Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 473

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 473 av 2256 FørsteFørste ... 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 433 443 453 463 469 470 471 472 473 474 475 476 477 483 493 503 513 523 533 543 553 563 573 583 593 603 613 973 1473 ... SisteSiste
Viser resultater 9,441 til 9,460 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg blir så FORB***** Var på Maxbo på torsdag og fikk pris på fire vindu (tilbudsavis ute, må vite). Fikk en god pris, men ville jo sjekke andre plasser i tillegg. Fant ut at Maxbo faktisk var billigst, og dro for å bestille i dag. Da fikk jeg beskjed (annen fyr selvfølgelig) om at det nneppe kunne stemme, og så kom han med en annen pris ca. 1000,- over den vi hadde fått. Pr. vindu

Og tilbudet går ut i dag, den første gjøken er på jobb på mandag først. Må visst få alt skriftlig, noe jeg fikk på den andre plassen vi hørte da.

Får ta en sinnatelefon på mandag tror jeg, om de ikke åpner så tidlig at jeg kan kjøre innom før jobb.

det er ikke akkurat første gangen på den sjappa heller da
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Har du hatt en våt karaokedrøm etter MGP i går?

Synes kanskje denne så bedre ut jeg
    Gooba.no - NETTAUKSJON
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Jeg blir så FORB***** Var på Maxbo

Velkommen i klubben!!

Har hatt en slik opplevelse jeg også!

Det var en gang de hadde slike " Ferdigmalte plater" på tilbud. En KJEMPE pris!

jeg dro dit og tenkte ja la meg handle slik at jeg har NOK... det var jo 50% avslag må vite!!

Da kom det en kvistet blei å sa: Å disse platene må vi bestille.. Greit sa jeg, bestill i vei så betaler jeg på tur ut..

Men det gikk ikke! jeg kunne ikke betale de FØR de kom og da hadde jo tilbudet gått ut slik at jeg måtte da betale full pris...

Heia Maxbo!

Karaoke i kjelleren!! Har tenkt å lage pub dernede det er jo ikke noen andre alternativer lengre så det er best å lage en!! Og etter singstart suksessen i julen så har jeg noe å bygge videre på

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....
    Synes kanskje denne så bedre ut jeg
    Gooba.no - NETTAUKSJON

Har noe lignende! det er ikke noe suksess!! dessverre, ser bra ut men det er søppel...

DU må ikke tro at slike ting ikke blir testet ut

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FA**
    JÆV** DRITTDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gikk ned i kjelleren en tur siden W og jentungen er borte. jeg og junior skulle få litt skikk på det sub-prosjektet, men etter ti min var jeg godt ned på jorda igjen gitt. Fresen stoppet, åpnet den, fikk børstene i fri flyt igjen, startet og dritten stoppet igjen. Nå gidder jeg ikke mer

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så kjedelig Jan!

Har ikke en topp dag selv. Våknet kl 8.30 etter 10 timers søvn med en dundrende hodepine. Den ga seg først nå forresten. Så har jeg laget til full surround i stua (ikke direkte pent) for å se Bourne Ultimatum. Har 20 min igjen av filmen og merket først nå at jeg hadde glemt å koble til bahht-ene. :???: Stoppet filmen for å ordne det og sjekke hva som var "tidligkampen" i PL i dag. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Faaen ikke kamp i det hele tatt hele helgen!!! Er såpass redusert at jeg tviler på at jeg orker å jobbe med sub i dag. Da blir jeg nok ikke ferdig og hele konkurransen ryker.

Whooptifukkindoooo!!!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye negativt her nå...

God bedring begge to..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Lars : Kjenner jeg deg rett så er vel dette muligheten for å anskaffe seg en ekstremt bra lcd skjerm til pc'n?
    Ditto
    !

Vel, - 50" ?

Jeg har litt på følelsen at dere tror jeg dritter penger,, det gjør jeg ikke men jeg kjøper ikke dritt heller, selv om det er billig! Jeg kjøper litt over det jeg trenger slik at jeg kan leve med det jeg kjøper "litt" lenger!

PC skjerm: Nå er standarden 20 til 22 tommer så da kjøper jeg 24" så har jeg litt å gå på, ettersom jeg ikke skal bruke maskina mi til tung video/bilderedigering på 1-2 år blir det nok en skjerm til mellom 3 og 5K.

Når jeg en gang i fremtiden skal oppgradere PC'n blir det sikkert en 40" med full HD ettersom jeg planlegger kjøp av et videokamera med full HD og da blir det litt Harry å kjøpe en skjerm som ikke kan vise det som skal vises! - Det blir sikkert en Eiso skjerm til 10-15K med 2-3 HDMI porter ettersom jeg har jobbet med disse før og ikke har funnet noe i nærheten rent bildemessig (enda) - Redigerer man 200+ timer film og 10-15.000 høyoppløste bilder i året er det ikke bare idioti å kjøpe en "billi" skjerm med også en helsemessig rissiko! (det er mange som ikke er klar over det men en billig skjerm ødelegger øynene dine hvis du bruker den mye. "senskader")
    Og da kan kona få 24"eren hvis hun ikke bruker maskina si mer en 2-3T om dagen, gjør hun det får vi oss en 24" Touch-skjerm på kjøkkenet!

Nå er jeg så opptatt med Hus, Heim og Heimekino at jeg ikke har tid til å sitte ved dataen, når det endrer seg kommer jeg til å sitte der 6-7 timer i døgnet og jeg ønsker ikke å bli blind når jeg fyller 65!

Krøsus!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    !

Når jeg en gang i fremtiden skal oppgradere PC'n blir det sikkert en 40" med full HD ettersom jeg planlegger kjøp av et videokamera med full HD og da blir det litt Harry å kjøpe en skjerm som ikke kan vise det som skal vises! -

Hør på bygutten da! som hever seg over oss bønda eller redneckene

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan...

Håper helgen utvikkler seg til noe "litt" mer positivt for dere guttter :-D

Tips:

3-4 freser på Biltema = 1000.- til 1500.- + ørten billig stål.
    100+ timer med frustrasjon, oppflisa prosjekter og xxx timer med ekstra pussing, banning ...
    =
    smart?

Bare en tanke (mener ikke å yppe til verbalt slagsmål!)

Hva med å donere tomme ølflasker til inntekt for felles DIY verksted i M&R ??

Luringen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt min Biltema-fres ganske mye egentlig. Ikke hatt noe problem å snakke om. Jeg liker også å legge litt penger i ting slik at jeg vet jeg får noe skikkelig. Men sånne ting jeg ikke bruker veldig mye iløpet av et år, kan jeg godt kjøpe billig. Kommer selvsagt på hva det er da.

Nå må jeg stikke å handle litt. Levere og leie film også. Har ikke orket å fyre opp enda engang. Blir nok ikke sub-bygging i dag nei. Må pleie meg selv. Får komme ajour med filmtittinga da.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har FA** FLØTTE meg strømmen vært borte og.

Etter den episoden i kjelleren fant vi ut at det var et bra tidspunkt å prøve 720p kontra 1080p fra PS3.

To minutter etter at vi hadde slått på så begynte lyset å blinke, så forsvant det helt.

Tror dere jeg kommer til å bælme brennevin i dag?
    Holder forresten på å bli forkjølet og ...

Tror det blir Biltema fres, den brukes egentlig veldig sjelden ...(Kanskje fordi den aldri virker?)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her skjer det mye shitty hos dere i dag gutter, KJEDELIG!!!

Bra det ikke er meg for da hadde jeg fått en aldri så liten eksplosjon av sinne og irritasjon, og de som kjenner meg sier det ikke er så morsomt:twisted:

Er fortsatt på jobb, skal lage lasagne snart, litt gatekjøkken mix siden jeg også har en plan om å tømme frysteren, så det blir med bacon og pølser Alt må prøves.

Når jeg er ferdig så er det bare og ta runden og plukke opp litt folk
    Et vorspiel på hele 3stk, men tror vi er akkurat de 3 rette til å lage et aldri så lite harraball Daqari med fryste jordbær denne gangen, pils og konjakk, for ikke snakke om 30 nye album på squeezeboxen som må testes.

Fordelen er at venninna mi har sansen for god lyd, og er ikke redd for å vri på volumknotten, hun har de største fra Proson og H/K 7500 så hun er godt vant Vi er ikke helt enig om lydkvalitet, men når hun kommer til meg så holder hun kjeft og smiler!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har sagt at jeg ikke har eksplodert i dag?

Har vært noen "utbrudd" i løpet av dagen Men det er bedre nå

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre Jan!!! Det er slik vi mannfolk takler problemer! Villsinne og hysterisk og totalt urasjonell oppførsel! :twisted:

SKJERPINGS PÅ ØLFORUMET!!!!!! HAR Skrevet endel poster der nå for å få litt liv!!!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har FA** FLØTTE meg strømmen vært borte og.
    Det var den lenger inn i fylket igår også, veldig morsomt å skifte transformator i mast når det er mørkt i tilegg til kraftig snøvær. Ble noen timer overtid Rømte til Trondheim etter jobb så idag er jeg sikret å slippe jobb.

Var foresten sikker på at Elkjøp hadde Onkyo 805 inne, men det stemte ikke gitt. Så jeg får vel leve med H/K fram til jeg finner på noe lurt. 805 koster foresten 6900 inn til Elkjøp, veilledende 12 000 ut, så det er mulig å prute.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf

SKJERPINGS PÅ ØLFORUMET!!!!!! HAR Skrevet endel poster der nå for å få litt liv!!!

Enig, vi er for slappe..

Må prøve å komme igang på nyåret...

Det er jo 40 medlemmer, de må draes igang. Og det er vår jobb

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer! Har vært alt for slappe den siste tiden, men nå er det full skjerpings!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk i meg litt mat for litt siden, så formen er heldigvis bedre. Akkurat nå hvertfall.

Strømmen gikk her også for 45 min siden. Varte bare i 5 min. Fikk endelig fyrt i peisen.

Side 473 av 2256 FørsteFørste ... 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 433 443 453 463 469 470 471 472 473 474 475 476 477 483 493 503 513 523 533 543 553 563 573 583 593 603 613 973 1473 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •