Audiocompaniet....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
  1. #1
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Thumbs up Audiocompaniet....

    2 ganger har jeg bestilt klipsch høytalere igjennom Ton Art a/s som igjen bestiller hos Audiocompaniet.

    2 ganger har det kommet feil i henhold til min bestilling.

    1. gang: Bestilte et par RF-62 fronthøytalere i sort. Kom i Cherry men ok, cherry var akkurat mørke nok så jeg beholt de :-(

    2. gang: Bestilte et par RS-52 surround høytalere i Cherry.
    Da kom det **** meg et par RF-52 i riktig utførelse, men **** da
    er da ikke fronthøytalere jeg skal ha !!!!!!

    Surroundhøytalere skulle komme i starten av denne uken... men ingen og se :-/

    Det må da finnes noen hos Audiocompaniet som kan lese bestillinger !!!!!!

    Er en smule irritert og lei av og vente på høytalere !!!!!

    Skulle bestilt en RC-62 center i cherry, men vet ikke om jeg tør.... hvem vet hva som kan komme :-(

    Lurer på om Oslo hifi center henter inn klipsch høytalere selv :-O

  2. #2
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    og hvorfor iallverden er du så sikker på at det er hos audiocompaniet feilen ligger, for alt det du vet så er det faktisk tonart som har bestilt feil vare til deg. Har inntrykk av at audiocompaniet er et veldig bra og seriøst firma.
    tipper at stort sett alle som forhandler klipsch i norge får dem fra audiocompaniet.

  3. #3
    Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er jo firmaet som har tatt seg av bestillingen som er de som er ansvarlige...
    Om de har dårlige rutiner så kan det fort bli rot..
    Mener å ha sett en liknende tråd ang. Ton-art for ca. 2 mnd siden.

  4. #4
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har fått kvitteringen på hva jeg har kjøpt... frakt fra audioc... har snakket med folk på audiocomp oxo . . . sikker ... jepp

  5. #5
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ting har ordent seg, beklagelse og tilbud på center er forhandlet :-)

  6. #6
    Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du som kunde har ingenting med importøren å gjøre. Du skal forholde seg til butikken. Det er hos dem feilen ligger.
    Det er butikken som har foretatt feil bestilling. Om de foretar riktig bestilling i henhold til dine ønsker, og de får feil produkt, så kan de sende tilbake varen og få en annen.

  7. #7
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet. Hadde arbeidspraksis på butikk en gang i tiden.

    Tråden kan slettes !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •