Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 459

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 459 av 2256 FørsteFørste ... 319 329 339 349 359 369 379 389 399 409 419 429 439 449 455 456 457 458 459 460 461 462 463 469 479 489 499 509 519 529 539 549 559 569 579 589 599 959 1459 ... SisteSiste
Viser resultater 9,161 til 9,180 av 45103
    Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Både og!

Hvis du vil ha CD (Canal digital) sin HD kanalpakke må du kjøpe denne plast-dritt-boksen. Du kan klage på den og få ny men sansynligheten for at den er like dårlig som den forige er stor (min nr2 er like ubrukelig).

Hva er feil?

For det første betaler du 995.- for den dårligeste kvaliteten som er å oppdrive pr. dags dato i en stygg plastikboks, laget av Sagem som er verdenskjent for masseproduksjon av søppel.

Kjente feil:
    Slår du av boksen med fjernkontrollen må du ta ut strømmen før kontrollen funker igjen.
    Boksen henger fort hvis du blar i kanalene hurtig.
    Boksen henger ofte når du går inn i menyen (EPG)
    Ikke mulig å slå av displaylyset som lyser opp HELE huset!
    Stygg fjernkontroll.
    Klokka stopper når du slår av boksen med fjenkontrollen (slik at du kan tidsdokumentere krasjen) ?
    Klokka funker ikke overhodet! Den viser kun tidspunktet om punktet over følges!
    Boksen er stygg
    Når utstyret kommer i posten må du regne med 50% svinn. (Hos meg manglet Hodet, HD Tuner, litt skruet + 1 av veggfestene) Takk til El-Kjøp for suveren service!
    Kundeservisen til CD forventer at du er komplett idiot og har MEGET lav IQ! Prøver du å være hyggelig får du garantert problemer.

Jeg hadde med GLEDE betalt 2000.- kun for kortet!

Overdriver jeg? ... hmmm ... tja ... litt kanskje ... neii ... mulig

- har du koblet den til på rett måte? -- Ja! Den virket i går!
    - Joda, men har du koblet den rett til? -- Ehh - hva mener du?
    - jeg spurte om du har koblet den rett til? -- jeg sa jo at den virket i går?!?
    - åja - har du koblet den rett til etter i går? -- Ehh - ærlig talt!
    - greit! prøver bare å hjelpe deg! -- Sorry, alt virket i går og jeg har ikke gjort noen endringer.
    - har du koblet noe om fra i går? -- nei, jeg sa jo det?!?
    - å-ja . ehh - kan du vente litt? -- puhh jada..
    Klikk.. -- halo!

CD sier alt skal være montert innen 10dager - Montør sier de lyver fordi han har 2-3mnd på seg! Viasat lover innen 2mnd. - Montøren hadde ikke høye tanker om CD!

Detta blei langt!

Løsning:
    Finn en CD selger betal han svart (2000+) for å slippe å få noe annet en kortet. Kjøp resten selv og spar deg for mye kav.

Løsning 2:
    Vær en av de heldige som får alt ordnet med en gang og utstyr som funker!

Ble dette for mye gutter?
    Lars.
    Så sant som det kan være, kjenner meg godt igjen

Men på den andre siden så kjøpte jeg DVB 2 til HTPC'n og helt ærlig så bruker jeg CD boksen,verken orginal programvaren eller WMC fungerer bra nok (foreløpig for WMC kommer oppdatering) det positive er vel at du slipper "sladden" for dem som ser på sånt :-D

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og en ting til angående HD boksen,den holder ikke på formatet,hvis det er en 4/3 sending så må du sette den til fullskjerm etter hver reklamepause,irriterende

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i all verden for møkke er det cd sender med? Da jeg kjøpte den berømte viasat pakken så var det med en tuner som ikke var top notch, men den fungerte da vitterlig ihvertfall!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hva i all verden for møkke er det cd sender med? Da jeg kjøpte den berømte viasat pakken så var det med en tuner som ikke var top notch, men den fungerte da vitterlig ihvertfall!
    Det er tragisk,men dette gjelder HD boksen,den til vanelige sendinger er forholdsvis stabil.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Det er tragisk,men dette gjelder HD boksen,den til vanelige sendinger er forholdsvis stabil.
    Jeg har den vanlige, og har ikke opplevd noe problemer med denne nei..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, hvor typisk er det ikke?

I morgen får jeg nte bredbånd, som er trøndelags svar på Lyse dekoderen, kjekt med kanaler som ikke kommer ifra en ustabil parabol som detter ned.

ÅÅ Hvor jeg gleder meg til Discovery og Natural Geographics channel igjen!!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

I morgen får jeg nte bredbånd, som er trøndelags svar på Lyse dekoderen, kjekt med kanaler som ikke kommer ifra en ustabil parabol som detter ned.

Discovery er en "must have"-kanal.. Undertegnede har alle tre typene av den

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Discovery er en "must have"-kanal.. Undertegnede har alle tre typene av den
    Du mente vel 4 ? Å ja,du har jo ikke HD

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du mente vel 4 ? Å ja,du har jo ikke HD

Buhuuuuuu...... Nei... Og jeg skal heller ikke ha det før ting er mer i vater ang div bokser osv...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vi har heldigvis ikke problemer med parabolen,kjører med en antenne og 4 dekodere,når jeg sitter på stua (HD)kan jeg se TV'n på kjøkkenet står de på samme kanal er det enkelt å se når HDdekodern fucker opp ting :-D

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Buhuuuuuu...... Nei... Og jeg skal heller ikke ha det før ting er mer i vater ang div bokser osv...
    Det sier jeg ikke noe på,eneste grunnen til at jeg kjøpte den var tilbudet de hadde med dekoder og ett års fri tilgang til HD kanalene,og det blir ikke så mye brukt,men det har jo en "kjekt å ha" faktor :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det sier jeg ikke noe på,eneste grunnen til at jeg kjøpte den var tilbudet de hadde med dekoder og ett års fri tilgang til HD kanalene,og det blir ikke så mye brukt,men det har jo en "kjekt å ha" faktor :-D

Sant nok.. Men har egentlig ikke så dårlig tid ang dette med HD. Det blir nok skifte av plasma på stua i løpet av året, og først da blir jeg vel å tenke mer på den biten.. Var innom elkjøp i går, og der hadde de jo Pioneers 60" til usle 69995.-

Hehe... Noen som tør gjette hvor langt ned en god plasma på rundt 60-65" kommer til å ende på i pris innen året er omme?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kuro'n til pioneer går nok ikke lenger ned enn 15-20% av veil pris,men ting skjer hele tiden,jeg husker de første som kom til 100 ++ så det går riktig vei :-D

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kuro'n til pioneer går nok ikke lenger ned enn 15-20% av veil pris,men ting skjer hele tiden,jeg husker de første som kom til 100 ++ så det går riktig vei :-D

Har en kompis som alltid har tjent GODT og alltid har vært blant de første på eletronisk snadder.. Mener han faktisk betalte ca 90-95k for sin 42" Sony plasma for mange år siden.. Hehe.. Helt rått... Og det verste er at min 42" som jeg kjøpte i desember -04 kostet da rundt en 30-35k så..... Verden vil bedraes.. Jeg er iallefall klar

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har slutta og tenke på hvor mye jeg har brukt på galskapen
    Så lenge kjerringa ikke sier noe så er det greit

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har slutta og tenke på hvor mye jeg har brukt på galskapen
    Så lenge kjerringa ikke sier noe så er det greit

Verre for oss som ikke kjører fast "W" som de kaller sine bedre halvdeler for her på forumet tydeligvis.. Vi må jo stole på vår egen impulskontroll

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I mitt tilfelle heter det "W". I Jan og Lars sine tilfeller blir det W.

Jeg er faktisk ekstremt overrasket over min boks fra CD. (jeg har vel og merke IKKE HD-boksen) Den har ikke låst seg 1 gang på de 3 mnd jeg har hatt den. Hjemme hos gamlingene låser den seg noen ganger i uken. Ellers har jeg lite godt å si om CD. Samme med Vinmonopolet. Der ligger forklaringen i navnet.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo i luken.

Har fortsatt ikke nett, fikk SMS i går om at det skulle sjekkes opp i løpet av tre virkedager, sannsynligvis ikke nett før over helga altså ...

Det positive er at jeg få gjort andre ting, f.eks. se film. Har sett et par BR filmer, og syntes liksom det var grei kvalitet, men da jeg satte på en vanlig DVD fant jeg ut at bildet var bra ja ...

Det som plager meg med PS3en er at den støyer litt (60GB) er ikke helt begeistret for det.

I forhold til Pioneeren gjør den også en veldig god jobb, så Pioen er degradert til kun å produsere lyd foreløpig.

ARdata greide å sende ekstra kontroll og BRkontroll i to forskjellige pakker, med to forskjellige budfirma, og begge levert på døra. Likevel betalte jeg mindre i frakt enn om det hadde gått med posten fra en annenn nettbutikk, slå den ..

Helga går med til å grate over delepriser til bil etter EUkontrollen, pluss at vi har tenkt å lage oss en liste over hva vi trenger når vi skal bygge bu. Vil prøve å få inn noen anbud rundt omkring, satser på at det blir igjen penger til den stampe vi kunne tenke oss iallefall. Men vi må vel bygge noen gjerder mot byggefeltet som kommer oppi skogen her og

Der får ha en hyggelig helg om jeg ikke får nett og får logget meg på i kveld
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3-en støyer litt, men ikke så ille som 360 heldigvis.

Du lager vel stampen selv Jan? Bruk slike: http://www.stegforsteg.org/Fresestaal.pdf (side 19 av 23 i pdf)

DIY!!!!!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Njaaa...

2k for fresestål, ny fres kommer sikkert på 2k (minst) pluss et par tre tusen i materiale så er man snart opp i det jeg må betale for en stamp.

Har en kompis som sveiser ovn, så den er grei, men joben med fresinga tror jeg at noen andre får gjøre
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Side 459 av 2256 FørsteFørste ... 319 329 339 349 359 369 379 389 399 409 419 429 439 449 455 456 457 458 459 460 461 462 463 469 479 489 499 509 519 529 539 549 559 569 579 589 599 959 1459 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •