LIDL DVD spiller best på markedet? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 7 av 24 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 478
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skulle se på simpsons sesong en i dag, sone 2. Putta den i silvercresten og ventet på ett flott bilde, men neida, her ble det tull og krøll. Prøvde å starte på nytt 2 ganger til, uten noe bedre resultat. Koblet opp oppoen og simpsons spilte fint med en gang...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tull og krøll?

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    Oppdatering 4: Etter flere måneder, så er det mange som har uttalt seg om at det ikke er mulig at denne spilleren er bedre enn xxxxx spiller. Men det er til dags dato ikke en eneste som tør å stille på shootout. Jeg erklærer dermed denne spilleren til den beste på markedet. Gratulerer Lidl.

Oppdatering 5: Selv om fjernkontrollen er dårlig, så er ikke den ubrukelig . Den er ikke dårligere enn andre kjipe fjernkontroller.
    At det går an å være så bastant. Er det virkelig så ufattelig at OPPO sin spiller skulle være bedre eller at andre merker som koster flerfoldig mye mer skulle være bedre? Å si noe sånn som at denne spilleren er den beste på markedet blir rett og slett latterlig. Bedre teknologi = Bedre bilde generelt sett. Det kan godt hende den er best i forhold til hva du betaler, men den er ikke best av alle DVD spillere på markedet.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MPX
    At det går an å være så bastant. Er det virkelig så ufattelig at OPPO sin spiller skulle være bedre eller at andre merker som koster flerfoldig mye mer skulle være bedre? Å si noe sånn som at denne spilleren er den beste på markedet blir rett og slett latterlig. Bedre teknologi = Bedre bilde generelt sett. Det kan godt hende den er best i forhold til hva du betaler, men den er ikke best av alle DVD spillere på markedet.
    For meg virker det som at Vertigo tror at siden både lyd og bilde er overført digitalt, så er dette perfekt. I allefall det jeg har fått inntrykk av hans tidligere innlegg, uten at jeg prøver å "angripe" han nå. Men for å fjerne noen misforståelser som kan oppstå av tidligere innlegg, så leverer ikke Silvercresten ett perfekt bilde. Riktig nok så er selve orverføringen av bildet digitalt og vanligvis tilsvarer dette tapsfri overføring uten forstyrrelser. Men det blir ikke perfekt av den grunn, for det er i dvd-spilleren dekodingen av mpeg2 materiale foregår. Det er her bildet skapes av dataen som ligger på dvd'en. Disse bildene skal dekodes og linjeflettes (deinterlacing). Det er her dvd-spilleren gjør jobben sin, og det er her det den største bildeforskjellene mellom dvd spillerene ligger, så sant vi snakker om digital overførin til tv (hdmi/dvi). Det er her oppoen og langt dyrer spillere som feks Denon 2930 gjør en bedre jobb enn Silvercresten, selv om den gjør også gjør en god jobb. Oppoen har sin sterke side med god implentering av genesis brikka (faroudja) og denon 2930 med sin reon/realta brikke.

Men bildet er til en stor del subjektivt. Min erfaring er at Silvercresten viser generelt litt mere støy og macroblocking enn Oppoen. Dette kan for mange oppfattes som ett skarpere bilde og dermed vil de synes at bildet er bedre. En kan ikke sammenligen ett ukodet digitalt lydsignal som feks dts med ett digitalt signal av bilde, da bildet alltid er ferdig kodet fra spiller. Så en spiller fungere ikke bare som ett drev som gir tv'en perfekt bilde direkte fra dvd.

Dvd, er dvd og materiale som ligger på selve plata er det viktigste for kvaliteten som kommer på skjermen. En spiller er en spiller, men det her er det også store og små forskjeller. Forskjellen mellom oppo og silvercrest er ikke så står i bildekvalitet, men de små forskjellene er der og noen legger mere merke til de enn andre.

Ang silvercresten, så fikk jeg problemer med å spille av simpsons sesong 1 sone 2. Lyden hakket og bildet ble helt ødelagt, halve skjermen viste en frame, mens den andre halvdelen viste en helt annen frame fra ett annet spor. Eks intro tekst om copyright på øverste del av bildet og menyen i nederste delen av bildet. Kort fortalt så ble det hele bare kræsj. Men det er vel noe av det man må regne med en billig spiller, det er noen feil her og der...

Til Vertigo: Håper ikke du oppfatter denne posten som hets mot deg, men ville bare oppklare noen misforståelser som jeg har oppfattet av dine tidligere poster, slik at andre ikke tror digitalt er digitalt og det er uansett perfekt. Mulig jeg har tolket deg feil også...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm
    Ingen kommentar til innlegg #124 ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    For meg virker det som at Vertigo tror at siden både lyd og bilde er overført digitalt, så er dette perfekt. I allefall det jeg har fått inntrykk av hans tidligere innlegg, uten at jeg prøver å "angripe" han nå. Men for å fjerne noen misforståelser som kan oppstå av tidligere innlegg, så leverer ikke Silvercresten ett perfekt bilde. Riktig nok så er selve orverføringen av bildet digitalt og vanligvis tilsvarer dette tapsfri overføring uten forstyrrelser. Men det blir ikke perfekt av den grunn, for det er i dvd-spilleren dekodingen av mpeg2 materiale foregår. Det er her bildet skapes av dataen som ligger på dvd'en. Disse bildene skal dekodes og linjeflettes (deinterlacing). Det er her dvd-spilleren gjør jobben sin, og det er her det den største bildeforskjellene mellom dvd spillerene ligger, så sant vi snakker om digital overførin til tv (hdmi/dvi). Det er her oppoen og langt dyrer spillere som feks Denon 2930 gjør en bedre jobb enn Silvercresten, selv om den gjør også gjør en god jobb. Oppoen har sin sterke side med god implentering av genesis brikka (faroudja) og denon 2930 med sin reon/realta brikke.

Men bildet er til en stor del subjektivt. Min erfaring er at Silvercresten viser generelt litt mere støy og macroblocking enn Oppoen. Dette kan for mange oppfattes som ett skarpere bilde og dermed vil de synes at bildet er bedre. En kan ikke sammenligen ett ukodet digitalt lydsignal som feks dts med ett digitalt signal av bilde, da bildet alltid er ferdig kodet fra spiller. Så en spiller fungere ikke bare som ett drev som gir tv'en perfekt bilde direkte fra dvd.

Dvd, er dvd og materiale som ligger på selve plata er det viktigste for kvaliteten som kommer på skjermen. En spiller er en spiller, men det her er det også store og små forskjeller. Forskjellen mellom oppo og silvercrest er ikke så står i bildekvalitet, men de små forskjellene er der og noen legger mere merke til de enn andre.

Ang silvercresten, så fikk jeg problemer med å spille av simpsons sesong 1 sone 2. Lyden hakket og bildet ble helt ødelagt, halve skjermen viste en frame, mens den andre halvdelen viste en helt annen frame fra ett annet spor. Eks intro tekst om copyright på øverste del av bildet og menyen i nederste delen av bildet. Kort fortalt så ble det hele bare kræsj. Men det er vel noe av det man må regne med en billig spiller, det er noen feil her og der...

Til Vertigo: Håper ikke du oppfatter denne posten som hets mot deg, men ville bare oppklare noen misforståelser som jeg har oppfattet av dine tidligere poster, slik at andre ikke tror digitalt er digitalt og det er uansett perfekt. Mulig jeg har tolket deg feil også...
    Om det hadde vært tilfellet at ALLE dvd spillere der en tar kun ut digitalt bilde/lyd og sender dette ubehandlet til tv/receiver så kunne egentlig alle dvd produsenter pakket sammen og bare solgt en standard dvd spiller til 300 kroner. Sier seg selv at det ER forskjeller i hvordan de forskjellige dvd spillerne behandler datamaterialet. Har jo selv registrert at noen hevder at en optimalisert media pc med dvd spiller produserer bildekvalitet som langt overgår de beste dvd standalone spillere en kan få kjøpt på markedet..
    Selv har jeg ikke sett hverken oppo eller silvercrest... men hadde vært interessant å sett vertigo kommentert siste innlegget her da...

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Jeg erklærer herved BMW 520 til verdens beste bil siden ingen har kjørt fra meg i en Ferrari enda...........

Samme idiotiske argumentasjon som brukes av trådstarter her! Hvis du tror noen gidder å reise over halve landet for å bevise for deg at f eks Denon 3930 knuser lidl spilleren din tror jeg du må tenke deg om litt. Folk har bedre ting å gjøre!

Den spilleren er sikkert god til prisen, det er Dynavoice også. Men å kalle de for verdens beste.....? Hvis du prøvde å provosere med uttalelsen, gratulerer, det klarte du!

Noen vil ha mest for pengene, andre vil bare ha mest! Da holder ikke den plastboksen til 500 kr lenge!
    Du høres ut som en fjortenåring som mener det nye settet hans fra CV er verdens beste og det spiller HELT rent. For ingen har tross alt stilt opp på døra hans og vist han at Burmester faktisk er bedre.....

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foreslår at du leser linken som jeg la til.

Lyd: La oss for enkelthet skyld si at overføringen av lyd og dekodingen av dennne er tapsfritt overført og dekodingen foregår i reciever. Da er dette perfekt eller tilnærmet perfekt.

Bilde: Dette er så bra på denne rimelige spilleren at 99,9% ikke vil kunne se forskjell. I denne tråden kan muligens 5% se forskjell på spillerne det er snakk om tipper jeg. Siden jeg er en av de ytterst få som har tatt meg bryet med å faktisk teste flere spillere og mener å vite hva jeg snakker om, så tør jeg uttale meg. Ja jeg kommer med en del uttalelser for å provosere, men om noe så håper jeg at noen kan bevise at denne ikke knuser spillere til 16 000kr som jeg har sett den gjøre.

Hvis jeg ikke kan se forskjell i praksis, så er det ikke mange av dere i denne tråden som kan det heller. Jeg forlanger ikke at dere kommer til meg. Det finnes mange som har denne spilleren over hele landet, og dere kan jo ta dere bryet med å teste deres "krem-spiller" mot denne før dere kapper hodet av meg?

Å sammenligne meg med en som har en bmw og aldri har prøvd ferrari blir feil. Jeg har jo nettopp prøvd de beste produktene som selges i butikk i norge. I stedet for å surre slik som dere gjør og synse i vei, så synes jeg nå at dere skal stikke fingen i jorden og teste dette selv. Tar jeg feil, så skal jeg svelge ordene mine. Jeg i på Østlandet av og til, så jeg kan godt komme innom en gang og få bevist at jeg tar feil, eller så kan jeg prøve å replikere en det man kommer fram til i en test. Men inntil det skjer, så vil jeg ha meg frabedt mer synsing i denne tråden.

Dere kan jo lage en annen tråd som heter: "Vertigo tar feil, basert på det jeg kan tenke meg fram til, basert på gammel teknologi og tankegang, og som ikke har noe med fakta å gjøre."

Dersom jeg tok så grundig feil, så tror jeg nok at noen hadde klart å komme med en saklig fremstilling som viste at en annen spiller var markant bedre, eller i det minste noe bedre. Denne tråden har nå lagt her en stund og ingen har kommet opp med en sammenligning med high-end produkt eller slakt etter 128 inlegg!

Et annet og meget viktig argument er at selv om en annen spiller teoretisk skulle ha 10 - 20 % bedre ytelse, så er det egentlig irrelevant på grunn av de nye formatene som er ute nå. Kjøp heller en billigspiller og en ny spiller med nye formater for bedre kvalitet. Da først får man merkbart bedre bilde. Og dette forutsetter at man har skjerm til å utnytte det.

For å oppsummere: Dette er den eneste spilleren jeg mener er verd å vurdere på markedet i dag. Kjøp en BD eller HD-DVD spiller i tillegg.

PS: Det er ikke første gang noen prøver seg med skremsel taktikk som at den og den filmen virker ikke. Noen av inleggene er mer saklig enn andre. Jeg har selv den Simpson Serien, så hvis du sier hvilken disk og tid i filmen det skjærer seg, så kan jeg teste det selv.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil ha deg frabedt synsing, mens du selv hevder at denne boksen er bedre enn en rekke produkter du åpenbart ikke har testet skikkelig?

Selv kunne jeg gjerne ha testet denne mot en 10k spiller, men jeg gidder rett og slett ikke å bruke 500kr på en plastboks bare for en manns unyanserte utsagn på et forum. Hadde det enda vært litt sunn fornuft i dine utsagn, hadde du kanskje "solgt" flere slike spillere....?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Selv kunne jeg gjerne ha testet denne mot en 10k spiller, men jeg gidder rett og slett ikke å bruke 500kr på en plastboks bare for en manns unyanserte utsagn på et forum. Hadde det enda vært litt sunn fornuft i dine utsagn, hadde du kanskje "solgt" flere slike spillere....?
    Men denne er jo best uansett! Uansett hva du sier Håkon N, så er denne best. Feks denne http://avforum.no/forum/tester-video...st-6516-a.html er jo ikke nok til å av-vise at den er best i verden. Her er det nok Vertigo som sitter inne med alle kompetanse og vet bedre enn alle andre - vi andre må nok bite i det sure eple å inndrømme at boksen fra Fritz på Lidl er den beste..... Og dere som har oppdaget feil på spillerene deres eller noe som ikke er like bra som beskerevt - det stemmer ikke. Punktum.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MPX
    Det blir litt unyansert ja.
    Jeg har selv en OPPO og er strålende fornøyd, men det er satt opp mot hva jeg har betalt for spilleren. Jeg forventer ikke livslang kvalitet og drivverk som oser av dyre deler når jeg velger en Oppo (eller en Lidl spiller).
    Og at noen velger å kjøpe en dyr Denon eller Nad DVD spiller er selvfølgelig deres valg, likeså at mitt valg var en økonomisk spiller.

Men når det kommer til leveranse av lyd&bilde, så er det et tankekors at noen billigspillere leverer tilnærmet kvalitet til spillere som koster 10, ja endog 20 ganger så mye.
    Oppo'n min har sine svakheter, bl.a. er skuffen veldig 'plastic' - men det kan jeg leve med. Om noen år så kan jeg med god lommebok-samvittighet bytte ut til en ny, state-of-the-art spiller. Det er (heldigvis) ennå noen herinne som har et budsjett

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foreslår at du leser linken som jeg la til.
    Å sammenligne meg med en som har en bmw og aldri har prøvd ferrari blir feil.
    Synes det er en spennende sammenligning. Men la oss teste dem på en isete og svingete veg i fjell-Norge. Tror Ferrari kommer til kort da og blir stående i første sving - på tvers!
    Noen velger seg sommerbil - super å bruke og best på det underlaget - mens andre velger en mere all-rounder som passer til årets 365 dager

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bilde: Dette er så bra på denne rimelige spilleren at 99,9% ikke vil kunne se forskjell. I denne tråden kan muligens 5% se forskjell på spillerne det er snakk om tipper jeg. Siden jeg er en av de ytterst få som har tatt meg bryet med å faktisk teste flere spillere og mener å vite hva jeg snakker om, så tør jeg uttale meg. Ja jeg kommer med en del uttalelser for å provosere, men om noe så håper jeg at noen kan bevise at denne ikke knuser spillere til 16 000kr som jeg har sett den gjøre.
    Den knuser i allefall ikke min andre spiller til 2000kr, skulle likt å se den knuse spiller til 16000kr.. eller feks denon 2930...

Å sammenligne meg med en som har en bmw og aldri har prøvd ferrari blir feil. Jeg har jo nettopp prøvd de beste produktene som selges i butikk i norge. I stedet for å surre slik som dere gjør og synse i vei, så synes jeg nå at dere skal stikke fingen i jorden og teste dette selv. Tar jeg feil, så skal jeg svelge ordene mine. Jeg i på Østlandet av og til, så jeg kan godt komme innom en gang og få bevist at jeg tar feil, eller så kan jeg prøve å replikere en det man kommer fram til i en test. Men inntil det skjer, så vil jeg ha meg frabedt mer synsing i denne tråden.

Dere kan jo lage en annen tråd som heter: "Vertigo tar feil, basert på det jeg kan tenke meg fram til, basert på gammel teknologi og tankegang, og som ikke har noe med fakta å gjøre."

Dersom jeg tok så grundig feil, så tror jeg nok at noen hadde klart å komme med en saklig fremstilling som viste at en annen spiller var markant bedre, eller i det minste noe bedre. Denne tråden har nå lagt her en stund og ingen har kommet opp med en sammenligning med high-end produkt eller slakt etter 128 inlegg! .
    Ang synsing og sakeligheter så vil jeg påstå at du er en av de mest usaklige i denne tråden med ditt utsagn om at lidl spilleren er den beste på markedet. Vet det er for å provosere og vekke oppmerksomhet, så jeg legger ikke så mye i det. Men at du da skal klage på at andre er usakelige, det vil jeg tro setter enda større tvil til deg...

Et annet og meget viktig argument er at selv om en annen spiller teoretisk skulle ha 10 - 20 % bedre ytelse, så er det egentlig irrelevant på grunn av de nye formatene som er ute nå. Kjøp heller en billigspiller og en ny spiller med nye formater for bedre kvalitet. Da først får man merkbart bedre bilde. Og dette forutsetter at man har skjerm til å utnytte det.

For å oppsummere: Dette er den eneste spilleren jeg mener er verd å vurdere på markedet i dag. Kjøp en BD eller HD-DVD spiller i tillegg. .
    Regner med at jeg ikke er alene om å vent litt med hd-formatene, ikke bare pga av pris, men også usikkerheten om hvordan formatkrigen utarter seg. Det tar nok også en god stund før ett av hd-formatene blir helt vanlige, innen den tid har det også komme rimeligere og bedre spillere. Så inntill videre vil jeg ha mest mulig ut av min dvd samling som er såpass stor at jeg aldri kommer til å bytte den ut. Når tiden for hd spiller kommer for meg så regner jeg med at spillern også er veldig god på dvd. Se feks hd1ex nå... [/QUOTE]

PS: Det er ikke første gang noen prøver seg med skremsel taktikk som at den og den filmen virker ikke. Noen av inleggene er mer saklig enn andre. Jeg har selv den Simpson Serien, så hvis du sier hvilken disk og tid i filmen det skjærer seg, så kan jeg teste det selv.
    Litt raske konklusjoner her synes jeg. Jeg prøver ikke å komme med skremsels propaganda mot lidl spilleren , like mye som jeg gjør mot oppo spilleren min. Jeg vil si jeg har en ganske subjektiv holdning på begge og forteller om erfaringene mine som dem er uten å hverken pynte eller grise til de. Jeg kjøpte faktisk lidl spilleren fordi jeg var nyskjerrig og ville ha noe å gjøre og evt få mulighet til å selge oppoen. Enda ikke bestemtem for evt salg, og lidl spilleren imponerte meg veldig til prisen, men å si at den er bedre enn oppoen, eller markedets beste spiller... det er helt fra sans og samling for meg.. Simpsons var plate nr 1. på sesong 1 svensk utgave. Det blir krøll fra med en gang den spilles av, testet bare inn i menyen og prøvde å spille av. Gjorde dette 3 ganger uten at det gikk. Da ble jeg lei og plugga i oppoen.

Ang forskjellene mellom oppo og silvercrest så skal jeg prøve å ta noen bilder til sammenligning slik at man faktisk kan se forskjell. Det er det nærmeste jeg kan vise deg forskjellene, med mindre du besøker meg i sarpsborg og ser det med egne øyne....

Newcomer Snipp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Problemene mine med silvercresten kom fra uventet hold!
    IKKE si til din bedre halvdel/høvdingen/sjefen eller hva dere kaller henne at denne spilleren var jæ... bra og at den gruser din forrige spiller til 6k og at du i framtiden ikke kommer til å punge ut med opp til fem-sifrede beløp på en dvd spiller lengre. hold tett...
    jeg hadde "familieråd" ang. ny effektforsterker til frontene her om dagen og undersøkte om det var rom i økonomien til et slikt kjøp mot sommeren. jeg fikk kjapt svaret at de kanskje hadde noe på lidl!!!? den dvd spilleren vi kjøpte dær hadde hun (selvfølgelig) overhørt at jag har skrytt uhemmet om. jeg ble litt paff og tenkte jeg skulle prøve å forklare hele sammenhengen med pris/dvd spiller og pris/forsterker, men ga fort opp. jeg sitter nå altså igjen med et budsjett til effektforsterkerkjøp på 600 kroner=( lista er nå lagt prismessig her i gården.
    og jeg som hadde tenkt meg en abrahamsen!

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herminator det er flott at du har testet den opp i mot oppo spilleren og har kommet med din konklusjon men dette er noe som DU mener og som sikkert ikke alle vil være enig i.Jeg synes at det er fint at folk tester ut ting og skriver om sine erfaringer her forumet til glede for mange som skal kjøpe seg nytt utstyr.Vertigo har lagt ut sine erfaringer med denne spilleren og flott er det så får dere som mener noe annet si det men jeg synes dere skal være litt forsiktig med å komme med beskyldninger om at han er useriøs og ikke vet hva han snakker om for det slår vel bare tilbake på dere selv da ingen her på forumet besitter noe fasit på hva som er det beste.
    Mvh bigtor

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

huff og huff

Joda den ser grei ut og bildet er bra det, men jeg kommer ikke til å kjøpe en til. Den som ble kjøpt i familien min ble levert tilbake da det kjapt ble problemer med den.Tok bare noen dager før den streiket, og fant ikke dvden

Jeg var intressert i denne spilleren da den så ut til å gi eksepsjonelt mye for pengene, MEN! dette er billige saker.
    De har nok klart å få til et bra bilde men det virker som om de har for dårlig kvalitet på det, litt som dekodere man får med til 1kr
    (har jobbet litt med salg av den slags og vet hvor mye tull det er med dem)

Når jeg skal kjøpe min neste spiller blir det så absolutt ikke kunn lagt vekt på billigst mulig pris og bra bilde, men en solid spiller som Denon 2930 eller liknende.

Skal man slå i bordet med at noe er best syns ihvertfall jeg at kvalitet er viktig selvom hvor vanskelig det er å måle.

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

skremsel taktikk

Hehe neida men når min enhet ikke fungerer så hjelper det ikke meg at din gjør det :-D Jeg skjønner at du er suuuper fornøyd og at du har testet dyre saker, men jeg skal hvertfall prøve å kjøpe litt dyrere saker neste gang.

Nå har ikke jeg de største tekniske kunnskapene, men mener du at når en spiller overfører digitalt så gjør alle spillere som kan det så og si en like god jobb eller?
    Er det derfor du mener at den billigste spilleren som klarer dette er den beste?

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Hehe neida men når min enhet ikke fungerer så hjelper det ikke meg at din gjør det :-D Jeg skjønner at du er suuuper fornøyd og at du har testet dyre saker, men jeg skal hvertfall prøve å kjøpe litt dyrere saker neste gang.

Nå har ikke jeg de største tekniske kunnskapene, men mener du at når en spiller overfører digitalt så gjør alle spillere som kan det så og si en like god jobb eller?
    Er det derfor du mener at den billigste spilleren som klarer dette er den beste?
    Informasjonen som ligger på DVD platen skal tross alt ut av den og inn til en TV via DVD spilleren. Om kabelene som går ut er digital eller ikke, så hjelper det fint lite hvis komponentene som henter ut informasjonen ikke holder mål. Det er der store deler av forskjellen ligger.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snipp
    ..... jeg sitter nå altså igjen med et budsjett til effektforsterkerkjøp på 600 kroner=( lista er nå lagt prismessig her i gården.
    og jeg som hadde tenkt meg en abrahamsen!
    Kos deg med denne du:
    pcutstyr.no - OBS!

Du skal få låne de siste 30 kronene av meg

Side 7 av 24 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •