Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 50 av 2256 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 550 1050 ... SisteSiste
Viser resultater 981 til 1,000 av 45103
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    He, he... Mye bra fra sunnmøre, men i mine ører er ikke Vassendgutane en av dem. Men på konsert/festival, tja hvem vet, kan jo bli litt fart også.

Har forresten vært oppom Elkjip igjen, og fikk med låneTv denne gangen. 26"LCD var litt knall inne hos junior da, men en 32" CRT gir nok bedre bilder, selv om det er en billigmodell...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Du hadde sikkert kanskje ikke det nei...........:-)

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    He, he... Mye bra fra sunnmøre, men i mine ører er ikke Vassendgutane en av dem. Men på konsert/festival, tja hvem vet, kan jo bli litt fart også.
    Enig 100% ALDRI om jeg hadde dratt, men festival = ØL og Øl = godt så tja

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i grunn mest fordi vi ble bedt med av naboene. Må være sosial av og til. Er kjempetrøtt og skal på jobb i mårra, så det blir ikke rare drikkingen.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pingle! hehe....

Jeg var ute og klipte plenen jeg, plutselig sa det PANG!!! Himmelen ble sort som natta og det øser ned regn.. Så fint for meg...

Været her er muligens det mest ustabile været i hele landet.

Opplever 3 årstider på en tur til kr.sund jo

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det det som skjer. Fjernet noe ugress nede ved garasjen, og på tur opp trodde jeg det var junior som kødda med vannpistol ;-) Like før jeg hisset meg opp da det begynte å regne mer...

Må koble opp så junior får spille PS2 på rommet hans og, nå okkuperer han og en kompis stua... Og lillefrøkenen har bestemt at pappa skal opp på loftet og hente skuffa til benken hennes, fiont at de holder meg i arbeid...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er de noken som har forslag til 50" plasma? skal ha lg, samsung eller panasonic.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk opp den "nye" projektoren nå nettopp.. Herre jemini for en forbedring :-) Selv om dette opså er en eldre modell.. Men svartnivået, klarheten i bildet, og ikke minst resten av fargedybden.... :-) Det verste er at jeg fikk solgt min Epson emp tw-10 for 2600.- Det er som dag og natt her, og da har jeg ikke vært inne med DVE og begynt å kalibrere den etter mitt ønske enda... Her jeg sitter så kan jeg høre såvidt ljomet fra Vassendgutane, men har det mye bedre på stua her nå med en kald tuborg og "Training day" på over 90" :-) Det eneste jeg nå må gjøre er å ta ned projektoren og justere litt på takfestet slik at den kommer helt rett mot lerretet... Men fornøyd? JA...... :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    er de noken som har forslag til 50" plasma? skal ha lg, samsung eller panasonic.
    Kjøpte Panasonic 50PX70 for noen uker siden, og blir bare mer og mer fornøyd :-)

Tror det blir en liten "forfriskning" her også, flere dager siden sist har jeg inntrykk av...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan kan noen med samvittighet anbefale en person og bruke 25k på å kjøpe cerwin vega??? Hadde noen anbefalt meg dette så hadde jeg sendt de til steinalderen!!!

Greit at det er kult når man er yngre og alt dette der, den ser jeg!! MEN når man treffer den alderen man flytter for seg selv og verd setter musikk så NEi fy f.. At de sover om natta.

Dagens dose med frustrasjon ute

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hatt en dårlig opplevelse i dag Kjetil?

Bedre nå?

Men du har vel et poeng da...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hatt en dårlig opplevelse i dag Kjetil?
    Det var dette regnet da midt i klippe seansen min

Sitter her å tenker og kom plutselig på det Klart det er jo urettferdig mot Cerwin MEN jeg liker det ikke så da mener jeg det Dessuten så høres det ut som en bøtte med møkk med mindre man forer de med PA og hjerne død trance :twisted: :twisted: :twisted:

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tro nok ikke jeg hadde gått til innkjøp av CV om jeg hadde 25 høvdinger å bruke på høyttalere nei... Hvor i all verden har du mottatt slikt ett tips da?

jakv: Ta deg noe sterkt å drikke på du, tror det er lenge siden nå Jeg bare koser meg med ett par kalde her og finjusterer litt... Blir stille og rolig i kveld.. Men full rulle i helga.. hehehe..

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sett litt på den jakv men er fortsatt i tvil. burde igrunn ikke kjøpt nå i de hele tatt men synst eg har venta lenge nok nå. er lei av å sjå film på 28" å 5 meters avstand:evil: . fikk endeli aksept fra sambo om 50" så er vel best å kjøpe før ho ombestemmer seg

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Tro nok ikke jeg hadde gått til innkjøp av CV om jeg hadde 25 høvdinger å bruke på høyttalere nei... Hvor i all verden har du mottatt slikt ett tips da?
    Ingen som har gjort det HELDIGVIS for dem Sitter bare å skum leser diverse innlegg her

En annen ting som irriterer meg er volumet på filmene de sender på "reklame kanaler" med engang reklamen kommer så skvetter du opp i stolen for da er volumet justert OPP slik at man skal høre det.... hehe, morsomt å få ut slike ting gitt

Og du, det er sunt å drikke hverdag!! Har ikke noe å si det, i helga skal jeg også innta noe sterkere en øl, men på grunn av voksende mage så har jeg kuttet pilsen i ukedager

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom båtfestivalen tidligare i dag, var lite med liv og folk, men dei fleste satt vel å inne å drakk seg opp til kveldens "høgdepunkt"

Har forresten hatt ein strålande dag. Fekk ein telefon frå umbro der dei sa eg hadde vunne ein konkurranse og ville gi meg utstyr for ein verdi av 5000 kr!:-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velvel... Nå er det ned å se film hos naboen.. Han er forresten og så medlem her på forumet.. Han var med på forrige treff.. Han kaller seg cossirs. Han ville også inn her, men klarte det ikke så jeg skal hjelpe ham litt. :-) Ser ut som det er krasj med madammen også, selv om jeg ikke vet hvor konkret det er :-( Men damer er ikke alltid like lett å forstå seg på... For ett liv.. Rene rollercoasten...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner deg godt chevy.
    Var så heldig at 32" sluttet å virke, var litt lettere å argumentere da, selv om det var garantisak. 5 uker siden den ble levert, og i dag fikk vi låneTV, plassert hos junior. Håper de ikke finner igjen den TVen, LCDen passet godt på barnerommet... Har akkurat sett litt film, og jeg blir stadig vekk mer overbevist om at det var riktig valg for meg iallefall, selv om jeg mottar Tv signaler analogt og bakkesendt ennå. Blir vel parabol om ikke lenge regner jeg med.

Gratulerer hingst, heldig mann :-)

Cossiers var forresten interessert i den forrige suben min, Dali 15", hadde en 12" selv om jeg ikke husker feil? Han ringte iallefall da den ble lagt ut.

Edit: Nå er det bare to innlegg igjen til 1000 Kjetil, skal vi vente til månedsskiftet? Må være lengste GPP tråden i verden snart dette

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har kabel her pga et fjell bak huset som sperrer for parabolsignal.skal på butikken å høre på pris imorga for har lyst på ny tv no ikkje over helga.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1000!!!!!! Vi går for 10000!

Bare 3 timer igjen på jobb nå. Deilig. Skal legge opp k-rør i kinoen i helga og får god hjelp. Trøtt som F etter marerittet i går. Verste var at jeg var omtrent edru hele kvelden.,.....:???:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 50 av 2256 FørsteFørste ... 10 20 30 40 46 47 48 49 50 51 52 53 54 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 550 1050 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •