Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 981

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 981 av 2256 FørsteFørste ... 481 841 851 861 871 881 891 901 911 921 931 941 951 961 971 977 978 979 980 981 982 983 984 985 991 1001 1011 1021 1031 1041 1051 1061 1071 1081 1091 1101 1111 1121 1481 1981 ... SisteSiste
Viser resultater 19,601 til 19,620 av 45103
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Rollespill er funnet opp av noen sosionompedagoger som ikke er i stand til å se at de fleste oppegående mennesker faktisk har evnen til å skjønne ting uten å få det danset inn i hjernen. Er så ufattelig enig med deg Frode.

Du får gi beskjed om at du under meditering fikk kontakt med ditt innerste jeg og fikk vite at du ikke kan være med på slike øvelser pga traumatiske opplevelser i ungdommen.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig merkelig at han er sånn Espen når han har sendt mesteparten av det du bestillte....

Godt sagt Jan. En ting er rollespill for barna (noe jeg også hater) men å stå foran voksne mennesker, og etter min mening drite seg ut, har jeg ikke sansen for.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men Jan da!!!! Du må søke før du legger ut en ny tråd.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    F a e n! Skal ha foreldremøte i kveld, og fikk beskjed pr sms at jeg skulle være med på et rollespill foran alle foreldrene. Jeg HATER rollespill. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil være med, men får ikke svar. Tipper de er sure.
    Du har min 100% støtte i denne saken. Jeg hadde gjort akkurat som deg.

Foreldremøter er noe av det verste jeg vet. Etter noen år med dette virker det som om det mest handler om at kvinnfolk er ute etter sladder og annet... typisk mannfolka står i et hjørnet og mumler, mens kjerringene flyr rundt og kakler som en jævla hønsegård.

*Du vet du hva vi har kjøpt flat-tv altså også skal vi på ferie til syden nå, også har vi kjøpt ny stasjonsvogn også... osv osv osv

*Er du pappaen til E? (spør de meg) Ja - sier jeg. Ja jeg hørte at du og moren ikke var sammen, har du ny kone? Hvor jobber du? ... osv.. Da går jeg.... ops:

Jeg orker rett og slett ikke slikt!

Så jeg deltar kun i konferanser med lærer når det skal snakkes om min datter.

Det er ok!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir omtrent sånn "bli kjent" øvelse som en kompis var med på da han var på foreldremøte for første og siste gang.
    Først skulle alle sitte i ring.
    Alle skulle ta av seg en sko og sende rundt i ringen så de andre kunne ta og lukte på den for å bli kjent. Han hadde kommet rett fra job, jobbet som murer så det var skikelige arbeidssko, så han nektet, reiste seg og gikk. Mistet sikkert mye nyttig info, men det var i overkant for han det der.

Sett dette forresten? Minnekort - den nye CD-en? - VG Nett om Lyd og bilde
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men Jan da!!!! Du må søke før du legger ut en ny tråd.
    Prøvde det jo.
    Hvor er'n?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Blir omtrent sånn "bli kjent" øvelse som en kompis var med på da han var på foreldremøte for første og siste gang.
    Alle skulle ta av seg en sko og sende rundt i ringen så de andre kunne ta og lukte på den for å bli kjent. Han hadde kommet rett fra job, jobbet som murer så det var skikelige arbeidssko, så han nektet, reiste seg og gikk. Mistet sikkert mye nyttig info, men det var i overkant for han det der.

Sett dette forresten? Minnekort - den nye CD-en? - VG Nett om Lyd og bilde
    Det der er jo helt villt!!! Vi skal "bare" snakke om "Steg for Steg". (innlæring av sosiale ferdigheter) Hva det går ut på aner jeg ikke, og vil heller ikke vite....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde det jo.
    Hvor er'n?
    Trykk på nye innlegg og bla litt nedover.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Steg for steg, handler det ikke om å tolke kroppsspråk, mestre sinne og slike ting?
    Mener ungene har vært gjennom noe slikt på skolen.
    Der har de forresten en fin pedagogisk regel: "Det er ikke lov å ta igjen." Så hvis noen drar til poden skal han ikke slå tilbake, noe jeg synes er fantastisk. Og når noen blir lei av drittungen som bestandig begynner bråket, da blir det rabalder. Hva med ganske enkelt si at man ikke skal starte å bråke, og gjør du det må du regne med å få deg noen saftige i retur. Neida, beskytt for all del dem som lager trøbbel,er så lei dette.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trykk på nye innlegg og bla litt nedover.
    Joda, har funnet den nå

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Steg for steg, handler det ikke om å tolke kroppsspråk, mestre sinne og slike ting?
    Der har de forresten en fin pedagogisk regel: "Det er ikke lov å ta igjen." Så hvis noen drar til poden skal han ikke slå tilbake, noe jeg synes er fantastisk. Og når noen blir lei av drittungen som bestandig begynner bråket, da blir det rabalder. Hva med ganske enkelt si at man ikke skal starte å bråke, og gjør du det må du regne med å få deg noen saftige i retur. Neida, beskytt for all del dem som lager trøbbel,er så lei dette.

Helt riktig Jan.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seriøst??

Herregud

Har egentlig vært heldig jeg da?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp slik er det!

Min datter har en slik adhd fyr i klassen som ligger på 4 års stadiet enda - det er 5 klasse vi snakker om. Han går stadig amokk og må ha en eller to lærere/assistenter konstant, hele klassen er terrorisert, både lærere og meddelver blir slått og truet med vold drap og annet daglig. Ypperlig miljø for å lære ting i timene?

Men han stakkaren kan jo ikke noe for dette - det er synd på han?

Han er en vandrende trageide "waiting to happen" spør du meg. Jeg har sagt til datteren at hvis hun treffer han alene noen gang, så er det bare å springe for livet.

Virker som adhd kun er en måte å unskylde mennesklig søppel på - hvorfor kan de ikke være snille?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rollespill er og blir drepen, slik er det bare, jeg hater det av alt på jord!!!!

Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jepp slik er det!

Min datter har en slik adhd fyr i klassen som ligger på 4 års stadiet enda - det er 5 klasse vi snakker om. Han går stadig amokk og må ha en eller to lærere/assistenter konstant, hele klassen er terrorisert, både lærere og meddelver blir slått og truet med vold drap og annet daglig. Ypperlig miljø for å lære ting i timene?

Men han stakkaren kan jo ikke noe for dette - det er synd på han?

Han er en vandrende trageide "waiting to happen" spør du meg. Jeg har sagt til datteren at hvis hun treffer han alene noen gang, så er det bare å springe for livet.

Virker som adhd kun er en måte å unskylde mennesklig søppel på - hvorfor kan de ikke være snille?
    Fordi hjernen deres koker kontinuerlig! Tenk deg selv hvor lett irritabel du er når du er stressa? Forestill deg at du hele tiden kontinuerlig går på høygang!
    Da blir du lett irritabel, adhd kan faktisk være helt levelig hvis det settes korrekte tiltak til, det nytter ikke med en tante fra toten som sitter og strikker med gutte'n i timen, praktisk læring fks, mye matte av og gå ut i skogen, hogge ved etc etc, la de bruke kroppen sin For ikke snakke om at det finns ekstremt mye medisin som er verdt et forsøk.

Det er håp for alle, hvis du orker og ta deg tid

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig merkelig at han er sånn Espen når han har sendt mesteparten av det du bestillte....

Tja nå ble det i hvertfall oppnådt kontakt,med advokat trusler osv men pytt sann :-D

Enten subber eller forsterkere kommer,får svar i morgen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper det ordner seg Espen.

Jeg har ikke hørt noe fra damene på jobb, så jeg tipper de er passe sure. Jeg bare sier at jeg "draw the line" der. Blir ikke aktuelt at jeg spiller en liten gutt eller noe for at de skal få gjennom et budskap som hadde gått inn med et lite skriv.....

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rollespill? Seriøst? Det må være det verste jeg har hørt.....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Fordi hjernen deres koker kontinuerlig! Tenk deg selv hvor lett irritabel du er når du er stressa? Forestill deg at du hele tiden kontinuerlig går på høygang!
    Da blir du lett irritabel, adhd kan faktisk være helt levelig hvis det settes korrekte tiltak til, det nytter ikke med en tante fra toten som sitter og strikker med gutte'n i timen, praktisk læring fks, mye matte av og gå ut i skogen, hogge ved etc etc, la de bruke kroppen sin For ikke snakke om at det finns ekstremt mye medisin som er verdt et forsøk.
    Det er håp for alle, hvis du orker og ta deg tid
    La hjernen deres koke, men man trenger ikke aktivt lage faenskap allikevel.

Stresset - greit nok, men jeg sitter ikke å planerer å plage noen allikevel.

Hvis de nå har slikt overskudd av enrgi - eller hva det er, hvorfor flyr de ikke som gærninger og plukker søppel eller hjelper gamle damer over veien?

Hvorfor plager de andre eller ødelegger ting?

Adhd eller ei, noen er onde :?

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nyter dagene i Magaluf

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    La hjernen deres koke, men man trenger ikke aktivt lage faenskap allikevel.

Stresset - greit nok, men jeg sitter ikke å planerer å plage noen allikevel.

Hvis de nå har slikt overskudd av enrgi - eller hva det er, hvorfor flyr de ikke som gærninger og plukker søppel eller hjelper gamle damer over veien?

Hvorfor plager de andre eller ødelegger ting?

Adhd eller ei, noen er onde :?

Selvsagt skal de ikke få holde på! Derfor jeg sier at det faktisk må settes inn store ressurser på slik slike personer skal en noen gang få skikk på de, da snakker vi spesieltilpasset opplegg all the way.
    Mange prøver bevisst og trekke grensen lengre og lengre for ingen tør og sette seg oppi mot de, de trenger grenser, retningslinjer og folk som tør og stå i situasjonen når det bryter løs! Jeg forventer ikke at du skal ha noen forståelse for det, men det er håp husker en guttepjokk som sprang etter mor si med øks, mandag onsdag og fredag. Grunnen der i gården var feil tilpasning og tilrettelegging. Faste rammer og regler, forutsigbarhet
    Onde vil jeg ikke påstå at noen er i utgangspunktet, men at de ikke har snøring på rett og galt og lar frustrasjon og sinne gå utover alle andre, helt klart! I mine øyne blir det feil og kalle unger for ondskapsfulle når de er så unge, som oftest ligger det mye mer bak!

Side 981 av 2256 FørsteFørste ... 481 841 851 861 871 881 891 901 911 921 931 941 951 961 971 977 978 979 980 981 982 983 984 985 991 1001 1011 1021 1031 1041 1051 1061 1071 1081 1091 1101 1111 1121 1481 1981 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •