Hva angrer du på å ha solgt eller byttet ut...? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Jeg angrer på at jeg solgte embla blokkene mine
    Og når det gjelder b300 så skjønner jeg det, jeg har mine og de er så sinnsykt bra, på musikk der bass ikke er noe "tema" så mener jeg at de ikke skjemmer seg ut i forhold til 510.. kjøpe 300??
    Jeg solgte de til foreldrene mine så det er nok ikke noen umulighet å få de tilbake igjen en gang,MEN for deg så er det nok værre...Embla'ene selger jeg aldri..ALDRI..NEVEEER!!
    (Hmm,lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det?)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Åssen høytalere var det?
    Var en høyttaler fra Magnat, som leverer mange bra høyttalere. Disse derimot, sugde rognkjeks gjennom for trange sugerør. Husker ikke modellbetegnelsen, men dårlige var de. Tro meg. Hvis noen vurderer billige Magnat-høyttalere, send bilde til meg først, så jeg kan advare om det er de jeg tenker på.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    angrer som fy på at jeg solgte mine Cerwin Vega! AL1000mk2 solgte de pga at jeg skulle flytte på hybel

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Jeg solgte de til foreldrene mine så det er nok ikke noen umulighet å få de tilbake igjen en gang,MEN for deg så er det nok værre...Embla'ene selger jeg aldri..ALDRI..NEVEEER!!
    (Hmm,lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det?)
    Du har vel sagt det ca 500w, ehhhhh...jeg mener GANGER til meg!!!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ESH
    Var en høyttaler fra Magnat, som leverer mange bra høyttalere. Disse derimot, sugde rognkjeks gjennom for trange sugerør. Husker ikke modellbetegnelsen, men dårlige var de. Tro meg. Hvis noen vurderer billige Magnat-høyttalere, send bilde til meg først, så jeg kan advare om det er de jeg tenker på.

Ok. Har bare vært borte i Magnat bass elementer til bil jeg. Så visst de høytalerne suger ROGNKJEKS (heheheehe...lo lenge for meg selv vet jeg:P) så er det godt å vite:-D

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært borti en del Magnat høyttalere og erfaringen er at den rimeligste serien som heter Monitor er noe billig skvip. Ligger i samme kategori som Eltax høyttalere etc.

Men så fort man går en klasse opp til f.eks Quantum serien, da blir det andre boller. Meget bra kvalitet og lyd.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Har vært borti en del Magnat høyttalere og erfaringen er at den rimeligste serien som heter Monitor er noe billig skvip. Ligger i samme kategori som Eltax høyttalere etc.

Men så fort man går en klasse opp til f.eks Quantum serien, da blir det andre boller. Meget bra kvalitet og lyd.
    Absolutt. Magnat lager mange bra høyttalere. Noen har litt kjip design, men, men.

Angrer også forresten på at jeg ikke kjøpte den forrige bilen jeg "prøvekjørte" (altså en ting jeg angrer på ikke å ha kjøpt).

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte enda flere lapdances på strippeklubben på Rhodos. 6 holdt...akkurat der og da. nå angrer jeg

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte enda flere lapdances på strippeklubben på Rhodos. 6 holdt...akkurat der og da. nå angrer jeg
    Støttes! Har selv vært i omtrent samme situasjon ,men etter 1500kr hadde flydd ut av lommeboka på 45minutter så fant jeg ut at det kunne vært klokt å roe ned litt.. Hva er livet verdt å leve foruten minner?

Angrer på at jeg solgte min Marantz SR5200.. Hadde håpet at ting skulle bli så mye bedre med en preamp / ny receiver som brukes som preamp ,men det var ikke noe særlig forskjell.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Støttes! Har selv vært i omtrent samme situasjon ,men etter 1500kr hadde flydd ut av lommeboka på 45minutter så fant jeg ut at det kunne vært klokt å roe ned litt.. Hva er livet verdt å leve foruten minner?

Angrer på at jeg solgte min Marantz SR5200.. Hadde håpet at ting skulle bli så mye bedre med en preamp / ny receiver som brukes som preamp ,men det var ikke noe særlig forskjell.
    Hehe...sier du det ja Vel, ikke nok med at en dans koster greit med gryn, så koster jo drinkene dobbelt så mye som på andre steder!!! Memories, ahh....viktig

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vil ha et tips kan du få det rimeligere hvis du finner et prostituert på gata og får hun til å gjøre det for deg. Men da er du liksom "låst" til den ene dama. (noe som ikke alltid er ønskelig)

Fikset det selv slik at inviterte hun til hotellrommet og fikk så mange lapdance som jeg bare ønsket. Full nakenhet selvsagt. Alt for 400kr. Ølen fra supermarkedet var også nesten gratis.

Men tilbake til topic

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dro på sjarmen og fikk det gratis jeg og ikke av prostituerte heller, thank you very much.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vil ha et tips kan du få det rimeligere hvis du finner et prostituert på gata og får hun til å gjøre det for deg. Men da er du liksom "låst" til den ene dama. (noe som ikke alltid er ønskelig)

Fikset det selv slik at inviterte hun til hotellrommet og fikk så mange lapdance som jeg bare ønsket. Full nakenhet selvsagt. Alt for 400kr. Ølen fra supermarkedet var også nesten gratis.

Men tilbake til topic
    Hørtes jo ut som en fulltreffer av en kveld på et hotell:P hehe

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er man mange nok blir det ingenting på hver. Og det er jo ganske fett å ha en dame som går rundt og kan servere (naken seff). Hvor mange voirs i Norge har en naken dame som serverer og fyller på ølglass?

Men får roe ned litt nå. Det er ikke så bra å fortelle alt for mye om privatlivet inne på slike forum

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er man mange nok blir det ingenting på hver. Og det er jo ganske fett å ha en dame som går rundt og kan servere (naken seff). Hvor mange voirs i Norge har en naken dame som serverer og fyller på ølglass?

Men får roe ned litt nå. Det er ikke så bra å fortelle alt for mye om privatlivet inne på slike forum
    I praksis burde alle fester ha en naken dame som serverer øl.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •