Jenter og brunevarer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 35
    Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jenter og brunevarer

Jeg har nå jobbet i bransjen en liten stund. Har i denne perioden også i denne perioden hatt personalansvar og ansatt folk. Det som ofte slår meg er den totale mangelen på jenter. Jeg har personlig ikke lest og mottat EN søknad fra jenter. Når jeg er på produktkurs og div. jobbrelaterte samlinger er det nesten ikke jenter å se. De jentene jeg har sett er som regel usedvanlig lite tiltalende.
    Mitt spørsmål er da som følger: Er det noen som har opplevd vakre og sjarmerende jenter i brunevareavdeling/butikk?

-Kjetil-

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det spørs jo hvordan man definerer det. Her i Trondheim så har vi Smart Club og der kryr det av lekre 17-22 åringer. (tror sjefen må være litt pervo). Her selger de brunevarer også, men det er jo ingen selgere der. Det er jo bare beregnet at man skal plukke med seg dem.

Jeg var en gang på Elkjøp Ålesund og der hadde de ei sinnsyk sexy babe som jobbet i teleavdelingen.

Iallfall har pene damer i butikk den virkningen at jeg kjøper uansett hva de anbefaller. (spesielt i klesbutikker)

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Iallfall har pene damer i butikk den virkningen at jeg kjøper uansett hva de anbefaller
    da er det jo egentlig greit at de ikke jobber i diverse brunevareavdelinger.. ser jo bare hvor mye penger vi bruker nå.. hvordan hadde det blitt med de der 8)
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da hadde vi i hvertfall hatt en unnskyldning da vi kom hjem etter å ha brukt ytterligere 20 lapper på noe leketøy... eller? :lol:

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Iallfall har pene damer i butikk den virkningen at jeg kjøper uansett hva de anbefaller. (spesielt i klesbutikker)
    Nettopp! Jeg var innom en Marlborobutikk på Palleet i Oslo ifjor. Skulle ikke handle noe, men måtte slå ihjel litt tid mens jeg ventet på en annen. Men der sto det sannelig ei utrolig sjarmerende jente. Gjett hvem som gikk ut av butikken med ei bukse til 1000 kroner...

-Kjetil-

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skulle handle en genser på en av merkebuikkene i høst og der var det ei lekker babe. Og jeg ble 5000 kr blakkere.

Jeg går utifra at butikkeierne vet at vi gutter er svært enkle mennesker. Vet ikke hva som skjer egentlig. Kanskje man tror at hvis man handler det de anbefaler så vil de ble med hjem?? Det er iallfall ikke skjedd til nå, men noen har sikkert opplevd det.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg går utifra at butikkeierne vet at vi gutter er svært enkle mennesker. Vet ikke hva som skjer egentlig. Kanskje man tror at hvis man handler det de anbefaler så vil de ble med hjem??
    Hender meg også.. "Jeg synes den er penere" ......................... "Ok"
    Den hun vil selge meg er selvsagt også dyrere :|

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt pene jenter foreslår/hinter om, blir tatt mer seriøst enn annen argumentasjon. Bare se på grunnen til at faren i "American Beauty" begynner å trene...

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Alt pene jenter foreslår/hinter om, blir tatt mer seriøst enn annen argumentasjon. Bare se på grunnen til at faren i "American Beauty" begynner å trene...
    Egentlig så vil jeg tro det er et kjempetriks å få en sexy dame til å handle inn utstyret man skal ha. Tipper det kan være mye å hente der. Det er vel ingen selger som ikke blir litt skjelven hvis ei råsexy dame ser han inn i øyne å spørr pent om rabatt :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Egentlig så vil jeg tro det er et kjempetriks å få en sexy dame til å handle inn utstyret man skal ha. Tipper det kan være mye å hente der. Det er vel ingen selger som ikke blir litt skjelven hvis ei råsexy dame ser han inn i øyne å spørr pent om rabatt :lol:
    Heh, kanskje jeg skal få ei jente til å prute på sub til meg:
    "Ååh, det er synd den er så dyr, jeg ville helst hatt en større enn ti tommer. Og så er det så godt når det vibrerer ordentlig i sofaen..." :lol:

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asdfteam
    Heh, kanskje jeg skal få ei jente til å prute på sub til meg:
    "Ååh, det er synd den er så dyr, jeg ville helst hatt en større enn ti tommer. Og så er det så godt når det vibrerer ordentlig i sofaen..." :lol:
    Dersom jeg tar med flere deilige venninner, blir det ekstra stor rabatt da tror dere? :P

Active Idiss sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asdfteamHeh
    kanskje jeg skal få ei jente til å prute på sub til meg:
    Hmm, begynner å lure på om deg kansje mangler noen jenter her på forumet også :?:

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skulle handle en genser på en av merkebuikkene i høst og der var det ei lekker babe. Og jeg ble 5000 kr blakkere.

Jeg går utifra at butikkeierne vet at vi gutter er svært enkle mennesker. Vet ikke hva som skjer egentlig. Kanskje man tror at hvis man handler det de anbefaler så vil de ble med hjem?? Det er iallfall ikke skjedd til nå, men noen har sikkert opplevd det.
    Har lært meg en grunnregel UNNGÅ KVINNELIGE SELGERE: disse er umulig å prute med. Finner heller en annen butikk

Brede

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere eier ikke selvkontroll. For noen tøfler!

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bidda skrev
    Har lært meg en grunnregel UNNGÅ KVINNELIGE SELGERE: disse er umulig å prute med. Finner heller en annen butikk
    Det er da mye hyggeligere å handle når det litt godsaker å vile øya på da. Får heller koste litt mer. :lol:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amen til det. Uten pene damer har værde vært en kjip plass å være. Tenk om alle var som Svarstad Haugland. buhu

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svarstad er vel pen 8) :lol:

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En utfordring jeg møter til dager er medlemmer av den store armadaen kvinnfolk som hater elektronikk og nekter mannen denne gleden i livet.

Kona omtales ofte som "øverste hold" og "sjefen" når menn kommer alene til butikkken. I de fleste tilfeller har kjerringa stått for mesteparten av dekorasjonen og innholdet i hjemmet. I de verste tilfellene er huset fullt av dukker, sløyfer og alskens støvsamlere av noen pyntegjenstander.
    De syter over hvor klumpete og stygt alt er.
    Hvis du som mann ikke får lov til å ha f.eks. en 32 eller 36 tommers TV kan du jo samle noe av skrotet til kjerringa og sammenlikne.

Uansett, kanskje en vakker kvinne er en smart investering som brunevareselger? De lurer menn trill rundt og er mer tillitsvekkende overfor andre kvinner. Kanskje dette i sum vil føre til at man får truet gjennom mer og bedre elektronikk hjemme? Bare en tanke...

Det skal forøvrig sies at undertegnede kun har seg selv å tenke på og ingen kvinne som stikker kjepper i hjulene. Det er litt deilig i grunn. En kollega av meg hadde triumfert gjennom en 32" TV da kjerringa klaget over at skjermen var for liten. "Jeg vil ha prosjektor", sa hun. Hvor finner man slike kvinner? Jeg bare lurer...

-Kjetil-

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I de verste tilfellene er huset fullt av dukker, sløyfer og alskens støvsamlere av noen pyntegjenstander.
    De syter over hvor klumpete og stygt alt er.
    demper stående bølger 8)
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjottolf skrev
    Det skal forøvrig sies at undertegnede kun har seg selv å tenke på og ingen kvinne som stikker kjepper i hjulene
    Det er alltid bedre å ha noen å dele regningen med.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •