Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 59

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 59 av 2256 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 55 56 57 58 59 60 61 62 63 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 559 1059 ... SisteSiste
Viser resultater 1,161 til 1,180 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    BTW lars. Den "Kinoen" jeg har nå ble bare til iløpet av helg ( nesten ) Den dagen jeg fant ut at Hovedprosjektet i kjelleren ikke kunne gjennomføres og at interessen dabber litt av.. Der har jeg nemlig et rom som er 4.5 *10m

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.....

.....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 15:32

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Natta

.....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    kanskje jeg kan løse 4,5 * 10meters problemet ditt
    Jeg har hele kinoen ferdig innredet i hodet mitt og detaljert ned til minste detalje ( Tror jeg lider at det samme syndromet som han michael i Prison break )

Har gått igjennom den flere ganger, har til og med funnet den beste sub plasseringen samt justert lysene til forskjellige scenarioer. Men alt dette i hodet mitt

Hoved problemet er enkelt det er: Penger og Tid. Jeg har kjøpt et hus på 250 kvm. som skriker etter oppussing i alle ledd, derfor MÅ hjemmekinoen komme litt bak ( LES: KJØKKEN BAD ISOLERING ) Derfor denne prov kinoen......

Men en vakker dag skal det stå ferdig, den realistiske målet mitt er egentlig 18.mai 2010.... Da skal kjelleren står 100% ferdig, har en plan for hele kjelleren som er like detaljert som resten. detaljer på trappen hvordan vann skapet skal stå og hvordan jeg skal legge ned strøm og hvordan avløp skal ligge for å unngå lab takhøyde. Lobbybaren er ferdig tenkt. Den skal forøvrig ha et stereo system med Patos Lyric de små stativ sakene samt en SVS 12.. i et hjørne i baren...

Fikk nesten lyst til å starte nå jeg Gi f... i kjøkken og bad. Pengene er på bok så det er bare å begynne.... OFF

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men du kan gjerne komme med forslag til rommet, tanken var et teknisk rom bak slik at jeg får bakprojekson som beyr 0 projektor i rommet. Slik som AKTO har i sin fantastiske kino som jeg er stolt av å ha vært i 2 ganger

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å lager NickBilde til meg selv men det er jo mye artigere å gjøre noe for andre og Teddy1000 har jo ikke no' bilde så hva med dette?

PS: Svart skinncaps betyr ikke bøg!

Lars.

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er det verste jeg har sett!!! Ha ha ha.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Blood Diamond

God film

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....... men det betyr ikke at vi ikke skal fylle hodet ditt med rare ideer om hva du kan bruke både tid og penger på

Lars.
    Ingen fare, jeg klarer å putte hodet mitt fullt av ideer selv jeg

BTW: Den james bond filmen var ikke så dårlig. Man må bare glemme at det er james bond film og tenke action film... Da er den ikke ille masse effekter og mye meningsløs vold

Det er min mening

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.....

.....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 15:33

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.....

.....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 15:33

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blitt varm i trøya nå skjønner jeg! Det var jo en teddy40tusen det. Ikke noe for meg. Litt dårlig i dag. Ble noen pils ++ i går. :???:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i F... skal man med en søkefunksjon som ikke funker? Øverst i tråden har vi muligheten til å søke i denne tråden spesifikt. Har prøvd den før også, men tenkte jeg skulle prøve igjen i dag. 0 treff på "hifi"! Rett nok er her mye pisspreik, men det ordet har vi da brukt mange ganger. Irr :evil:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS: Hva er betydningen i "Svante" (SvanteKiller) - Hvem av de store Svantene er det du vil "kille" - alle?
    Svante Nilsson Svante August Arrhenius eller Svante Samuelsson fordi du hater fotball!!

Lars.
    Det er en lang historie Men ikke noen av dine forslag Den ligger en plass her inne den også..

Men er enig i dette men James Bond og den filmen, men jeg glemte det og kjente det dirra i kroppen under eksplosjoner, da kunne filmen ha vært Barbie på tur for meg

Når Frode er sinna kan jeg også: HVORFOR og jeg spør HVORFOR liker folk musikk som feks. UMBRELLA med Rihanna? satt nesten morgen kaffen i vrangstrupen jeg. Ikke en god start, jeg skjønner det ikke forbanna dritt er det!! to stykker som nei FY ......

Men det er blå himmel og sol :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var nettopp den historien jeg tenkte jeg skulle søke frem for Lars tidligere.

Pust rolig inn og ut Kjetil. Roooooliiig.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det f... ikke noe rolig forb.... dr.. pusting nei! skal f.. hakke meg vise disse jæ.. idiotene hva som er musikk jeg

Har en lengre versjon av historien her som egentlig er 100% #lete lete#
    FANT DEN Nå skal det sies at dette har blitt en "vandre historie så den forandrer seg litt fra gang til gang MEN detter er ihvertfall meste parten av den tror jeg....

For 3,5 år siden flyttet lille bondeknølen Kjetil Til Østlandet og fikk seg jobb hos Sæther elektriske ( morsomt da jeg har samme etternavn ) Der ble jeg sendt ut til Lysaker Brygge som da var Norges største byggerprosjekt ) Sjekk Lysakerbrygge.no

Der var vi i gjennomsnitt 20 elektrikere og med min merkelige karisma så ble jeg fort løpegutten til han som var bas ( BAS : fra vårt firma som var sjef )
    ALLE problemer som oppstod ordnet jeg UANSETT.. løpegutt...
    Dette betydde jo også at jeg fikk all kjeft for alle feilene, selv om jeg ikke hadde gjort de men jeg var der og han måtte få ut frustrasjon..

Etter hvert ( gikk der i 2 år ) så fant denne basen ut at jeg hadde bein i nesen og talte han i mot dette likte han så jeg ble den personen som fikk kjeft for alt, på det værste så kranglet vi hverdag... Jeg dro noenganger hjem fra jobben i sinne

Så kom det som startet alt. Basen var Svensk og alle vet at en gjennomsnittlig Svenske Heter SVANTE....... og jeg var så forbannet på denne personen... Jeg sa rett ut til han at jeg hatet han og kalte han din forbanna det Svante jævel... da kom det tørt fra han... JAHA DU DU E VEL EN SVANTEKILLARE DU DA...

Fra den dagen har jeg vært Svantekiller.

Har til og med svantekiller.com Ikke oppe å går nå tror jeg.. MEN den er min..

Ikke så hysterisk morsom, men jeg har et nick med Bakgrunn

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei gutter. Ut og nyte fineværet! (jeg skal i kjelleren og lage teknisk rom....:???

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JEg lister ferdig dassen, og nå snart når jeg er ferdig skal jeg tilbringe dagen ute med diverse hage arbeid. Maskulint hagearbeid vel å merke

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.....

.....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 15:34

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat mange pene ord der altså...

Jeg er verdens mest innviklede enkle person. Jeg vet hva jeg vil ha og jeg gir meg ikke før jeg får det ( på normalt vis ) Det gjør meg ingenting å få kjeft hvis den er berettiget MEN hvis noen begynner å plukke på meg for ingen grunn Da blir jeg den mest kyniske jævelen i verden.......... ME SO EVIL

Deilig å holde på ute idag.. Mye iskald vann, bar overkropp og maskulint hagearbeid Det betyr kun bruk av maskiner som bråker :twisted:

Hva var det du jobbet med sa du Lars??

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....
    Sist endret av LogB.no; 03-03-2015 kl 15:34

Side 59 av 2256 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 55 56 57 58 59 60 61 62 63 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 189 199 559 1059 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •