Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 902

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 902 av 2256 FørsteFørste ... 402 762 772 782 792 802 812 822 832 842 852 862 872 882 892 898 899 900 901 902 903 904 905 906 912 922 932 942 952 962 972 982 992 1002 1012 1022 1032 1042 1402 1902 ... SisteSiste
Viser resultater 18,021 til 18,040 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når man ikke er helt i form som meg, så passer det i grunn best med regnvær. Sitte inne å kose seg med kakao, film og godteri.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sitter ikke der og ber om drittvær?

Har behov for fint vær og fint lite besøk her i dag. Er noe på etterskudd med ting som skal gjøres, så det bør bli litt effektiv jobbing i dag.

Nå er frokkosten unnagjort, så da er det vel bare å hive seg i arbeid, selv om kroppen skriker i protest ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, nok en bra søndag, tror jaggu meg jeg har lært og beherske inntaket gitt! 4ganger uten noe tull! Men det er jo et problem, for når jeg er i fin form så blir ting fort kjedelig som fks i taxikø og lignende.

Da er det fort gjort og bli litt ironisk og løsmunnet når en voksen mann på ca 30 sitter og snakker babyspråk til dama si blant 50stk. Han tok ikke spøken, men det gjorde resten av de som ventet på taxi Naturlig nok delte jo vi taxi også, og da ble det jo et voldsomt mas om dette barnet som ikke var mange mnd tydeligvis, det er jo koselig for all del, men rappkjeftet som jeg er sa jeg at "Hvis jeg hadde hatt et barn på et par mnd så hadde jeg heller blitt hjemme med det isteden for og sitte med tårer i øyekroken og sutre foran villt fremmede mennesker og vise babybilder i skitfylla" (Frode ikke gjør sånt!!!) Det var jo tydeligvis en åpningsmekaniske for og virkelig åpne slusene da Men men! Morsomt og våkne opp med et smil om munnen og klar som et egg for en fin søndag, nå tror jeg det blir en film

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg er en baby hjemme enda en strålende unnskyldning for å slippe å gå ut. Hater å gå ut på byen. Sitte hjemme sammen med venner og drikke og høre musikk er det som gjelder for meg.

Og ja. Jeg sitter og håper på drittvær.

Har innstallert Norman Antivirus, og den fikk bort mye av dritten. Foreløpig hvertfall. Problemet er at ene boksen til Norman ikke vil gå bort. Kjempeirr! Boksen forteller at den fant en reklame og flyttet den til karantene. Jeg trykker "Lukk" i boksen, men den forsvinner bare noen sekunder så dukker den opp igjen. Har trykt over 50 ganger....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    For meg er en baby hjemme enda en strålende unnskyldning for å slippe å gå ut. Hater å gå ut på byen. Sitte hjemme sammen med venner og drikke og høre musikk er det som gjelder for meg.

Og ja. Jeg sitter og håper på drittvær.

Har innstallert Norman Antivirus, og den fikk bort mye av dritten. Foreløpig hvertfall. Problemet er at ene boksen til Norman ikke vil gå bort. Kjempeirr! Boksen forteller at den fant en reklame og flyttet den til karantene. Jeg trykker "Lukk" i boksen, men den forsvinner bare noen sekunder så dukker den opp igjen. Har trykt over 50 ganger....
    Du kan bare slette norman igjen og laste ned AVG, det fungerer faktisk!

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F a e n.. Får ikke sove og er innom siden via mobilen her på senga. Hater å ikke få sove når jeg MÅ!! Men Frode,du skal ikke bare la norman legge de i karantene,Men derimot etter de boksene forsvinner gå inn på verktøy på normanlogoen og se hva som ligger der under karantene,videre så merker du disse og høyreklikker slik at du der kan slette de.. På maskinen min er nå problemet fikset etter endel slike runder.. Jaja,blir enda en film på senga her nå... Men vil SOVE!!!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fremdeles våken og her er litt av det som skjer hvert 5. minutt for tiden....

De 3 første henger sammen. Når jeg skal lukke, dukker neste bilde opp. Forbanna dritt. Det siste er ett eksempel av reklamedritten jeg får hele tiden.
    Heisan Frode.

Nå begynner tommelen å bli bedre så da kan jeg skrive litt...

ANTIVIRUS 2009 er en "fake". Den er ganske godt kjent og forekommer i utallige utgaver. Les mer om den HER.

Du må ALDRI svare OK på slike meldinger

Du må ALLTID (ofte) sjekke om det finnes oppdateringer til:
    Systemet ditt (Windows Update)
    Antivirus-programvaren din. (Du bør ha min. 2 ulike)
    Ad-Ware programvaren. (Dette MÅ du ha!)

Har du ikke anti-ad-ware installerer du DENNE og lærer deg å bruke den. Det finnes INGEN gode alternativer til dette programet!!
    Du bør også ha 2 antivirusprogrammer. DETTE er meget populært og gratis!!

En melding som plopper opp på skjermen fra en "ukjent levrandør" lukker du eller du kan sjekke opphavet før du svarer! Opphavet sjekker du ved å google navnet, feks: "Antivirus 2009" Bruker du hermetegn får du kun sider med hele tekststrengen.

Når disse programene er installert og kjørt er dine sorger over. (det forutsetter sef. at du lærer deg å bruke dem, og slutter å installere mallware)

Helt til slutt:
    Hvis du "bare" vil fjerne "Antivirus 2009" stopper du prosessen av2009.exe eller Antivirus2009.exe og sletter filen fra systemet.
    For å stoppe en prosess i windows trykker du ctrl+alt+del og velger Task Manager. Der finner du en liste over aktive prosesser og avslutter den aktuelle.

OG - JEG ER IKKE DØD!!! OG- JEG HAR TELEFON!!!
    Er "nesten" litt lei meg for at du ikke har ringt! *Snufs-light*

Julius Svingstang.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey, hey, hey...

Ikke la denne sjhannsen løpe fra dere - Woww

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det har kommet endel tips siden jeg var her sist. Tiden har blitt brukt til å kjøre recovery på maskinen og laste ned AVG. AD-Aware hadde jeg på maskinen fra før Lars. Jeg har heller ikke åpnet den Antivirus 2009 dritten. Den dukket opp hele tiden ilag med flere lignende greier. Lukket det kontinuerlig, men det fortsatte og fortsatte. Samme med reklamene. NÅ håper jeg at marerittet er over.

Ville ikke forstyrre deg med mine problemer Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også har jeg byttet til Firefox. Da er jeg vel menneske igjen....?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en adrenalin-junkie og liker å leve farlig - så jeg kjører hardt på Internet Explorer og kun en virusbeskyttelse: Norman Antivirus!

Hmm - nå er det vel heroin eller crack neste?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, siste oppdateringen på virusprogram her er september ifjor. Jeg kjørte faktisk gammelmaskinen på nett i over 2 år uten virusprogram.

Men så er jeg litt forsiktig med hva jeg bruker internett til, men det er rart at det har gått så bra som det har gjort

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Pentium II maskin stående i kjelleren med Win98 på.

Testet den for et år siden og den funket fett på nett.

Vente noen år og lage meg et retro surfe pc oppsett

Tidligere hadde jeg 5-6 pcer stående som funket, med Dos, Win95, Win NT, osv - men de gikk i søpla når jeg flyttet for et par år siden.

Nå har jeg bare 4 pcer inkl datterens bærbare.

Denne typen lærte jeg meg Pascal, basic, assembler og annet snacks på

IBM PC AT
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle til å disse deg for å "bare" ha 4 pc-er. Når jeg fikk tenkt meg om så har vi også 4 stk..... ops:

Har kjørt uten virusprogram i over 2 år jeg også. Det har gått helt fint det. Til i dag.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kastet 3 pc'r da jeg flyttet, angrer litt nå siden jeg kunne brukt mye av de til og sette sammen en helt grei filserver, men men....

Pascal ja, det bringer tilbake gammle minner gitt:!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle til å disse deg for å "bare" ha 4 pc-er. Når jeg fikk tenkt meg om så har vi også 4 stk..... ops:

Har kjørt uten virusprogram i over 2 år jeg også. Det har gått helt fint det. Til i dag.
    Bare 4 stk ja - det er jo nesten så man skammer seg ops:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er dritpinlig..... Bare 3 som funker da.

Nå blir det grillings her. Faktisk veldig lenge siden sist. Noe som er svææært uvanlig her i huset.

Skulle ønske jeg kunne trylle. Da hadde jeg tryllet JBL-ene inn hit nå. Etter å ha jobbet litt opp mot "W" har jeg fått tillatelse til å jobbe mer i kjelleren nå fremover. (trenger egentlig tiden til å få ferdig bad og trapp før fødselen...) Jeg forklarte som sant er at "dersom kinoen blir ferdig, så får vi flyttet mye av ht-ene og slikt som står på soverommet ned dit." Det syns hun var en god ide.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare 4???

Vi har 5 og jeg er ... vel .. Freak osv! 4 av dem er i daglig bruk (1 server 1 bærbar 1 MacPro og 1iMac) Synes det er mye jeg! Ideelt hadde det holdt med 3 stk (1-server 1-stasjonær og 1 bærbar) Men verden er ikke perfekt og kona vil ha muskler, så da får hun det! Muskel Imac og Muskelløs mann!

Den dagen vi får gode OLED skjermer og full-funksjon på SDD kort, blir det 50 stk!

Lurius!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hele landet er jaggu meg tom for den telefonen jeg vil ha! Er det mulig Har jo ikke tolmodighet til og vente til 31.8!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor i alle dager skal du gjøre av 50 stk da Lars?

Hvilken mob er det snakk om Per Anders?

Det var snadder med grillings. Nå har jeg dusja og sitter og koser meg med Toblerone. Klassisk tax-free snop.

Side 902 av 2256 FørsteFørste ... 402 762 772 782 792 802 812 822 832 842 852 862 872 882 892 898 899 900 901 902 903 904 905 906 912 922 932 942 952 962 972 982 992 1002 1012 1022 1032 1042 1402 1902 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •