Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 32 av 2256 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 532 1032 ... SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hjemme igjen. Sliten som f. Sykkelen min er også sliten. Den ser rett og slett ikke ut. I dag sa jeg til madammen at om jeg fikk en ny VFR, så skulle jeg selge hele hjemmekinoen. Sinnsyk i gjerningsøyeblikket........?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det ville kanskje jeg påstå også ;-)

Hadde en lærer som fikk ultimatum av kona etter en stygg ulykke. Meg eller sykkelen, han valgte sykkelen, så det er enkelte....
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha ha ha ha. Beste jeg har hørt på lenge.:-D Slipper den problemstillingen jeg da. "W" er like glad i å kjøre sykkel som jeg. Hun har jo en helt ny sykkel så hun klarer seg. Jeg derimot......

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal sies at mannen hadde en motorsykkel stående som pynt på stua og da :-)

Gjett hva som var det magiske ordet når vi ikke giddet å gjøre noe fornuftig? Riktig, det startet på motor og endte på sykkel ;-)

Elevene mine har skjønt et det er greit med nope som begynner med hjemme og slutter på kino...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Hadde en lærer som fikk ultimatum av kona etter en stygg ulykke. Meg eller sykkelen, han valgte sykkelen, så det er enkelte....
    Hehe.. utrolig bra, mulig det var like greit også

Velkommen hjem frode

Vil bare gratulere meg selv med bursdagen idag Halveis til 50.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GRATULERER Snart stor gutt nå ;-)

Når det er sagt er det bare noen dager til jeg er ett år over runddag også....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir aldri stor gutt jeg

Men du Hvor i alle dager kjøper man seg en gressklipper hen?? i kr.sund altså

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja. spørs hva du skal ha. bensin eller elektrisk?

Skram på kaia har Honda mener jeg.
    Felleskjøpet har Viking eller hva det nå heter, har en i lekeplassen her inne på andre året og den fungerer bra.
    Plantasjen tror jeg hadde noe elektrisk Flymo da jeg var der oppe sist. Har en 11 år gammel elektrisk flymo selv, virker ennå, men jeg har nesten ikke gress. (Velsignet lite jord her oppe)
    Maxbo har vel forskjellige typer, likedan med Jonas (Jernia) på kaia.
    Mulig de har noe på Smith (Bygger'n) også, ny butikken på Løkkemyra.

Og så har du han på Aspøya, Byggmakker er det ikke, har sikkert der også regner jeg med.

Sikkert et par til også.

PS! Her http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/18990 er det forsterkere til deg. Med vandalsikker AV/PÅ bryter til og med ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GRATTIS Kjetil! Lillegutten vår blir stor! Hehehehehe. :-D :-D :-D

Kjøpte en Partner klipper på Obs Bygg forrige uke. Hadde kostet 3999 eller noe. På tilbud til 2800. Funker gull. Selvgående og mange justeringsmuligheter. Så lat som jeg er, satte jeg ekstra pris på nøkkelstart. Hehehehehe

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det blir 50" Jan. Satt og tenkte det samme under landskampen nettopp. Er jo såvidt man ser hva som skjer på en gammel 29" crt-tv jo. Ikke misforstå meg, jeg elsker at de filmer litt "større" enn før. Tidligere så såg man jo ikke hvem pasningen gikk til før vedkommende hadde den i bena. Problemet er at jeg ikke ser hva som skjer lenger. Heheheheh. Skal ikke være lett. Derfor satt jeg og tenkte at når det blir ny tv, så blir den ikke under 50".

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    50 " er et minste krav til tv Jeg sa fra dag 1 at 42" er litt lite Ihvertfall om det er den eneste bildekilden... Ikke kult å se film med MASSSE lyd og en liten 42" reise tv :roll:

BTW jan så kjøpte jeg men klipper fra Maxbo idag. Men makan til elendig service skal man lete lenge etter. Ikke noen som kunne gjøre noe der jo.. Jeg var stresset ( klokken 11 er ikke et bra tidspunkt for meg ) Så jeg tok med meg utstillingsmodellen til kassen og sa at jeg skulle ha en slik, da ble det fart på de. Møkka folk

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    42" reise tv.......? Verden går fremover ser jeg. Fornøyd med kampen da Kjetil?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :roll: :roll: det er det man sier alt under 50 er reise tv og alt under 60 % brennevin er blandevann

Kampen var grei nok den, ikke kjempe bra...... Har noen meninger om endel på dette laget, men når man vinner 4 -0 så skal jeg gratulere de
    Men jeg så jo kampen på reisetv`en min også da så var ikke så lett å få alt med seg

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Næmmen, dårlig service på Maxbo? Kan jeg ikke tenke meg.

Har en del stygge episoder der oppe, men fikk blåst skikkelig ut av meg en gang jeg hadde behov for ekstra kniver til kompostkverna for noen år siden.

Toppen (bunnen) ble egentlig nådd den gangen jeg sendte W for å kjøpe 1kg hurtigtørkende sement for å støpe fast noe armering til en mur. Av 5-6 kaller var det ingen som visste hva armering var, så W måtte forklare dem :twisted: Gode råd hos Maxbo Kristiansund

Har du tenkt på hva slags TV du skal ha da Frode? Er siker på at jeg ender på Panasonic, men usikker på type enda.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke tenkt så langt enda. "Problemet" er at vi faktisk en reserve-tv stående opp på loftet. Blir sikkert vanskelig å overtale "W" til å investere i ny når nåværende ryker. Skikkelig oppgradering det da. Fra 29" til 28". Jippi...... :roll:

Edit: har hatt Panasonic crt i over 10 år, og er egentlig kjempefornøyd med den. Er ikke Pana gode på sortnivå på flatskjerm?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kan snike deg usett opp på loftet og få tatt av bakveggen på TVen kan jeg gi deg et par kjappe tips :twisted:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er TV, veggfeste og DVE bestilt hos AVshop.
    Kanskje det blir film på bursdagen neste helg :-D

Bare jeg har fått kontakt med mannen som vil selge meg sub så hadde det vært bursdag, 17. mai, juleaften og st.hans på en gang her :-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortell om Tv??!?!?!?!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PANASONIC Nordic - TH-50PX70
    Er det egentlig mer å si?

Det som er er jo at man antakelig må anskaffe en parabol (anbefalinger?) og ny DVD spillermed HDMI også, men det vet ikke W ennå
    Får prøve den på det analoge bakkenettet forløpig, har gode signaler her jeg bor, så jeg satser på at det går bra (eller ikke så verst)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Det var et riktig valg!!

Når det gjelder parabol så gjelder det å kjøpe slike "billig" pakker, det har seg slik at det er mye rart som ligger å ulmer. Så om du kjøper en super tuner til 5000 så kan denne være ubrukelig til høsten.

Jeg vet at CD og Viasat holder på med noe skummelt

Side 32 av 2256 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 36 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 532 1032 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •