Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 457

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 457 av 2256 FørsteFørste ... 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 427 437 447 453 454 455 456 457 458 459 460 461 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 577 587 597 957 1457 ... SisteSiste
Viser resultater 9,121 til 9,140 av 45103
    Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal prøve Pearl Harbour også , har den i 6.1 DTS utgave . Tror d blir fett ; )

AVforum.no - cossiers's hjemmekino

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer da Dag

Godt å høre at du ble fornøyd
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Summercamp-tråden er oppdatert.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da har man altså fri til over helgen, og som (u)flaks er så er alle av mine turnus venner opptatte når jeg har fri på formiddagen selfølgelig. Så i dag har jeg
    hatt veiledning med studenten min som er dobbelt så gammel som meg

Og sist, men ikke minst tatt den etterlengtede vasken denne leiligheten trenger etter jul!!!! Det tok sin stund, men duverden det er godt å få det unnagjort!

God musikk som smeller ivei takten og da går det så fort som det bare kan!

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Jaja, da har man altså fri til over helgen, og som (u)flaks er så er alle av mine turnus venner opptatte når jeg har fri på formiddagen selfølgelig. Så i dag har jeg
    hatt veiledning med studenten min som er dobbelt så gammel som meg

Og sist, men ikke minst tatt den etterlengtede vasken denne leiligheten trenger etter jul!!!! Det tok sin stund, men duverden det er godt å få det unnagjort!

God musikk som smeller ivei takten og da går det så fort som det bare kan!

Har du en praksis-student allerede? Når var du uteksaminert da?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10.06.06. Det er nr 1, og det kommer en til om ikke så alt for lenge.
    Det er av flere grunner.

1. Jeg kommer fra samme skole, og har nettop hatt de samme praksisene og oppgavene tidligere.

2. Jeg er vernepleier, og da er det naturlig og bruke meg som veileder for vpl studenter.

(Og iflg studenten min gjør jeg en forbannet god jobb som veileder Nok selvskryt)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10.06.06. Det er nr 1, og det kommer en til om ikke så alt for lenge.
    Det er av flere grunner.

1. Jeg kommer fra samme skole, og har nettop hatt de samme praksisene og oppgavene tidligere.

2. Jeg er vernepleier, og da er det naturlig og bruke meg som veileder for vpl studenter.

(Og iflg studenten min gjør jeg en forbannet god jobb som veileder Nok selvskryt)

Grunnen for at jeg spurte er at jeg selv har vært veileder for studenter, og det er ofte en naturlig tanke at en har noen år med fartstid før man er veileder Tror nok utover det at du gjør en kanonjobb Er "lønna" for å være veileder for nesten ett semester på rundt den svimlende summen av 2500.- ??

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Grunnen for at jeg spurte er at jeg selv har vært veileder for studenter, og det er ofte en naturlig tanke at en har noen år med fartstid før man er veileder Tror nok utover det at du gjør en kanonjobb Er "lønna" for å være veileder for nesten ett semester på rundt den svimlende summen av 2500.- ??
    Ja, det er nok naturlig med noen års fartstid, det er jeg enig i Men i nødens stund spiser fanden fluer hehe, neida, har jobbet der i 6år snart så jeg er godt kjent.

Angående pengene så har de begynt med et nytt system som jeg syns er helt genialt.

Skolene fant jo til slutt ut at veileder pengene aldri kom frem til rette vedkommende, så nå blir alle disse pengene samlet i en pott som skolen styrer, og hver bolig/base/arbeidsplass kan søke om midler for å utbedre arbeidsplassen.

I mine øyne passer det meg utmerket, Ofrer lett de 2.5k for å få endel praktiske ting på plass i løpet av året, som fks utemøbler, platting etc etc..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, det er aldri lurt å svare på noen ting når'n er trøtt.

Ei vennine spurte om jeg ikke ville bli med å se villdyr.
    "åja, den animasjonsfilmen tenkte jeg, den er sikkert morsom".

Var ikke villdyr, men rovdyr!!! Og jeg som hater alt av skrekkfilmer, blir nok lyset på i natt da ja,

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er nok naturlig med noen års fartstid, det er jeg enig i Men i nødens stund spiser fanden fluer hehe, neida, har jobbet der i 6år snart så jeg er godt kjent.

Angående pengene så har de begynt med et nytt system som jeg syns er helt genialt.

Skolene fant jo til slutt ut at veileder pengene aldri kom frem til rette vedkommende, så nå blir alle disse pengene samlet i en pott som skolen styrer, og hver bolig/base/arbeidsplass kan søke om midler for å utbedre arbeidsplassen.

I mine øyne passer det meg utmerket, Ofrer lett de 2.5k for å få endel praktiske ting på plass i løpet av året, som fks utemøbler, platting etc etc..
    Er jo ikke så ufornuftig å bruke deg når du tross alt har jobbet der i snart 6 år da

Og ja, de 2.5k jeg har fått, det er virkelig til å fylle opp kontoen gitt. Så den nye ordningen høres jo bra ut

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Og ja, de 2.5k jeg har fått, det er virkelig til å fylle opp kontoen gitt. Så den nye ordningen høres jo bra ut

Ikke klag, jeg får ikke en dritt ekstra for å ha med meg lærlinger jeg.. :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg syns det er en mer fornuftig ordning, jeg er mer fan av at studentene faktisk får seg noen kr i praksisen, siden de faktisk utgjør en bra arbeidskraft etterhvert.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Vi får alle vår lønn i himmelen Kjetil. Det er faktisk et utrykk jeg har litt sansen for, religion eller ei.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lar du ikke de gjøre drittjobbene og det tyngste arbeidet da?

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er et uttrykk jeg hører ofte ja

Drittjobber og drittjobber.... De får kjørt deg ja men føler ikke at jeg er stygg mot de...

Jeg liker å ta meg av "kinkige" saker selv, slik at jeg har kontroll...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm... Hva tror folket om matchen parasound 2250 - RF82? tror jeg har funnet en ny kavaler til småvenninene mine.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er et uttrykk jeg hører ofte ja

Drittjobber og drittjobber.... De får kjørt deg ja men føler ikke at jeg er stygg mot de...

Jeg liker å ta meg av "kinkige" saker selv, slik at jeg har kontroll...

Det er jo nesten tradisjon at man får kjørt seg litt i starten av arbeidslivet. "Yngst bærer tyngst"

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, - affal bra lærlingen ikke er en dritt!

Trøtt

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forestten jobbet med kjøkken i snart 2 uker og først nå kan jeg begynne å fortsette! -

Jeg antar Kjetil er nesten ferdig (låne'ru ut litt energy?) Need it!

Jaffa..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    : Tøm grutbeholderen! Denne meldingen dukker stadig opp på kaffemaskinen min, jeg blir like forundret hver gang hvor kort tid det tar mellom hver gang den må tømmes. Jeg har renset (hovedrens) maskinen 2 ganger til nå og jeg får ut 200 kaffekopper mellom hver gang! Er det noen tvil om at jeg liker kaffe? -NEI..

Når jeg får kjøkkenskapa og vasken på plass skal jeg forske iherdig på kombidrikker slik at jeg kan servere alt fra KaffeChokko og andre ting til besøkende -

Har nå 5 Kg bønner i et virrvarr av sorter og brennekvaliteter som jeg prøver å finne ut av, så langt er det Espresso bønnene fra Hausbrandt som ligger på en klar 1. plass men den er litt vel drøy på prisen så det blir nok Lucaffe sine maskinbønner som stikker av med en velfortjent 2. plass.

lucaffe.com

Side 457 av 2256 FørsteFørste ... 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 427 437 447 453 454 455 456 457 458 459 460 461 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 577 587 597 957 1457 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •