Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 46 av 2256 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 546 1046 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 45103
    Newcomer Smooopz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

hei hei

artig med en litt "lokal" tråd, holder til på ytre søre. Nærmere bestemt i sande kommune.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    ... Men har en skaffet seg hund, så har en det..
    Det er ihvertfall en god innstilling og en riktig en!!

Smooopz:

Velkommen til oss Om du gidder å lese de 901 andre postene ( Noe jeg tviler på ) så skjønner du hva dette er

Kort innføring: Dette er plassen der vi snakker om alt.. Overraskende lite om hifi relaterte ting egentlig, så her er det bare å snakke ut om alt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen i tråden.
    Om du har lest litt i tråden vet du sikkert at alt er lov, så lenge vi er noenlunde snille med hverandre. Akkurat nåe er det tydeligvis hund, som jeg har heller lite greie på...
    Eneste jeg vet om hund er at jeg liker dem bedre jo større de er stort sett. Har en kompis som har en Berner Sennen og en Tibetansk Spaniel, må si jeg foretrekker den store. Problemet med den er at den er mått lat, så når vi passet den før vi fikk katt så var den utslitt etter å ha vært med og gå tur (var sprekere jeg og da...)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi satser vel på 1000 innlegg før Juli er omme??

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og velkommen til vår GPP-tråd... Som Jakv skrev så går stort sett alt her.. Alt i fra alkoholdiskusjon, turer i parker, bil, hund... You name it :-) Men vi er selfølgelig snille mot hverandre...

Når det gjelder hund så kan de være like så mye til stress ja, for de er ofte litt nervøse og kan bjeffe endel... Min hund er vel det som holder meg unna det verste forfallet, for jeg får meg noen timer ute i uka for å si det slik.. :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare 94 innlegg til Kjetil, og med det været som er meldt, og at noen av oss har ferie blir det fort det ja. Men jeg må vel ta til takke med bærbar på stua, W har funnet ut at Facebook er en bra ting. Jeg: Hmmmm, skeptisk...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Vi satser vel på 1000 innlegg før Juli er omme??
    Juli? :-) Jeg har en følelse av at det blir noe før...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Men jeg må vel ta til takke med bærbar på stua, W har funnet ut at Facebook er en bra ting. Jeg: Hmmmm, skeptisk...

Jeg sitter med en bærbvar foran tv`en

Facebook har min W også funnet!! JEG er ihvertfall skeptisk, det er farlige saker. Om man leser hva facebook har rett til så er det jo nesten å be om trøbbel... Du legger ut ALT om deg i tillegg til bilder etc... og det betyr jo at hvem som helst kan vite alt om deg. Dette er ikke bra.... Takke meg til denne tråden

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, for her kan ingenting bli brukt mot en

Men jeg regner med at de fleste er litt kritiske til bilder og info de legger ut på facebook.

W bruker det stort sett til å finne gamle kjente, særlig de hun har gått på skole med langt unna (Hammerfest) i tillegg til utflyttede nordmøringer.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er selvfølgelig på facebook :-) Ligger ikke noe som er så sensitivt om meg der at jeg tror det er noen umiddelbar fare...

Jeg LIGGER på sofaen foran plasma'n med laptopen :-) Passe sløv i dag, tror jeg fikk overdose med frisk luft i går... Lurer på om jeg skal lage meg noe mat, stikke og trene, lure madammen med ut på noe mat, eller enda bedre: Lure ho til å lage mat til meg :-)

Når vi er i hundehjørnet, så slenger jeg opp noen bilder til av bestisen min på fire bein... Ett øyeblikksbilde med øret på snei for anledningen.. og ett par relaxbilder.. Han er konge på relaxbilder... Omtrent som eieren.. Passe dere for hundebildeoverdose nå..

Never mind kabelkaoset under stereobenken, for det er prioritert oppgave... Når jeg får somlet meg til det... :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ja, for her kan ingenting bli brukt mot en

Men jeg regner med at de fleste er litt kritiske til bilder og info de legger ut på facebook.

W bruker det stort sett til å finne gamle kjente, særlig de hun har gått på skole med langt unna (Hammerfest) i tillegg til utflyttede nordmøringer.

Les: Være snille mot hverandre...: Utflytta nordmøringer? Uff da, er det ikke nok med de nordmøringene du må ha rundt deg til daglig da??

Just kidding :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg kan anbefale en film som starter på tv1000 ACTION nå klokken 18 00

Om det er den jeg tror det er så er den BRA.. Hvis ikke det er den jeg tenker på er det en annen!

Uansett om du har denne kanalen så sjekk den ut

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her går det nok dessverre i Canal Digital... Full pakke der da men... Nei, jeg skal rette på skrotten og ut til madammen slik at jeg får lufta både henne og hunden :-) Kommer sikkert på igjen senere i kveld med meningsløse innlegg..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Kjenner igjen den ja. Når Kenya var valp så kunne hun ligge på magen min (god plass) og sove, mens jeg guffet det anlegget maktet.

Når det gjelder pass, så er det det jeg mener også. Her er det ca 2 timers kjøring hver vei til "besteforeldre" og det blir for langt for vanlige helger....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg kan anbefale en film som starter på tv1000 ACTION nå klokken 18 00

Om det er den jeg tror det er så er den BRA.. Hvis ikke det er den jeg tenker på er det en annen!

Uansett om du har denne kanalen så sjekk den ut
    Det var ikke den filmen jeg tenkte på, litt dumt for jeg gledet meg til å se den
    Den filmen de viser er ikke bra, men har sett 1 time snart og skjønner ikke en dritt....

BTW: den tispa vi passer kom i løpetid idag, det er morsomt det...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løpetid er litt slitsomt... Men det er ikke så slitsomt som når FTK har det da :-) Det er faktisk slitsomt for hunden min også når det er løpetid, for hodet hans blir så føkka opp av dufter at han bare går og slever.. Han glemmer jo tilogmed å gjøre fra seg.. Går rundt og småpistrer og uler nesten.. Nå skal det sies at hunden min er ganske så dominant ev seg da.. Har en kompis som har ei schæfertispe, og når vi går tur sammen under løptetiden hennes, så er det nesten så det "snepper" for ham... Leste faktisk en plass at en skal mest mulig unngå å gå tur med tisper i løpetid om en har hannhund, for de kan bruke opp til 48 timer før de får roet seg ned hormonelt... Uff... Men det er vel og har aldri vært så enkelt for oss hannkjønn.. :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ikke den filmen jeg tenkte på, litt dumt for jeg gledet meg til å se den
    Den filmen de viser er ikke bra, men har sett 1 time snart og skjønner ikke en dritt....
    Sikkert like bra som den jeg og W skulle se her om dagen, tilogmed jeg som kjøpte den. Og det får eg antakelig aldri glemme :-(

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff... Har mange filmer i dvdhyllene som jeg virkelig kunne spart pengene på og ikke kjøpt ja... Nå er de stort sett hyllefyll.. Hva skal en finne på i kveld da.. Har ikke en eneste øl i kjøleskapet engang... Får vel bla i kanalene og se noe.. Er sur på madammen i dag... Sånn ja, da var det dokumentert.. :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjærlighets livet ditt er som er berg og dalbane Fra Himmel til ******* på 25 poster

Filmen var ikke så dårlig likevel viste det seg, men skjønte ikke noe, var noe med djevelen og en pistol?? tja, fikk jo et par timer til å gå

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skjedde det noe som jeg ikke forstod. Tror kanskje jeg ikke var på siste side når jeg svarte Kristian tidligere. Det førte til at svaret mitt kom litt i ingenmannsland.... Plutselig var det mange innlegg jeg ikke hadde sett og lest. Hmmmm... Merkelig. Jaja.

SÅ KLIKKET PJ-EN IGJEN!!!!!!!!!!!!!!! Jeg og madammen satt oppe og så The Day After Tomorrow. Så ble det plutselig svart. Hele greia slo seg av. Helt død. Nå blir det hvertfall tur til Klubben og få de til å kikke på den.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 46 av 2256 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 186 546 1046 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •