Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 672

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 672 av 2256 FørsteFørste ... 172 532 542 552 562 572 582 592 602 612 622 632 642 652 662 668 669 670 671 672 673 674 675 676 682 692 702 712 722 732 742 752 762 772 782 792 802 812 1172 1672 ... SisteSiste
Viser resultater 13,421 til 13,440 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tevez!!!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp sett "Titanics ti liv". Ungene har sett den en fire fem ganger tidligere, menn synes fortsatt den er spennende. Og så er det faktisk brukbar lyd på den, litt uvanlig på en norsk film. Skikkelig romling til tider

Men bare lettøl
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har nettopp sett "Titanics ti liv". Ungene har sett den en fire fem ganger tidligere, menn synes fortsatt den er spennende. Og så er det faktisk brukbar lyd på den, litt uvanlig på en norsk film. Skikkelig romling til tider

Men bare lettøl
    Den filen med den ENORME katta det? Troddet det var en bjørnebinne de dro med inn på senkveld i forbindelse med filmen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble ikke noe pils på meg i kveld. Like greit da vi har planer om å gjenta dagens suksess med en fin tur på mårrakvisten. Som sagt, på tide å få denne kroppen i bevegelse igjen.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gøy med slike turer da Frode, fra jeg begynte på jobb kl 11 idag til kl var 14.30 kjørte jeg nesten 30mil med manisk selskap!
    Så sliten i øre har jeg ikke vært på år og dag!
    På impuls bestilte jeg mat på den lokale kroa som jeg ikke har spist på på år og dag, og i sunnhetens tegn slo jeg til med en salat, det var både den beste og den største salaten jeg har spist, kom i 2 svæære sånne pakksaker. Kun 65,- latterlig billig, mens den pratsomme herremannen fikk x-large BC burger som var såpass stor at en afrikansk familie hadde levd ca 3 uker på samme middag.

Da jeg kom tilbake fant jeg og kollegaen ut at dette var ein perfekt dag og vaske bilene på, arbeidsbiler og våre egne, som sagt så gjort, men med en slange som har mindre trykk enn en 70årings prostata så ble det ikke annet enn vått. Jeg fikk nøkkel til kjeller og bil for å hente høytrykkspyler, følte meg som en kriminell i en felleskjeller der jeg lette etter en gul høytrykkspyler, som om ikke alle slike er gule Fikk ren nesten alle som en bortsett fra min som trenger både avfetting og det mer tror jeg, fysj hvor skitten sitter.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg pleier å ta godt vare på bilene mine, men de to vi har nå har gått for lut og kaldt vann. :???: Har ikke vasket Audien siden i høst en gang, mens Galanten var heldig og ble vasket i romjulen. Slett ikke bra. ops: I Bergen var det så greit. Like nedenfor oss var det en bensinstasjon med selvvask. De hadde høytrykk med varmtvann. Helt sykt hvor effektivt det var. En fryd å vaske bilen da. Syns det er et ork å styre med høytrykk sånn vi har det her hjemme nå. Må rulle ut og inn 20-25 meter med både vannslange og strømkabel hver gang. Lat som jeg er så blir det sjelden. :-? Vi har planer om å lage en liten boks oppe ved parkeringen der vi legger ut både vann og strøm. Da blir det nok gjort oftere ja.

Hilsen Ludvig

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snedig løsning ja Frode, enig med dere der!

Mamma har høytrykksspyler, men hver gang jeg kobler opp den hjemme der så blir jeg jo satt til og spyle terassen

Vurderer meeeeget sterkt og bytte bil nå hvis jeg får fiksa strømfeilen med Toyota, ikke fordi jeg trenger, men jeg VIL!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg må ta en runde jeg og. Men har begynt å bruke en sånnkjekk plass du savner Frode Åpnet like etter jul, veldig effektiv, avfetting, glanseprogram og hele pakken . Og så blir det vel en runde eller to med polering hjemme når det blir skikkelig varmt i været. Pluss at den skulle hatt en omgang innvendig, blir vel det en dag og
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det viktigste er at det ikke er maskinvask. Børsteløs eller ei.

Lykke til med valget av ny bil Per Anders. Mener jeg ga tips forrige gang du kjøpte....? Lagde ikke du tråd i gcc da?

Dessuten så klarte jeg ikke å holde meg i 30k tråden Per Anders.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det viktigste er at det ikke er maskinvask. Børsteløs eller ei.

Lykke til med valget av ny bil Per Anders. Mener jeg ga tips forrige gang du kjøpte....? Lagde ikke du tråd i gcc da?

Dessuten så klarte jeg ikke å holde meg i 30k tråden Per Anders.
    Tviler på at det blir ny bil i første omgang, men er så fordømt lei av at jeg aldri kan stole på om strømmen er der når jeg skal kjøre! Virker den igjen for godt denne gangen så skal jeg alltids klare og holde ut, men etter test turen idag så må jeg innrømme at en a4 ikke virker helt ueffent

Tror du la igjen på den forrige tråden ja Frode

Ang 30ktråden så skjønner jeg godt du ikke klarte mer, sender hfk ut disipler for å spre det glade budskap? Bare tullprat fra ende til annen! men men...

Men hvor er Lars? Lenge siden han har spredd glede i sine små skriverier her inne nå

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg og datteren har sett "Supernullet" (The Jerk) på dvd

Filmen er bra - holder godt enda, 10 åringen likte den godt også

Bilvask ja.... Puttet Puntoen i vaskemaskinen på Statoilen rett borti veiden her og betalte nesten kr 200,- . endte opp med å måtte avfette og vaske bilen en gang til når jeg kom hjem... :evil: DET gidder jeg ikke noe mer.. ops:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er mye husbygging for vår kjære Larsemann for tiden. Nok å gjøre i den rønna, ikke sant Lars? Tipper han er innom å kikker av og til.

Stille fra Espen, Kristian og Dag egentlig også. Later de som om de har et liv eller?

Nå er det leggetid her snart. Går mye å tenker på fredag om 12 dager for tiden. Ultralyd! :-D Spennende.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Børstevask funker forsåvidt, men ødelegger lakken totalt. Børsteløs er bortkastet. Eneste som gjelder er svampen og bøtta.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ultralyd er gøy da Frode!! Klarer aldri og se at det er et menneske før siste runde, men velger å si 'åååja, se der, guuud hvor pen den var'

Neida, det er dritmorro!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sykehuset her har fått sånn ny 3D ultralyd. Håper det er den vi får. Da er det skremmende lett å se. He he he.

Dersom det er til Ove du har stilt siste spm i 30k tråden PA, så må jo svaret være; fordi de var den beste dansepartneren.

Natta.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neste så jeg gleder meg til bilvask jeg nå, for bilen har trolig ikke vært så skitten før.

Da blir det avfetting, spyling, såpevask, spyling, fjerning av asfaltrester med clay (leire), rubbe bort eventuelle riper før det hele avsluttes med en skikkelig polering. Også må jeg selvsagt ta en runde på plasten, rutene og innvendig. Ser for meg at det blir en lang dag

Resultatet:

-cimg0365-jpg

Foresten så er ikke lakken spesielt glad i svampen heller Frode, men iforhold til maskinbørster er den snill ja

Lenge siden Espen har vært her ja, venter på å få fortelle han at jeg har alle Bournefilmene på HD-DVD

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at det er bare en da Frode? Kan få et lite sjokk om det er to eller tre arvinger du får bilde av

Apropos bilvask så kommer det på 50-60 kr på den selvvaskeplassen jeg er på. Skal jeg til med bøtte og svamp (mikrofiberklut i følge ekpertene) så går det fort noen kroner i avfetting, vaskemiddel og latmannspolering også, men i forb. med polering er det det som gjelder.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Sykehuset her har fått sånn ny 3D ultralyd. Håper det er den vi får. Da er det skremmende lett å se. He he he.

Dersom det er til Ove du har stilt siste spm i 30k tråden PA, så må jo svaret være; fordi de var den beste dansepartneren.

Natta.
    Var vel ML som var de beste var det ikke

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var forresten lekker bilen Oddbjørn Fortjener nok litt mer enn maskinvask den der
    Og jeg skal ikke ta bilde av min nyvasket nei, det har den ikke fortjent

Er forresten veldig enig om det du sa i den tråden det er snakk om her Frode. Det er et konsept som ikke kan sammenlignes med det jeg traff på slutten av '80 tallet Fa** det er jo tjue år + siden jo

Side 672 av 2256 FørsteFørste ... 172 532 542 552 562 572 582 592 602 612 622 632 642 652 662 668 669 670 671 672 673 674 675 676 682 692 702 712 722 732 742 752 762 772 782 792 802 812 1172 1672 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •