Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 427

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 427 av 2256 FørsteFørste ... 287 297 307 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 423 424 425 426 427 428 429 430 431 437 447 457 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 927 1427 ... SisteSiste
Viser resultater 8,521 til 8,540 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no

Jeg har stor respekt for deg Frode! du er en diplomat av de skjeldne!
    Det er mer ytterpunkter.. Han er feig og jeg er dum

og midt i mellom der så ligger den linjen man bør ligge på

Jeg kaster meg med hodet først utenfor å er ikke redd for å diskutere med noen. Jeg diskuterer ALT så lenge jeg har en viss interesse..

Problemet mitt er "skyt først og spør siden" ikke alltid like heldig, men jeg lever da enda. Og har ALDRI vært i slåsskamp eller lignende for mine meninger

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer å kjøpe denne til min Soveromskino:
    Pioneer VSX-LX60

Er det SuperTeit?

:|

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Jeg vurderer å kjøpe denne til min Soveromskino:
    Pioneer VSX-LX60

Er det SuperTeit?

:|
    De har da fått god omtale de Pio receiverne der. Spørsmålet er jo om du vil ha den eller ikke da Ville kanskje vurdert noen av modellene fra Onkyo og, men det er mest fordi jeg er fornøyd med den jeg har selv, selv om den er noen generasjoner gammel.

Hvordan går det forresten med DVD spilleren din Lars, er den avskrevet eller blir den reparert?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forresten meg, eller har det kommet veldig mange HD-DVD spilere til salgs rundt omkring?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... Vet ikke om jeg er helt fornøyd med "karakteristikken" her.. :-?

Mener bare at man bør vær litt forsiktig med hva man sier. Det kommer til å stå her lenge....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Javel?! Da stengte Anfield tråden sin også.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    De har da fått god omtale de Pio receiverne der. Spørsmålet er jo om du vil ha den eller ikke da Ville kanskje vurdert noen av modellene fra Onkyo og, men det er mest fordi jeg er fornøyd med den jeg har selv, selv om den er noen generasjoner gammel.

Hvordan går det forresten med DVD spilleren din Lars, er den avskrevet eller blir den reparert?
    Jeg har sett på Onkyo sine og har hatt Onkyo før - jeg har jo Pioneer skjerm og har lest testene på LX60'en. Jeg bare lurer på om det er "overkill"! Det blir jo en full 7.1 kino med 50" plasma'n som hjertet og antagelig blir det B&W inwall ev. JBL (de Frode har testet) -

DVD-spilleren står foreløpig på hylla (til vurdering) Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med den, planen er å bruke den til stereo sammen med Rotel forsterkeren og PSB frontene - vi får se hva det blir til..

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forresten meg, eller har det kommet veldig mange HD-DVD spilere til salgs rundt omkring?
    Jeg tror nok at beslutningen til Warner har skremt mange ja..

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hmmm... Vet ikke om jeg er helt fornøyd med "karakteristikken" her.. :-?

Mener bare at man bør vær litt forsiktig med hva man sier. Det kommer til å stå her lenge....
    Du er jo diplomat da Frode - og det er riktig som du sier at ting vil stå leeenge her inne. Det jeg ser er at du er flink til å ordlegge deg uansett hva du skriver også når du er totalt uenig!

jeg burde vært mer forsiktig spes. fordi jeg glemmer så fort men det er vel det vi kaller et fargerikt fellesskap! (deler av det)..

Jeg ligner mer på Kjetil men det er mest når jeg snakker! Jeg kan si de mest utrolige ting å så bruke utrolig mye tid på å unskylde meg etterpå samt at jeg overforklarer til den store gullmedalje!

Har aldri vært no god diplomat!

Lars.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå går det over alle grenser her, skal folk som har vært på forumet siden starten bli styrt av overdominerende fjotter som tror de har svaret på alt?

Syns dette forumet har blitt et mer og mer hakke forum, her diskuteres ikke ting lengre, men stort sett skal det kritiseres utover en annen verden fordi folk ikke har samme subjektive mening på hva som er god lyd!

Fysj!! Tror pinadø jeg skal sende en pm til Lygren snart jeg også, for dette går over alle støvel skaft!

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Er dette basert på målinger eller lytteintrykk? Tvilsomt at de spiller like bra på samme plasseringer.

Cv vil i all tilfeller rett kalibrert ha større trykk, men en kvalitet på det trykket som er direkte latterlig. Xtz'n er stram og tørr, der cv'n er halvløs og bløt, noe ala en halvgammel hore med alt for mange km bak seg Noe som igjen gjør at xtz'n er et bedre kjøp hvis det er kvalitet du er ute etter.
    Dette er basert på lytte inntrykk , jeg spilte om og om igjen en scene fra Pirates of the Caribbean der den medaljongen treffer hav bunnen og det går en bølge utover havet . Et skikkelig drønn skulle da følge , følte ikke helt dette ?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig Per Anders. Jeg mener det var en hyggeligere stemning før. Som du sier så florerer det med folk som har bastante meninger og minimal kunnskap. I tillegg virker det som om folk har sluttet helt å søke. Se bare på alle trådene som dukket opp i går og i dag om HD-krigen. Blir helt matt jeg.... :???:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tipper vi kommer til det jeg skrev tidligere, utfasing. Ved skikkelig målinger så vil du nok kjenne både drønninger og trykk, men lytteintrykk er desverre ingen måte en kan finne ut hvilken sub som er best, for det er så mange faktorer som spiller inn..

Kjenner du ingen med RS? Det tror jeg ville hjulpet deg, selv om jeg er 99% sikker på at xtz er bedre, er det greit å faktisk å kjenne på kroppen hva den cv subben er god for.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Helt enig Per Anders. Jeg mener det var en hyggeligere stemning før. Som du sier så florerer det med folk som har bastante meninger og minimal kunnskap. I tillegg virker det som om folk har sluttet helt å søke. Se bare på alle trådene som dukket opp i går og i dag om HD-krigen. Blir helt matt jeg.... :???:
    Det er fryktelig trist, for dette forumet har veldig mye å bidra med for alle parter som har denne hobbien. At smågutter og bezzerwizzers skal ta over blir for dumt!

Det er rett og slett mobbing som skjer i den hd tråden og det bør voksne folk holde seg for god til!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå går det over alle grenser her, skal folk som har vært på forumet siden starten bli styrt av overdominerende fjotter som tror de har svaret på alt?

Syns dette forumet har blitt et mer og mer hakke forum, her diskuteres ikke ting lengre, men stort sett skal det kritiseres utover en annen verden fordi folk ikke har samme subjektive mening på hva som er god lyd!

Fysj!! Tror pinadø jeg skal sende en pm til Lygren snart jeg også, for dette går over alle støvel skaft!
    Det er dessverre problemet med vekst på forum. Har sett det før også, det tar helt av, strengere regler blir igangsatt og da skal alle syte over reglene og slik fortsetter det. Veldig synd

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte en pm til lygren om dette, ikke kritikk av verken moderatorer eller administratorer, men noe bør gjøres. Skal vi virkelig miste alle de som har mye å bidra med? Isåfall er dette starten på slutten!

Newcomer COSSIERS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda kjenner en med RS skal se å få lånt den i morra , så får e måle litt og evt . teste samme klippet etterpå . Men med just. filter på suben stilles dette da helt ned på 50hz ?

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, blir de billigere kjøper jeg en pga filmene som følger med nesten. Jeg regner med at ny dvd-spiller må inn uansett da min DVD22 har begynt å lage noe form for mekanisk støy. Må vel åpne den å titte litt.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er fryktelig trist, for dette forumet har veldig mye å bidra med for alle parter som har denne hobbien. At smågutter og bezzerwizzers skal ta over blir for dumt!

Det er rett og slett mobbing som skjer i den hd tråden og det bør voksne folk holde seg for god til!
    Fatter ikke at det ikke modereres mer der... :evil:

Fint at det er en god tone her inne da.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av COSSIERS
    Joda kjenner en med RS skal se å få lånt den i morra , så får e måle litt og evt . teste sammae klippet etterpå . Men med just. filter på suben stilles dette da helt ned på 50hz ?
    Nei, del på 80 så får du med deg alt,ihvertfall til og begynne med.

Husk å starte med å justere fasen, der den spiller høyest der har du ditt utgangspunkt

Side 427 av 2256 FørsteFørste ... 287 297 307 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 423 424 425 426 427 428 429 430 431 437 447 457 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 927 1427 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •