Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 864

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 864 av 2256 FørsteFørste ... 364 724 734 744 754 764 774 784 794 804 814 824 834 844 854 860 861 862 863 864 865 866 867 868 874 884 894 904 914 924 934 944 954 964 974 984 994 1004 1364 1864 ... SisteSiste
Viser resultater 17,261 til 17,280 av 45103
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet at noen sier at det ikke er noe problem på plasma, men jeg tror det kan få virkninger over tid Hva med å ringe Pioneer.no Lars?

Har kjørt en kalibreringsrunde igjen her nå, en ting er sikkert og det er at Parasounden gjør en god jobb! Nå kjører jeg musikk uten sub igjen slik jeg også gjorde med H/K. Men jeg synes ikke YPAO treffer like godt alltid. Låter best uten EQ på frontene synes jeg. vurderer å prøve uten EQ på resten også.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Vet at noen sier at det ikke er noe problem på plasma, men jeg tror det kan få virkninger over tid Hva med å ringe Pioneer.no Lars?

Har kjørt en kalibreringsrunde igjen her nå, en ting er sikkert og det er at Parasounden gjør en god jobb! Nå kjører jeg musikk uten sub igjen slik jeg også gjorde med H/K. Men jeg synes ikke YPAO treffer like godt alltid. Låter best uten EQ på frontene synes jeg. vurderer å prøve uten EQ på resten også.
    Da er både JBL og Pioneer mailet!

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Jepp - fordi de er "kassett inn". Det er ikke min! fordi den er til innbygging. Det står heller ikke i de tekniske spesifikasjonene at den er skjermet (og det er vanlig at det står!) ...

Jeg har DENNE centeren med DISSE tekniske spec's.

Julius.

Den er nok litt tvilsom den infelte høytaleren der - virker som de bare "kaller" den for en senter høytaler?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger ikke bekymre deg for magnetfelt i nærheten av plasmaen Lars.
    Du har forøvrig vunnet en gratis fottur fra Vatne til Langevåg. Satser på at Frode serverer deg en kopp kaffe når du kommer dit

RFI = Radio Frequency Interference, eller som en på norsk muligens heller vil kalle det, Høyfrekvensstøy.

Om dette fører til fred på jord har jeg mine tvil om, jfr. diverse kabeldebatter

Svnet på terrassen i stad, godt å ligge å slumre og høre på "variert musikk fra de siste fire tiår".
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Trenger ikke bekymre deg for magnetfelt i nærheten av plasmaen Lars.
    Du har forøvrig vunnet en gratis fottur fra Vatne til Langevåg. Satser på at Frode serverer deg en kopp kaffe når du kommer dit

RFI = Radio Frequency Interference, eller som en på norsk muligens heller vil kalle det, Høyfrekvensstøy.

Om dette fører til fred på jord har jeg mine tvil om, jfr. diverse kabeldebatter

Svnet på terrassen i stad, godt å ligge å slumre og høre på "variert musikk fra de siste fire tiår".
    1) Takk - da puster jeg litt lettere :-D (Før avhending av premien!!)

2) Elektrisk strøm "230V", gir det høy eller lavfrekvent støy?

3) Piss On Earth er et resultat av mennesker kjennskap til (kabel) Krig!

4) Vi har også terasseplaner, den vi har i dag brukes til venteplass for selgere, tråkker du på feil sted havner du i kjelleren! (Da kan vi anmelde den for innbrudd)

El Morthe
    (Drep strømmen!)

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    230V er 50hz så det må gå under lavfrekvent støy.

Bilstereo er morsomt når man har dynamostøy, skikkelig kvining avhengig av turtallet

Nå er jeg ferdig med mitt andre par DIY-signalkabler. Ble litt enklere gjennomført enn det første paret som var lagt sammen i kabelstrømpe, nå laget jeg to enleder hver for seg. Blir nok så jeg kjøper flere plugger og mer kabel til framtidige prosjekter Skal teste phonopluggene fra biltema tenker jeg, de ser virkelig pene ut og folk skryter av dem.

Biltema Norge

Tror Radio Norge traff bra når de skiftet navn og stil Jan. Jeg har aldri hørt Kanal 24, men hører jeg radio nå blir det Radio Norge hver gang. Mye bra musikk der, selv om de ikke spiller variert nok, mye av det samme om og om igjen der og dessverre.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye som går igjen, men om du tar pause noen dager så merker du litt forandring når du svinger innom igjen. Har vært litt "nytt" de par siste dagene.

Tar gjerne i mot en tilbakemelding på de kablene Odbjørn. Egentlig har jeg jo ikke bruk for slikt etter at jeg fikk ny receiver, nå går det meste i HDMI...

50Hz er lavfrekvent støy Lars, definisjonen på høyfrekvens tror jeg er 3-30MHz om jeg ikke husker feil.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tar gjerne i mot en tilbakemelding på de kablene Oddbjørn. Egentlig har jeg jo ikke bruk for slikt etter at jeg fikk ny receiver, nå går det meste i HDMI...
    Tok meg friheten til å rette på navnet mitt jeg

Men tilbakemelding på kablene? Altså signalkablene jeg har laget nå? For å si det sånn så har jeg ikke gullører som hører store forskjeller på kabler dessverre Grunnen til at jeg lagde par nr. to er at jeg vi kjøre analogt fra DVD-spiller til receiver ved musikklytting. Så tenker jeg på behringer til subben så da trenger jeg en ekstra kabel. Og selvsagt er det gøy med litt småprosjekter

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vg.no
    Den indiske utøveren Santhi Soundarajan ble fratatt sølvet sitt under Asia-lekene i 2006, etter at hun ikke passerte kjønnstesten.
    Det her er en utrolig setning.. Det er så mange feil i dette som står her at jeg ikke vet hvor jeg skal starte

Men makan til uflaks da, man kommer på 2 plass, passerer dopingtest å har alt på stell men så stryker man på Kjønnstest

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva fikk de til å tvile på hvilket kjønn utøveren var?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje skjegget og barten? Pluss at "hun" hadde en alvorlig diger kli*****

Sorry Oddbjørn

Tenkte egentlig på hvordan Biltemapluggene er å lodde på. Du må inn med en jack til og fra Behringer, iallefall den jeg og junior har.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, si det du...

de hadde sine tvil da sikkert.. Er det ikke fantastisk

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje skjegget og barten? Pluss at "hun" hadde en alvorlig diger kli*****

Sorry Oddbjørn

Tenkte egentlig på hvordan Biltemapluggene er å lodde på. Du må inn med en jack til og fra Behringer, iallefall den jeg og junior har.
    Haha!

Hvordan pluggene er skal jeg gi tilbakemelding på ja Tenkte på Behringer fra Lsound og der er det med overganger fra XLR til RCA. Men mulig jeg finner noe billigere andre steder, vi får se. Med DVD-spiller og ny TV øverst på lista blir det nok ikke før vinteren er jeg redd.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann sveisann!!!!! :-D

Endelig hjemme etter Stavanger-tur. Der var det helt utrolig varmt. :???: Ikke noe for Frodegutt nei. Litt bedre temp her hjemme.

Tok litt tid å lese meg opp på tråden, men nå er jeg ajour.

Blir litt kveldsmat nå. Tatt meg fri i morgen også, så vi får fiksa litt i hagen og huset. Har vært mye besøk i det siste, og det kommer mer de neste 2 ukene. Koselig, men litt mye på en gang kanskje. Resten av året ser vi jo ikke et menneske.......

Flygutten
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viktig å lese alt som er skrevet i tråden, tror jeg har gjort det siden jeg startet å følge med

BenQ til deg på torget foresten Frode

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får komme hit da Frode, vi skal bort, så her blir det ikke mange på dørstokken
    Får ta deg en liten boblende brun en og roe ned etter varmen i Stavanger så du er klar til jobbing i morgen

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Gjesp*

Da er det på'n igjen med jobb fremover. Skal si de 3 ukene med ferie gikk fort, som vanlig rakk jeg altfor lite.

Men det er ikke verst å være på jobb i sånt vær som dette da

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj. Syns du nettopp starta på ferien jeg Oddbjørn. Jaja. En eller annen gang må man begynne på igjen. Lå å tenkte på om jeg hadde feriedager igjen eller om jeg hadde brukt de opp nå nettopp. Fant ut at jeg bare har 3 igjen. 2 av de er reservert til MotoGP i august. Fant også ut at jeg har hatt en ok ferie nå i forrige uke. Har bare jobbet 2,5 timer siden forrige torsdag. Er 11 dager det. Problemet er at jeg har ikke visst fra dag til dag om jeg har fri. Kommer liksom ikke i feriemodus av slikt.... :???:

Nå blir det koselig frokost med "W", før vi går en tur i hagen og jobber. Så blir det en tur på Moa for å hente barnevogn og diverse.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ikke dagen for kjøpesenter Frode, ei heller jobbing i hagen

Har vært og kjøpt meg en shorts til, og det var et mareritt uten like. Når vi i tillegg skulle ha innhold til en salat ble det nesten uoverkommelig, måtte på tre butikker for å finne noe som så ut som det var fra i år.

26 grader nå, og det øker på ser det ut som

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble nesten 2 timer med hekk-klipping, men så var det stopp. :???: Dæven det er varmt!!!! Får se om jeg orker å klippe plenen i kveld når det blir litt mer levelig....

Nå blir det en kort tur på Moa.

Men først; Dusj!!!!!!!

Side 864 av 2256 FørsteFørste ... 364 724 734 744 754 764 774 784 794 804 814 824 834 844 854 860 861 862 863 864 865 866 867 868 874 884 894 904 914 924 934 944 954 964 974 984 994 1004 1364 1864 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •