Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 437

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 437 av 2256 FørsteFørste ... 297 307 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 427 433 434 435 436 437 438 439 440 441 447 457 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 577 937 1437 ... SisteSiste
Viser resultater 8,721 til 8,740 av 45103
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    HD-spiller ja - når finnes det en som klarer:

Sacd over hdmi - gjerne dvd-audio også
    Videresender alle hd-lydformater for dekoding i receiver.

Må i tillegg spille cd og dvd på en bra måte.

Finnes dette allerede?

Blir vel blueray
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Ja, ja, så lenge du er fornøyd så

Var det i dag du skulle på IKEA? Ble det noe fornuftig i så fall?

Jeg fornøyd?? den dagen

Det ble Kun et kjøkken idag gitt..

Fikk svidd av 30k der også

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket kjøkken ble det da? Link?

Er ikke sikker på om jeg ville hatt den suben Dag, den er nok ikke så rå som 3000 varianten. Men jeg har sett noen 3000 i det siste, så det kan jo fort komme forbi en da
    Og så har jo SVS disse tubene da
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glad jeg ikke falt for fristelsen og kjøpte HD-DVD iallefall.
    Nok en HD-DVDspiller kom akkurat på AVtorget At alle selger setter jo definitivt spikeren i kista.

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket kjøkken ble det da? Link?

Er ikke sikker på om jeg ville hatt den suben Dag, den er nok ikke så rå som 3000 varianten. Men jeg har sett noen 3000 i det siste, så det kan jo fort komme forbi en da
    Og så har jo SVS disse tubene da
    Kommer stadig tilbake til de SVS tubene , vel tror jeg får se d an litt :-D

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    Kommer stadig tilbake til de SVS tubene , vel tror jeg får se d an litt :-D
    Jeg mener at de er de rette for deg Dag. Med de frontene så trenger du noe som virkelig flytter luft.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Nok en HD-DVDspiller kom akkurat på AVtorget At alle selger setter jo definitivt spikeren i kista.
    Nesten så en skulle kjøpt seg en ...

De fungerer da like bra til vanlig DVD ennå. Tenker han angrer han jeg kjøpte DVD spileren av, han kjøpte seg HD-DVD

Har du tenkt å forandre signaturen din forresten Oddbjørn, passer vel ikke med H/K der nå?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten så en skulle kjøpt seg en ...

De fungerer da like bra til vanlig DVD ennå. Tenker han angrer han jeg kjøpte DVD spileren av, han kjøpte seg HD-DVD

Har du tenkt å forandre signaturen din forresten Oddbjørn, passer vel ikke med H/K der nå?
    Jeg vurderer seriøst å kjøpe en om prisene faller litt til på bruktmarkedet, 10 HD-filmer pluss spiller for 2000 er jo slett ikke verst egentlig. Jeg får også 720P via HDMI gjennom forsterker istedet for scart som jeg bruker nå, og jeg får tester HD-bilde/lyd.

Forandre signatur ja... H/K'en står jo her fortsatt den Jeg var jo så sikker på at Yamaha'en var bare innom for testing, men jeg begynner å tro at den blir stående. Eventuelt en 3800 istedet, eller Onkyo 805/875 om jeg gidder å lese ny bruksanvisning og alt det styret.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=COSSIERS]
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Dag og jeg har drevet med litt nettsøk i kveld, og jeg tror nok at den B&W 3000 vil gi mye og god trykk for pengene..

Ellers så må jeg si meg litt enig med Tom her i kveld, for det leveres mye bra av flerkanals receivere i dag som absolutt IKKE har behov for ekstra drahjelp for å spille godt i flere kanaler.. For de fleste og deres stuer er dette som regel mer enn nok, spes om en kjører på med aktiv/e sub/er
    Tror du ikke pokker meg den var solgt da ? men jeg fant en annen B&W ASW 1000 120w Kanskje den duger ??
    Håper du tuller, du kan spare noen kr på at noen sitter og banker i ei pappeske isteden for den.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Med stor nok eske får man ganske stort membranareal.

Tregt her igjen. Ny rekord for hvert minutt som går omtrent. Godt over 1700 nå nettopp.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Idag var jeg og min far 1cm unna å kjøpe LG 50" på tilbud hos Elkjøp...

Det var så nært.. Problemet var at de ikke hadde den inne og ikke visste når de fikk den.. Når jeg fikk vite dette hadde jeg visaen i handa
    Her sitter man i fredlighetens rike å leser side opp og side ned med høyst velformulerte anekdoter vedr B&W og andre søtsaker .. Og så presterer du IGJEN!! kjære Kjetil å dumpe ut med slike hjerteskjærende uttalelser ... LG !€&#/" - uff ...

Jeg trodde nå at lista var lagt her i gutteklubben Grei ! Panasonic for prisbeviste freaker og Pioneer for oss virkelig gale!! Jeg kan vanskelig forestille meg at du (Kjetil) havner i første kategori. Ergo - Pioneer Kuro 50" (Full HD) som definitivt minimum. Nå som 60"'n har kommet forventer jeg lange utredninger om hvorfor det er så dyr med melk og brød!

Jerndrageren.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er poenget med full hd når den ikke er større enn 50"? Bedre å spare penger og kjøpe seg fullhd pj når den tid kommer.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hva er poenget med full hd når den ikke er større enn 50"? Bedre å spare penger og kjøpe seg fullhd pj når den tid kommer.
    Poenget er at det koster mer en det smaker! Og at posten var ment som en spøk!

Lars.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Et lite spørsmål - jeg kalibrerte in Kappa suben min i dag - fikk til en brukbar kurve med en liten heving helt i bunnen - fra 35Hz og nedover.

Kjørte MCACC en ny runde på Pioneeren for å få alt riktig etter denne kalibreringen.

Så spiller jeg låten til Anastacia igjen, I'm Outta Love.

MEN - skal det være en slik dyp merkbar bassgang på denne? Rundt hvert 4'e taktslag kommer det en veldig dyp bass her. Herlig å høre på - men dette har jeg ikke lagt merke til før.

Min datter la merke til dette også...

Andre som kan teste denne sangen?
    Flere av hennes sanger som har en intens sugende bass... Du skulle hørt de sangene i bilen som Dag (Cossirs) hadde når han drev med bilanlegg og lydkonkurranser.. Det var ett sånt dypt trykk og sug når han dro på.. Vi satt på en campingplass og tok noen øl sommeren 04 og kjørte på med disse låtene.. Fy f a e n for ett pådrag....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, som den hyperseriøse altvitende herremannen jeg er skjønner jeg meg ikke på ironi.

Har vi ikke lært at ironi skal etterfølges med et ?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    LG Kjetil?! Blir neppe godt mottatt her i P-tv klubben.

Hrrrrrrrmmmmmmfffffff... Gjett hvem som har LG plasma her...? Og min er over tre år gammel.. De fleste her hadde vel en 28" 4:3 på den tiden... Nå blir Etaten grim her gitt.. grrrrrrrr

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Ahh, som den hyperseriøse altvitende herremannen jeg er skjønner jeg meg ikke på ironi.

Har vi ikke lært at ironi skal etterfølges med et ?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
    Jeg hadde planer om en mgreen med Kjetil har tatt copyright på den så jeg er litt i villrede vedr. denslags ,.

-> © Svantekiller 2008+

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe Lars

Tror jeg er litt grinete idag, ser over svarene mine på denne tråden og har en litt skarp tone, for alle som ble støtt, beklager

Kjetil :

Du får ikke ei kr

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Hrrrrrrrmmmmmmfffffff... Gjett hvem som har LG plasma her...? Og min er over tre år gammel.. De fleste her hadde vel en 28" 4:3 på den tiden... Nå blir Etaten grim her gitt.. grrrrrrrr
    Hadde jeg vært på besøk hos deg for 3år sia hadde jeg blitt av misunnelse!! Ting forandrer seg litt for fort .. men jeg er enig med phaf vedr full HD på en 50" .. jeg kjøpte XA'n kun pg. sortnivå og BD spillerens bildeoppskalering er helt vill!! :-D

( © Svantekiller)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Hadde jeg vært på besøk hos deg for 3år sia hadde jeg blitt av misunnelse!! Ting forandrer seg litt for fort .. men jeg er enig med phaf vedr full HD på en 50" .. jeg kjøpte XA'n kun pg. sortnivå og BD spillerens bildeoppskalering er helt vill!! :-D

( © Svantekiller)

Ikke sant? En må jo bare hoppe på å kjøpe... Er en viss fare for at min 42" blir degradert til soverommet i løpet av året til fordel for noe i 50" eller 50" +... Men er bare det at jeg fremdeles er fornøyd med den jeg har... Men mye vil som kjent ha mer...

Steike det, i kveld er det tregt her gitt.. Føles som en sitter på ett 28800modem eller noe sånt...

Side 437 av 2256 FørsteFørste ... 297 307 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 427 433 434 435 436 437 438 439 440 441 447 457 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 577 937 1437 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •