Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 43 av 2256 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 543 1043 ... SisteSiste
Viser resultater 841 til 860 av 45103
    Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nja er såret f.eks betent kan ein lege gi deg antibiotika... Menmen det går sikkert bra, ordna sej som regel

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hingst
    Nja er såret f.eks betent kan ein lege gi deg antibiotika... Menmen det går sikkert bra, ordna sej som regel

Det er ikke betent. stakk innom sykehuset idag ( jobbet i nabobygget så det passet så bra )

De sa at det så bra ut. de renset det godt med sprit som jeg sikkert kunne ha drukket i helgen nå har den andre hånda blitt med i en sympati smerte kampanje tror jeg

FRODE: Hvorfor??

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kom meg ikke avgårde i går. Orket rett og slett ikke. Men nå reiser jeg, og tar sannsynligvis forum-pause til neste søndag. (who am I kidding...?)

Snakkes folkens, og ha en fin uke. :-D
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som de andre "faste" skriverne er på ferie så må jeg og du Etaten ta over tråden

Og med tanke på hva du gjorde i den parken så er du en mann som jeg liker

Har jeg møtt deg? var du på dette treffet?? jeg er ikke så inne på dette med navn skjønner du

Hingst: jeg vet hvem du er

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk nok dessverre ikke med meg det treffet.. Var på vakt natta i forkant og sov søtt på det tidspunktet.. Ellers så kan du/dere like godt kalle meg Kristian, because thats my name :-) Hehe, joda... Mye spennende å finne på ute i guds frie natur på denne tiden av året, men jeg måtte moderere meg selv litt i dag når jeg leste det jeg hadde skrevet.. Men det var nok sikkert nok som fikk med seg det jeg hadde skriblet ned før det ble endret :-) Hohaaa, sommertiden er en fin tid..

Og nå har jeg hoppet i det, og kjøpt meg "ny" projektor. En Hitachi tx200 heter den vel.. Skal visstnok være en grei sak... Får bare prøve å pushe ut den jeg har nå for en billig penge slik at den nye får komme seg i posisjon når den ankommer... :-) Skummelt å ikke inneha så alt for mye impulskontroll...

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller

Hingst: jeg vet hvem du er

Heldigvis veit du ikkje kor eg bor enda, så førebels er nattesøvnen min trygg

off litt dagen derpå her. Varmar opp med den nye Rumenske kanalen party tv og kald pizza før eg må byrje og rydde å vaske etter i går:cry:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neimenn er dere oppe da?

Sola skinner, noe den slett ikke gjorde i Danmark. Men billig brennevin og Tuborg hadde de. Så mye av ferien ble berget med det, boblebad og badstu ;-)

En dag på stranden, og bading på ungene på Djurs Sommerland en dag det ikke var storm og regn.

Kom hjem kvart på fire i natt, synes forresten jeg hørte Billy Idol da vi passerte Tingvoll, kan det stemme Kjetil? Hvordan går det forresten med hånden? Skal være forsiktig med verktøy om man ikke er vant til å bruke det vettu Håper det ordner seg.

Ser forresten ut til at dere har greid dere veldig godt uten meg, hyggelig at det har kommet til flere i dene tråden også :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hingst
    Heldigvis veit du ikkje kor eg bor enda, så førebels er nattesøvnen min trygg
    Det tror du ja :twisted: :twisted:

Tror nok at det var min billy du hørte ja Jan
    Hånda er bra igjen den nå kjenner jeg ikke noe til det nesten, kun litt banking og slikt. Men det er jeg så vant til

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott avatar du har fått deg forresten ;-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste som slår meg er: Er den ulovlig?? Det er jo som kjent ikke lov til å reklamere for alkohol i norge og Avforum er jo et Norsk åpent forum... vel vel vel vel....8)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sannsynligheten er vel stor for at den kan oppfattes som ulovlig, men heg skal ikke si det til noen...

Kommer du til å kvitte deg med alt av surround, eller er det snakk om å flytte det opp i stua igjen? Høres nesten drastisk ut når en tenker på at du har lagt ned noen timer i det prosjektet.

Bare ikke på soverommet som teddytusen, synes det høres tvilsomt ut at han har med seg kompiser på soverommet for å se "film" Eller var det noe jeg misforsto i natt da jeg skumleste tråden?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søren... Det var for godt til å være sant.. Den jeg fikk meget billig, det var ikke en tx200, men en tx100.. uansett så fikk jeg pruta den farlig ned i pris så jeg tar sjansen for den må da være endel bedre enn den jeg har i taket nå etter det jeg har lest pluss at det er helt ny pære i den etter at den har vært på service og greier.. Hatt en voksen eier.. Nå har jeg som sagt sagt ut min på finn.no, og skal nok få solgt den til en billig penge, for den er jo grei nok om en ikke er for kresen... Ellers er det ut til madammen nå med ett lite knippe øl og ett par gode filmer... :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Bare ikke på soverommet som teddytusen, synes det høres tvilsomt ut at han har med seg kompiser på soverommet for å se "film" Eller var det noe jeg misforsto i natt da jeg skumleste tråden?

Den er meget tvilsom ja, det er så mange grunner til at det er tvilsomt at man ikke bør gå inn på det..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var nettopp en tur innom den plassen der jeg leverte inn gamleTVen for rep. Heldigvis har jeg kjøopt ny. Etter 24 dager kan de opplyse om at den er i Trondheim, og at ny del ble bestilt på torsdag som var. Logistikken der oppe er relativt kritikkverdig. Mens jeg var der første gangen i dag var det en PC de ikke fant pluss at det var en som skulle hente ut varer han hadde betalt som det viste seg at ikke fantes på lager. I tillegg var han foran oss sykelig opptatt av at infoen som lå inne på mobilen hans ikke skulle misbrukes når den var til rep. Viste seg etterpå at han hadde lagret to telefonnummer, politiet og Telenor kundeservice. Hvordan det skulle misbrukes er ikke godt å vite...

W fikk lagt inn en melding om at de burde kjøre hjem TVen til oss når den engang kom, og det er jo greit med 42 trappetrinn opp til huset da ;-)

Men nå er det sol ute og vi skal snart på stranden, bare bli kvitt noen unger som lå over i telt i hagen i natt ;-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble en kort strandtur, og W har besøk av en venninne så jeg prøvde et par høyttalerkabler jeg har lagt labbene på. Gamle og stygge uten noen indikasjon på hva det er, men etter litt leting på nett mener jeg at det er et sett Audioquest Midnight. De er terminert med noen forferdelige spader, men det kan tenkes at det blir bananer etterhvert. Tør nesten påstå at det var et kvantesprang i lyd, tror jeg må prøve noen av de andre Audioquestkablene jeg har liggende også.

Big smile :-P

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er alltid moro med slike "AHA" opplevelser. Det ble ikke sol lengre gitt. Skal love deg at det var varmt å stå i solveggen og montere lamper idag

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker dere forresten hansom kjøpte Artec 12 og Nad på treffet? Han har funnet ut at han vil selge unna NAD forsterkerne og gå for Hegel i stedet, så om noen vet noen som vil ha nesten ubrukte (sjømann) forsterkere er det bare å si fra. Mener det var to stk C272 og et stk C372, kostet vel ca. 16k til sammen. Fikk det ikke helt til å stemme med de to brokoblet til bass og den integrerte til diskant/mellomtone.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette Tidenes Off topic tråd??

http://avforum.no/forum/generell-chi...tml#post663564

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du noengang du får svar på det du spurte om? Altså om aktive brukere ;-)

Side 43 av 2256 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 543 1043 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •