Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 458

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 458 av 2256 FørsteFørste ... 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 428 438 448 454 455 456 457 458 459 460 461 462 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 578 588 598 958 1458 ... SisteSiste
Viser resultater 9,141 til 9,160 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dæven for et forbruk Lars.

Her snakker vi avhengighet.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Dæven for et forbruk Lars.

Her snakker vi avhengighet.
    Jepp! Men hva er verst: AV AVhengig eller kaffeAVhengig??

Antagelig sliter jeg med beggedeler (det er ikke håp for meg!) Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe meg en "Dreambox DM8000 HDTV" til 7500.- Burde funke bedre en den håpløse HD Tuneren fra CD!

Tenke tenke.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhhhh

Mini-Oste-Kake-Med-Friske-Bringebær-i-BringebærGele & KAFFE MMMmmmmm....

OG det er uten kjøkken! Hvordan skal dette gå (eller trille) :-D

Roll over bethoven!

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, har noen konklusjoner jeg også her i mitt rede..

1. Biltema hadde vært åpen totalt 13 timer ( åpningstimer ).. på den tiden har jeg lagt igjen 1500... Hvordan skal dette gå? idag var jeg innom kun for å se

2. Kaffe er en AVhengighet.. Slik er det, jeg har redusert meg stort.

3. Etter å ha brukt noen timer idag også er konklusjonen at det er mye jobb.

4. Vet ikke om jeg var sulten eller ikke. Men jeg laget meg mat, det husker jeg.. og nå er fatet tomt.. Husker ikke det i mellom...

5. Jeg sliter med å bestemme meg for hvordan styring jeg skal ha.. å nå er det skjultanlegg tid i taket her PROBLEM

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HEIA POTIT NORGE!!!

Fy **** for et potitland

ser tv2 nyhetene nå. om Bil og veier og slikt..

Jeg fatter det ikke..

Resten jeg skal sensurere

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La meg forklare.. og komme med noen synspunkter.

Togene inn og ut fra oslo er FULLE!! og de skal IKKE bygge det ut på grunn av økt vedlikehold!!

MEN: de skal sette opp avgiften på bommene inn til oslo for at folk skal bruke mindre bil!??

Skal de da sette seg inn i allerede stappfulle tog??

hva er det jeg ikke skjønner her??

--------------------------------------------------------

For noen år siden ble ALLE som kjøpte Diesel bil hedret som miljøforkjempere, nå blir de bøtelagt og må betale ENDA mer??

Jeg har mine tanker, men holder de for meg selv

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig Kjetil! Sa nettopp til muttern og "W" at jeg ikke orker å diskutere det engang. Tror det er taktikken deres også. Folk vet at det ikke nytter å protestere, så de gir opp. Som vanlig så blir vi straffet for å gjøre det som ikke er bra, og ikke belønnet for å gjøre det riktige. :evil: Uff, jeg blir så opptrekt......

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nei!!!

Jeg holder ikke mine "politiske" tanker for meg selv!!

Norge er et svært dyrt land å drive (rent økonomisk) men det er måten det blir gjort på jeg sliter med, jeg har ikke det minste problemer med å si det og jeg mener vi alle burde være vesentlig flinkere. I resten av verden er man uhyre mye bedre til å klage på statens "teite" måte å skattelegge, forbrukermyndighetene er også mye mer "på hygget", trenger ikke å gå lenger en til "søta bror" for å se forskjellene.

I Norge øker skatter og avgifter på tjenester som brukes mye, jo større bephov det er for en tjeneste melkes den mest mulig - og vi DUMME INNESLUTTEDE NORDMENN klager ikke fordi DET GJØR MAN JO IKKE ???? Hva tror dere skjedde da man prøvde å innføre bomavgift i en av Hollands største byer - Totalt trafikkkaos i 14 dager med det resultat at bommen ble fjernet - I Norge = uff - vel, vi får vel betale!

SÅ GUTTER ... HYL & SKRIK!

Lars.

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Jepp! Men hva er verst: AV AVhengig eller kaffeAVhengig??

Antagelig sliter jeg med beggedeler (det er ikke håp for meg!) Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe meg en "Dreambox DM8000 HDTV" til 7500.- Burde funke bedre en den håpløse HD Tuneren fra CD!

Tenke tenke.
    vurderte HD tuner jeg og , bare å glemme d altså ?

AVforum.no - cossiers's hjemmekino

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS

Det har e no allerede fortalt deg Dag. At den suger..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sinna Lars.

Jeg skriker jeg også, men til de rette.

Nå i høst?? var det lokalvalg, og da stod de jo utenfor butikkene og sanket stemmer.. En av de største sakene her er "krifast bommen"

Jeg skal love deg at det var mange politikere som svettet og valget ende faktisk slik at de som er for at bommen skal nedlegges vant.

Nå skal det sies at denne bommen er nedbetalt i Mai?? og det er lovfestet fra stortinget at den skal nedlegges.. MEN selvfølgelig mener jo politikerne at den må stå fordi slik og slik

Norge er en jævla korrupt potetland som blir styrt av en gjeng maktsyke idioter som tenker kun på seg selv!!! Det eneste de klarer er å utnytte oss og gi mer penger til seg selv, for det er de jo flinke til!!

Der var det sagt! godt å få det ut, og jeg står for hvert eneste ord av d

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rart at det er absolutt bilen som skal skattlegges på 578 måter. Reg.avgift, mva., nybilavgift, drivstoffavgift, veiavgift, piggdekkgebyr, bomstasjoner.....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker det var en bom på østlandet som for en tid tilbake innførte avgift for mc-passering også. Da tok mc miljøet grep. 1. mai er det "Mjøsa rundt" og det stiller flere tusen mc-er. De tok turen innom bommen og alle betalte enten med 50-øringer eller 1000 lapper. Det tok tid for å si det slik. Enden på visa ble at mc-er passerte gratis.

Så det hender vi protester. Men det er sjelden. Et annet eksempel er den bommen utenfor Stavanger som de truet med å sprenge dersom den ikke ble stengt. Gjett hvem jeg heiet på.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm..

Lurer på om jeg har blitt avforum sin "huselektrikker" jeg..

Får vel 10 spørsmål i uken om forskjellige "problemer" og tips av forskjellige brukere....

Kan jeg ta betalt for "Konsultasjon" ??

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært å sett rovdyr, som er betegnet som en skrekkfilm.

Når ikke jeg blir skremt så er det ikke så mye som litt skummelt engang, skuffet av en elendig film! Takker alle makter for at det plagsomme kvinnemennesket ble knertet i starten!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS

Både og!

Hvis du vil ha CD (Canal digital) sin HD kanalpakke må du kjøpe denne plast-dritt-boksen. Du kan klage på den og få ny men sansynligheten for at den er like dårlig som den forige er stor (min nr2 er like ubrukelig).

Hva er feil?

For det første betaler du 995.- for den dårligeste kvaliteten som er å oppdrive pr. dags dato i en stygg plastikboks, laget av Sagem som er verdenskjent for masseproduksjon av søppel.

Kjente feil:
    Slår du av boksen med fjernkontrollen må du ta ut strømmen før kontrollen funker igjen.
    Boksen henger fort hvis du blar i kanalene hurtig.
    Boksen henger ofte når du går inn i menyen (EPG)
    Ikke mulig å slå av displaylyset som lyser opp HELE huset!
    Stygg fjernkontroll.
    Klokka stopper når du slår av boksen med fjenkontrollen (slik at du kan tidsdokumentere krasjen) ?
    Klokka funker ikke overhodet! Den viser kun tidspunktet om punktet over følges!
    Boksen er stygg
    Når utstyret kommer i posten må du regne med 50% svinn. (Hos meg manglet Hodet, HD Tuner, litt skruet + 1 av veggfestene) Takk til El-Kjøp for suveren service!
    Kundeservisen til CD forventer at du er komplett idiot og har MEGET lav IQ! Prøver du å være hyggelig får du garantert problemer.

Jeg hadde med GLEDE betalt 2000.- kun for kortet!

Overdriver jeg? ... hmmm ... tja ... litt kanskje ... neii ... mulig

- har du koblet den til på rett måte? -- Ja! Den virket i går!
    - Joda, men har du koblet den rett til? -- Ehh - hva mener du?
    - jeg spurte om du har koblet den rett til? -- jeg sa jo at den virket i går?!?
    - åja - har du koblet den rett til etter i går? -- Ehh - ærlig talt!
    - greit! prøver bare å hjelpe deg! -- Sorry, alt virket i går og jeg har ikke gjort noen endringer.
    - har du koblet noe om fra i går? -- nei, jeg sa jo det?!?
    - å-ja . ehh - kan du vente litt? -- puhh jada..
    Klikk.. -- halo!

CD sier alt skal være montert innen 10dager - Montør sier de lyver fordi han har 2-3mnd på seg! Viasat lover innen 2mnd. - Montøren hadde ikke høye tanker om CD!

Detta blei langt!

Løsning:
    Finn en CD selger betal han svart (2000+) for å slippe å få noe annet en kortet. Kjøp resten selv og spar deg for mye kav.

Løsning 2:
    Vær en av de heldige som får alt ordnet med en gang og utstyr som funker!

Ble dette for mye gutter?
    Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Rart at det er absolutt bilen som skal skattlegges på 578 måter. Reg.avgift, mva., nybilavgift, drivstoffavgift, veiavgift, piggdekkgebyr, bomstasjoner.....
    Ehh .. 579 !

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Undertegnede bestemte seg akkurat NÅ for å vente med denne HD-biten i forhold til parabol...

Jeg har også fulgt godt med i tråden rundt denne stygge boksen, og du bekrefter bare det som blir sagt gjennom ett uttall av innlegg fra frustrerte kunder...

Innen 12 mnd, er nok mye av dette gått i orden, samt en får nok også da en god bluerayspiller for en fornuftig penge.. Så jeg har god tid..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade

Bileierne har jo i alle år vært melkekuer av dimensjoner.. Kan gi ett godt eksempel på hvordan ting er i Sveits, og som også kunne vært ok i Norge om ikke politikerne hadde vært så avgiftskåte..

Om du bor i Sveits, og du har to biler, evt. husstanden har ro biler, ja da betaler du kun forsikring og veiavgift(motorveiavgift) for den dyreste av bilene.. Og det supergeniale er at det er avtagbare, ja avtagbare, skilter på bilene.. Så om du våkner om morgenen og solen skinner, ja da bare vipper du skiltene av din Bmw 5-serie og setter de rett på din Bmw 3-serie cabriolet og suser avgårde.. Enkelt og genialt...

Dette er ikke noe jeg har lest, men derimot sett selv da jeg har familie der nede og vi var der på besøk under en sommerferie

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Undertegnede bestemte seg akkurat NÅ for å vente med denne HD-biten i forhold til parabol...

Jeg har også fulgt godt med i tråden rundt denne stygge boksen, og du bekrefter bare det som blir sagt gjennom ett uttall av innlegg fra frustrerte kunder...

Innen 12 mnd, er nok mye av dette gått i orden, samt en får nok også da en god bluerayspiller for en fornuftig penge.. Så jeg har god tid..
    Riktig - og innen 12mnd får vi antagelig mulighet til å kjøpe den hd-boksene Svenskene har fått fordi de klaget så fælt :-D Den er også laget av Sagem men skal være vesentlig bedre..

Life goes on!

Side 458 av 2256 FørsteFørste ... 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 428 438 448 454 455 456 457 458 459 460 461 462 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 578 588 598 958 1458 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •