HD formatkrigen. - Side 231

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 231 av 653 FørsteFørste ... 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 227 228 229 230 231 232 233 234 235 241 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 ... SisteSiste
Viser resultater 4,601 til 4,620 av 13053
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Hvilke fakta er det du tenker på?

Bill Hunt er betalt av BDA?

Ikke klarer han å skrive navnet riktig heller.

I rekken av mer eller mindre seriøse innlegg i denne tråden så ligger ikke Artys ramaskrik akkurat på toppen av seriøsistesskalaen. IMO.
    Det er et faktum at denne saken er helt flata ut og ikke lenger er noen stor sensasjon.New York Times har ikke gidda å forfølge saken og det er et tegn på at dette ikke er intressant lenger. Det er liksom her på Forumet at dette er et kjempetema. At dere gidder å mase om det.Kjøp begge systemene så får du fred i sjela. Jeg synes at en skrivefeil ikke bør kommenteres i dette forumet,fordi mange av oss har gjort en skrivefeil.Du virker umåtelig ufin og det trenger vi ikke være her på Forumet. Jeg mistenker deg for å spille vrien og kranglete og det er du faktisk god til, men det synes jeg du skal slutte med.Dersom vi ønsker å få nybegynnere med å gi bidrag så må vi dempe hakkingen flere hakk ellers så tør snart bare de gamle garvede å mene noe. Skal vi holde Forumet levende fremover så må vi legge om stilen nå.
    Stølen

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RobertB
    Hva du ser på som seriøse insidere interesserer meg midt i øret for du har tydeligvis bestemt deg for at BR og Sony er ondskapen selv. Korrupt, løgnerisk og bedragersk fra A til Å. Du virker så forblindet om HD-DVD at det er vemmelig.
    Vel, nå var det jeg som spurte deg om hva du siktet til som seriøs insider, og det klarte du å unngå å svare på.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor blir det av BD Logo Avataret RobertB ? Er det noen som har sjekket kildene sine så er det ARTY.. og er det noe som begynner å bli komisk/tragisk i den tråden her så er det hvor mye dere ligner på BD fanboysene på AVS..Og det sier litt..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hvilke fakta er det du tenker på?

I rekken av mer eller mindre seriøse innlegg i denne tråden så ligger ikke Artys ramaskrik akkurat på toppen av seriøsistesskalaen. IMO.
    La du merke til at jeg ikke kommenterte din dobbelte skrivefeil? Stein i glasshus er fremdeles en god historie.
    Stølen

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kvikkas prøver du å være, men særlig kvikk var du ikke her.

Prøver en gang til BILL HUmiliatioNT.

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva du ser på som seriøse insidere interesserer meg midt i øret...
    snart oppe i plan nå...:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Vel, nå var det jeg som spurte deg om hva du siktet til som seriøs insider, og det klarte du å unngå å svare på.
    Som sagt, ingen grunn for meg å liste opp navn som du umiddelbart kommer tilbake og slenger dritt om. Hersketeknikken din kan du prøve på noen andre. Du er kanskje en teknisk flink kar men som person framstår du ganske ufordragelig i argumentasjonen og språket ditt.

Men siden dette er en tråd om HD formatet og ikke om enkeltpersoner så skal jeg la det være med det. Men bare så det er sagt så var det du ARTY som startet i måten du svarte på mitt inlegg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Hvor blir det av BD Logo Avataret RobertB ? Er det noen som har sjekket kildene sine så er det ARTY.. og er det noe som begynner å bli komisk/tragisk i den tråden her så er det hvor mye dere ligner på BD fanboysene på AVS..Og det sier litt..
    Artigmannen...jeg har aldri sett på meg selv som en enten BD eller HD-DVD tilhenger. Jeg ligner på BD fanboys på AVS?

Det er egentlig hysterisk moro å sitte og lese slik drittkasting fra en gjeng som støtter et format som selger 1/3 av det dominerende konkurerende formatet.

Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en HD-DVD spiller men med all dritkastingen og useriøsiteten fra dere HD-DVD "tilhengere" så lurer jeg jaggu på om jeg gidder. Jeg har ikke lyst å asosieres med en slik gjeng med uhøviske bavianer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kvikkas prøver du å være, men særlig kvikk var du ikke her.

Prøver en gang til BILL HUmiliatioNT.
    Skal vi lese det som Bill HumiliationToshiba?

For en ræva humor...bare østlendinger klarer slikt møl

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette tar jo helt av!!! Minner meg om fotballhooligans! mye usaklig snakk her nå! Gjelder RobertB også. Skjerp dere, og la oss holde en hyggelig tone her inne!

hilsen en østlending

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis du skal prøve med litt smart skittkasting så vis ihvertfall at du er oppdatert på Bill Hunt og hans eskapader og hvem han har prøvet å beskylde for urent spill og den "humiliation" som som for alltid er forbundet med hans navn siden han har mistet all kredibilitet.

Leken med navnet hans kommer fra USA og det er ikke på østlandet så vidt jeg vet.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    åh så sint da gitt.. ikke så vanskelig å skjønne at du viser sterke personlige følelser for BD formatet Robert.. I rest my case

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ville et av BD's fortrinn bli borte og de ville sitte igjen med mindre kapasitet enn HDDVD.
    Oi, jeg trodde ikke dere fra HD DVD land så på større kapasitet som et fortrinn?

Ta med uferdige profiler, så begynner man og skjønne hvorfor det er så viktig for BD å vinne krigen raskt før disse problemene blir for kjent.
    Tullsnakk, profilene har vært ferdige lenge. Du blander samen spesifikasjon og implementasjon, enten fordi Amir ikke har forklart deg forskjellen eller fordi du nyter å spre usikkerhet rundt BD.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet da godt hvem Bill Hunt er! Men det var den herlige T'en på slutten som ødela hele greia :twisted: Så derfor er det så mye morsommere å påpeke om det egentlig er en forkortelse for Toshiba? For det har jo en viss relevans...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Etter over 230 sider med til dels dårlige argumenter, sjikane og personangrep, klarte du likevel å nå den absolutte bunn når det gjelder lavmål. Gratulerer, RobertB!

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

http://www.release.no/artikkel.asp?ID=4862

Nordisk Film med Blu-ray

Blu-ray Disc Association (BDA) har annonsert at Nordisk Film støtter Blu-ray Disc.

Under IFA-messen i Berlin i forrige uke ble det klart at en lang rekke independentselskaper nå også støtter BD.

Dermed mister HD DVD ikke bare et av sine sjefsargument, at «HD DVD er billigere, best og mest populært blant independent-selskapene» (påstander fra HD DVD), men de facto blir også lokale europeiske titler nå tilgjengelig i konkurrentformatet BD.

Blant studioene som nå også støtter BD; finner vi Universum, Highlight Film, Capelight, Senator, Concorde, Koch Media og Polyband (alle tyske), Eagle Rock Entertainment, Tartan Video og 2 entertain (alle engelske) og ikke minst franske Studio Canal, samt andre franske selskap som Gaumont, M6, Pathe og Europacorp. Monda og Medusa fra Italia støtter nå også BD, og det samme gjør Nordisk Film.

– Det har lenge vært klart at vi skal støtte BD. Det er naturlig siden vi også distribuerer PS3 for Sony. Detaljene er ikke klare, men vi har tittelannonseringer om ikke lenge, sier direktør Bjørn Hoenvoll til Release.no.

Trolig vil også SF støtte BD, siden de har avtaler med Fox (herunder MGM). Ingen annonsering er dog gitt fra SF.

Scanbox har én BD-tittel annonsert, men ikke sagt noe om evt. flere titler.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    åh så sint da gitt.. ikke så vanskelig å skjønne at du viser sterke personlige følelser for BD formatet Robert.. I rest my case
    Nå fikk jeg lyst å låne noen nordnorske gloser og hive midt i trynet på deg men siden vi ble bedt om å roe ned skal jeg la være.

Sterke følelser for BD? JA OHOI! Hvor i det jeg skrev sa jeg en dritt om BD? Det jeg reagerte på og som du åpenbart leste på din egen personlige måte var det svaret ARTY skrev som var et forsøk på å be meg holde kjeft og å holde meg unna de "useriøse, bedragerske og korrupte" sidene som diskuterer BD.

Hvis du tror jeg er sint så skal jeg love deg at jeg er milevis unna sint. Jeg blir ofte beskrevet som en lemmen i måten jeg svarer på ting men som regel er det for jeg er en smule irritert på mine medmennesker til tider.

Når jeg er sint skal jeg love deg at da kommer øya dine til å blø av det jeg skriver (og jeg får sikkert en liten ferie fra å kommentere ting her).

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hblika
    Etter over 230 sider med til dels dårlige argumenter, sjikane og personangrep, klarte du likevel å nå den absolutte bunn når det gjelder lavmål. Gratulerer, RobertB!
    Det er vel ingen bombe at du er østlending siden du ble så lei deg tenker jeg...

Er det 2 ting østlendinger ikke har så er det

1) humor
    2) selvinnsikt

Og ja dette er pur østlending-sjikane fra en barte-trønder

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Link til detaljerte spec's på alle HDDVD spillere, også de nye for Europa.

Hd Dvd Player Specifications - Film Talk
    Bare vent til dere får se 1080/24p fra de nye Europeiske modellene så skjønner dere hva vi Blu-ray tilhengere har gnålt om hele tiden.

Ja, det er mye bedre enn 1080/60i/p

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke nordnorske gloser får øynene mine til å blø desverre, men kan alltids få lattermusklene i gang
    Trøndere er alltid blodhissige.. tåler ikke kritikk?

Side 231 av 653 FørsteFørste ... 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 227 228 229 230 231 232 233 234 235 241 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •