Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 543

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 543 av 2256 FørsteFørste ... 43 403 413 423 433 443 453 463 473 483 493 503 513 523 533 539 540 541 542 543 544 545 546 547 553 563 573 583 593 603 613 623 633 643 653 663 673 683 1043 1543 ... SisteSiste
Viser resultater 10,841 til 10,860 av 45103
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hmmm... Horfor den blå annonsen oppe til venstre på AV-forum?

Har det noe med dyrt AV-utstyr og impulsive kjøpere å gjøre?

He he Godt observert :-D

Helt klart at du er inne på noen der

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle tro de fikk valuta for reklame-pengene her inne ja
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro de velger reklameplass med omhu, skjønner vel hvilke typer de har med å gjøre
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det HEEEEELG!!!! Så sliten på siste møte at jeg så dobbelt en stund, tror jeg drakk en kanne kaffe helt alene!

Katta har etter mye om og men fått i seg den fordømte pillen, gjør vel ikke så mye at den ble spist litt i biter.

95% sikker på at jeg tar swans senteren også, nå lurer jeg på om jeg skal handle litt pils, men en viss fare for at jeg sovner gitt! Og må huske og levere inn bilen til reperasjon!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HEEEEEEEELG !!!!!!!

Har handlet inn litt slik at jeg blir kvitt noe brennevin i helga tenkte jeg Er noe blankt som jeg tenkte å få kvittet meg med før vi tar Danmakssvippen vår
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    helg!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heeeeeelg!!!! Ekstra bra blir den også. "W" kommer hjem kl. 19 istedet for kl. 1. Fint! :-D Så da blir det litt bursdagsfeiring i kveld likevel.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her legger man seg nedpå for å ta en aldri så liten cowboy strekk, det tar ca 5sec så glir mann inn i en verden man egentlig ønsker og oppleve, iskald pils overalt hvor jeg snur meg, kun vakre damer som oppvarter meg, så plutselig hører jeg ac/dc - thunderstruck, hva fa*n tenker jeg, det er en tid for hver dyrkelse og dette er definitivt ikke tiden for headbanging med acdc.
    Etter litt rocking i søvne innser jeg at det er tlf som ringer.....
    'WTF, ka vil du?'

Det var da min meget hyggelige student som beklaget så meget at hun ringte meg når hun visste jeg hadde tatt middagsluren, men hadde noe hun måtte spørre om! Jeg mumlet et svar som jeg i ettertid mener var 'ja, greit, god helzzz'

Sovnet i ca 2sec etterpå, så gikk katta amokk for hun hadde blitt så spretten at hun klarer nå å hoppe på kjøkkenbenken! Der var det gjort, cowboystrekk = AVBRUTT! Men i det jeg snur meg bort og ser på tv'n som snurrer en eller annen drittserie på tv3 så ser jeg for meg en senter i pianolakk, og at den vil passe helt ypperlig sammen med tv'n. Men cowboystrekken er fortsatt ødelagt så jeg kan likegodt levere bilen på reperasjon!
    Men da må jeg få liv i deputy'n som skal hente meg etterpå, men han har tydeligvis tatt en lengre cowboystrekk! BAH!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra jeg ikke har penger på konto nå, AVR 745 en times kjøring unna på bruktmarkedet er skummelt

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/28285

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjedde med Yamaha?

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det en drittdag av historiske dimensjoner:

Gidder/ kan ikke gå i detaljer, men en nær, mindreårig familiemedlem av meg er blitt svært alvorlig syk.

Det er så sykt at det ikke er til å tro.....

Edit: Ut med litt detaljer

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff! Slike ting er utrolig kjipt og trist! Men fatt håp!
    Kunstig koma kan være det beste under en rekonvalesens periode for å la kroppen komme seg til hektene igjen på best og raskest mulig måte.

En kompis av meg lå i kunstig koma i 3mnd og han er like frisk og rask som han var tidligere!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kjekt å høre det; kunstig koma høres jo veldig drastisk ut på mange måter.... Problemene er vel for vedk. ikke over selv etter komaet.

Jeg vet ikke om dette egentlig passer på dette forumet i det hele tatt, og det er ikke meningen å skape dårlig stemning, men greit å få det litt ut...

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest

Jeg vet ikke om dette egentlig passer på dette forumet i det hele tatt, og det er ikke meningen å skape dårlig stemning, men greit å få det litt ut...

Her er det rom for det meste

Og i denne tråden blir du tatt godt hånd om

Dette er fryktelig trist å høre.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Absolutt,få det ut
    Det er godt og få tømt seg litt til andre når du er i en sånn situasjon,har vært borti noe av det samme selv så jeg tror jeg vet sånn ca hvordan du har det.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du har behov for det så er det greit og få det ut I denne tråden er takhøyden så stor at det er ikke noe problem! Uten at jeg har noen rettigheter så tør jeg si at det er greit!

Slikt kan ramme alle både unge og gammle. Det de har til felles er at det er fryktelig vondt både for den det gjelder og alle de rundt personen, og vi får håpe han kommer seg igjennom det, men det er viktig at dere ikke gi opp pga at han ligger i et kunstige koma! Ha bestandig håp om at ting går bedre!

Mitt råd er : Besøk han så ofte dere kan uavhengig om han er i koma eller ikke!
    Selv om det virker å være 'liten vits' så gjør det! Både for hans og din egen del
    Personlig tror jeg at det vil være en styrke både for deg og han.

Et lite eksempel : 'Kompisen min lå i koma, vi var der hver eneste dag i lunchpausen, vi fikk aldri kontakt, men snakket konstant med han som om han var der. Dette var i 98, mens skjermkort til pc'r ble populære, så endag sa den ene kompisen min, 'du jeg har kjøpt meg et skjermkort som vi snakket om vet du'. Helt plutselig kom det 'Jævla idiot'. Det var det eneste vi hadde hørt fra han på 1.5mnd, og det var en kommentar som var helt typisk han og komme med. Om han hørt det vi sa? Vitenskapelig kan vi aldri bevise det, men for min del så velger jeg og tro, ja de faktisk hører det vi ser, de tar det til seg, og det er en styrke mens de ligger der.

Derfor mener jeg at det er viktig at de rundt han fortsetter og besøker han, snakker med han og viser at de er der!

Ønsker kompisen din god bedring, og håper virkelig det går bra!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for all støtte. Det er ikke en kompis av meg, men en unge i familien som har fått hjernesvulst så livet er vanskelig nå for mange rundt meg....

Man føler seg utrolig hjelpesløs i en slik situasjon, og man blir jo vettskremt når man leser info. om denne sykdommen.
    Har imidlertid aldri vært så begeistret for norsk helsevesn som i dag. Det er utrolig bra når det først står om!! Det har jeg forsåvidt erfart tidligere også...

Edit: Tok ut noen detaljer.....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er lett og bli vettskremt når en leser om ulike sykdommer, men heldigvis så har norge et godt helsesystem, der en har muligheter til og spørre om de ulike sykdommene! I de fleste tilfeller vil de sette seg ned med deg og forklare de ulike stegene i en inngripen!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var trist å lese Nordvest, men som de andre sier får man være optimist.

Og om du har behov for å lufte deg så kan dette være plassen.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hva skjedde med Yamaha?
    Det er jo helt klart førstevalget, men når det dukker opp en rå receiver i nærmiljøet er det lett å falle for fristelsen

Utrolig trist å høre Nordvest, føler med deg og håper alt går bra.

Side 543 av 2256 FørsteFørste ... 43 403 413 423 433 443 453 463 473 483 493 503 513 523 533 539 540 541 542 543 544 545 546 547 553 563 573 583 593 603 613 623 633 643 653 663 673 683 1043 1543 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •