LIDL DVD spiller best på markedet? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 4 av 24 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 478
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte tre sykk av denne spilleren i går. Synes den er et kupp til prisen.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er bildet fra komponent noe å samle på?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Skal teste det i morgen, har ikke tid i kveld desverre. Liker å bruke litt tid når jeg først skal teste. Følg med så kommer jeg med tilbakemelding i morra.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en svart idag og har testet 1 time med Matrix Sone1, LOTR:FOTR EE og Batman Begins. Brukte både komponent, p-scan og HDMI 720p og det eneste jeg kan si, er at bildet er svært plaget av både støy og blocking i sorte partier. Føles som man sitter og ser på en nedlasta film i dårlig kvalitet (!)

Ikke skjønner jeg at dette skal være så fantastisk. PS3 regelrett knuser denne på DVD-gjengivelse.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå testet hundrekroners spillere opp mot langt dyrere spillere og jeg både så og hørte ganske stor forskjell. Klart det er forskjell eller så hadde jo alle kjøpt disse billige modellene.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Linuxguru
    Kjøpte en svart idag og har testet 1 time med Matrix Sone1, LOTR:FOTR EE og Batman Begins. Brukte både komponent, p-scan og HDMI 720p og det eneste jeg kan si, er at bildet er svært plaget av både støy og blocking i sorte partier. Føles som man sitter og ser på en nedlasta film i dårlig kvalitet (!)

Ikke skjønner jeg at dette skal være så fantastisk. PS3 regelrett knuser denne på DVD-gjengivelse.
    Skal sjekke ut batman begins når jeg skal teste i morra, på den dvd'en er det nemlig en del macroblocking i mørke partier på selve dvd'en. Men noen spillere viser dette bedre enn andre.

Til Razor. Testet du de analoge lyd utgangene da? Eller hører du forskjell på raw digital bitstream til forsterker?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Testet med komponent og hdmi på pirates of caribbean 2 og war of the worlds i dag. PÅ komponent kan man kjøre 576p eller 576i. Bildet var skarpere og bedre med 576p på min tv. Ellers var bildet ikke like skarp som på hdmi, dette var som forventet. Det er faktisk både en ulempe og en fordel alt etter hvordan man ser det. Ved hdmi så var det lettere og se komresjons blocking og støy i bildet enn ved bruk av komponent da dette ikke var like klart og skjulte en del av denne blockingen og støyen. Men på avstand så ser man ikke dette like vel. Bildet var best med hdmi. Skal legge ut en test mellom denne og oppo 981 senere i dag.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en spiller til i dag. Da har jeg kjøpt 4 stk av denne. Til de som tror jeg er helt gal, så er det bare en av dem jeg har kjøpt til meg selv til å ha på loft stuen. Resten er til familie og venner, som jeg anser at jeg har et helt spesielt ansvar for, slik at de får vanvittig valuta for pengene.

Intermediate Joey Bane sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det bra lyd i denne?
    jeg blir imponert over at det går an å lage en så bra spiller til 500 kr!
    har ikke prøvd den, men har lest mye bra om den.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bekreftet bug på 2 stk SilverCrest svart:

I LOTR:TT EE i scenen "Ring of Barahir" 1.30.08 ut i filmen stopper regelrett spilleren opp, og den står og "kverner" i noen minutter før den plutselig viser slutten "The story continues on disc two..."

Og da er det altså mange kapitler igjen enda. Begge mine gjør samme feil på samme plass. Så nå er det opp til dere å teste!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm, ikke opplevd noen feil her på 3 filmer så langt.

Kunne sjekket to tårn extended dvd, hvis den ikke hadde blitt borte med tidligere bekjentskaper.

har kun standard 2 dvd vers. som fulgte med en del philips spillere noen år tilbake

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAr ikke hatt noen problemer med silvercresten enda jeg heller, har sett en 3-4 filmer på den nå og testen noen andre. Men så en film komprimert film i kveld å la merke til litt aliasing i noen scener. Testet dette med oppoen etter å ha sett ferdig filmer for å sjekke om dette lå i selve kilden, eller om det var silvercresten som hadde problemer med å deinterlace. Hadde samme aliasing problem på oppen, men ikke like tydelig. Så denne aliasinen lå på selve dvd'en, men oppoen hadde allikevel ett bedre bilde med og ikke like tydelig aliasing. Ellers er jeg fornøyd med bildet til silvercresten.

Har forøvrig ikke lotr i extended, så får ikke sjekke om det er samme problem med min spiller. Litt negativt med silvercresten fremfor oppo'en min er mangelen på firmware oppdateringer.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oppdatert første post.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi trenger noen til å spille av scenen "Ring of Barahir" fra LOTR:TT EE. Begge mine Silvercrest stopper opp her, og platen er så god som ny. At Silvercresten spiller av andre filmer uten problem, er forsåvidt ikke interessant. Man forventer jo ikke noe annet.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du sier at denne spilleren er beste på markedet, da regner jeg med at det er i prisklassen under 1000 - 1500 kr. Noe annet vil jeg føle er å dra konklusjonen vel langt.... Greit at den gir mye for prisen, men det er tydelig at andre har sett spillerens begrensninger (i denne tråden og andre tråder om samme spiller).

Markedets beste spiller er vel å dra det litt vel langt?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke bare litt heller vil jeg si.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Markedets beste spiller er vel å dra det litt vel langt?

Jeg skulle vel tro det. Men det som er et faktum er at jeg har vært land og strand og testet scener fra de samme filmene. Hver gang har Silver Crest kommet best ut. Dette står i første post.

Jeg ville jo anta, som alle andre, at feks Denon burde være ganske mye bedre, men slik har det altså ikke vært på de spillerne jeg har vært å sett på opptil 16 000kr. Det er jo mulig å skylde på Firmware, oppdateringer etc, men Silver Crest har altså vunnet alle sammenligninger jeg har gjort. Det sies at støyreduksjon skal være bedre på de dyre spillerne, men jeg har altså ikke sett noe støy på den billige heller. Jeg må vel kunne forlange at forskjellene må være synlig?

Jeg har tidligere oppfordret andre til å komme til shootout, men har fått laber respons. Jeg skulle ønske noen kunne bevise at jeg tar feil, for det er unektelig litt rart at denne skal være best på markedet....

En ting er i alle fall sikkert, det er ingen som slår den på "value for money". Til denne prisen hadde jeg kun forlangt et bilde, ikke at det var spesielt godt.

Noen må gjerne bevise at jeg tar feil, men ikke kom med flere dumme bilder av inmat av spilleren, der det antydes at mer innmat gir bedre spiller. Det er elektronikk vi snakker om, og da er ikke størrelse alt.

Det ser ut for meg at man skal se meeeeget nøye etter, selv med prosjektor for å finne feil med denne spilleren. Da burde den være god nok, selv for kresne brukere her på dette forumet. Er ikke feilene synlig, så er det ikke noe problem for meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Ikke bare litt heller vil jeg si.
    Din argumentering er så slående at jeg bare må bøye meg i støvet for din logikk. Det er selvfølgelig ikke viktig for deg å komme med et eksempel eller et argument i denne tråden. Bare få det ut med en gang.

Er det mulig at du føler at du har kastet noen kroner ut vinduet på en dyr dvd spiller?

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrev i at jeg synes Silver Cresten var bedre enn min H/K 23 på plasmaen min,
    Har fått teste den på prosjektoren nå,Benq 8720 og der var H/Ken overlegen,
    Var elendig bilde med Silver Cresten,liksom glorie rundt personer på filmen.
    Dette er med komponent,har ikke HDMI kabel...

#EDIT#
    Har testet mere og jeg har tydligvis gjort noe feil,for nå er bildet bedre på Silver Cresten.
    Ser at det er mye mere sprut i fargene en H/Ken.

Skal teste PIP med begge oppe og samenligne.Trenger bare en ny kabel.

Side 4 av 24 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •