Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 906

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 906 av 2256 FørsteFørste ... 406 766 776 786 796 806 816 826 836 846 856 866 876 886 896 902 903 904 905 906 907 908 909 910 916 926 936 946 956 966 976 986 996 1006 1016 1026 1036 1046 1406 1906 ... SisteSiste
Viser resultater 18,101 til 18,120 av 45103
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    I ettertid slår det meg som en god ide med rumperister på doskåla. Die Hard 4 er jo bare genial hvis man har treg mage!:-D

Smart'n
    Hahahaha! Fikk for meg et syn der jeg ser for meg selv som sitter og holder meg fast i vasken mens hele doskåla rister meg inni alt annet enn euforisk tilstand

Hmm, hva skal dere ha til middag idag? Tror det blir meksikansk gryte her gitt, lenge siden nå!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Jeg har og en United tivoli replica på badet, er ikke helt fullfrekvent for å si et mildt, men den fungerer da til mitt bruk, eller gjør den nå det?

Ligger på sofaen, med kaffekoppen på bordet, laptopen i fanget og ser på at regnet plasker utenfor! Faktisk ganske så trivelig egentlig! Joe Satriatini som får gjennom gå akkurat nå, dyktig fyr!

Fatter ikke at folk ikke liker klipsch, de er jo så enormt dyktige på det med go'fot feeling!
    Jeg har sett litt på de der tivoli-kopi-sakene, vurderer noe lignende rundt om i huset men tror nok det blir iPod dockinger med "lydsoner" i steden. Da kan man ta med seg favorittmusikken over alt.

Er det foresten noen som vet om det finnes trådløse stasjoner for iPod? gjerne med kort radius for ikke å blande "sonene" ?

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahahaha! Fikk for meg et syn der jeg ser for meg selv som sitter og holder meg fast i vasken mens hele doskåla rister meg inni alt annet enn euforisk tilstand

Hmm, hva skal dere ha til middag idag? Tror det blir meksikansk gryte her gitt, lenge siden nå!
    Vel, med meksikansk gryte kan du droppe rumperisteren! :-D Chilli Dude - makes the tommy go heywire!

Vi hadde laks i går, i dag blir det nok sommerkoteletter med smørdampa grønnsaker - nam nam.. Været er jo genialt for ti'a så det er mulig vi roter frem Weber'n og griller litt.

Lars.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Vel, med meksikansk gryte kan du droppe rumperisteren! :-D Chilli Dude - makes the tommy go heywire!

Vi hadde laks i går, i dag blir det nok sommerkoteletter med smørdampa grønnsaker - nam nam.. Været er jo genialt for ti'a så det er mulig vi roter frem Weber'n og griller litt.

Lars.
    Ahh, nå fikk jeg lyst på laks, noe som igjen minner meg på at det ikke blir laksetur til helga :evil: :evil: :evil: Bloody kompiser og deres evinnelige flytting!!

Hmm, det blir nok både laks og sommerkoteletter denne uken kjenner jeg!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, en ting jeg lurer på om det er flere som lider av.

For en stund siden bestemte jeg meg for og kutte ned på det generelle forbruket og stoppe innkjøp av ting til lyden min, og dette gikk jo strålende, generelt forbruk ble kuttet og ikke noe til lyden ble kjøpt, MEN!

Isteden for så bruker jeg penger på alt mulig annet dilldall, jeg har fornyet garderoben som naturlig er når en er ungkar og spillemann, så vil en jo gjerne være pen i tøyet, handlet "feinsmecher" kortmappe sånn bare for å ha noe alle andre ikke har, batterimaskin som riktignok var billig, ny tlf og fanden vet hva i småting. Er det bare meg som har problemer med innkjøp eller finns det flere som lider av samme symptom? Klarer dere og ha ha penger på bok uten og få hetta?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, en ting jeg lurer på om det er flere som lider av.

For en stund siden bestemte jeg meg for og kutte ned på det generelle forbruket og stoppe innkjøp av ting til lyden min, og dette gikk jo strålende, generelt forbruk ble kuttet og ikke noe til lyden ble kjøpt, MEN!

Isteden for så bruker jeg penger på alt mulig annet dilldall, jeg har fornyet garderoben som naturlig er når en er ungkar og spillemann, så vil en jo gjerne være pen i tøyet, handlet "feinsmecher" kortmappe sånn bare for å ha noe alle andre ikke har, batterimaskin som riktignok var billig, ny tlf og fanden vet hva i småting. Er det bare meg som har problemer med innkjøp eller finns det flere som lider av samme symptom? Klarer dere og ha ha penger på bok uten og få hetta?
    Jeg også har hatt innkjøpsstopp dette året!

Akkurat som du sier så blir det lett slik småshopping allikevel, må jo gjøre noe for å stille abstinensen?

Men det er klart - når man er gjeldfri, har det meste og putter mesteparten av lønna rett inn på sparekonto til fet rente - vel da er det ikke lett å la være å kjøpe noe..... ops:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ble jeg litt skeptisk, telefonen jeg bestilte fra cdon eksisterer plutselig ikke i sortimentet deres, de har bare den rosa utgaven

Og ikke har de tlf linje, hva er det for noe?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ha ha ha ha. "W" ringte meg på vei hjem fra jobb, og vi ble enige om mexikansk-gryte til middag. Og det er leeeeeeenge siden sist.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som om pengene forsvinner fra konto om man er flink eller ikke. Om jeg dropper noe, så blir pengene brukt på noe annet likevel. Spare vet jeg knapt hva er for noe. Heldigvis er "W" flink til det da.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var det med gjeldfri og å putte mesteparten av lønna på sparekonto mer en tanke enn virkelighet ops:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en sikkerhetsbuffer som aldri brukes med mindre det er ekstremt nødvendig, men ellers så er nå engang et godt tilbud et godt tilbud.
    Fordømte cdon som ikke svarer på mail'n min! DE BURDE VITE AT JEG IKKE HAR TOLMODIGHET!:evil: :evil:

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En slik sikkerhetsbuffert gjør at man sover veldig godt om natten!

Hva synes dere størrelsen på en slik burde være på?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    En slik sikkerhetsbuffert gjør at man sover veldig godt om natten!

Hva synes dere størrelsen på en slik burde være på?
    Betraktelig større enn hva jeg er kapabel til og legge opp har jeg funnet ut! Sålenge det ikke skjer 3 stygge ulykker så skal nok den redde meg!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig nok tenkte jeg på meksikansk gryte idag, den poseutgaven til Toro. Men siden kjelen som passer best til formålet må vaskes ble det spaghetti istedet

Jeg hadde sikkerhetsbuffer, men den er nå nede i 178 kroner, skal prøve å bygge den opp igjen nå fremover. Med en lønnsøkning på 25% fra september går jeg gode tider i møte Alt jeg har av penger forsvinner foresten fortløpende, alltid noe jeg har planlagt å kjøpe lenge før pengene er tilstede.

Tanken om romperister på dassen var skikkelig god!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fisken!

Corydoras aenus (ikke anus) - eller Pansemalle som den kalles. Morsomme fisk - sjeldent nok kan disse bevege på øynene slik at det ser ut som de blunker til deg, eller følger deg med blikket når de ligger stille. Får kontakt liksom

Denne bor i kjøkkenakvariet og er fremavlet hos meg. Vi kan kalle den for Arne

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekk fisk

Middagen unnagjort, relativt lokal mat i dag, blainnabaill, kålrot, gulrot, potet og bacon. Snadder

Var litt redd for at du skulle påstå at du var alldeles gjeldfri og kunne disponere dine surt ervervede kronasjer slik som du ville Tom. Heldigvis ser det ut som du er i samme uføret som de fleste her
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Var litt redd for at du skulle påstå at du var alldeles gjeldfri og kunne disponere dine surt ervervede kronasjer slik som du ville Tom. Heldigvis ser det ut som du er i samme uføret som de fleste her
    Seff er det slik.

Men det føltes godt å skrive det, kanskje det blir sant hvis man skriver det nok ganger?

De klamme fiskene har forresten lagt masse egg i akvariet, så nå må jeg til med masse opplegg, lage levende for (artemia) og slike små kar som det skiftes vann på hele tiden. Men moro er det!

Har faktisk ikke kjøpt fisk på 4-5 år, men har 4 akvarier med sikkert 200-300 fisk oppi - tilsammen altså. Det samme med planter. Kommer stadi nytt av seg selv liksom..

Ganske rimelig hobby egentlig, handler fiskemat for kr 200,- fra Tyskland en gang i året.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja,ja for se om Frode rekker middagen da :-D

Han kjørte akkurat herfra med full bil og trenger sikkert bærehjelp når han kommer hjem

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Seff er det slik.

Men det føltes godt å skrive det, kanskje det blir sant hvis man skriver det nok ganger?

De klamme fiskene har forresten lagt masse egg i akvariet, så nå må jeg til med masse opplegg, lage levende for (artemia) og slike små kar som det skiftes vann på hele tiden. Men moro er det!

Har faktisk ikke kjøpt fisk på 4-5 år, men har 4 akvarier med sikkert 200-300 fisk oppi - tilsammen altså. Det samme med planter. Kommer stadi nytt av seg selv liksom..

Ganske rimelig hobby egentlig, handler fiskemat for kr 200,- fra Tyskland en gang i året.
    Du er ikke en sånn Malawi fyr ?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Du er ikke en sånn Malawi fyr ?
    Næh - kjører ganske enkle saker, jeg har vel det man kaller selskapsakvarier.

Det blir spennende å høre om hva Frode synes om JBL'ene

Side 906 av 2256 FørsteFørste ... 406 766 776 786 796 806 816 826 836 846 856 866 876 886 896 902 903 904 905 906 907 908 909 910 916 926 936 946 956 966 976 986 996 1006 1016 1026 1036 1046 1406 1906 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •