Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 37

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 37 av 2256 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 537 1037 ... SisteSiste
Viser resultater 721 til 740 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller

ølkjgøfdjgæfd-
    Nr 2 sa du....?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Nr 2 sa du....?
    Hehe, det er ikke så lett å prøve å skrive når man ikke har noe å skrive..

Gi meg en psykolog NÅ!!! den som hadde vært 18 igjen gitt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her endte det med et lite og koselig party i går. Jeg var så heldig at jeg har blitt et år gamlere enn i fjor, og nå er jeg skikkelig gammel. Sutter og tenker på det at jeg faktisk var på fest på Tingvoll før Kjetil ble født... Strengt tatt var jeg kanskje ikke helt gammel nok, men jeg mente vel det selv da ;-)

Vi startet med chiligryte, og da blir man fort tørst, og det ble ordnet på forskjellig vis her. Siden det var overskudd av madammer så ble det en runde Singstar også, og som vanlig var jeg mobbeofferet som ingen vil ha på laget sitt. Eneste sangen jeg er rimelig sikker på å slå de fleste på er Ace of Spades, med Motorhead, så sangtalentet mitt er vel ikke best :twisted:
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med vel overstått Jan!!!

Tok meg bare 4 halle i går, og formen er fin. Det er været også. Kanskje jeg til og med må gjøre noe fornuftig i dag.....? Vi får se. Burde vasket bil og sykkel hvertfall. Kanskje klippe plenen....

Har brukt Audien lite i vår, og når jeg forrige helg skulle ta av vinterdekka så satt begge på høyre side så vanvittig fast at jeg har enda ikke fått de av. (og før du prøver å være morsom Kjetil, så har jeg altså tatt av boltene ja...) Har prøvd alt fra spenntak i Galanten til slegge.....:-?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må sette på takboksen i dag tenker jeg, skal jo på ferie neste helg, og i Danmark har de mye som er billig ;-)
    I løpet av et par dager bør det bli et oljeskift også kanskje, på tide nå, og det blir vel noen mil på ferie.

Har du prøvd å bruke en vektstang da Frode? Var borti det samme på en Golf en gang i verden. Naboen min i Hammerfest måtte ha hjelp til det meste med bil. Han kom fra Tyrkia, og der er det visst noen andre standarder enn her :-P Kom tilbake fra ferie en gang, og da hadde han kjøpt denne Golfen. Hadde brukt en halv time fra han så annonsen i avisen og til han hadde kjøpt bilen. Betalte rundt 20k for den, og kjøpte den mest fordi han syntes stereoen var bra, noe den absolutt ikke var. Men det hadde jeg ikke hjerte til å si til ham. Da han skulle vise den på Biltilsynet fikk han aller nådigst kjøre til nærmeste verksted som lå 250m unna, var ikke helt topp teknisk heller den bilen. Tror han brukte ca. 30k for å få den i såpass stand at han fikk beholde skiltene.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi skal forresten på "Fortets Dag" i dag. Har et kystfort fra krigen som det er en gjeng som driver å flikker på her. Svigers er primus motor, og han har lurt jentungen til å bli interessert, så hun skal selge kaffe/boller osv i dag slik hun har gjort de to-tre siste årene. Må innover og se hvordan det går.

Ikke verst med svigerfar som har "egen" kanon ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får prøve det, men det er ikke lett å komme til uten å ødelegge noe. Skal se på det.

Det nærmeste jeg kommer kanon, er at jeg kjenner en på Tingvoll som blir det hver helg.....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (og før du prøver å være morsom Kjetil, så har jeg altså tatt av boltene ja...)

Har akkurat det samme problemet selv!! Det er drygt.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte først at det var hjulmutrene som var problemet jeg Frode, hodet er vel ikke helt med likevel i dag...

Hadde litt problemer med å få av hjulene foran på Mazdaen jeg hadde før. Brukte en vedskie og solid hammer for å få løst dette på den. Men det var stålfelger, mulig man fort kan gjøre skade om det er aluminium?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er stålfelger det er snakk om ja. Har prøvd med butt-enden på en øks og en trebit for å løsne skiten, men det sitter som støpt. Godt det er fint vær sånn at jeg kan kjøre sykkel...

Tror kanskje det blir film i kveld.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror kanskje det blir film i kveld.
    Ehhhhh.....nei. Der takket prosjektoren for seg gitt. Etter hele 200+ timer. Plugget i strømkabelen og trykket på on-knappen. Helt død. Ingen lamper lyser. Kjøpte den for 1 1/2 år siden, så jeg regner med at Klubben er nødt til å ta det på seg.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tips. sprøyt alt fult med rustløser, vent og dra frem spett. det har jeg gjort og det "virket" problemet mitt var at felgen ikke er den samme lengre MEN....

Jeg har funnet ut at den ene bakanalen min gåen :cry: Kommer kune susekyder ut av den.. Har prøvd med mange filmer og mange forskjellige lydformater.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble litt redd der jeg Kjetil, trodde det var PJ du ville bruke spett og rustløser på...

Kjedelig at PJ og bakkanal har gått da. Men hvordan er det med deg da Kjetil, hvor gammel er receiveren din?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, så ikke innlegget med PJ problemet jeg

Men kjipt det da. Selv om dette bør være reklamasjon ?

Min reciver er vel 2 år tror jeg?? snart to år.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det bør være reklamasjonssak ja. Men hvordan er reglene? Har de 2 forsøk på å fikse det? Og dersom de ikke får fikset den så......? Eller ikke "gidder"...? Har jeg krav på kjøpesummen tilbake? Eller tilsvarende produkt? Hadde ikke skadet å få seg ny med mye høyere oppløsning da.... Enten HD 70 fra klubben, eller spyttet litt i og kjøpt 8720. Litt tidlig å spekulere i det sannsynligvis.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som garanti/reklamasjon begge deler. Receiveren til junior (Denon) var nylig inne til rep. Fikk tilsendt klistrelapp til eska og betalte ingenting når jeg sendte den inn. Var borte ca. 14 dager før den kom i retur.

Var litt mail frem og tilbake til HFK, men alt i en grei og hyggelig tone. Regner med at HFC har et lignende opplegg?

Men Frode, har du sjekket sikring om det er noen du får tak i fra utsiden? Og til slutt: Var det spenning i kontakten din? Vet det høres "teit" ut å spørre om slikt, men jeg har gått i den fella selv, opp til flere ganger...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal sjekke litt mer i morgen. Gadd ikke å ta den ned fra taket nå i kveld. Om det var spenning i kontakten min? Si det? Testet i flere støpsel, og dobbeltsjekket støpslene igjen. Skal se om jeg finner en lignende kabel i morgen og teste om det er kabelen det er noe i veien med. Jeg kom på noe for litt siden. Sist jeg brukte den (torsdag) merket jeg at viften sluttet å gå veldig raskt etter at jeg slo den av. Kommenterte det til madammen også. Da var sannsynligvis da noe gikk galt.....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres muffens ut med den viften ja... Husk å nevne det når du tar kontakt med HFK da. Dersom f.eks. pæra er gåen som en følge av det osv...

Regnet med at du hadde sjekket kontakten, men måtte spørre ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pokker. Den funker nå. Skrudde opp og sjekket pæren. Den var fin. Når jeg skrudde på lokket og testet, så virket den helt fint. Jaja.....

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Magic Touch ;-) Bra at den virker da.

Slik som en elev jeg hadde en gang det, som hadde fått til noe pirkarbeid. Jeg sa til ham at jeg syntes han var flink med fingrene som greide det. Og han svarte kjapt at "Ja, æ e flenk me fingran, de sei jenten å". ;-)

Side 37 av 2256 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 537 1037 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •