Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 60

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 60 av 2256 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 56 57 58 59 60 61 62 63 64 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 560 1060 ... SisteSiste
Viser resultater 1,181 til 1,200 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    La meg omformulere meg litt hva har du IKKE jobbet med

Det er deilig i solen, måtte inn å ha påfyll av veske. Nå skal jeg dra med meg de minste Patosene mine ut Har haiet meg 50m høytalerkabler så det betyr en mp3 cd FULL og Random/repeat på spilleren..

Tror nesten pilsen må frem også jeg Dette været liker vi GODT..

Været akkurat nå på Tingvoll - Blå himmel vindstille ca 20 i skyggen og ca7,5 time til solen forsvinner.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.....

.....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 15:34

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig!!!!! Endelig noen andre som syns den filmen er god. Det var en av de første filmene jeg kjøpte på DVD. Kunne velge mellom hele 5! filmer dengang. Wow!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjemme igjen Jan?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvidt, har tenkt å ta en alvorsprat med kattene nå. Iallefall den ene som har kommet.
    Knalltur, men nå er det stort sett slutt for i sommer. Får spare utferdstrangen til høsten...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første stopp: Ålesund!!! :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.....

.....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 15:35

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Første stopp: Ålesund!!! :-D
    Skal faktisk nedover 16. august tror jeg det er, men det er i embets medfør. Blir vel neppe tid til noe "fornuftig" da. Kan hende at det blir overnatting fra 15. til 16., jeg og en til har snakket litt om det, men vi får se. Skal på kurs på Borgund vgs fra klokka 10, så om vi skal kjøre om morgenen må vi starte vannvittig tidlig.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har dessverre måttet fire litt på kravene etterhvert Lars. Det har med gjennomføring og økonomi å gjøre. Men neste gang jeg bygger kino, da blir det heeeeelt fra grunn av. I tillegg skal jeg ha meg et nedlagt småbruk, slik at det er minimum 500 meter til nærmeste nabo.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Skal faktisk nedover 16. august tror jeg det er, men det er i embets medfør. Blir vel neppe tid til noe "fornuftig" da. Kan hende at det blir overnatting fra 15. til 16., jeg og en til har snakket litt om det, men vi får se. Skal på kurs på Borgund vgs fra klokka 10, så om vi skal kjøre om morgenen må vi starte vannvittig tidlig.
    Stikker bortom med Denonen og bilforsterkeren jeg da.....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Stikker bortom med Denonen og bilforsterkeren jeg da.....
    Kom igjen med det. Og så skal det leveres ferdig reparert på treffet da regner jeg med?

Problemet nå er at det ikke blir VK2 oppe hos oss i år, elektronikk er visstnok kjedelig :? :? :?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg det før jul så er jeg fornøyd!

Så merkelig. Hvordan er rekruteringen til grunnfag? Vet at på Nordfjordeid er det stor rift om plassene på grunnfag hvertfall.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som kan forklare meg hvorfor det nå leveres HDMI-kabler med 1080p garanti? Jeg trodde min kabel på 10m skulle holde jeg. Gjør den ikke det? Vet at det har vært litt problemer med lange strekk, men er det noe nytt nå? Er vel Profigold fra HFK jeg har.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På grunnkurs er det mange som søker, men det er litt fristende å bli elektriker for tida, alle som oppfører seg er garantert jobb. Du har vel fått med deg hvordan hr. Svantedødaren klager på alt for mye å gjøre? Og resten skal ut i Nordsjøen som automatikere...

Men, bare jeg får et år på VG1 tør de ikke annet enn å søke videre på elektronikk :twisted:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med dagens ungdom er grunnen til at ingen søker seg inn på Elektronikk. Hvorfor?? det er enkelt

Ungdommen idag er råtten og lat. Elektronikk linja er vanskelig, ihvertfall mye teoretisk jobb i mange år og ikke så sikkert som å sløve seg igjennom 2 år skole for å være garantert jobb.

Jeg hater lærlinger

Fy flate for en dag er ikke ofte jeg er fyllesyk det er sjelden egentlig MEN idag.. Gikk i seng ganske tidlig i natt også. Så jeg var oppe klokken 10 idag Full som en alke, det siste jeg husker fra inatt var at jeg og en kollega syklet et par kilometer, sjekket og har ingen sår så det gikk sikkert bra.. Det er helt sykt hva man utsetter seg for...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK gutter. Nå har jeg mest sannsynligvis solgt DIY svs bash prosjektet mitt. Hva gjør jeg nå da?

Skal jeg rett og slett avvente ELLER skal jeg kline til med en SVS i storklassen?? Nei jeg har ikke penger men banken har

Eller skal jeg bruke disse pengene og kjøpe en liten søt XTZ???

BTW: Nå har jeg vært flink og laget Pizza til meg og "W" så snill er jeg Hjemmelaget fra bunnen av det er ikke værst

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags svar regner du egentlig med å få?

Du har jo allerede begynt å bearbeide W, så da blir det sikkert SVS i "giga"klassen da :twisted:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke alltid lett å bestemme seg for hva man skal bruke penger på. Fikk du så mye for det at en SVS er aktuell altså?

Jeg har mye jeg kunne tenkt meg å bruke penger på. En senter til. Rumperistere. Enda et DIY sub-bygg. Osv....
    Men akkurat nå så går det jo fremover med kinoen, så jeg vil og bør prioritere den. Nå i dag har broren til "W" hjulpet meg med å lekte taket, og han har fjernet gammel porøs huntonitt, lekter og isolasjon fra taket i det rommet som blir bar. :-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Kanskje et ledende spørsmål ja Men en XTZ fikk jeg nesten igjen. Men som sagt Banken har jo alltids litt penger til meg

Ser ut som om det blir en XTZ på meg gitt. Og jeg trenger ikke å bearbeide "W" hvis jeg vil ha en så kjøper jeg en, det er pengene det stopper i...

Når det gjelder meg og hobbyen min og MINE penger så er det greit, hvis hun er uenig så vet hun godt hvor døren er!!! :twisted: :twisted:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spurt om rumperister før, men jeg lurer litt fremdeles. Jeg har en slik: Minhembio.com - Produktinfo om Denon AVR-2700. Hvordan bruker jeg denne best til å drive 4-5 element? En på hver kanal? Skal vel kunne kobles til pre-out fra min 3806 denne?

Side 60 av 2256 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 56 57 58 59 60 61 62 63 64 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 560 1060 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •