Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 739

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 739 av 2256 FørsteFørste ... 239 599 609 619 629 639 649 659 669 679 689 699 709 719 729 735 736 737 738 739 740 741 742 743 749 759 769 779 789 799 809 819 829 839 849 859 869 879 1239 1739 ... SisteSiste
Viser resultater 14,761 til 14,780 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tenker hun kunne lært deg en ting eller to.

Nå går jeg og legger meg. Mett (og ikke minst MATT) av dagens inntrykk og dårlige "nyheter". :???: Virker som om ting og tang ikke er så spikret som man skulle tro.......

Kryptisk hilsen Frode
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Besøke alenemor på rundt 30 sent en fredagskveld? Skeptisk
    Så lenge ikke ungen(e) ikke våkner må da det gå bra

Men det er vel ei i Trondheim og, er det ikke? Kan hende det ikke er så lurt likevel.

Har bestilt Singstar til PS3 + et par filmer fra playcom, og noen filmer fra amazon i england. Lurer på hva som kommer hit først?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Men det er vel ei i Trondheim og, er det ikke? Kan hende det ikke er så lurt likevel.

Har bestilt Singstar til PS3 + et par filmer fra playcom, og noen filmer fra amazon i england. Lurer på hva som kommer hit først?
    Lurte bare på hvor man får kjøpt de billigste Blue ray filmene , så de lå på ca. 13pund ? på Play.com

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nettopp ferdi med å sjå SIMSON THE MOVIE her. tok fei angående subben. fy f************************* for et trykk de var. måtte bak å skru NED gainen
    men skal bytte kabelen mellom reciver å sub. er berre en billigkabel der no som gølgde med jamoen når den blei kjøpt. merkeli korleis kabla å slikt forsvinner når dei blir lagt vekk ei stund :???:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror kanskje at den naboen ikke hadde det helt bra akkurat da

Stå på.
    For å si det slik, jeg så han gjennom vinduet, fikk på meg en genser, rygga ut i en helvet*es fart, brekkbrems der han sto, sprang ut av bilen og ga han min klare mening om ting og tang!!!!!! Kjørte derifra på full gass!

Det som var positivt var at resten av nabolaget sto der også og hørte, når jeg kom hjem igjen etter 7 timer satt alle naboene mine og vinka til meg på en MEGET positiv måte!

Men nok er nok, jeg skal gjøre ferdig leiligheten så skal den selges, hørte at 'naboen' som vi ikke snakker om hadde fått takst på 360 og han har gjort alt selv
    les:'fuger på 5cm', jeg har fått alt gjort sammen med en uubernøyaktig snekker så jeg håpe jeg ikke får noe mindre sånn sett! Men uansett flytter jeg.
    Har jeg råd til og kaste bort penger og bo billig, har jeg råd til og bo dyrere og trives-1

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det stemmer, så jeg gikk å la meg istedet

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    For å si det slik, jeg så han gjennom vinduet, fikk på meg en genser, rygga ut i en helvet*es fart, brekkbrems der han sto, sprang ut av bilen og ga han min klare mening om ting og tang!!!!!! Kjørte derifra på full gass!

Det som var positivt var at resten av nabolaget sto der også og hørte, når jeg kom hjem igjen etter 7 timer satt alle naboene mine og vinka til meg på en MEGET positiv måte!

Men nok er nok, jeg skal gjøre ferdig leiligheten så skal den selges, hørte at 'naboen' som vi ikke snakker om hadde fått takst på 360 og han har gjort alt selv
    les:'fuger på 5cm', jeg har fått alt gjort sammen med en uubernøyaktig snekker så jeg håpe jeg ikke får noe mindre sånn sett! Men uansett flytter jeg.
    Har jeg råd til og kaste bort penger og bo billig, har jeg råd til og bo dyrere og trives-1
    Hva var det han egentlig har gjort?

Var det det derre med å søke om tillatelse å bygge platting, og noe klaging når du spilte høyt? Var det mere?

:evil:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er flere ting Tom som til sammen koker til en skikkelig suppe av ting.
    Som igjen gjør at jeg ikke syns det er verdt og bo her, for er det ikke større forskjell på og eie og leie enn det er pr i dag så ser jeg ingen grunn til og eie her, så enkelt er det.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ****. Kommer ikke igang med noe fornuftig jeg. :???: Sol og fint vær. Klippet plenen i går. Kanskje ut å kantklippe da....?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Klubben en tur i går og ble positivt overraska kunne få en Samsung PS50Q96HD , for 12990,- faktisk billigere enn Elkjøp ???

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    ****. Kommer ikke igang med noe fornuftig jeg. :???: Sol og fint vær. Klippet plenen i går. Kanskje ut å kantklippe da....?
    Bare å innta horisontalen i fineværet det Frode ikke godt å si hvor lenge det varer

AVforum.no - cossiers's hjemmekino

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er flere ting Tom som til sammen koker til en skikkelig suppe av ting.
    Som igjen gjør at jeg ikke syns det er verdt og bo her, for er det ikke større forskjell på og eie og leie enn det er pr i dag så ser jeg ingen grunn til og eie her, så enkelt er det.
    Ok, den skjønner jeg! Bra du gjør noe med det!

Eie og eie - man eier jo egentlig ikke en dritt, men man får lov til å betale ned på et lån i 25 år. For å ikke snakke om 100k i renter som man slenger ut av vinduet hvert år..... :evil:

Så skal vi ikke glemme de deilige tankene man gjerne får når man har lagt seg og koser seg med tanken at man skylder over en million og allikevel trenger hele dritten å pusses opp..... :-? Det er slikt som bidrar til god nattesøvn :-D

Tom - vår solstråle som lyser opp hverdagen
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt poeng Tom, jeg vet ikke helt når og hvor jeg ender opp, men jeg vil ha det større og kanskje nærmere jobb uten at det betyr så mye. Vi får se!

Nå skal jeg lage sjokoladekake, folk kommer jo med gaver her snart!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bursdag Per Anders? :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke før på mandag, men folket kommer hit i dag, like greit når alle har fri
    Her lages kake, støvsuges, og ikke minst vaskes Skulle gjøre det i går, men havna på grilling med litt fludium isteden.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det blir horisontalen en god stund i dag ja Dag. Småsyk og lite søvn hele uken, så kroppen er slapp. Orket en halvtime med kantklipp nå. Eneste jeg har lyst til er å ligge på sofaen og drikke en Cola fra glassflaske. Det har jeg selvsagt ikke.....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, Cola har jeg og lyst på! Tror jeg må stikke og handle meg det når kaka er ferdig! Har tross alt vaska og tørka støv over hele kåken nå!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke før på mandag, men folket kommer hit i dag, like greit når alle har fri
    Her lages kake, støvsuges, og ikke minst vaskes Skulle gjøre det i går, men havna på grilling med litt fludium isteden.
    Får gratulere på forhånd da. :-D Og hvor gammel blir denne skrotten nå?

Nå blir det snart en deilig salat med brød og kald cola på verandaen. :-D Etterpå skal jeg prøve noe nytt øl. Nytt for meg that is.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det straks grillings, men ikke øl enda. Mulig det blir noe kjøring etterpå.

har du lite å gjøre er det bare å ta en tur Frode, har messe du kan henge fingrene i jeg

W har forresten bursdag i morgen, så da må jeg til med kanelsnurrer i morgentimene, pakke kan det hende hun får uti juni en gang Kan ikke skjemme henne bort heller, og dessuten kjøpte hun seg nye kjøkkenglass i går som jeg måtte betale, får holde
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Får gratulere på forhånd da. :-D Og hvor gammel blir denne skrotten nå?

Nå blir det snart en deilig salat med brød og kald cola på verandaen. :-D Etterpå skal jeg prøve noe nytt øl. Nytt for meg that is.
    Blir nok ikke eldre enn 25, føler meg dog som en 40åring

Nå er det kake på plattingen!

Side 739 av 2256 FørsteFørste ... 239 599 609 619 629 639 649 659 669 679 689 699 709 719 729 735 736 737 738 739 740 741 742 743 749 759 769 779 789 799 809 819 829 839 849 859 869 879 1239 1739 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •