Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 443

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 443 av 2256 FørsteFørste ... 303 313 323 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 433 439 440 441 442 443 444 445 446 447 453 463 473 483 493 503 513 523 533 543 553 563 573 583 943 1443 ... SisteSiste
Viser resultater 8,841 til 8,860 av 45103
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kabeltest hadde vært knallbra! Er så lei av disse diskusjonene... Snakker vi Ålesund eller hva?

La akkurat ut min H/K for salg ja, selvsagt har komplett 7 stk igjen og har senket prisen til 4000. Hvorfor kunne de ikke vært utsolgt så jeg kunne reklamert med en pris på 8300?

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    (med 4 tappekraner!!!

Svar godt nok Frode?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Svar godt nok Frode?
    Enkelte her inne spør jeg ikke engang. De har bare å stille opp det jeg finner på! Og ja, svaret var klart og tydelig.

Det er vel snakk om Eidsfjord dersom jeg husker rett. Husk at jeg ikke har spurt noen enda. Heller ikke Loffen68.

Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    161.8 km 3 t 6 min

Fra gule sider...

Som betyr 2 Timer med Bmw`en

ELLER 19 timer hvis jeg skal følge hu dama på gps`en

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Tar vel litt mer enn 2 timer, men dere slipper jo å kjøre helt hit først. Tar av på Sjøholt.

Sender PM til Loffen jeg.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4 timer og 24min herfra... 8 mil lenger pluss ei ferje

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis en person har et SERIØST problem, som må løses før det går til *******.

Og den eneste løsningen mest sannsynligvis vil skape et enda større og mer alvorlig *******, hva gjør man da???

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F Y F A E N !!!!!!!!!!!

Akkurat ferdig med å kjøre autokalibrering med lånt mikrofon og manualen på laptopen.... Skulle bare teste litt etterpå, og satte på konsert-dvd'en " Pink Floyd - PULSE".......

Ble bare sittende rett opp og ned på sofaen og innta ett HELT annet lydbilde.. Trodde ikke mine egne ører... Og litt ute i sang to, så trodde jeg rommet skulle ekslodere i lydbølger, og begge subbene jobbet og pumpet luft som de aldri har gjort før..... Trodde stua skulle ekspandere og komme ut på gata...

Åhhhh... hehe..

Nå er jeg meget fornøyd, minus at subbene fremdeles ikke er aktiv under vanlig tvtitting.. Merkelige greier... Lyden går fremdeles analogt fra paraboltuneren til receiveren som den gjorde på den forrige, og der funka de jo når jeg så film på f.eks. canal digitals filmer.. Men ikke nå.. Noen tips?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    F Y F A E N !!!!!!!!!!!

Akkurat ferdig med å kjøre autokalibrering med lånt mikrofon og manualen på laptopen.... Skulle bare teste litt etterpå, og satte på konsert-dvd'en " Pink Floyd - PULSE".......

Ble bare sittende rett opp og ned på sofaen og innta ett HELT annet lydbilde.. Trodde ikke mine egne ører... Og litt ute i sang to, så trodde jeg rommet skulle ekslodere i lydbølger, og begge subbene jobbet og pumpet luft som de aldri har gjort før..... Trodde stua skulle ekspandere og komme ut på gata...

Åhhhh... hehe..

Nå er jeg meget fornøyd, minus at subbene fremdeles ikke er aktiv under vanlig tvtitting.. Merkelige greier... Lyden går fremdeles analogt fra paraboltuneren til receiveren som den gjorde på den forrige, og der funka de jo når jeg så film på f.eks. canal digitals filmer.. Men ikke nå.. Noen tips?
    Kult at det hørtes bra ut!!

Er alle høytalerene satt til small? Hvis ikke - sett de til small!! Hvis du absolutt vil ha frontene satt til large så sett sub til plus i menyen.

Kabeløltesttur hørtes kult ut!!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de ble satt til large automatisk da... OG selv på large så smallt det ivei med subbene når e kjørte den dvd'n... Kan det være ett problem for denne receiveren at den ikke kjører ivei subbene når lyden kjøres analogt tro?

PS: Jeg kan være med på kabeltestølturen, og være den øldrikkende, passive delen av gruppen

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kristian, gå inn i manuelle settinger og sett subwoofer til "PLUS" i stedet for "YES", det er slik det er på 916 og 516 iallefall. Og det hadde Tom sagt allerede ja ...

Høres ellers ut som du er fornøyd

Per Anders, svogeren min har Hegelen, på JBL TL260 og er godt fornøyd. Han prøvde sin andre forsterker her en dag også, Vincent SV 238, men syntes Hegelen ga litt mer i bunnen sa han. Han mente at ellers var det mye likt.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de ble satt til large automatisk da... OG selv på large så smallt det ivei med subbene når e kjørte den dvd'n... Kan det være ett problem for denne receiveren at den ikke kjører ivei subbene når lyden kjøres analogt tro?

PS: Jeg kan være med på kabeltestølturen, og være den øldrikkende, passive delen av gruppen
    Med frontene satt til large så vil ikke suben virke utenom på 5.1 kilder (dvd, xbox osv) LFE spor altså.

Hvis du absolut vil ha frontene satt til large og vil ha suben til å virke på stereospor og ddplII osv så setter du suben til "plus" i speaker set menyen!

Men slik jeg har det - som de fleste andre også anbefaler - sett alle ht til small (drit i hva receiveren har valgt :-D ) da vil suben virke under de fleste instillinger.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Kristian, gå inn i manuelle settinger og sett subwoofer til "PLUS" i stedet for "YES", det er slik det er på 916 og 516 iallefall. Og det hadde Tom sagt allerede ja ...

Per Anders, svogeren min har Hegelen, på JBL TL260 og er godt fornøyd. Han prøvde sin andre forsterker her en dag også, Vincent SV 238, men syntes Hegelen ga litt mer i bunnen sa han. Han mente at ellers var det mye likt.

Betyr det at om jeg setter den til plus så kan frontene fremdeles stå i large, eller bør de stå som small uansett?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bra det er 2 av oss da

Kabler interesserer meg ikke en dritt

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott at du er fornøyd Kristian! :-D

Regner med at du stiller ja.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Det høres fryktelig flott ut! Dumt for lommeboken, men flott for meg

Kristian: Morro å høre at det sitter som det skal, Pulse er jo en genial dvd å teste på og da

Kjetil : Som jeg bruker å si : Fock it Helt seriøst, tenk på det over natten, det bruker å hjelpe.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tur til M&R i sommer, høres morsomt ut Litt usikker på hva dere mener med kabeltesting, men siden jeg er omvendt kabelskeptiker til en viss grad så vil jeg gjerne stille.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    bra det er 2 av oss da

Kabler interesserer meg ikke en dritt
    Kabler er jo i så fall en liten del av opplegget gutter. Vi trenger jo ikke å gjøre det dersom det ikke er interesse for det. Poenget er jo å ha det sosialt og kanskje lære litt.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Kjetil : Som jeg bruker å si : Fock it Helt seriøst, tenk på det over natten, det bruker å hjelpe.

Hehe... har gjort det.. Men kan ta en natt til..

Tror jeg bare lar det gli gjennom med det jeg...

Livet er sykt..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Kabler er jo i så fall en liten del av opplegget gutter. Vi trenger jo ikke å gjøre det dersom det ikke er interesse for det. Poenget er jo å ha det sosialt og kanskje lære litt.

Var ikke slik da Frode...

Hadde vært kult med en "blindtest" men da må det være med DYRE og BILLIGE ikke litt dyr og litt billig.. Skjønner??

Men må si at de tappekranene har en veldig sterk tiltrekning

Side 443 av 2256 FørsteFørste ... 303 313 323 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 433 439 440 441 442 443 444 445 446 447 453 463 473 483 493 503 513 523 533 543 553 563 573 583 943 1443 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •