Hva skal du gjøre i helga?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hva skal du gjøre i helga?

Jeg skal iallefall kose meg litt med de klumpene som er på bildene under. Min bedre halvdel synes at min kjære Dali SWA-15 er i største laget for stua vår. Kan kanskje ikke si meg uenig, men litt størrelse må det da kunne tolereres.

Har lånt med meg en XTZ 99W10.16 og en XTZ 99W12 hjem fra jobb, og det kan jo hende at "vi" finner ut at en av dem kan duge.

Kunne ha tenkt meg en SVS SB12 Plus for å prøve sammen med dem også, men sånn er det her ute i HiFi myra, nærmeste seriøse sjappe er 6 mil og en bom unna.

Denne testingen vil sikkert føre til utstrakt filmtitting, og da kan det jo hende at det blir noe brunt iglasset også, hvem vet :-)

Edit: Så at jeg hadde glemt bildene gitt...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jobbe,jobbe å jobbe. Å tenke på at hvert jæ*** øre jeg tjener skal gå til regninger jeg overhodet ikke betaler med glede som plutselig faller i postkassen helt uten forsvarsel. Å når jeg har fri skal jeg prise meg lykkelig for at det er gratis å spille musikk

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kom junior (11 år) med sin sub og ville ha med den i "testen" også. Mot at han fikk SWA'en inn til seg i kveld selvfølgelig. Han har en CV CLSC12S, og den er da vel ikke helt bort den heller. Mye bæring i helga tror jeg...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    ...Å når jeg har fri skal jeg prise meg lykkelig for at det er gratis å spille musikk
    Jasså, så du har fått utstyret ditt gratis?

Min helg blir som vanlig: Pils, film og passe prinsessa i huset på 2 år:-D

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I helga skal det slappes av og slappes av og slappes av. Og kjøpes nye høytalerkabler da En helg uten litt småoppgraderinger/justeringer er ikke komplett

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm...får se hva polet bringer på dagen i morra! kanskje jeg hopper en tur innom Skål! tråden min å briljerer med ord igjen. he he he.

Vil også gjerne ha en tilbakemelding på hvordan den xtz'en funker?!?!?! sikler litt jeg...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Vil også gjerne ha en tilbakemelding på hvordan den xtz'en funker?!?!?! sikler litt jeg...
    Har den største av XTZ'ene stående nå, men ingen av dem er spilt mer enn max 10 timer, så det er vel først litt utpå søndagen at jeg har en konklusjon. Men den er hel*** tung til å være så liten.

Nå ligger det vel an til en tur i "øppna barskap" :-P

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken jobb har du egentlig som gjør at du kan låne med slik utstyr hjem?
    Det er da ingen i Bailsund som selger dette; så hifi-pusher kan du jo ikke være....
    Hmmm...

Ja,ja; jeg har to XTZ 12, og er svært fornøyd men det kan være fryktelig int. å høre hvordan de står seg mot CW og Dali. Håper på rapport når du har fått testet...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifi pusher i Baillby'n tror jeg ville vært en grei jobb. Det finnes jo ingen andre.
    Jobber som lærer på vgs., elektro, og de har et par surround anlegg på VG1/grunnkurs. I følge ny læreplan skal det være opplæring i slikt utstyr, og jeg ble hyret inn som "konsulent", og anbefalte at de kunne kjøpe utstyr jeg selv var interessert i. Alternativet hadde vel vært noe fra butikken nedpå kaia regner jeg med... 12" har stått og surret sammen med TV'en i kveld, og jeg synes det virker bra jeg. Men, det må nok noen timer til før det begynner å bli bra.

BTW: Er ikke fra Baillby'n er fra Frei, (men bare i elleve måneder til :-()

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss; det må jeg si høres ut som en god ny læreplan til en forandring....

Egentlig rart det ikke er noen som selger skikkelig utstyr borti der; skulle jo tro det var marked for det. Oddstøl gjorde det jo før i tida, men det ble det jo slutt med. Molde er sånn sett mye bedre hvilket egentlig er litt rart da de ikke har så mye større "salgsområde".

God lyttehelg!! (Høres forresten ut som du har en lovende 11-åring når han allerede har såpass anlegg )

Edit: Den Dalien er diger!! Den må jo bare banke XTZ`ene sønder og sammen....

Active Norum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    374
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skulle egentlig få nye høytalere og flatskjerm denne helgen, men neida kan takke storebrand for at jeg ikke fikk pengene mine til å betale herlighetene:twisted: Så da får jeg heller gjøre klart på rommet mitt til mandag. Flytte diverse elektronikk osv.

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir noen rolige helger fremover, smalt av 90% av lønningen på arcam produkter Men kjenner jeg meg selv rett blir det vel en god snyltekveld i morgen

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynt helgen bra hittil, fyrte opp Forrest Gump og tømte to flasker vin under seansen. Knallgod film, som gjør mange menn litt mykere, og mange damer veldig mye mykere...

Ellers skal jeg til byen i morgen og finne meg noen plater. Platespilleren som skulle vært her for en uke siden skulle komme i morgen, så jeg får plukke opp den også. Deretter lene meg tilbake med Niel Young og snus.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Jasså, så du har fått utstyret ditt gratis?

Min helg blir som vanlig: Pils, film og passe prinsessa i huset på 2 år:-D
    hehe, nei, men det slipper jeg ihvertfall å tenke på at det kan komme enda mer uforutsette regninger med når jeg bruker.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går: Leda ungdomsklubb(i min regi)
    I dag: var på KM i bordtennis i Molde
    I morgon: Så lite som fysisk mogleg(utanom å teste ei lamellfresemaskin)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke bare jeg som "jobber" i helgene da.

Dagen i dag gikk bort til besøk hos slekt og venner, håper morgendagen blir noe roligere.

Nordvest. Gutten har spart alt av penger han har fått siden han var rundt 9 og brukt på anlegg. Har et ganske respektabelt et nå synes jeg. Han har lagt det ut på forumet her også. Blir vel en å regne med etterhvert, og vi har mye "kvalitetstid" inne på rommet hans når vi vil se en film uten å forstyrre resten av familien.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ikke bare jeg som "jobber" i helgene da.

Dagen i dag gikk bort til besøk hos slekt og venner, håper morgendagen blir noe roligere.

Nordvest. Gutten har spart alt av penger han har fått siden han var rundt 9 og brukt på anlegg. Har et ganske respektabelt et nå synes jeg. Han har lagt det ut på forumet her også. Blir vel en å regne med etterhvert, og vi har mye "kvalitetstid" inne på rommet hans når vi vil se en film uten å forstyrre resten av familien.
    Så eplet har ikke fallt langt ifra stammen forstår jeg :-D
    Har selv ei prinsesse på 2år som digger å se film. Sluker alt av animasjon/tegnefilm til fars store glede, men når mamma drar frem hårkliper, hårbørster, kjoler og annet dill-dall, da kommer jeg til kort. Jenter er og blir jenter! (Heldigvis)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Jenter er og blir jenter! (Heldigvis)
    På godt og vondt :-)

Har ei på 9 år også, og hun er mer opptatt av klær og sminke, selv om hun er glad i film og musikk hun også. I tillegg vil hun gjerne være med meg å gå tur og ta bilder. Hun har kjøpt seg digitalkamera, og tar bilder i øst og vest. Greit å ha en hobby å dele med begge barna, hver for seg. Slipper litt innbyrdes kiving mellom dem på den måten

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Rett og slett imponerende!! Godt å høre at det er håp "for ungdommen nå til dags" også

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå starter den sure jobben med å bære de to XTZ sub'ene ned 42 trappetrinn til bilen :-(

Ellers har det blitt ei typisk helg hvor ingenting har gått etter planen, men gøy var det lell.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •