Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 70 av 2256 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 66 67 68 69 70 71 72 73 74 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 570 1070 ... SisteSiste
Viser resultater 1,381 til 1,400 av 45103
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har nettopp slått i meg cosylan, som er ganske heavy greier, så det får nok holde for meg i kveld. Ellers har jeg kjørt på med litt serier... Alt i fra Sopranos til Entourage... Skal se den Stasifilmen rett før jeg lukker øynene forhåpentligvis i kveld..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært på legevakten, og fått konstatert lungebetennelse.. Blir ikke mye fres på meg på ett par tre uker nei... Bare turen inn og ut har gjort at jeg har funnet senga igjen nå....... Steik kor e flira.. :-(

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff da Kristian. Du får trøste deg med at det ikke er rare været for tiden. Hadde lungebetennelse og bihulebetennelse på en gang her tidligere i år. Ikke noe gøy.

Nå er det bare 3 timer til helg. Deilig! :-D
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 15:44

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste jeg kommer på å demonsterere mot akkurat NÅ, er manglende plass på harddisken på laptopen min.. Skulle hatt plass til mer filmer og serier.. For jeg har ikke plater å brenne ut på her jeg ligger nå... :-) Det var hakket før jeg ble innlagt i dag, og det hadde jo ikke vært så enkelt når jeg har hund.. Schæfere, iallefall min, er veldig lojal og beskyttende. Så han ligger nedfor sengen min nå og har gjort det i dagevis.. Merkelige skapninger.. :-)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Filmer.

.....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja.

Fikk melding fra Kjetil nå i kveld. Over 40 grader der nede og gutten koser seg med konjakk.

Satt og grilla tidligere i kveld. Hørte naboen over veien klipte plenen. Slengte litt "drit" og sa at det var på tide det ble stille (når han måtte tømme oppsamleren). Det endte med at vi ble sittende å pilse til nå. (det var i 5 tiden) Nå måtte han hjem en tur, men kommer sikkert igjen med madammen senere. Godt med pils! :-D Hvordan er det Lars? Orker dere ikke å sitte sammen med folk som drikker, eller er dere liberale der? Lov å spørre regner jeg med? Er ikke kristen selv, men ved en tilfeldighet så er de fleste av mine gode venner personlig kristne (de tar seg gjerne en øl eller ti).

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Training day :-) Det er en film jeg virkelig har sansen for... 750 filmer? Da er dere ikke gal, dere er to fornuftige mennesker :-) Jeg selv har vel rundt en 500 nå og har ikke tenkt å gi meg... Ja disse hundene... Jeg gjorde meg selv en stor bjørnetjeneste når hunden min var liten, og det var at jeg og eks-samboeren min vi jobba turnus.. Dette medførte at en av oss alltid var hjemme, slik at han fikk lære seg å være alene hjemme... Så nå er han alltid med på stort sett det meste..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk også en melding fra Balkan i dag. Tror han koser seg der nede...

Noe som har fulgt med i dnne tråden? http://avforum.no/forum/powerbuy-fel...-20-000-a.html
    Var inne på tanken å henge meg på, men valgte Panasonicen i stedet. Heldigvis for meg, men det har blitt et mareritt for dem som meldte seg på. Vet ikke hva jeg har gjort om det hadde vært meg.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gadd ikkje å lese hele tråden Jan. Kan du gi et lite sammendrag?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    43 stykker har bestilt TVgjennom AVforum hos firmaet Master-IT. Viste seg at kontaktpersonen hos dette firmaet ikke hadde rent mel i posen (har visstnok vært buret inne tidligere). Apparatene ble betalt da de angivelig ble bestilt, og firmaet har gått konkurs, mye pga underslag begått av forumets kontaktperson.
    Tilbake sitter det en del folk som tilsammen har betalt inn 860 000 blanke norske kroner for TVer de fortsatt venter på. Hvordan det går til dlutt vet man vel ikke, men jeg synes det ser stygt ut. Verste var han som hadde bestilt TV for store deler av slekta, hadde betalt inn 80 000 tilsammen.
    Småskeptisk til PB etter dette...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Å spise middag med venner der de tar seg et glass vin/øl til maten er for meg helt naturlig men å bøtte nedpå for å oppnå status som idiot er som sagt ikke min greie på samme måte som jeg er forsiktig med å dra bibelen nedover ørene på folk her inne…
    Heldigvis finnes det middelveier.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Må bare unskylde mitt fravær i dag! Jeg har ingen god unskyldning! Det er bare at strømmen gakk sin vei... OK? :neutral:

Lars..
    Slo lynet ned hos dere eller? Flott tordenvær her tidligere. Jeg har vært fraværende pga sosialt samvær. Ikke den værste unnskyldningen det.
    Nå er det snart natta for meg. En spesiell hilsen til Kristian. God bedring!!!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten hilsen fra pasienten her... :-) Jeg har hatt god tid til å lese gjennom hele den pbtråden, og det er bekymringsfull lesning.. Det verste er vel at det faktisk ikke er helt sikkert på hvem som må ta det økonomiske her... Ellers så er det frysing og svetting om hverandre, og jeg er nå forberedet på at dette kommer til å ta litt tid.. Fyll og fanteri er det iallefall litt opp og frem til.. Jeg vil ellers si at når det gjelder alkohol så respekterer jeg både den som ønsker å ta seg en pils, og den som ikke gjør det :-)

Utover dette, så har jeg på toppen av det hele klart å bli singel i løpet av den siste uken, samt å bli kontaktet av min siste eks i kveld via facebook... Hun såret meg skikkelig når det ble brudd, så i kveld er en rar kveld... En ting er iallefall sikkert, og det er at livet har ingen garantier... Som en tidligere pasient så godt formulerte det: Livet er som potetgull, det er sprøtt og helsefarlig :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og takk for alle ønsker om god bedring. Det varmer folkens.... :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den potetgullkommentaren var kongelig Kristian.

Leit å høre at det er trøbbel både med helsa og sivilstanden. Håper du kommer ovenpå med både det ene og det andre, og så får vi prøve å være her vi iallefall. Har kompiser som har vært gjennom forskjellig med eks'er, så jeg føler med deg.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med sivilstanden var nok ikke noe som kom som ei bombe, for ting kan ofte bli litt komplisert når det er barn inne i bildet fra før.. Noe det også ble.. Jeg jenka meg ganske mye, men når jeg stilte litt krav om div så ble det vanskelig.. Så slik gikk det.. En av de tingene som irriterer meg er at jeg brukte ferien på å gjøre ingenting, og ikke reise bort engang fordi vi sleit med kommunikasjonen... Så jeg tror vi trygt kan si at unge lovende undertegnede blir å finne en rimelig tur til ett varmt land med høye drinker og strand med blått,varmt hav i sept/okt :-)

Livet er en rollercoaster, og for min del så har det vært svingende de siste to årene... Mer enn ønskelig egentlig.. Vet ikke om jeg har fortalt det, men fikk pådratt meg takyardi, hjerteproblematikk, på vakt i forbindelse med en pasient og utagering.. Ble MEGET høyt stress over en lang periode under mottak av denne... Så ting kan bare bli bedre vettu :-)

Glasset er halvfullt, og IKKE halvtomt........

Side 70 av 2256 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 66 67 68 69 70 71 72 73 74 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 570 1070 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •