Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 54

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 54 av 2256 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 554 1054 ... SisteSiste
Viser resultater 1,061 til 1,080 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fant noen greie på Eltek til samme pris. Går sikkert for de. Takk Jan!

Nå er det SPORT på Eurosport. 250hk+++ og de veier ca 160kg!!! Raskeste hastighet på lengste rakstrekke er 340km/t. Ohhhyeahhhh.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kos deg :-)
    Fint at du fant det du skulle ha :-)
    Holder på å ta nye bilder av stua, blir oppdatert på minhjemmekino om litt...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er siden oppdatert, gammelt nytt fjernet, og nye bilder lagt inn.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så at du nettopp var inne og kikka på bruktbørsen Jan. Noe spes du ser etter?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann. Bare glaner, vet aldri hva man trenger vet du ;-)

Var et Rotel sett som var interessant der da, passer sikkert sammen med B&W og det ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Samme med meg. Akkurat nå ser jeg etter veldig billige B&W senterht. Skal ha en over lerret og en under. Bruker nok den jeg har nå, over.
    Ser primært etter en skitbillig LCR 600. Med meg er det sånn at jeg ser etter ting, finner det, og driter i å kjøpe det. He he he. Rar jeg. Det er vel litt slik at når jeg finner noe så tenker jeg at jeg heller burde bruke pengene på rommet.

Ellers kikker jeg etter billig snadder til hjemmekinoen. (effekt, subforsterker, elementer, osv...)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne tenkt meg en slik senter jeg også. Eller noe annet med et par 6,5", de som hører til frontene mine er så schwææære....
    Den B&W senteren er litt miondre romstor.

Du maå bare si fra om du vil ha Dynavoicesenter da ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En eller annen gang kommer jeg til å bytte ut hele B&W oppsettet, men inntil da holder jeg meg til ht-er som voicematcher.

Jaggu sløvt på jobb i dag. Til nå har bare 3 unger dukket opp. Kjedelig. Satte på Aladdin og laga popkorn. Nå sitter de og koser seg. 20 år gammel tv og VHS.....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne hatt PSB, men Infinityen matcher overraskende bra. B&W ligger i samme gate også, så det skulle ha blitt en grei match tror jeg.

Kos deg med popcorn da ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he. Takk for det. Det kom 4 unger, og vi er 2 voksne. Det betyr at jeg avspasserer fra 13.15 i dag. Deilig. Må stikke innom pauserommet av og til for å sjekke forumet selvsagt.

Siden jeg er tidlig ferdig i dag, rekker jeg å stikke hjem, skru ned PJ og ta båten over til Ålesund. (5min) Der venter "W" som da akkurat er ferdig på jobb. Vi stikker innom Klubben med PJ og så tar jeg meg en prat med daglig leder ang treffet. (viss han ikke er på ferie da..) Er et spm som du sikkert kan svare på Jan, i byggetråden min.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det med PJ da? Har du sjanse på en ny?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke. Håper bare at det ikke tar like lang tid som med tv-en din. :???: Sendes til Dalen Elektro eller noe sånn. Samme sted som tv-en din Jan?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TVen min er i Trondheim, det som het Strax, før de gikk konkurs tidligere i sommer.

Dalens er rimelig kjappe, juniors receiver var der, tok ca. 10 dager. Da fikk jeg sporing osv. slik at jeg kunne følge status på rep. Sendte den direkte dit jeg, fikk "portolapp" fra HFK siden jeg bor så langt unna sjappa.

Har også handlet med Dalens via jobb, har bl.a. Infinity elementer.

Velkommen til Dalens Data og Dalens Elektronikk Service

Akkurat nå håper jeg at de roter bort TVen eller ødelegger den ;-) Virker bra 26" LCD inne hos junior...

Det som er irriterende er at de lyver folk rett opp i ansiktet når jeg spør om TVen. Kunne fortelle at det tok tid pga. at Strax hadde gått konkurs, men hang med geipen da jeg fortalte at Strax var konkurs tre dager før jeg leverte apparatet. Og da de sa at delene ble bestilt fra Japan, og jeg spurte om de hadde begynt å produsere deler der igjen...

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Steike det kor streng du er jakv :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er bare ikke videre begeistret for folk i "serviceyrker" som lyver til folk.
    Ellers er jeg relativt grei å komme overens med ;-)

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vært borti slikt selv ja..... Det er enda verre når jeg skal fa fikset noe på bilen min. Er jo verre å få ett noenlunde prisoverslag på ett verksted enn en total runde hos tannlegen jo.. Slikt er slitsomt, for det kan jo være greit å få vite om noe vil koste f.eks 4-6 lapper eller for f.eks 8-10 lapper... Det verste eksempelet for min del i nyere tid var når det elektriske soltaket på forrige bilen min klikket. Måtte jo inn å fikse det, for det kunne jo bli relativt vått om det begynte å regne... Der endte det opp i 3500.- i deler, og 6500.- i arbeid... Alt på en dag.. Dette var tilbake i 2001, og allerede da så presterte Bmw i Lillestrøm å ta over tusenlappen pr arbeidstime.. Er det rart at den som er så heldig at en kjenner en mekaniker som jobber "gråsvart" lar vedkommende ta enklere jobber??

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stikker bare innom å sier hei Ser at det er snart 2 sider siden har skrevet :-? og 2 dager...

Og til dere som er misfornøyd med service folk som lyver: JEG er 110% enig, det er noe dritt og de burde ha vært buret inne!!!!!!!!

MEN la meg som er i dette yrket si at dette GÅR BEGGE VEIER!!!

Idag fikk jeg en skyllebøtte av en kunde, hun var rett og slett amper
    grunnen: Termostaten som styrer gulvvarme på stuen står i veien for et bilde hun hadde tenkt seg til å sette der. Hun mente jeg var en inkompetent idiot som umulig kunne ha fagbrev. Jeg måtte jo skjønne at den ikke kunne stå der...... Gratulerer med dagen tenkte jeg...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at det er to sider av en sak, og at en del faglige hensyn må veie tungt, men de bortforklaringene enkelte serverer for å dekke over at de mildest talt er noen idioter klarer jeg ikke.

Håper du har det bedre nå da Kjetil.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk historie Kjetil. Det finnes enkelte som tror de vet alt og som tråkker på alt og alle. Ille!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .
    <------ I don`t think so!!!! :roll:

Side 54 av 2256 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 554 1054 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •