Jobbintervju... hjelp og råd!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jobbintervju... hjelp og råd!

Ja, da har jeg kastet meg på lasset med og dra på jobbintervju, og til mandagen har jeg jobbintervju på den jobben jeg aller mest ønsket meg da jeg sendte ut noen søknader med CV. Trenger da noen gode råd og tips som kan hjelpe meg til og få stillingen.

Stillingen er Data Entry Agent - Air på DHL Norway AS, og er en kontorjobb hvor jeg skal arbeide på data.

Jeg har tatt og skrevet ut innformasjon om DHL Norway, og DHL generelt for hele verden som jeg har tenkt og lese litt på frem til intervjuet for og få inn noe grunnlegende om hva bedriften er for noe i det fulle og at jeg har fakta og historie om DHL jeg kan komme med på jobbintervjuet om det blir tatt opp hva jeg vet om dem.

Samtidig regner jeg vell med og gå i en fin bukse, ikke fin "fin" bukse, men en fin bukse, en pique eller skjorte med en genser med V hals for og se ikke for staselig ut, men også respektabel ut. Høres det ut som ett lurt valg?

Andre tips, erfaringer, forslag?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Les avisartikler på emnet du skal jobbe med . Viser at du holder deg litt oppdatert. Les vanlige nyheter også for all del, er viktig med allmennkunnskap.

Angående antrekk er det litt vanskelig å si. Mange "forventer" vel nesten at jobbkandidaten stiller i dress, men vet ikke helt hvor viktig det egentlig er. Sålenge det ikke er helt casual er det vel i orden, enkelte trives jo heller ikke i dress, og det blir derfor en hindring.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden