Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 465

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 465 av 2256 FørsteFørste ... 325 335 345 355 365 375 385 395 405 415 425 435 445 455 461 462 463 464 465 466 467 468 469 475 485 495 505 515 525 535 545 555 565 575 585 595 605 965 1465 ... SisteSiste
Viser resultater 9,281 til 9,300 av 45103
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Nei, Rc-64 blir litt for stor fysisk, men i følge tonart så har 62 både dynamikk og punch i massevis så jeg får kjøre meg en tur og teste den!
    Jeg har ihvertfall tenkt litt på RC-62. Synes AP Black Vector mangler noe sammenlignet med annet jeg har hørt. To 6,5" elementer, men det ene er kun slave.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Jeg har ihvertfall tenkt litt på RC-62. Synes AP Black Vector mangler noe sammenlignet med annet jeg har hørt. To 6,5" elementer, men det ene er kun slave.
    Den er veldig aktuell ja, den har en helt grei pris, og strøm blir det ikke mangel på siden jeg kommer til å biampe doxa'n jeg har nå. Så jeg får nok utnyttet potensialet i den for å si det slik

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Godt å se du er i live Lars. Her står frustrasjonen i høysetet. Godt jeg hadde "Steg for steg" med barna i dag. (pedagogisk opplegg). Vi snakket om å være frustrert.

Subprosjektet går ikke så bra. Begynner å bli lei hele dritten.
    Frustrasjon er noe jeg for alvor begynner å få grepet på! Hadde snekkeren på besøk i dag for å få litt krisehjelp til takkonstruksjonen og foreløpig faller det ikke ned MEN!!!!! osv..

Life is Wonderfull ?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Life is LUNEfull ?
    :twisted: :twisted:

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å se du er i live Lars. Her står frustrasjonen i høysetet. Godt jeg hadde "Steg for steg" med barna i dag. (pedagogisk opplegg). Vi snakket om å være frustrert.

Subprosjektet går ikke så bra. Begynner å bli lei hele dritten.
    Får kjøe d en XTZ da vet du , funka den
    AVforum.no - cossiers's hjemmekino

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Har allerede 1 sub som gruser XTZ-en. Bare frustrert over nr 2.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er så frustrert nå at jeg har tatt opp igjen "CNC Projektet" mitt :-D . Jeg må ha noe teknisk dilldall å styre med mellom slaga som kan gi meg en drømmeslutt på husmarerittet! Med den CNC maskina kan jeg spytte ut DIY prosjekter i hytt og pine (hvis den noen gang blir ferdigbygget dahh)

Life is hard ... dream On -

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra det er flere som sliter..

På en eller annen perverse måte så gjør det meg litt lettere til sinns

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg pakket ned RX-V1800 og koblet opp H/K AVR 340 igjen. Man merker det bedre når man får dårligere lyd enn når man får bedre lyd tydligvis. Mellomtonen er fraværende, sammenheng og plasseringer i lydbildet ble mye dårligere. Var litt skuffende å høre musikk.

Grunnen til at jeg leverer hjem Yamaha er at den virket brukt før jeg kjøpte den uten at jeg ble informert om noe slikt og jeg har lyst på 3800 istedet

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen.. Jeg hadde tenkt å poste dette svaret til innlegget ditt i HD-Tråden Frode! Hva synes du?

Vi krysser fingrene!!!!!! Aner ikke hvor mye nytt en person kan si om et tema iløpet av 1k innlegg men......

Synes det var litt synd at ingen kommenterte kommentaren din og jeg vil gjerne kommentere den uten at jeg vil komme med kontrapunkter i forhold til din geniale fremstilling av tingenes tilstand ettersom denne tråden inneholder (etter hvert) et nivå og engasjement som overgår det meste jeg tidligere har bivånet hva litterær fremstilling av en problemstilling uten nevneverdig rotfeste i utgangspunktets trivielle og høyst personlige fundament.

Jeg ønsker å rette en stor takk til deg og alle andre som med få ord på en menneskelig og fundamental måte uten kulturell forvirring og med innslag av kunstneriske litterære varianter av ubegavede skriveferdigheter og dertil uegnede strofer i denne svære av ytterst møysommelig fremstilling opphøyet i stor potens den evige kamp mellom være og ikke være.

Takk – Lars.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he. Greit for meg.

I kveld har jeg lagt kabler skjult i stua. Nå går subkabel og ht-kabler til bakht bak listen. Da blir "W" fornøyd.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FORDØMT! Jeg startet året med å anskaffe meg en sånn almanakk, og der er alt av møter, jobb, turnus, bursdager generelt ALT skrevet.

tror du ikke jeg har klart å miste den da? Holder på å lete meg grønn overalt, men finner den ikke noen plass, snart sinnsyk!

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God kveld der , lurte bare på hvorfor jeg ikke får farger på bildet fra tuneren til PJ , har koblet denne til tuneren via scartovergang til s- video ?

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    FORDØMT! Jeg startet året med å anskaffe meg en sånn almanakk, og der er alt av møter, jobb, turnus, bursdager generelt ALT skrevet.

tror du ikke jeg har klart å miste den da? Holder på å lete meg grønn overalt, men finner den ikke noen plass, snart sinnsyk!
    Ouchhh.. Det er kjipt da.. Har skjedd meg før også det.. Nå bruker jeg rett og slett mobilen til alt slikt.. Bare hooker den opp til lappisen via bt og skriver inn alle slags avtaler, møter, bursdager og turnusen min der.. Funker som gull..

Ahhh.. I kveld blir det å rangle litt.. Skal ta meg noen kalde øl som har stått i kjøleskapet og godgjort seg.. De har lokket noen dager nå, så i kveld er det ingen vei utenom

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    God kveld der , lurte bare på hvorfor jeg ikke får farger på bildet fra tuneren til PJ , har koblet denne til tuneren via scartovergang til s- video ?

Kanskje du har satt på filmer som er i svart/hvitt?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS

Høres ut som om dekoderen sender ut kompositt/rgb? Dette blir sort-hvitt på en s-video inngang.

Kan du stille om utsignalet til s-video på dekoderen?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Høres ut som om dekoderen sender ut kompositt/rgb? Dette blir sort-hvitt på en s-video inngang.

Det går nok ikke på denne tuneren tror jeg... Har samme tuneren selv..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Ouchhh.. Det er kjipt da.. Har skjedd meg før også det.. Nå bruker jeg rett og slett mobilen til alt slikt.. Bare hooker den opp til lappisen via bt og skriver inn alle slags avtaler, møter, bursdager og turnusen min der.. Funker som gull..

Ahhh.. I kveld blir det å rangle litt.. Skal ta meg noen kalde øl som har stått i kjøleskapet og godgjort seg.. De har lokket noen dager nå, så i kveld er det ingen vei utenom
    ER nok pent nødt til å gjøre det ja tror jeg

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock

Dette var det noe om før, det finns en eller annen overgang du må bruke mener jeg og huske for å få farger.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ohoi, har fortsatt ikke nett. Men det ringte en kjekk en fra Relacom (tidligere elev) og han sa at signal osv var helt OK i sentralen, så han skulle bestille nytt modem, og kommer og prøver det i morgen ...

Ellers går vel alt sin skeive gang her som ellers i landet.

Det positive er at man har funnet ut hvor mye tid PCen/nettet egentlig stjeler av tida. Har hatt tid til en del andre ting den uka vi har vært uten.

Håper det ordner seg med senterhøyttalere/suber/projektorer og ikke minst hus for dere da

Håper jeg lurer meg selv til å ta en tur i kjelleren en dag og
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Side 465 av 2256 FørsteFørste ... 325 335 345 355 365 375 385 395 405 415 425 435 445 455 461 462 463 464 465 466 467 468 469 475 485 495 505 515 525 535 545 555 565 575 585 595 605 965 1465 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •