Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 36

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 36 av 2256 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 536 1036 ... SisteSiste
Viser resultater 701 til 720 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er du sikker på at det ikke var "følelsen" da?? hehe... Morsomt med film, men hva skjer med kjelleren nå da Frode?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg du ikke Valgjerd kommentaren i går?

Det skjer veldig lite. Vi har bestemt oss for å ha litt is i magen, og vente litt med å ta opp mer lån. Dermed tar vi oppussingen litt etter hvor mye vi har å rutte med til enhver tid. Det betyr at det skjer lite nede for tiden. Dessuten går det mest i hagearbeid for tiden.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Dessuten går det mest i hagearbeid for tiden.
    det sier alt

Men angående lån og is i magen så er jeg litt usikker på den tankegangen... Selv om jeg ikke vet tanken bak

Nevner igjen at DET ER MORSOMT MED MODEL HELIKOPTER !!! Tror dette kan bli min nye hobby jeg

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tankegangen er veldig enkel den. Huslån, 2 motorsykler, 2 biler, (drivstoffutg, forsikring, årsavgift), forbrukslån, idiotlån (Cresco), 2 studielån, privat lån på ene bilen, osv osv osv.... En av oss tjener godt, men jeg jobber i barnehage.

Lettere å forstå nå?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner det godt, det var denne isen jeg ikke skjønte misforstod litt... Men klart at det kan vel lønne seg å vente litt ja. Man skal jo leve også....
    Nå kunne jeg ha sagt noe MEN jeg dropper det...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo være lurt å ta det litt med ro i forhold til lån. Det har lett for å balle på seg ser jeg rundt meg. Enkelte i omgangskretsen som har lånt til både ditt og datt, og gjerne avdragsfritt i fem år. Ike like lurt bestandig.

Helikopterhobbyen din høres morsom ut Kjetil. Så unektelig litt "barskt" ut når det var flyging på skolenn her om dagen, iallefall før det ble snakk om lim...

Har dratt frem benken for å gjøre klar til Tv i morgen, men fy f*** så mye støv det var der. For ikke å snakke om kabelkaoset. Nesten så jeg synes W snakker fornuft når hun sier at det ikke er enkelt å sette på en CD. Må begynne å begrense antallet bokser. Må prøve CD spilleren rett i receiveren en dag, kan jo hende at det blir bra nok det også, såå er det en boks mindre iallefall.

http://avforum.no/avtorget/showprodu...9172&cat=last7 Noe som kunne ha bodd på Tingvoll dette?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lån er ikke alltid like greit nei, derfor har jeg mine forholdsregler... Men det ikke lett å holde seg hard alltid....

Helikopter er kult skal dra på den lokale flyplassen ( s.øra ) og se på virkelig store maskiner i helga.. Om været er bra da.....

Den effektforsterkeren kunne vel ha fått seg et hjem på Tingvoll ja :razz: Men hva er det ?? prisen tatt i betraktning så er det ikke eltax... hehe...

Angående kabelrot og slikt så er det kun jeg her i huset som kan sette på musikk. Til og med på stuen. Der har jeg 5 komponenter men likevel så er det spagetti uten like bak der..

Kanskje vi skal lage en "W" fjernkontroll?? med FÅ knapper.. 1. MUSIKK 2.TV osv..... Kan være greit for meg også det etter noen konjakkere for mye

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan se her http://www.adcom.com/data/manuals/gfa_5500manual.pdf
    Ikke helt Eltax.

Når jeg kommer hjem om dagene er det stort sett Tivoliradioen som står på. Hender junior har sett film og da er det andre ting som er slått på.

Når det gjelder W, så er det nok bare stemmestyring som kunne ha fungert :twisted:

Edit: Nå er suben kommet tilbake til Molde. Har en elev som jobber som postbud i helgene, han har fått mye pepper i dag stakkar... Begynner å bli smått desperat med tanken på at det kan gå enda lenger tid. Regnet kanskje med at de stoppet med den på butikken her siden de ikke har mer enn max 20 km/h når de passerer krysset. "Kundeservice" er et relativt ukjent begrep tydeligvis...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å ta med mc lånet...

Virker artig dette med helikopter Kjetil. Heller det enn fly for å si det sånn. Hadde en litt heftig fjernstyrt bil når jeg var liten, og kunne tenkt meg det igjen. Borti høgget her har vi et vann, og der såg jeg noen som drev med fjernstyrt fly som landet på vannet. Stillig!!!

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å ta med mc lånet...

Virker artig dette med helikopter Kjetil. Heller det enn fly for å si det sånn. Hadde en litt heftig fjernstyrt bil når jeg var liten, og kunne tenkt meg det igjen. Borti høgget her har vi et vann, og der såg jeg noen som drev med fjernstyrt fly som landet på vannet. Stillig!!!
    Her eg bur har vi eigen RC-klubb og bane, ikkje at eg driv med det likevel då. Tenkte eg berre skulle informere, sidan eg er møkk lei av lesing til eksamen...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må være litt medlidende med dere som leser til eksamen jeg da, som en lærer sikkert bør være. Hvilken eksamen er det du leser til?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noe bedre en 1 ISKALD ØL!! etter å ha tilbrakt mesteparten av dagen ( etter jobb ) bak en plenklipper??

Mitt svar er ihvertfall nei

Endelig sluttet det å regne.... Idag ble forresten mesteparten av hjemmekino planene lagt i grus for denne gang. Har feil kalkulert mange ting så penger til hjemmekinoen må jeg nok grave etter i vinter engang.. Svart jobb ønskes :twisted:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i svarte. Har dere såpass vær der inne at det går an å klippe plen? Her er det bare såvidt at sola titter frem en gang i blant. Det er ikke mer enn vel 6 mil, men duverden for en forskjell i værbruk...

Men det er fint vær å være inne i da, Tv og sub er på plass ;-)

Blir en film etterpå tror jeg...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom opp i kjemi, men er heldigvis ferdig no. Så no er det ferie:-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva var det du skulle jobbe med i sommer Henrik? Har glemt det.

Burde ikke være problem for en elektriker å finne seg noe svart ville jeg tro Kjetil.....

Ble det film i går Jan? Jeg skal hvertfall kose meg med film i kveld. Madammen var hjemom en liten tur i går, og syns ikke det var så ille på loftet. Ville gjerne se film når hun kom hjem igjen på søndag. Trøkka til med Rage Against på demo for henne i går. CV-høyt, men med kontroll selvsagt. Hun mente det var mer enn nok trøkk. Blir vel til at jeg kjører romkorreksjon i dag. Til nå har det bare vært slik som det stod nede.

God helg da folkens!! Blir nok noen Heinecken på meg i dag. Nam!!!!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal jobbe på verft eg, for tredje året på rad, så blir vel ikkje berre fest og morro på meg.. Elles tenkte eg skulle ta å starte ferien med å sjå gjennom heile sesong 1 av Rome. Veit foresten ikkje om det eksiterer fleire sesongar...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble film i går ja. Moro det, men W kommanderte Tven litt for langt opp på veggen, så den må skrues løs og senkes litt. Er glad det ikke var jeg som bestemte at den skulle henge så høyt ;-) Ville i utgangspunktet ha den litt lavere, men ga etter for øvrigheten...

SVS ble moro, selv om jeg ikke har spilt noe høyt ennå så virker det som om det er "litt" krefter i den..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stille her nå...

Fikk pakke med "ny" DVD spiller i dag også. Byttet til meg en Cambridge Audio DVD79 mot en gammel Pioneer forsterker. Den har DVI utgang, men med litt overganger osv skal det da bli mulig å se film med den regner jeg med.

Og at jeg faktisk fikk den i dag er iallefall ikke posten sin skyld :-(

Denne kom til et annet postkontor/butikk ei lita mil unna den butikken jeg henter pakkene mine til vanlig. Det betyr at denne uken har 2 av 3 pakker jeg skulle fått med posten blitt feilsendt. Hurra for posten, not.
    Dersom dette er gjennomsnittet er det sannelig ikke rart at de må ta seg så godt betalt som de gjør

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ruler tråden alene du Jan!

Har vært stille i dag ja. Jeg har hatt besøk i 5 timer nå. En kompis fra videregående som jeg ikke har sett på 12 år!!!!!!(damn, I`m gettin`old!!) Det var kjempekoselig og vi har avtalt å kjøre mc-tur sammen snart. Det viste seg at gutten hadde Focal JMlab Chorus 726, så han er ikke helt borte når det gjelder hifi heller. Forsterkeriet hadde litt å gå på, men ikke helt borte altså.

Nå sitter jeg på loftet med min andre "halle kalle" og koser meg. Det viste seg at jeg bommet ang den ekstra ht-utgangen på 3806. Hadde fått det for meg at jeg kunne bruke den til "hva som helst". Det viser seg at det kun er til å biampe frontene. Planen var å bruke den til senter og koble til 602-ene. Det gikk ikke. Skal få tilbake gamle forsterkeren fra lillebroren til dama snart. Da blir det pre-out på 3806 og bruke den gamle til effekt.

Hvordan ser kvelden ut for dere folkens?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvordan ser kvelden ut for dere folkens?
    Stille og rolig håper jeg Var hos en kollega igår og vi to tømte en helflaske konjakk... på alt for kort tid. jeg gikk visst å sang terje tysland på tur hjem i natt

Så idag har jeg blitt bedre kjent med sofaen, nå tar jeg "halle kalle" nr to.. Egentlig et bra navn

ølkjgøfdjgæfd-

Side 36 av 2256 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 176 536 1036 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •