Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 871

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 871 av 2256 FørsteFørste ... 371 731 741 751 761 771 781 791 801 811 821 831 841 851 861 867 868 869 870 871 872 873 874 875 881 891 901 911 921 931 941 951 961 971 981 991 1001 1011 1371 1871 ... SisteSiste
Viser resultater 17,401 til 17,420 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er alt for lenge til oktober!!!!! Jeg gleder meg helt villt til å bli pappa. At det blir slitsomt er jeg klar over, men det legger ikke noen demper på gleden. :-D

Mye besøk for tiden. I tillegg er jeg syk for første gang på 6mnd. (ja det har faktisk gått så lang tid.) Vet ikke hvilken ende jeg skal hive ned på doskåla først for å si det slik..... :cry: Satser på jobb i morgen. Så er det helg før vi skal ha 2 dager med planlegging før alvoret begynner... Nytt barnehage-år. Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg egentlig.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier det her også jeg.

Grattis med dagen Lars!!!!!!! :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med dagen Lars!!

Kjetil det er som jeg har sagt tidligere, vi må skaffe oss noen barn for dette ungkars livet tar pinadø nuven av meg! Det er kommet så langt at kompisen min ble 25år i går, og da holder det ikke med feiring til helga, neeeeeeeeeeida her skal det feires både på onsdag og på lørdag!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjære alle sammen:

Kjære alle sammen (Kanskje Kjetil litt extra).

Jeg tror dere alle er fantastiske foreldre, spessielt før dere ble (er) det! :-D Vi er vel alle slik. Når barnet kommer har man 15-20år med prøving og feiling + et enormt utvalg av "hjelpere" og "tipsere". Oppdra barna deres slik dere selv ser best, da vil vi få mini Frode'r og mini Spock'er og ikke en haug med A4 barn.

Det flotte med barn er at de søker dem rundt seg og bruker dem aktivt som eksempler for eget liv, så hver gang de gjør noe så husk at De har lært det av sine foreldre..

Brusdags Barnet -

Lars.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Larsemann! Er litt frem og tilbake med dette panelet jeg vil lage. Hvordan/hvor designer jeg det slik jeg vil ha det? Går det i Paint? Problemet er at man har lite å gå etter der. Vil ikke få ting beint regner jeg med. Trenger ikke noe voldsomt program. Tror det passer med A5 størrelse.

Tror jeg tar å lakker aluen sort og lager dekalen sølv. Går det an, eller er det bare sort som er alternativet?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Larsemann! Er litt frem og tilbake med dette panelet jeg vil lage. Hvordan/hvor designer jeg det slik jeg vil ha det? Går det i Paint? Problemet er at man har lite å gå etter der. Vil ikke få ting beint regner jeg med. Trenger ikke noe voldsomt program. Tror det passer med A5 størrelse.

Tror jeg tar å lakker aluen sort og lager dekalen sølv. Går det an, eller er det bare sort som er alternativet?
    Metallfarger er det vanskligeste å lage på en skriver så vær forsiktig med det. Det "man" kan gjøre er at du lager en skisse og så designer jeg "tavla" for deg i Adobe Illustrator ev. FreeHand/Adobe Photoshop. Ordinære tegneprogram som Paint etc. har ikke de nødvendige verktøy for å lage noe som ser "proft" ut. Hvordan vi lager panelet blir "foreløpig" en sak mellom meg (forettningshemmlighet!).

En annen ide er å bruke en eller annen metallplate med plexiglass over, både for å få frem metallet men også for å få litt "kinoplakett feeling". Hvordan vi trykker på metallet overlater du altså til meg...

En annen tanke kan være å designe noe i fotooppløsning og skrive det ut med en fotoprinter og lime/feste det på baksiden av ei plexiplate (lag hullene først) eventuelt mellom 2x 1mm plexiglass. Du kan jo surre litt med den tanken.

Hvis du velger å la meg få designe din ide så oppgi ting som (her skal det være alufarge/look-----> og Dette hullet må være 15mm i diameter - OSV.) Da blir det mindre knoting..

Lars.

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gratulere med dagen Lars. håper det blir litt hygge å ikkje berre jobb på deg idag

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd meg med Front Panel Designer. Dette er bare en start. Tenkte å printe ut og bruke som boremal.

-frontpanelet-medium-jpg

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

Gratulerer med dagen Lars, håper du koser deg skikkelig.

Har lest gjennom hva dere driver med, og kommer med en sjelsettende historie om det å være forelder Endelig er ungene blitt så gamle at vi kunne sende dem i badelandet på hotellet mens vi stakk ut og handlet sats (rødvin) øl og konjakk Konjakken smalt jeg forressten i dørkarmen til heisen da jeg skulle opp på rommet, så jeg var nervøs for at det hadde gått galt ...

Kjempevær her, kom av båten før åtte. Har ruslet litt rund, samt vært på palmestranden og badet før vi sjekket inn på hotellet. I morgen blir det stort sett samme opplegget.

Junior har forresten kjøpt seg pumpehagle og maskingevær i softgun utgave, så an synes vi kan dra hjem snart så han får prøvd Blir litt tøffere enn pistol det

Nå er det tid for litt å drikke her, e så varmt sjø
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott dere koser dere Jan. Her er det sløvt. Kikker litt på landsskytterstevnet. Artig det.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med dagen Lars!

Satser på at det blir barn på deg Frode 13.10 slik at du husker bursdagen min

Har foresten blitt nesten frisk jeg nå, så du får ha god bedring.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Kjetil det er som jeg har sagt tidligere, vi må skaffe oss noen barn for dette ungkars livet tar pinadø nuven av meg! Det er kommet så langt at kompisen min ble 25år i går, og da holder det ikke med feiring til helga, neeeeeeeeeeida her skal det feires både på onsdag og på lørdag!

hehe, det stemmer det... Det er helt sykt dette livet her.

Snakket vi ikke om at vi kunne få barne sende kone ut å være hjemme som barnevakt helt greit igrunn

Gratulerer med dagen LARS!!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg endelig tlf jeg har ventet på. Muttern ringte og spurte hvilken tv de skulle kjøpe. Det var på tide!!! Den gamle CRT-en var heeeeelt føkka. Da blir det Pana TH-37PX80 på de. :-D De fikk sponsa 5k av bestemuttern, så da slapp de å legge ut så mye selv.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Gratulerer med dagen Lars!

Satser på at det blir barn på deg Frode 13.10 slik at du husker bursdagen min

Har foresten blitt nesten frisk jeg nå, så du får ha god bedring.

Takk for det Oddbjørn. Fikk forresten Amy McDonald i dag. Veldig fornøyd.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja Amy er slett ikke verst. For lenge siden jeg har hørt cd'en nå egentlig. Går stort sett i Metallica live i Bergen flac

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ar funnet ut at jeg "må" ha AC/DC Live at Donnington, er det det den heter? Spilte åpningen der på radioen når jeg passerte Oppdal i går, var i godt humør langt nedover i Gudbrandsdalen pga den

Blu-ray filmer er forresten dyre her. 249,- DKK for en film, og da var det "kun" 249,-. En Sony BDP300 kostet 2999,- DKK på en typisk lavprisbutikk her, så elektronikk blir det ikke kjøpt her. Mulig at deter billigere andre plasser, men jeg gidder ikke lete.

Har nettopp badet, praktisk med badeland på hotellet Frode og Frank skal vel hit om noen år regner jeg med
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei her skal ongane lære at ferie er pappas kviletid å skal brukast på sjøen heime

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    nei her skal ongane lære at ferie er pappas kviletid å skal brukast på sjøen heime
    Da finner de sikkert ut at det er det de vil også

Ungene mine elsker å være på sjøen, men vi har ikke båt selv. Da er det greit at broren til W har interesser i den retningen

Nå er det sengetid her, veldig tidlig, men bassenget åpner 8, og da bør vi visst være ferdig med frokost

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    båt har eg ilag med bestefaren min så den er i boks. einaste no er å få "w" meir ut en ho vil no. har lyst ut på sjøen kvar dag så lenge det ikkje regna for jævelig. må ut å skaffe agn så en får sette krabbeteiner også men i helga er det båtfestival i bygda så da er det fest å ingen båt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har snakket om å skaffe oss båt vi og, men da blir det noe helt enkelt. Junior har båt, 10 fot med 4hk, og litt av poenget hvis vi kjøper noe er at han og jentungen skal kunne bruke den uten at vi blir alt for nevøse. Så båt på 17-18 fot med en ikke alt for stor motor, 15-25hk hadde vært greit. Men de båtene som selges selges gjerne med 50-130hk, og det er han ikke helt klar for enda tror jeg

Side 871 av 2256 FørsteFørste ... 371 731 741 751 761 771 781 791 801 811 821 831 841 851 861 867 868 869 870 871 872 873 874 875 881 891 901 911 921 931 941 951 961 971 981 991 1001 1011 1371 1871 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •