Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 39

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 39 av 2256 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 539 1039 ... SisteSiste
Viser resultater 761 til 780 av 45103
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjetil: Så i en annen tråd at du vil selge element og forsterker, jeg og Frode prøver å "redde" en som har tenkt å kjøpe seg Phobos i en annen tråd. Ta kontakt med ham og gi ham en god pris (rundt 4-5k :twisted så kanskje vi berger ham. Synes ikke du også at det er en god ide Frode? Prisen ble kanskje litt drøy, men skal man være kar så...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    feilpost.....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har deg mistenkt for å titte der en mann i din stilling, altså samboende, ikke burde titte jeg ;-) Særlig med tanke på at du oppfatter deg selv som en flørt...

Skulle vært hjelpelærer i valgfag matte sammen med meg du, 23 kjekke unge damer på 17-18 som egentlig ikke var spesielt interessert i matte... Så kunne jeg tatt meg av de få som var der for mattens skyld ;-)

der sa du noe... jeg som har meldt meg på praktisk-ped i volda fra høsten... tar det på ett år i tillegg til jobb slik at jeg kan få en fot til å stå på.. er jo genialt å kombinere ett slikt år slik at en plutselig er adjunkt med opprykk
    :-)

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg selger jeg Bare gi meg et navn

angående titting så sier jeg "ingen kommentar" Men det er ikke bare det som gjør det tanken at "En bil har vikeplikt" er veldig prinsipiell for mange..... MEN det går nok bra, idag klarte jeg og søle nesten hele kaffekannen over meg.. Det var ikke så smart...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en del grunnleggende trafikkregler som er litt spesielle i Kristiansund:

1. Blinklys er stort sett ekstrautstyr, og det skal man være forsiktig med å bruke
    2. Man skal ha størst mulig fart gjennom rundkjøringene
    3. Biler har vikeplikt for fotgjengere og syklister uansett fartsgrense, sted og tid. Særlig gjelder dette gamle damer i Langveien.
    4. Busser har forskjørsrett, uavhengig av skilting av typen "Trekant med spissen ned osv.og ut fra busslommer ved alle hastigheter under 150 km/t
    5. Fletting på plasser som Gomabakken er bortkastet tid, og derfor er det om å gjøre å kjøre forbi flest mulig opp bakken.
    6. Dersom man kjører i kø og ser at noen skal ut på veien kan man straffes med store bøter om man i et svakt øyeblikk slipper noen inn på veien.
    7. Om noen bryter pkt. 6 og vil slippe deg inn i køen må du ignorere dem, og helst prøve å kjøre i siden på dem når de gir opp og kjører forbi deg
    8. Prøv i størst mulig grad å unngå å se på skilt, de er bare forvirrende, og lar deg ikke gjøre slik du vil

BTW. Send en melding til "bobboen" han er ute etter sub i denne tråden http://avforum.no/forum/hoyttalere/5...el-phobos.html
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Utrolig bra.. hehe...

Kan legge til et punkt til som gjelder Mellom Rensvik og Tingvoll.

pkt 666. Om en bil ligger oppi rompa på deg og presser for å komme forbi MÅ DU IKKE OVERSTIGE 60 Uansett...... Heller sett ned farten litt, og sørg for at du holder han ( meg?? ) bak deg UANSETT.

Skal henge meg på tråden jeg.. Skal kjøpe meg en XTZ tenkte jeg.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller

pkt 666. Om en bil ligger oppi rompa på deg og presser for å komme forbi MÅ DU IKKE OVERSTIGE 60 Uansett...... Heller sett ned farten litt, og sørg for at du holder han ( meg?? ) bak deg UANSETT.
    Må helt klart være med, dette gjelder i aller høyeste grad de som kjører traktor og anleggsmaskiner...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller alle de som ligger foran meg....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjørte opp med vogntog i -91 i Kristiansund.. Husker det var en trang og ugrei by og valse rundt i med henger ja... Har hatt noen svette timer i den byen med langt kjøretøy..... Anyways, så gikk jeg av vakt i dag tidlig og har nå offisielt 32 dager med FERIE :-) Så i ettermiddag går jeg i gang med ett kamikazeprojekt i forhold til lerret som jeg kan bruke midlertidig.. Det ble ett projekt etter "brainstorming" med en kollega på vakt i natt.. Kommer tilbake med litt info etter jeg har tatt en prøvekjøring i kveld før jeg i det hele tatt viser til hva jeg kan finne på av galskap....

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi gleder oss! Husk mange bilder da.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Så" forresten en ny "traffikkregel" i dag.

XX. Dersom det på noen som helst måte er antydet hvor man bør parkere fremkomsmiddelet sitt bør en unngå disse plassene, og heller parkere nærmest mulig de runde skiltene med enten en stripe eller et kryss på.

Etaten, enn å si at det er en trang og ugrei by da, hva tror du vi sier om Ålesund og Molde?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 fylker, 4 kommuner . 1 flatt dekk. 14 timer og 33mil senere så ble arbeidsdagen ferdig... Syke greier gitt....

Kamikaze prosjekt bruker som regel å ende bra... vis oss resultatet da

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm. Satser heller på varianten 5 fylker XX antall kommuner, 56 mil , ingen flate dekk eller annet fanteri, og koldtbord med fri pils i morgen jeg :-P

Koldtbordet er ombord på Danskebåten selvfølgelig :-P

Da var det lurt at junior hostet og tørket snørr pluss var varm i panna da han sto opp :twisted:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rimelig nyskjerrig jeg nå Etaten....

Blir det E6 nedover Jan?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir DDE da; Hain kjøre EEEEEEE6 osv, eller kanskje det blir noe annet, håper egentlig det.

Kjøret Østerdalen for to år siden, og kjerring og unger holdt på å ta livet av meg etterpå. Fikk beskjed om at vi aldri skulle kjøre den veien igjen.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg offisielt ferie fra tråden, men det kan fort hende jeg stikker innom hvis jeg finner et nett der nede.

Skål, og god natt ;-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kamikazeprosjektet ble ei katastrofe. Så nå er herved ett stk 92" nedtrekkslerret i greyline bestilt.. Så jeg får bare bruke det jeg mekka til det nye ankommer i posten.. Det ble så tragisk at jeg satte igang og tok meg noen kalde tuborg.. (Gravøl) og strakk min første feriedag så langt som til nå... Litt vanskelig å snu døgnet nå etter MYE vakter på natt. Så nå er det bare å sørge for ett par timer på øret før madammen kommer hjem etter vakt i natt...

Skal ta ett par bilder i morra kveld, men det ble som sagt ei STOR tragedie og nå har jeg brukt nok pæng på diy-lerret og kjøper meg som sagt noe som kan funke på en ålreit måte da jeg har plasma montert på veggen... Og ja, det er nok flere byer i M&R som er trange ja :-) Vi i Ålesund har sikkert noen av Norges minste rundkjøringer mener jeg å huske.. Ikke noe å vende i med en semi iallefall... Kald Tuborg på boks er farlig nydelig.... tjobing..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stått opp Etaten?

Var dødt på forumet i dag syns jeg. Har folk et liv eller?

Nå er det heldigvis helg. I mårra skal jeg spyle hele barnehagen. Det skal males, men det slipper heldigvis jeg. Belønningen er en tur til London i september. Jeg og 19 damer........

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode... Skal ikke du giftes?? Ikke sikkert at 19 damer på tur er det beste da

Side 39 av 2256 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 149 159 169 179 539 1039 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •