HD DVD to the Internet

Mange gode titler som kommer mot jul.. Artig å se en del Blu-Ray eksklusive titler på den listen. Gleder meg spesielt til Pan's Labyrinth.

Litt reklame om det "nye" interaktive systemet til HD-DVD:

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Litt reklame om det "nye" interaktive systemet til HD-DVD:
    Hmmm stiller meg ganske tvilende til om denne interaktiviteten blir noe mer atraktivt enn bonusmatrialet på dvd. Er det egentlig noe vi kommer til å benytte oss av? Når vi ikke enda har fått et fungerende system for EPG til opptak av tvprogrammer (som egentlig er BÅDE nyttig OG lettvint). Tror dette er ting som faller i "kjekt å ha" kategorien men som er lite vesentlig.

Facinerende hva som kan lages av muligheter med dagen teknologi alikevel. Kan jo hende at de finner opp noe som slår ann. Men har vanskelig for å se hva det kunne være.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man

Problemet for mange her inne er jo det at de henger seg opp i ett format og støtter og argumenterer for det med liv og død! Du syter og klager over det de samme tingene som HD-DVD siden kommer med, mens du repeterer deg selv hele tiden! Hva med å være litt ydmyk og si at det også er en del gode HD DVD ekslusive tilter ute og på vei.! Du nevner jo at blu-ray har gode titler, men utelater helt de gode som er HD DVD ekslusive! For min del så har begge formater en del gode titler som er ekslusive! Det er jo egentlig filmene vi alle er interessert i uansett format!!!! I praksis så er det en grunn liten forskjell på film opplevelsen på de forskjellige formatene. Det er først og fremst spillerene og resten av utstyret som utgjør forskjellene her!

Blu-ray har en del mere lagringskapasitet nå, men er litt treg i interaktiviteten. HD DVD har mindre lagringkapasitet, men allerede klar støtte for interaktivitet. Begge formatene kan bruke mpeg4 ala vc-1 og avc. Begge kan bruke True ditt og datt og lossless! Blu-ray har riktig nok litt høyere specs på bitrate! Men i praksis så har dette lite å si. Det er utgivelsene og utstyret det spilles på som står for kvaliteten. Vel, klart blu-ray kan ha plass til lengre filmer, so what? Det gjelder uansett så få filmer at det blir ett svakt argument for massene!

Det beste hadde vært om alle utgivelser kom på begge formatene, så er det opp til enhver hvilket format de vil ha! Men så enkelt er det nå ikke....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor film skal være så forbanna mye bedre bare den er i HD av noe slag. Hva er greia med å se Notthing Hill flere ganger bare fordi den er i HD (eks!!). Det gjør ikke filmen stort bedre. Ei heller er det slik at jeg gidder å bruke masse cash på filmer jeg allerede har på DVD. Er jo bare å skalere i vei om man ønsker litt mer dypde og kvalitet i bilde. Tull spør du meg å hige seg etter lister med filmer som VAR populære og gode en tid tilbake, når det er de nye som skal avgjøre hvorvidt det er en suksess å være i BD eller HD-DVD leieren.

Bare sier det jeg, for det virker til tider som den tekniske diskusjonen dreier seg om filmtitler fremfor selve spillerne. Spør du meg så mangles det fortsatt svært mange avspillere i flere klasser. Det er ikke slik at flesteparten som eier en PS3 eller xbox360 bruker den til film. Faktisk er det svært få, omtrent en hard kjerne som her. Det er bransjen og media selv som hauser opp diskusjoner som dette med at "joda, de fleste har en HD avspiller i stua og bruker den ofte, derfor lanserer vi yndlingsfilmene til far og mor i tur og orden på et nytt format". NEI, det er ikke slik det foregår i alles hjem.

Hvor blir det av priskrigen som er enda viktigere enn tittelkrigen?? Hvor blir det av gode avspillere i budsjett klassen?? 2500,- for en avspiller er ikke billig når du får en god dvd spiller til under 1000,-. Og det er faktisk slik at majoriteten anser en dvd spiller til 2k som altfor dyrt, ikke temmelig billig som de fleste her ville ha sagt
    Lige så med en HD avspiller til 5k (for det er hva en med god kvalitet koster).
    puh...

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heldigvis ser ut som om tklev lykkes bedre med å få respons på Dynamic HD enn den jeg postet i går.

Det er blitt litt mer klarhet rundt Dynamic HD.
    Dette er en tysklaget funksjon fra firmaet Imogen som vil selge sine tjenester til Europeiske innholdsleverandører.
    De store USA studioene vil ha sine egne løsninger, slik som Universals U-Control.
    Det vil sikkert dukke opp mange forskjellige serverløsninger som forskjellige innholdsleverandører vil koble forskjellige filmer opp mot.
    Her er amir's forklaring om Imogens løsning.
    Sitat Opprinnelig postet av amirm Vis post
    DynamicHD is developed by Imageon. They are our most creative HDi developers in Europe and are doing a lot of this on their own. While we are supporting them some, much of what you see is their own creation, including network connectivity and server work. They have done all of this simply by reading the spec....
    Her er også en link til en promotion for Dynamic HD; Tune HD

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Hmmm stiller meg ganske tvilende til om denne interaktiviteten blir noe mer atraktivt enn bonusmatrialet på dvd. Er det egentlig noe vi kommer til å benytte oss av? Når vi ikke enda har fått et fungerende system for EPG til opptak av tvprogrammer (som egentlig er BÅDE nyttig OG lettvint). Tror dette er ting som faller i "kjekt å ha" kategorien men som er lite vesentlig.
    Det er litt merkelig det der, interaktivitet er helt klart noe studioene mener vi "må" ha, så enten er de på villspor, eller så vet de noe vi audio/video-freaks ikke vet.. Personlig er jeg ikke noe spesielt opptatt av det, men jeg likte nå i det minste listen med titler som skulle få denne støtten mot jul. (Deriblandt Pan's Labyrinth og Saw-titlene. Håper den første får engelsk, eller aller helst norsk teksting. Saw-titlene er jo allerede tilgjengelig på Blu-Ray, men syntes det var artig at de var tatt med.. )

Det hadde definitivt vært kult å kunne sett trailere til nye og aktuelle filmer, spesielt dersom båndbredden var såpass kjapp at de mer eller mindre kunne streames. Jeg gjør allerede dette på PS3, men den har fordelen av å ha en "gigantisk" HD, og jeg laster ned mange nye trailere der for å briefe med kommende titler som kan bli intr..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andylove
    Det er ikke slik at flesteparten som eier en PS3 eller xbox360 bruker den til film. Faktisk er det svært få, omtrent en hard kjerne som her.
    Alle som kjøper HD DVD-addon til Xbox 360 kjøper den kun for å se film.

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=tklev] Saw-titlene er jo allerede tilgjengelig på Blu-Ray, men syntes det var artig at de var tatt med.. )

QUOTE]

Saw er sensurert på Blu-Ray, håper den ikke er det på HD DVD...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Det er litt merkelig det der, interaktivitet er helt klart noe studioene mener vi "må" ha, så enten er de på villspor, eller så vet de noe vi audio/video-freaks ikke vet..
    For en stund siden leste jeg (men husker ikke hvor, så ta det som du vil) at studioene var fullt klare over at det var en ekstremt liten del av kundene som faktisk tok bruk av ekstramaterialet på DVD. MEN! Av en eller annen grunn solgte de bedre med ekstramaterialet enn uten - så... de ga egentlig blaffen i om vi brukte ekstramaterialet - fordi det var marketing, det førte til mer salg... og relativt betydelig mersalg sikkert og siden de bruker såpass mye ressurser på det. Leser man reviews og slikt (både trykt og på nett) får man jo inntrykk av at extras er viktig... ergo vil vel kundene ikke kjøpe en disc uten. Da får de lissom ikke valuta for pengene. Ergo har vel Hollywood skapt en situasjon der de bare må fortsett med ekstras... selv om det koster mer

Personlig har jeg sett ekstramaterialet på rundt 1% av mine DVD'er.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ITavisen | - Vi kommer til å vinne!

"Igjen i HD DVD-leiren finner vi Microsoft og Toshiba som de to største. Om disse klarer å hamle opp med noe som ser ut som en tilnærmet samlet mykvare- og hardvarebransje synes nå mer enn tvilsomt."
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Blu-ray har riktig nok litt høyere specs på bitrate! Men i praksis så har dette lite å si. Det er utgivelsene og utstyret det spilles på som står for kvaliteten.
    Ikke for å rippe opp i dette til det kjedsommelige, men bitraten på BD er mer enn "bare litt høyere", den er 50% høyere.

Det er HD avspilling av film (og spesielt kinofilm) som stort sett diskuterers her inne. Med kinofilm snakker vi om 24 fps som BD lagrer native (og HD DVD trikser til med frame repeat flags). Vi må ikke glemme at 24fps er det enkleste scenariet man kan presse inn på en optisk plate!

Etterhvert kommer tv-serier, teaterforestillinger, opera, shows osv i 1080i30, da snakker vi 25% mer video pr sekund ... Neste steg blir sport og CGI film i ekte 1080p60 - da er det 250% mer video som skal pakkes pr sekund.

Å satse på det dårligste formatet lagrings- og bitratemessig blir sånn sett lite fremtidsrettet og i værste fall bakstreversk. Det er ikke det vi har i dag som er målestokken, men potensialet fremover.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gojensen
    For en stund siden leste jeg (men husker ikke hvor, så ta det som du vil) at studioene var fullt klare over at det var en ekstremt liten del av kundene som faktisk tok bruk av ekstramaterialet på DVD. MEN! Av en eller annen grunn solgte de bedre med ekstramaterialet enn uten - så... de ga egentlig blaffen i om vi brukte ekstramaterialet - fordi det var marketing, det førte til mer salg... og relativt betydelig mersalg sikkert og siden de bruker såpass mye ressurser på det. Leser man reviews og slikt (både trykt og på nett) får man jo inntrykk av at extras er viktig... ergo vil vel kundene ikke kjøpe en disc uten. Da får de lissom ikke valuta for pengene. Ergo har vel Hollywood skapt en situasjon der de bare må fortsett med ekstras... selv om det koster mer

Personlig har jeg sett ekstramaterialet på rundt 1% av mine DVD'er.
    Det dreide seg om hvorvidt man var tilbøyelig til å kjøpe en film man allerede hadde sett på kino. I en slik besluttningsprosess hadde man komme frem til at utvalget av ekstramateriell var en viktig faktor for et betydelig antall kjøpere. Hvorvidt kundene faktisk ser igjennom dette er sikkert ikke så nøye, bare platen blir kjøpt.

De fleste har nok kanskje store ambisjoner om å se igjennom det som på omslaget høres ut som spennede tilleggssstoff, for deretter å oppdage at ting-tar-tid og arkivere platen uten at det ble noen realitet i ambisjonen. Hvis studioene har fått det for seg at bonusmateriell fungerer som smøremiddel under kjøpssituasjoen så komme de til å fortsette med det.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    ITavisen | - Vi kommer til å vinne!

"Igjen i HD DVD-leiren finner vi Microsoft og Toshiba som de to største. Om disse klarer å hamle opp med noe som ser ut som en tilnærmet samlet mykvare- og hardvarebransje synes nå mer enn tvilsomt."
    hahaha.. Unskyld at jeg ler, men det er blir bare for dumt.. BDA har "vunnet" denne krigen helt siden starten, og de har ikke akkurat forbedret situasjonen siden de første "Blu-Ray has won!" meldingene kom litt etter julesalget i 2006.. Med Paramounts evakuering av et synkende skip, så er det faktisk heller HD-DVD som har overtaket og har størst potensiale til å evt. vinne en krig..

Her har du litt alternativ lesing:
    Why Blu-Ray Should Never Have Existed: Technology Lesson Learned - Rob Enderle

"A product has to hit on three vectors: it has to work to expectations, it has to be something people want, and it has to be affordable. The fact that it wasn’t affordable killed not only Blu-Ray but effectively took out the PS3 in the process. Without the PS3, Blu-Ray couldn’t beat HD-DVD, which had no similar crutch and advanced into the market much more easily (and shipped much earlier)."

Enda litt mer alternativ lesing:
    The Current State of Bluray
    "
    Bluray seems to be in the WORST IMAGINABLE state of shambles that anyone could have predicted.
    I do not see HOW it could be ANY worse than it actually seems to be. I just cannot picture any worse position for the format to be in at this juncture, 18 months after the start of the format war in April 2006, apart from if it also had lower sales than its competitor."

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teedjay
    Ikke for å rippe opp i dette til det kjedsommelige, men bitraten på BD er mer enn "bare litt høyere", den er 50% høyere.
    Vel det har jo vist seg at det store bitrate poenget er totalt irrellevant siden film ser identisk ut på BD & HDDVD.
    Det er HD avspilling av film (og spesielt kinofilm) som stort sett diskuterers her inne. Med kinofilm snakker vi om 24 fps som BD lagrer native (og HD DVD trikser til med frame repeat flags). Vi må ikke glemme at 24fps er det enkleste scenariet man kan presse inn på en optisk plate!
    HDDVD & BD lagrer begge 1080/24 på disken. Ikke noe flagging for 1080/24. Men flagging for
    /60 for begge 2.

Etterhvert kommer tv-serier, teaterforestillinger, opera, shows osv i 1080i30, da snakker vi 25% mer video pr sekund ... Neste steg blir sport og CGI film i ekte 1080p60 - da er det 250% mer video som skal pakkes pr sekund.
    Video taes oftes opp i /30 og CGI komprimerer mye lettere enn filmbaserte kilder, så jeg tviler på om 250% din holder vann som argument.
    Å satse på det dårligste formatet lagrings- og bitratemessig blir sånn sett lite fremtidsrettet og i værste fall bakstreversk. Det er ikke det vi har i dag som er målestokken, men potensialet fremover.
    Etter som kompresjonsverktøyene blir bedre og bedre så har vel den lille bitrateforskjellen lite å si + at 1080 er 1080 så det er begrensning om hvor mye mer det går ann å få ut av 1080. Høyere bitrate har ihvertfall ikke gjort det.

Begrensningen ligger også i øyets oppfatningsevene. Forskjellen på 720 og 1080 på en 50" skjerm ligger på ca. 1 meter avstands forskjell fra skjermen.

Det viktigste for optimal billedkvalitet fremover ligger ikke i de 2 HD formatene men alt som skjer med kilden før den blir lagt på plate.

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY

Det er blitt litt mer klarhet rundt Dynamic HD.
    Dette er en tysklaget funksjon fra firmaet Imogen som vil selge sine tjenester til Europeiske innholdsleverandører.
    Vel, for de som Alltid Resiterer Tvilsomme Yttringer hentet fra andre forum så er dette kanskje drømmeteknologi, men med stikkord som merchandise og internet shop som de viktigste argumentene for denne teknologien så står det vel klart at dette bare er en ny måte å få innført (mer) reklame på skivene.

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Kanskje vi skulle begynne å diskutere fotball og Liverpool på denne tråden til noen klarer å få denne tråden inn på et seriøst spor igjen. Jeg foreslår at HDDVD gjengen tar på seg nyhetsansvaret for HDDVD og så gjør BD tilhengerne det samme. Da tenker jeg på hva som kommer av hardware og software. Hva med lydutviklingen? Oppgraderinger? Problemer som noen trenger å få løst og få hjelp til. Er det ikke det som er meningen med forumet?
    Vi har felles interesser og problemer.Hva med litt fornuft og ydmykhet? Jeg tror det sitter mange med gode resurser derute som kunne gi gode innspill og kommentarer,men som synes at dette er en håpløs diskusjon,de ikke gidder å bry seg om å bli en del av. Jeg husker godt den fine og informative tråden om digitale projectorer som gikk ifjor.Jeg tror vi må tilbake dit for å komme videre.
    Stølen
    NB! "You"ll never walk alone" er en god sang for forumet vårt også!
    Vi har egne tråder om dette, hvis du har noe å bidra med så kom med det.
    Dette er en krangletråd, og hvis du ikke liker det kan du holde deg borte.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åååå, nå ble jeg litt blå i ansiktet her....denne hadde gjort seg finfint på stua...julegave til meg selv?

IFA2007: Harmon Kardon DVC600 Home Theater/Blu-ray Center Records 8 Simultaneous HD Channels - Gizmodo

Harman/Kardon har ikke akkurat rykte på seg for å lage lavkvalitets-produkter. Har eid noen produkter fra de tidligere og det var kvalitet over de.

Syk pris forsåvidt men utrolige funksjoner da

Side 234 av 653 FørsteFørste ... 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 230 231 232 233 234 235 236 237 238 244 254 264 274 284 294 304 314 324 334 344 354 364 374 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •