Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 9 av 2256 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 509 1009 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    ....... vurderer h/k avr 445 eller avr 645
    Til de JBL`ene så bør du gå for den største! ikke noe smart måte å spare penger på, klin til

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    En ting... Er det liksom sånn at jakv har et sosialt liv utenfor forumet???? Han har jo ikke vært innom her i dag...
    Hmmm. Har bare vært på stua og bært omkring på høyttalere. Tok med meg Dynavoice F-6 hjem i dag, og prøver å få spilt dem inn samtidig med at jeg sammenligner med PSBene. Ikke mye tid til å sitte på nett da ;-)

Forresten blir jeg nok ikke lenge, for jeg fikk så iderligen lyst på konjakk;-)

Synes virkelig du får mye ut av dette teddytusen, høres ut som dere har snekret sammen en god plan uten meg. Passer som agt best den 14. for meg, W er ikke helt fornøyd om det blir den 21. men det går vel. Skal antakelig til Geiranger fra kvelden 18. til ettermiddag 20. Blir sikkert en artig minibusstur regner jeg med.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne tenkt meg å hørt de F-6ene. Har hørt mye bra om de.

Når det gjelder den 21 så håper jeg inderlig at du har anledning jakv. Det hadde vært hyggelig! Er det skuletur den 18 til 20 eller?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har trua på den største men er ikkje alle her i huse som er enig i et slikt "penge sløseri" som ho kalla de. meina at de e bra nok med den ej he men begynde å få ho til å forstå. håpe hfc får inn 890 en i løpet av neste veke. då blir de en tur ut i bya på laurdagen å kose sej:-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Forresten blir jeg nok ikke lenge, for jeg fikk så iderligen lyst på konjakk;-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte innom en kjapp tur til.

Skal til Geiranger i forbindelse med nye læreplaner innenfor elektro. Bare en haug med lærere, kan du tenke deg noe som er stort kjipere?

Kommer nok den 21. om det blir da. Skal mye til for at jeg skal gå glipp av dette.

Er det mulig å få kjørt litt sammenligning av kabel på HFC, gjerne i forhold til litt "heimelaga".

Mailen min er nede pga vedlikehold også i kveld fant jeg ut nå. Har Tafjord Mimer som leverandør, vet ikke om jeg stoler på sunnmøringer lenger jeg ;-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dynavoice F-6 er forresten et kapittel for seg selv. Fabelaktige til prise, og det er før de er innspilt.

Heldigvis er mitt livs lys av den oppfatning at PSBene mine tar seg bedre ut på stua. Var egentlig redd for at hun skulle mase om bytting siden F-6ene er en del mindre enn PSB.

Kommer tilbake med mer senere om Dynavoice, men tror at jeg vil anbefale folk disse om de spør meg om noe rimelig :-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da stikker jeg inn til byen og prater med Johan. :-D Det kan ta noen timer før det kommer tilbakemelding.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens! Jeg har troen på at dette blir bra! :-D Johan er veldig positiv, og skal gjøre så godt han kan for å ordne HD-demo. Ellers ble DD18 nevnt Han var forøvrig enig i at det vil være dumt å utelukke noen når vi nå først ordner et treff. Det ser ut som om det blir noen andre "stasjoner" med noe artig også.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og chevy; dersom det er sort du vil ha, så kommer den til butikken tirsdag/onsdag. Bøk er i butikken nå.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres bra ut du!! virker som om han virkelig vil ha oss der
    Dette lover bra!!!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var forøvrig innom Byggern og skulle kjøpe MDF i dag. Det viste seg fånyttes. Der skjønte de knapt hva jeg pratet om. Resultatet ble at jeg måtte reise hjem uten, for jeg gadd ikke å reise til byen igjen. Gadd ikke å låne henger (for da måtte jeg jo ha reist tilbake med den i dag) ellers så kunne jeg kanskje ha hørt med Obs Bygg.(de kutter ikke)

= ikke noe sub-bygging denne helgen heller.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke tilfeldigvis noen som jobber på møbelfabrikk (det burde vel ikke være umulig i dette fylket....:-D ) og har noe mdf-kapp til meg.....?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det samme problemet jeg også, MDF er stort sett bestillingsvare.
    Men hva med å bruke 22mm gulvspon?? det er billig og ikke så totalt ulikt?

pssst... Jakv du bør ha peiling på nettverk? skal bygge opp et hjemme men mangler endel kunnskap

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de hørtest bra ut. då blir de en tur ut ditt seinast laurdag. klare nesten ikkje å vente :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakker vi datanettverk? Hva lurer du på?

Du har gjort en kjempejobb teddytusen, bare tanken på DD får sikelet til å renne (og lommeboka til å vrenge);-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er et komplett nettverk som inneholder alt! data/tv osv........
    Lurer på hva hvordan og eventuelt hvorfor

Hva tror du W sier til en DD ? :twisted:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det jakv.:-D Jeg gleder meg! Johan kunne ikke garantere 1080p PJ, men skulle gjøre sitt beste. Tror dette blir artig. :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Hva tror du W sier til en DD ? :twisted:
    Gidder ikke å lufte det en gang ;-) Da må jeg selge både det ene og det andre for å få det til på lærerlønna mi.

MEN, jeg fikk vite at frontene mine egentlig ikke ser så verst ut i dag. Har vært F-6 og CV V-10F innom stua på testing utover dagen, og hun foretrekker de største. Blir ikke klok på henne;-)

Høres ut som et seriøst nett du. Må ha oss en prat en dag. Er du fortsatt i byen på arbeid? Har du i tilfelle litt arbeid til et par gaudere, og så kan jeg kalle det utplassering ;-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leser meg frem til et Elkolink system. Spennende men er mye jeg ikke kan om dette gitt..

Planen er enkel. Internett i "alle" rom. da seff slik at alle snakker sammen. Det er jo greit. ( vet ikke hvordan det skal løses )

MEN på tv siden er det litt. Parabol tunere på stuen skal snakke sammen med Hjemmekinorom og et par soverom. Tenkte IR øyer og at jeg tar med fjernkontrollen.

Har også planer om å kunne spille musikk i alle rom gjennom HK`en på Hjemmekinoen. Videre vil jeg også kunne styre Pc`en fra alle rom.. Dette skal jeg ha men må ha hjelp til løsninger.

Neste uke skal jeg gjøre ferdig 75 % av St.veien 2. Men da er det stikkontakter brytere lamper og skap. Vet ikke om jeg vil ha slik hjelp til dette. Jeg tar slikt seriøst og hvordan det blir er MEGET viktig for meg, en stikk som står skjevt er ikke tema akkurat

Men det kan komme, vi har absurd mye jobb i byen nå.

Side 9 av 2256 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 509 1009 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •