HD formatkrigen. - Side 143

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 143 av 653 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 139 140 141 142 143 144 145 146 147 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 253 263 273 283 643 ... SisteSiste
Viser resultater 2,841 til 2,860 av 13053
    Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    News: PGR4 limited by small DVD size - ComputerAndVideoGames.com

"The DVD vs. Blu-Ray debate is being fired up again this morning, as PGR4 dev Bizarre Creations blames DVD size for the reason you won't see different times of day in PGR4."

"Of course back at launch there was plenty of controversy over Microsoft's decision to ditch the larger HD-DVD format for the Xbox 360, but developers' concerns over the console's shrinking storage media never really shaped into a significant issue.

Speaking back in 2005, illusive Xbox front man J Allard down played the storage worries, claiming that improved compression rates in the future will solve all of the console's memory woes."

"Is this where we'll see PS3 pull ahead in the technology department? Keep your eyes on those textures."

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVDen i seg selv er jo ikke problemet her. Problemet er at Microsoft insisterer på å ta hensyn til de tullingene som ikke har harddisk i sin Xbox 360, og lar derfor ikke Bizarre legge med en ekstra DVD som installeres på disken.

Stort lagringsmedium = null problem
    Lite lagringsmedium men harddisk i tillegg = null problem
    Lite lagringsmedium og ingen harddisk = problem

Et par tredjepartsutviklere forutsetter at folk har harddisk, men MS selv er ikke helt der ennå. Jeg tipper vi vil se flere og flere spill som krever harddisk etterhvert som plassbehovet blir større.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Ser i signaturen at vi representerer samme "mannen" men allikevel er vi nok relativt uenige.

SACD og DVD-Audio var dømt til å tape fordi:
    -Plateselskaper hadde ingen/liten ønske om å gi ut på disse formatene
    -Forbruker klarte ikke å høre forskjell
    -Forbruker hadde ikke noe nytt utstyr som var designet for å "ta nytte" av denne teknologien
    -Reklamebudsjettet til bransjen for å overbevise forbruker var kun en promille, i forhold til Blu-Ray/HD-DVD.
    -Formatene er av sorten som aldri når samme kanaler som film (for eks. utleie)

HD-DVD/Blu-Ray har større mulighet til å slå ann fordi:
    -Filmselskapene satser stort for å gi ut nye og gamle titler på disse formatene.
    -Forbruker ser forskjell, selv på utstyr som ikke er optimalt.
    -Flatskjermer er mer kresent på bilde, og per i dag selges det mer og mer HD-Ready skjermer. Det er en naturlig utvikling at også film-software er i HD.
    -Filmbransjen og hardware-bransjen bruker vanvittig mye penger på å overbevise forbruker. Reklamebudsjettet er denne gangen skyhøyt.
    -Det er enorm diskusjon rundt dette, både på internett og i media. SACD/DVD-Audio hadde aldri i nærheten av den interessen fra folk.

Ergo, IMO er ikke SACD/DVD-Audio og HD-DVD/Blu-Ray så sammenlignbare som du skal ha det til.
    Punkt 1, manglende interesse fra utgivere: Platebransjen hadde i likhet med filmbransjen interesse av å selge de samme titlene på nytt og de var også interessert i bedre beskyttelse mot piratkopiering. Flere tusen titler har også blitt utgitt på de nye lydformatene så dette argumentet holder bare ikke. Begge formatkrigene stiller ganske like her.

Punkt 2, forbrukerne merker ikke forskjell: På et gjennomsnittlig stereoanlegg vil forskjellen lettere være hørbart enn den synlige forskjellen på en gjennomsnittlig TV (SD). Med de nye lydformatene fikk man også diskret multikanal lyd. Alle med hjemmekino ville da få en meget hørbar forskjell. Den er minst like hørbar som den synlige forskjellen på en HD-skjerm. Igjen liten forskjell mellom de 2 formatkrigene.

Punkt 3, manglende utstyr til å dra nytte av formatet: De som har multikanal hjemmekino eller high end stereo ville fått mest nytte av de nye lydformatene. Ikke alle hadde dette, men alle har ikke HD-ready skjermer heller. Selv med økt salg vil det ta mange år før et gjennomsnittlig hjem har minst en HD-ready skjerm. Husk også at det fremdeles selges mange flatskjermer med Sub-SD oppløsning. Igjen er de to formatkrigene veldig like.

Punkt 4, mindre reklamebudsjett. I fagpressen og på messer har det slik jeg har oppfattet det vært like mye push fra industrien i begge formatkrigene. Den forskjellen jeg har har oppfattet er imidlertid at for lydkrigen var det fremdeles ganske mye push etter lansering, mens for HD-krigen var mesteparten av pushet før lansering (Det er mulig at Sonys økonomiske problemer var medvirkende her). For eksempel ble det vist flere HD-spillere på IFA i 2005 enn i 2006. Når det gjelder andre media har jeg ikke sett mye til noen av disse formatkrigene. Faktisk husker jeg at krigen dcc/MD var mer synlig. Jeg skulle gjerne ha sett tall på hvilke budsjetter de har, men jeg oppfatter i alle fall ingen stor forskjell på reklame mellom disse 2 formatkrigene.

Punkt 5, mindre buzz. Skjønner ikke helt hvor utleie kommer inn her, distribusjonsknaler har ikke vært noe issue i disse formatkrigene. Det er naturlig da man kun har bedret kvalitet og ikke lagt til flere bruksområder for formatene. Jeg opplever at diskusjonen om formatkrigene er omtrent like mye dekket i media og diskutert på nettet. Jeg opplever også at omtrent like mange spør meg om råd om de må kjøpe et nytt format. Når det gjelder diskusjonsgruppene kan jeg heller ikke se stor forkjell på antall hit når jeg søker på formatene:
    SACD 1,6M
    DVD-Audio: 1,8M
    HD DVD: 1,7M
    Blu-Ray: 1,6M

På Web:
    SACD 14M
    DVD Audio 3M
    HD DVD 69M
    Blu-Ray 51M

Ta med at news var mer utbredt før, men at mange gamle meldinger ikke er cachet av Google. Og at web er mye mer utbredt nå, at flere sider har kopi av samme innhold og at mange av sidene som omtalte lydkrigen er borte nå.

Igjen ser jeg at formatkrigene har flere likheter enn ulikheter.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony facing another PS3 suit - News at GameSpot
    Noen som mener de har patent på Cell-teknologien saksøker Sony og krever alle PS3 destruert.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    .... saksøker Sony og krever alle PS3 destruert.
    yeah right :roll:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer neppe til å skje, men det er faktisk kravet de har idag.

Newcomer aibo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony facing another PS3 suit - News at GameSpot
    Noen som mener de har patent på Cell-teknologien saksøker Sony og krever alle PS3 destruert.
    Er vel de samme folka som for 10 år siden mente de hadde skrevet alle låtene til The Beatles.:???:

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal bli interessant å se om de har en god nok sak. Dette skal visstnok opp i samme rett som stoppet produksjonsamarbeidet av SED TV.

Noen destruksjon av PS3 kommer aldri til å skje selv om Sony taper denne saken, saksøkeren er ikke så dum. Det blir i tilfelle et forlik hvor de får en Royalty av hver solgte PS3.

Et at de morsomme utslagene av formatkrigen er at Toshiba faktisk tjener penger på PS3 i motsetning til Sony. Det samme gjør IBM.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation SACD/DVD-Audio vs HD-DVD/Blu-Ray

Punkt 1, manglende interesse fra utgivere: Platebransjen hadde i likhet med filmbransjen interesse av å selge de samme titlene på nytt og de var også interessert i bedre beskyttelse mot piratkopiering. Flere tusen titler har også blitt utgitt på de nye lydformatene så dette argumentet holder bare ikke. Begge formatkrigene stiller ganske like her.
    Alle som var med når SACD og DVD-Audio kom vet at det var vanskelig å få tak kjente artister på disse formatene. Ja, selv kommersiell musikk alà VG-lista dukket aldri opp noe annet enn CD. Hele 3 år etter lanseringen var det kun 300 titler lansert på DVD-Audio og 450 på SACD. Men for diskusjones skyld kan vi jo se litt på hvor mange titler forbrukerne får velge i etter snart 8 år på markedet:

"As of April 2007, there have been over 4,500 SACD releases, a little over half of which appear to be classical. Jazz appears to have fewer releases, and popular music, mainly remastered previously released albums, appears to have even fewer releases than jazz" (wikipedia)

4500stk er ikke mye på så mange år. Og med tanke på at mesteparten er klassisk og jazz, sier det seg selv at dette ble for spesielt intereserte. Ikke kjempestor interesse fra platebransjen for å nå ut til deg og meg mao.

DVD-Audio vet jeg ikke om det er noe vits i å nevne en gang, når de for ikke lenge siden rundet 800 titler.

Nye blockbustere og salgstopper blir derimot dumpet på de nye HD-formatene samtidig som DVD. Ta Top 10 listen over nye kinofilmer og se hvor mange som har releasedato på Blu-Ray og/eller HD-DVD. Jeg tipper alle!

Hadde vi 3 år etter lanseringen (altså 2009) kun hatt 450 titler på Blu-Ray, der over 350 titler var dokumentarer og naturprogram, og resten var ymse utgaver av gamle titler kunne jeg sett visse likheter ja. Helt enig i det.

Punkt 2, forbrukerne merker ikke forskjell: På et gjennomsnittlig stereoanlegg vil forskjellen lettere være hørbart enn den synlige forskjellen på en gjennomsnittlig TV (SD). Med de nye lydformatene fikk man også diskret multikanal lyd. Alle med hjemmekino ville da få en meget hørbar forskjell. Den er minst like hørbar som den synlige forskjellen på en HD-skjerm. Igjen liten forskjell mellom de 2 formatkrigene.
    Sludder og vås. Det er en grunn til at ingen av formatene ikke en gang har slått ann hos de mest hardbarka audiophile, noe som er litt snodig om forskjellen hadde vært lett hørbart på et vanlig anlegg.

Gode CD-innspillinger er vel så gode som SACD og DVD-Audio. Det hender dog at innspillingen på SACD & DVD-Audio har fått en bedre mastering enn CD-versjonen, men det hører mer til regelen enn unntaket. Finnes også enkelte plateselskap som gir ut på SACD, og konsentrerer seg ekstra om lydkvaliteten. Stockfisch er et eksempel, men der er det ikke formatet som gjør lyden bra.

(Det har også vært diskutert at SACD er oppskrytt pga måten det digitale signalet blir behandlet på (?). Jeg vet også at Knutinh har en tråd om dette på HFS eller her.)

Og ser man ikke forskjell på DVD og Blu-Ray/HD-DVD på en grei 42" plasma (SD) spiser jeg sokkene mine. Macroblokking, støy og artifakts og den andre dritten som følger med det overkomprimerte DVD-formatet kommer ikke av lav oppløsning. Den største fordelen kommer selvsagt frem på TV med høyere oppløsning....

Punkt 3, manglende utstyr til å dra nytte av formatet: De som har multikanal hjemmekino eller high end stereo ville fått mest nytte av de nye lydformatene. Ikke alle hadde dette, men alle har ikke HD-ready skjermer heller. Selv med økt salg vil det ta mange år før et gjennomsnittlig hjem har minst en HD-ready skjerm. Husk også at det fremdeles selges mange flatskjermer med Sub-SD oppløsning. Igjen er de to formatkrigene veldig like.
    Samtlige flatskjermer på 32" og over som Elkjøp selger i dag er HD-Ready (Ref. Elkjøp & Elkjop.no). Mulig det er "mange" som handler andre steder, der de fortsatt får tak i SD-TV`er....men da vil jeg gjerne se noen kilder på hvor du har dette fra.

Punkt 4, mindre reklamebudsjett. I fagpressen og på messer har det slik jeg har oppfattet det vært like mye push fra industrien i begge formatkrigene. Den forskjellen jeg har har oppfattet er imidlertid at for lydkrigen var det fremdeles ganske mye push etter lansering, mens for HD-krigen var mesteparten av pushet før lansering (Det er mulig at Sonys økonomiske problemer var medvirkende her). For eksempel ble det vist flere HD-spillere på IFA i 2005 enn i 2006. Når det gjelder andre media har jeg ikke sett mye til noen av disse formatkrigene. Faktisk husker jeg at krigen dcc/MD var mer synlig. Jeg skulle gjerne ha sett tall på hvilke budsjetter de har, men jeg oppfatter i alle fall ingen stor forskjell på reklame mellom disse 2 formatkrigene.
    Da "oppfatter" vi særdeles ulikt. Det var ikke i nærheten av like mye omtale av DVD-Audio/SACD som det er av de nye HD-formatene i dag. En av grunnene er selvfølgelig konsollkrigen som nå har havnet midt oppe i det hele, en annen er at utvalget av nyheter/diskusjonsforum etc på internett er blitt enormt mye større enn det var når DVD-Audio/SACD dukket opp første gangen. Denne gangen er også Hollywood involvert. Har allerede nå begynt å dukke opp reklamer av nye filmer, der det står pent og pyntelig at de blir lansert på både DVD og High-Definition. SACD/DVD-Audio....tja..."hvem vil ha klassisk musikk folkens, vi har 4 forskjellige alternativer"

Spør jeg bekjente om de vet hva SACD er i dag, stirrer de bare dumt på meg. Men de nye HD-formatene har de fått med seg. Enten pga. PS3/Xbox eller pga. internett/aviser/magasiner/annen reklame.

Punkt 5, mindre buzz. Jeg opplever at diskusjonen om formatkrigene er omtrent like mye dekket i media og diskutert på nettet. Jeg opplever også at omtrent like mange spør meg om råd om de må kjøpe et nytt format. Når det gjelder diskusjonsgruppene kan jeg heller ikke se stor forkjell på antall hit når jeg søker på formatene:
    SACD 1,6M
    DVD-Audio: 1,8M
    HD DVD: 1,7M
    Blu-Ray: 1,6M

På Web:
    SACD 14M
    DVD Audio 3M
    HD DVD 69M
    Blu-Ray 51M

Ta med at news var mer utbredt før, men at mange gamle meldinger ikke er cachet av Google. Og at web er mye mer utbredt nå, at flere sider har kopi av samme innhold og at mange av sidene som omtalte lydkrigen er borte nå.
    Å bare søke på et ord i Google, får så å prøve å tolke det ettersom hva man tror og antar, skjønner du vel like godt som meg at blir ganske håpløst. Men fair enough. La oss gå ut i fra at det er korrekt:

Med tanke på at SACD har 4500 titler ute i ulike nettbutikker, og har vært på markedet i 8år, syntes jeg 13.1 mill. er relativt lite. HD-DVD får til sammenligning etter 1 år opp 72.9 millioner treff.

Likheter og likheter, Fru Blom.

Newcomer K.Larsen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må få lov å si jeg støtter deg HåkonN. Det føles helt feil å trekke paraleller til et lydformat ingen så bruk for, og omtrent ingen gjennomsnittlige forbrukere kjente til. HD-formatene har usammenlignbart mer overlevingspotensiale enn SACD eller DVD-audio, mener jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Et at de morsomme utslagene av formatkrigen er at Toshiba faktisk tjener penger på PS3 i motsetning til Sony. Det samme gjør IBM.
    Noen linker som backer opp den påstanden?

Hvis det er salget av Cell prosessoren du tenker på har vel alle tre medlemmer i STI hatt formidable utgifter til r&d og investering i nye produksjonslinjer. Spørs vel om noen få millioner Cell prosessorer gjør at sammarbeidet går i pluss allerede nå?

I såfall tjener vel også Sony penger på prosessoren?

Og ikke minst, formatkrigen gjør at Toshiba tjener mindre enn de kunne gjort (hvert salg av HD DVD kunne vært et potensielt PS3 kjøp) :-D

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teedjay
    Noen linker som backer opp den påstanden?

Hvis det er salget av Cell prosessoren du tenker på har vel alle tre medlemmer i STI hatt formidable utgifter til r&d og investering i nye produksjonslinjer. Spørs vel om noen få millioner Cell prosessorer gjør at sammarbeidet går i pluss allerede nå?
    Heldighvis er utviklingskostnader og inntjening to forskjellige poster.
    Hvis vi skulle ta med nesten 10 års utviklingskostnader på PS3 og BD i hvor mye Sony taper på hver maskin de selger så er det mulig de aldri kommer i null.

I såfall tjener vel også Sony penger på prosessoren?
    Det er vel vanskelig å påstå at Sony tjener på Cell prosessoren når den brukes i deres eget produkt som de taper penger på. PS3 er også det produktet som er den største(eneste?) forbrukeren av Cell.

Her kan du følge diskusjonene om Toshibas inntekter fra PS3.
    How much have Toshiba made from the PS3? - AVS Forum

Toshiba Reports Q1 Profit Growth - AVS Forum

Og ikke minst, formatkrigen gjør at Toshiba tjener mindre enn de kunne gjort (hvert salg av HD DVD kunne vært et potensielt PS3 kjøp) :-D
    Er ikke sikker på hva du mener, men hvis jeg tror jeg skjønner hva du mener så gjelder det også alle BD CE produsenter. Hvert PS3 kjøp kunne vært en BD standalone spiller. Så 4-5 mill solgte PS3 kunne ha vært en BD standalone i stedet.

Nå konkurerer PS3 ut hele BD spiller markedet med å være den rimeligste BD spiller.
    Hvor mange PS3 eiere i fremtiden vil kjøpe seg en BD spiller i tillegg? Et salgspotensiale som er drept for all fremtid.

Skal bli interessant å se når det endelig kommer spill til PS3, om disse spillerne bruker pengene sine og tiden på spill i stedet for å kjøpe og se film. Kanskje vi får se en massiv nedgang i BD filmsalg?

Newcomer aibo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skal bli interessant å se når det endelig kommer spill til PS3, om disse spillerne bruker pengene sine og tiden på spill i stedet for å kjøpe og se film. Kanskje vi får se en massiv nedgang i BD filmsalg?
    Vel, for øyeblikket tømmer PS3 eierne hyllene for 300 på Blu Ray i USA.
    Amazone gikk tomme i går, det meldes at Best Buy,CC og Frys oggå går samme veien.

Newcomer Skyline GT-R sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det skal bli intresant å se hva HD DVD gutta kommer med for en undskyldning nå. Det at både Shooter og 300 er utsolgt flere plasser må jo bare tyde på at BD salget er på full vei opp. Aner jeg 90/10 i USA i august?

Nei, HD DVD er skuta synker fortere enn noen gang! Universal; kast på redningsvest og kom deg opp i den gode trygge BD skuta!
    Vedlegg 21719

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som skulle vært artig å visst, var hvor mange i USA som har begge plattformer. Hvis den andel er betydelig - noe jeg tror, og den delen plutslig bare kjøper fra en side - så kan den skifte trenden dramatisk.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aibo

Vel, for øyeblikket tømmer PS3 eierne hyllene for 300 på Blu Ray i USA.
    Amazone gikk tomme i går, det meldes at Best Buy,CC og Frys oggå går samme veien.
    Og sammenhengen mellom disse to innleggene er?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skyline GT-R
    Nei, HD DVD er skuta synker fortere enn noen gang! Universal; kast på redningsvest og kom deg opp i den gode trygge BD skuta!
    Hver gang jeg nesten har bestemt meg for å begynne med HD, og da først blu-ray spiller og så senere en HD-dvd spiller, så kommer det et slikt utsagn fra en i "heiagjengen" til blu-ray som sitert over (gjerne enda verre enn ovenstående sitat). Da tenker jeg at f*** heller om jeg vil være med å bidra til denne ekstremt dumme "krigen" og utsetter dermed innkjøp av HD spiller.

Vet at det kun er meg selv dette "går ut over". Men det kan jo være til litt ettertanke for de som holder på med slik propaganda.......

Newcomer aibo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og sammenhengen mellom disse to innleggene er?
    The point is......

Selv om det har vært påstått solid fra HDDVD leiren at PS3 eierne kun er spillfans kan nok salget av 300 for motbevise det.Tipper også når Spiderman 3 dukker opp så kommer PS3 leiren til å stå i kø.
    Selv er jeg eier av PS3 uten et eneste spill.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The point is......

Selv om det har vært påstått solid fra HDDVD leiren at PS3 eierne kun er spillfans kan nok salget av 300 for motbevise det.Tipper også når Spiderman 3 dukker opp så kommer PS3 leiren til å stå i kø.
    Selv er jeg eier av PS3 uten et eneste spill.
    AHA! Skjønte ikke riktig sammenhengen + det at du linket til en BD drone som postet noen "screenshots" som skulle på en eller annen uforklarlig måte bevise at PS3 og 300 solgte mye.
    Ser mer ut som butikkene har bestilt for lite.

At 300 på BD selger bedre enn 300 på HDDVD er vel ingen overraskelse siden det finnes 3.89 mill. PS3 i verden og det største 300 markedet er nettop spillentusiaster.
    Nå går selvfølgelig BD gjengen glipp av ekstramaterialet. Men ekstramaterialet bryr de seg etter sigende ikke om. Vi får se om det stemmer når den nye utgaven av BD's 300 kommer bare BD har fått ut finger'n og lanserer BD-J Interaktiv.

Nå var mitt spørsmål litt mer fremtidsrettet. Det er først når det kommer store spill til PS3 at vi eventuelt ser utslag på filmstatestikken.

Hvem vet; kanskje folk blir sittende å spille Halo over 360-Live utover vinteren og ikke har tid til å se film.:lol:

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ffor øyeblikket tømmer PS3 eierne hyllene for 300 på Blu Ray i USA. Amazone gikk tomme i går, det meldes at Best Buy,CC og Frys oggå går samme veien.
    Ser mer ut som butikkene har bestilt for lite.
    Haha, det er artig å følge med på den ene og andre siden som kverulerer over slike ting....

A: -Nei, nå ser det jammen ut som glasset endelig er halveis fullt!! :grin:
    B: -For meg ser det heller ut som det er halveis tomt. :roll:

Uansett hva for noe positivt man finner på å si om det en formatet, så blir det vridd til at det er negativt av den andre siden. Og slik er det andre veien også...

Er det egentlig noen positive nyheter i det hele tatt...? lol...

Side 143 av 653 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 123 133 139 140 141 142 143 144 145 146 147 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 253 263 273 283 643 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •