Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 45

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 45 av 2256 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 545 1045 ... SisteSiste
Viser resultater 881 til 900 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Slipper ut litt AVforum aggresjon her igjen jeg, tryggest i trygge omgivelser!!!

HVORFOR!!!!!!!! er det slik at folk skal "bumpe" trådene sine 20 minutter etter at de har lagt inn et spørsmål???? HVORFOR kan de ikke bruke hodet og tenke litt selv?? Greit at de spør er ikke noe med det Men de må da vel forstå at det kan ta litt tid før noen svarer de... Dette er et fenomen som det har blitt mye av inne her i det siste og jeg liker det ikke...

Noen blir jo tilogmed små sure når de ikke har fått svar

ME NOT LIKE :evil: :evil: :evil: :evil:

Er jeg på jordet eller har jeg litt rett??? Håper på det siste... Braastad`en holder dog humøret oppe

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja si det. Dette med bumping av tråder har jeg sett endel av i det siste jeg også...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    <------------------- Bump---------------->

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Klarte ikke å dy meg, men utover det var det en kanontur innover til Geiranger i dag... reiste tilbake via Trollstigen... Så endel motorsykler, så tilogmed en slik jeg selv hadde på midten av 90tallet.. Hadde selv da en FJ..

Måtte forresten til med litt assistanse av bilhjelp på vei fra Valldalen til Trollstigen da en nederlender hadde virkelig klart å kjøre seg skikkelig til i ett kryss :-)

Måtte også låne bort touringen min i kveld til min far da han hadde behov for litt lasteplass. Så jeg måtte ta til takke med hans nye... *drømme*.. Blir kanskje å overta denne når han bytter om 1 1/2 - 2 år...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo at Nederlenderen er medlem av "Roller Club". Står på bilen hans det

Er det noen av dere som har fulgt konserten på NRK i dag? Har ikke vært fristet til å sitte inne jeg, men svogeren har meldt at det har vært en del brukbart.

Prioriterte øl, brennevin og grillmat i stedet...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers er jeg enig i at folk kan ta seg tid til å vente på svar Kjetil.

Hva skulle du forresten gjort uten denne tråden? Den er jo genial i forhold til å få ut aggresjon ;-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange måter å få ut aggresjon på.. Selv har jeg en svært turlysten schæfergutt som digger lange turer... Glad at jeg har gått en del turer alene med ham ja, for det har vært mange skarpe monologer i den sammenheng... :-) Nei, nå må jeg prøve å slumre til en film her... Men det treffet vi skal til med, det ser jeg fram til, og vi skal eie by'n etterpå :-) Semper fi - do or die :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ellers er jeg enig i at folk kan ta seg tid til å vente på svar Kjetil.

Hva skulle du forresten gjort uten denne tråden? Den er jo genial i forhold til å få ut aggresjon ;-)

Ikke sant! Dette er tråden over alle tråder kan si hva vi vil uten at noen sier noe stygt

5 stykker 1 tråd VI SIER HVA VI VIL!!!!!!!!!!!!!!! hehehhehehehehe

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gløtta litt på konsertene i går. Syns det var mye sur synging jeg. Vanvittig mange kortfilmer og slikt som ødela litt av konsertfølelsen.

Må få hilse på "gutten" din en gang Kristian. Elsker hunder! Har egentlig en selv. Når jeg skulle studere i Bergen for noen år siden plasserte jeg henne hos mine foreldre. Når jeg var ferdig, så fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk henne igjen. He he he. Følte det var greit. Min mor er 100% ufør og har enorm glede av henne når hun ligger syk. Når jeg flytter til småbruket mitt engang (drømmedrømme) så blir det nok hund igjen.

Her er et bilde av en som ligner veldig på min Kenya. Det er rasen i front.

Nova Scotia Duck Tolling Retriver
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg drømmer litt om denne. Noen som vet hvilken rase det er?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hund er en livsstil mener nå jeg... Nydelige skapninger som er virkelige individer og utvikler seg gjennom hele livet.. Min har blitt 7 år nå og er staere enn noensinne, på grensen til det eksentriske :-) Han har navnet Pax, som kommer fra latin og betyr fred... Men er ganske så dominant at jeg vet ikke om navnet er fullstendig dekkende.. Men roligere innehud finner du ikke, og det passer bra når en tenker på at den er rundt 45 kg.. :-)

Her er noen bilder av krapylet :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Jeg drømmer litt om denne. Noen som vet hvilken rase det er?
    Hmmmm.. Typemessig og litt fargemessig litt sånn Berner-Sennen men kanskje litt for kraftig ansikt og mye kortere pels...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "W" Kom nettopp hjem med en Rottweiler tispe som vi skal passe i 2 uker. Jeg vil ikke ha hund enda men Rottiser er noen merkelige dyr. 45 kg og tror de er noen små ildre

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rottiser har fått helt feil rykte på seg.. De er noen snille og godslige hunder egentlig.. Og jeg kjenner til den med 45 kg :-) Har en slik en i kåken. Men har en som er veldig rolig innomhus så det er nesten slik at jeg ikke merker ham minus at en vannbolle på 2 liter må fylles endel på og det går med ikke lite for :-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Hmmmm.. Typemessig og litt fargemessig litt sånn Berner-Sennen men kanskje litt for kraftig ansikt og mye kortere pels...
    Åååååå......nesten! Den hører til Sennen-"slekten". Den heter Grosser Schweizer Sennenhund og hannene er typisk ca 70cm høy over ryggen. De veier inn på ca 55-60 kg. Snille som dagen er lang. Liker bikkjer som ser "bad" ut, men som er veldig snille. Er vel ikke mer enn en 50-60 bikkjer i landet. Rasen var nesten utdødd, men ble reddet. Såg den første gang på Animal Planet sitt program "Breed all about it". Har vært på flere utstillinger for å kikke. Har god kontakt med lederen for raseklubben i Norge. Skal ikke se bort fra at det blir sånn neste gang.

Var nå bra søt gutten din da!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette tror jeg er en bra hund ja.. Liker hunder som såpass store at en faktisk kan merke de :-) Grunnen for at jeg har schæfer er at jeg alltid har hatt lyst på hund, spesielt schæfer.. Og jeg sa til min daværende samboer "når jeg får mulighet til å anskaffe hund etter studiene blir det hund"... Det ble hund, og når forholdet ble avviklet, så tok jeg og plasserte hunden bak i bilen og hjemekinoen i baksetet, og reiste...... Det er til tider mye pes med en hund, men det oppveies så til de grader av den grad av nærhet jeg har til min hund iallefall.. Han er bestisen min..... Trofast, lojal, snill, god.... Tenk om damene kunne inneha alle de kvalitetene samtidig dere :-) Eller, vel, hun jeg er sammen med nå er vel ikke langt unna... Det må sies :-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja vei dine ord nå Kristian!

Er litt mye styr ja. Venter til jeg likevel er "bundet" med barn og det hele. Når man kjører mye sykkel, og helst velger det på ferie, så passer det dårlig med hund.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen

Er litt mye styr ja. Venter til jeg likevel er "bundet" med barn og det hele. Når man kjører mye sykkel, og helst velger det på ferie, så passer det dårlig med hund.
    Tenker i de samme baner jeg også! Man er ung og fri kun en gang!! Hvorfor skal en hund stoppe deg?? Ikke stygt ment Det er like greit å vente til man sitter i det

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmm.. Ja, jeg burde nok det.. Men det er søren meg ikke totalt usant heller da Jeg var "bundet" på den tiden jeg... Hadde nok ikke kjøpt hund om jeg var single på den tiden.. Ble single 3 år senere, og da blir en litt låst om en ikke har mulighet for litt "avlastning/"barnepass"" til tider.. Husker det var litt pes når jeg jobbet i fengselet i Kongsvinger i 1 1/2 år.. For der hadde jeg ingen familie eller noen som kunne ha ham.. Men alt løser seg, og det endte opp med at han lå i bilen når jeg var på vakt... No problemo med 25 minus ute og kupevarmer.. Noen reagerte på at han ikke var hjemme, men han ville heller ligge og sove og kose seg i bilen når jeg var på vakt... Han liker seg eldig godt i bilen, og på biltur faktisk... Schæfere er veldig lojale, og dermed også veldig knyttet til eier... Men nå som jeg bor i Ålesund igjen, og foreldrene mine bor lengre borte i gata, så er det MYE kjekkere... For de liker godt å ha besøk av ham når det passer... For min del passer det veldig godt ofte på fredager og lørdager... :-)

Det er heller ikke noe problem med hjemmekino og hund, en kan guffe opp masse og hunden bare filtrerer ut lyden... Han ligger ofte rett ut på gulvet foran fronthøytaler eller sub og purker og sover... Snorker også til dels.. Verre enn eieren :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å si det slik så var jeg ganske sliten til tider med lange vakter i fengselet og alene med ham... Men har en skaffet seg hund, så har en det.. Hadde jeg gått til det skritt å gjøre noe med min situasjon den gangen, hadde jeg ALDRI klart å skaffe meg en hund igjen...

Side 45 av 2256 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 545 1045 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •