Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 875

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 875 av 2256 FørsteFørste ... 375 735 745 755 765 775 785 795 805 815 825 835 845 855 865 871 872 873 874 875 876 877 878 879 885 895 905 915 925 935 945 955 965 975 985 995 1005 1015 1375 1875 ... SisteSiste
Viser resultater 17,481 til 17,500 av 45103
    Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    mykje å gjere der inne Espen? her ser det ut og hørest ut som om det kjøme til å bli et helsikens vèr om ei stond sjøl om sola faktisk skiner for øyeblikket

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rokkering på Wii Fit er så glimrende
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Rokkering på Wii Fit er så glimrende
    Frøkna klager på bevegelsene min på rokkering, blir for mye frem og tilbake istedet for rundt og rundt

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Frøkna klager på bevegelsene min på rokkering, blir for mye frem og tilbake istedet for rundt og rundt
    Haha - er ikke det greit da????

Jeg knuste dattera på rokkering - men hun ødela meg fullstendig på fotball-headingen :-?

Nintendo imponerer med denne dingsen!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha - er ikke det greit da????

Jeg knuste dattera på rokkering - men hun ødela meg fullstendig på fotball-headingen :-?

Nintendo imponerer med denne dingsen!
    Jeg kan da ikke noe for at det faller meg naturlig

Wii-fit er faktisk ganske genialt, her kriger vi om å få de beste scorene på alt mulig. Selv om det er bare skihopp jeg er best er det moro uansett

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    mykje å gjere der inne Espen? her ser det ut og hørest ut som om det kjøme til å bli et helsikens vèr om ei stond sjøl om sola faktisk skiner for øyeblikket

Tjaa... Sesongen har vært mye roligere enn den pleier,men vi har hatt ganske mange bussgrupper så totalt sett har det vært bra.
    For min egen del har det vært mye stress de siste ukene,konsert,scene/røkerom osv men nå er jeg over toppen,det eneste aberet er at jeg nå er 40 ops: så det blir vel bare verre og verre,samt at det blir en del messer i høst.
    Drar til Gøteborg 12-14 september og det bler vel en 3-4 stykker etter det :-D

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående Arken messen,er det noen som vil bli med nedover ?

Jeg trenger bære hjelp og spanderer kjøreturen,rom og mat må du betale selv,men du får 2 dager med Hifi og i tillegg kan være med på "utstiller" begivenhetene. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager min fraværendhet men her hjemme finsnekkres det så flisene fyker. Jeg driver å lager en diger "Gjør Det Selv" post med video av "det ferdige produktet" ... når det er ferdig! (Dere får sef. en Preview).

Jeg er nå ferdig med kassa inkl. center, jeg har oxo fått på hylle over TV'n og montert hylleknekter på den så ting ikke detter ned. Knektene har jeg brukt nesten hele dagen på (Masse Dremel arbeid).

Boksen skal få 2 strøk (dusjer) Mahogneybeis og 6-8 lag med klarlakk, det blir Bling-Bling så det holder!

Jeg kjøper foresten den der nye Bosch sprøyta, blir mye beising og lakking og da må man jo ha godt verktøy!

TV'Hylle-benken blir laget at nesten bare "billig" materialer, noe glattkant og ei teaklist blir montert fordi jeg skal ha den i mitt hus, og da skal den være sebar! Jeg bruker også billigverktøy på jobben noe jeg beskriver godt i posten. Har kjøpt kompressor - 20M slange - spikerpistol og 1000 stifter for 999.- . Til nå har jeg ikke brukt annet en sagene mine og billige ting. Prøver å lage en sak som alle kan gjøre med det de har. Har til og med kjøpt ting på Rema1000!! (ikke gjør det!!)..@

Lykke til gutter -
    Oppdateringer kommer i byggeloggen.

PS: Frode, hva med arbeidsleder? Personalkonsulent eller Ekteskapsrådgiver?

Natta-
    Lars.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite liv her for tiden, men det er vel vanlig når det er sommer

Jeg er på uke 2 i ferien og må innrømme at jeg kjeder meg litt, nå som de fleste jeg kjenner er tilbake i jobb, men har en plan om og ta en stor opprydning på soverommet og få 'kontordelen' jeg har planlagt i lengre tid.

Ellers så er jeg helt fjernt ifra noe som heter oppgraderinger når det gjelder hjemmekinoen, så jeg holder løftet mitt enda, dog har jeg siklet litt på en 28-300 linse fra Sigma, og en blitz i fra de, men det er ikke noe jeg stresser med For å dekke kjøpebehovet bestilte jeg et minnekort siden 2gb ikke direkte duger til noen voldsomme mengder!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    He he he. Ja, for det har jeg utdanning til....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gratulerte på tlf i går, men siden ingen andre gjorde det her i går.....

Grattis med overstått Espen! :-D

Det er bare et tall.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    He he he. Ja, for det har jeg utdanning til....
    Som arbeidsleder/teamleder trenger du ingen spess utdannelse. De fleste som søker slike folk går etter "lynne" og sammarbaidsevner.

Ekteskapsrådgiver er nok verre - Du kan registrere deg privat og begynne som Teddy's Rådgivning & Import.

Jeg ser heller ikke problemet med personalkonsulent. Å jobbe på et personalkontor (alle der er jo konsulenter nå) krever grunnskole og medmennesklige evner!

Good Lucy.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drømmejobben må være en jobb der jeg er litt fri til å styre ting selv. Ikke gå etter en bestemt timeplan. Hva det skulle være, aner jeg ikke. Jeg er litt lost akkurat nå.....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drømmejobben må være en jobb der jeg er litt fri til å styre ting selv. Ikke gå etter en bestemt timeplan. Hva det skulle være, aner jeg ikke. Jeg er litt lost akkurat nå.....
    Jeg er ute etter å finne meg en ny jobb selv :-D

For meg er vel det viktigste med en jobb at jeg føler at jeg gjør noe som "betyr" noe. Altså at jeg er med på noe "bra" liksom. Gjerne samfunnsnyttig (søpletømmer?? ) - noe bra for miljø (kildesortering?? ) - eller hvorfor ikke noe som gjør folk lykkelige (kinomaskinist, bartender?? ) .

I tillegg er det greit med god lønn, bra sjef og gode kolleger.

Faktum er at jeg trodde at jeg hadde skaffet meg den perfekte jobben når jeg begynte i dette nettselskapet. Når jeg begynte her så var det en skikkelig bra jobb, et sted man var litt stolt av å tilhøre - fikk respekt fra andre når man fortalte hvor man jobbet, samtidig følte man at man gjorde noe som betydde noe! Bra at folk har strøm liksom. Være en viktig del av samfunnet og alt det der

Men nå som økonomene har tatt over - så har hele greia blitt ødelagt, systemet går nå ut på å dra inn mest mulig penger (øke nettleien) og bruke minst mulig på vedlikehold (la ting være til de går i stykker av seg selv) og personale (personalstyrken er halvert på få år).

Jeg er regelrett flau for å jobbe i det firmaet jeg gjør. Faktum er at jeg heller forteller at jeg jobber med noe annet - hvis noen spør.

Så jeg må komme meg over i noe annet ja!!!!

Førstemann over i noe annet Frode?????

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok at en type "Freelance" jobb er tingen for deg, kanskje også privat næringsdrivende.

Jeg har jobbet med nesten alt og vil du ha frihet kommer også ansvar sterkt på banen spes. nå som du skal bli far!

(Av egen erfaring)
    Du må være villig til å jobbe mye i perioder om du velger å bli næringsdrivende men mulighetene her er store. i perioder er det tørketid så sparing bør ligge enkelt for deg.

Jeg antar du tenker "det klarer jeg ikke" TULL. Hvis jeg klarer/klarte det da er du den fødte forettningsmann. Så, hvordan tjene penger slik man selv vil?

Du er ingen ungdom lenger, du er en "Senior (konsulent/rådgiver)". Dine interesser dekker et område i kraftig vekst samtidig som terskelen for å lære/skjønne hva som er hva, blir høyere og høyere! Tror du virkelig at Per Nilsen på 55år har peiling på TV? Surround? Hva som er bra? Nei det gjør han ikke men det gjør du! Og det kan du tjene til livets opphold på. Dine kunnskaper, din lidenskap. Du bor i et av Norges rikeste fylker, økt salg har aldri før vært viktigere fordi konkuransen øker, da blir det mange missfornøyde kunder fordi bemanningen går ned for å få omsettningen opp. I tillegg blir det mer og mer valig at du som kunde vet mer en ekspeditøren! Fordi han er 18, driter i det meste og jobber der ene og alene for å tjene penger, lite penger, fordi han har feil utdannelse. Dette er god butikk for de næringsdrivende i et marked der få (spes. kundene) vet hva de driver med!

Sliter du med ting & tang så er Lars bare 1 telefon unna, Loffen kan nok tilføre deg tips på feltet oxo (så det holder).

MVH.

Lars

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å "disse" "drive-for-seg-selv-og tjene-masse-cash" opplegget ditt Lars....

Men hvis man har planer om å bli forelder og være "far" på ordentlig så er det totalt meningsløst å drive for seg selv.

Ganske få oppdragsgivere som respekterer ting som å "være hjemme med sykt barn", litt ekstra lang ferie - skoleferien varer jo i 2 mnd - begynne kl. 08.30 og slutte 13.30??? osv... listen er lang...

Jeg har selv prøvd å kombinere eget konsulent firma (rådgivende elektroingeniør) og barn - det fungerte meget dårlig.

Samtidig hadde jeg i prinsipp ikke fritid.

Men jeg tjente jo masse cash - faktum er at jeg faktisk den dag i dag kun tjener halvparten av hva jeg gjorde i -97 - haha for en verden.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -telt-jpg

Er ikke dette verdens beste festival telt? det var ihvertfall det vi to ( som er på bildet mente) vi hadde også planer om å sove i det.

men sentralvarme anlegget virket ikke å det ble krangling om hvem som skulle ligge i 3 etasjen

btw: Nå ser jeg at jeg er veldig sjeggete også.. slik går det når man dropper å barbere seg på ca 1 mnd eller noe

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Natta-
    Lars.

hmm..

jeg tror jeg stiller meg frivillig til å teste ut ekteskapsrådgiver.

svaret på alt her i livet vet jeg jo...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å "disse" "drive-for-seg-selv-og tjene-masse-cash" opplegget ditt Lars....

Men hvis man har planer om å bli forelder og være "far" på ordentlig så er det totalt meningsløst å drive for seg selv.

Ganske få oppdragsgivere som respekterer ting som å "være hjemme med sykt barn", litt ekstra lang ferie - skoleferien varer jo i 2 mnd - begynne kl. 08.30 og slutte 13.30??? osv... listen er lang...

Jeg har selv prøvd å kombinere eget konsulent firma (rådgivende elektroingeniør) og barn - det fungerte meget dårlig.

Samtidig hadde jeg i prinsipp ikke fritid.

Men jeg tjente jo masse cash - faktum er at jeg faktisk den dag i dag kun tjener halvparten av hva jeg gjorde i -97 - haha for en verden.
    1) Jeg har ikke nevnt "tjene-masse-fort" overhodet! Jeg tar avstand fra den mentaliteten fordi det går utover alle parter (useriøst) -

2) Å drive firma betyr ikke å jobbe 24/7 - det kan være hva som helst, er man lite flink til å finne på ting er alt vanskelig! (går an å vha det på si vettu!)

3) Frihet uten grenser gjelder kun for Lottomillionærer !!

4) I dag tjener jeg ca 12-15% av det jeg tjente da jeg var 20år - Jeg har det MEGET bra nå - bedre en jeg hadde det før!

5a) Mange mennesker som har eget firma har barn!
    5b) Mange mennesker som ikke har penger eller jobb, har barn!
    5c) Det er mulig å fire på krava uansett hvilken situasjon man er i! Alt dreier seg om vilje og evne til problemløsning. Hvis andre klarer det og ikke du, er du sær og ikke villig til å ofre eller justere/omrganisere bedriften etter dine behov!

Og helt til slutt: Tjener man masse peen'g er dagmammafimaene fult på høyde! Tjener man StyggMye penger så ansetter man en Buttler (Dette apparatet funker flott i gamlelandet allerede!)

+ Det er ikke negativt å tjene masse penger - det er negativt å selge for en hver pris!
    :-D

Lars.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Og helt til slutt: Tjener man masse peen'g er dagmammafimaene fult på høyde! Tjener man StyggMye penger så ansetter man en Buttler (Dette apparatet funker flott i gamlelandet allerede!)

+ Det er ikke negativt å tjene masse penger - det er negativt å selge for en hver pris!
    :-D

Lars.

Hehe greit nok.

Men hvis det første man tenker på, når man skal bli forelder, er dagmamma eller butler for å ta seg av sine barn og hjem .... vel da burde man heller kanskje skaffe seg en bikkje eller noe? Akvarium er fint - det passer seg selv...

Side 875 av 2256 FørsteFørste ... 375 735 745 755 765 775 785 795 805 815 825 835 845 855 865 871 872 873 874 875 876 877 878 879 885 895 905 915 925 935 945 955 965 975 985 995 1005 1015 1375 1875 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •