Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 31 av 2256 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 531 1031 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 45103
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Æddabædda du. jeg har jo et 86" på rommet da :twisted: Angrer som en hund på at jeg ikke tok 96" Men slik er det

Når det gjelder lcd vs plasma så deler jeg synet ditt.. Plasma vs lcd i min prisklasse så ligger nok Plasma foran, ihvertfall i mine øyne.. Og i disse størrelsene også da.. Jeg mener at LCD er for slike Dattanerder som spiller for mye World of warcraft og slikt

Disse kablene du selger på torget ( jan ) er de noe tess?? kan f.eks de biwire hevde seg hos meg?? har lyst til å prøve noe nytt skjønner du

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er OK kabler. Er litt lite tverrsnitt kanskje, men det ser jeg at det ikke er alle av de "anerkjente" som har heller. Spørs vel litt hvor lange du vil ha. Har også noen "Netthandelenkabler" og et par av ukjent opprinnelse som jeg har tenkt å kvitte meg med. Har skiftet plugger på den netthandelenkabelen, den andre har noen slags spader. Ingen av disse er biwirekabler da.

Problemet her er vel at det ikke blir PJ på en stund dersom det blir såpass stor TV. Alternativet er 42" o g PJ om en stund, men jeg vil ha NÅ!
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt slike "netthandelen" kabler, solgte de for ei flaske konjakk
    Tror jeg skal prøve noe nytt, men jeg vil legge lista litt høyere...

Dette med kjøp er ikke lett... Pengene må komme inn før de går ut Men det er vanskelig når det er SÅ mye fristende der ute

Uansett. I helgen skal jeg til Savalen spa hotell så jeg kommer nok ikke til å være aktiv før på mandag
    Firmaet er 10 år i morgen faktisk, så da er det firmatur... Morsom helg med litt alkohol ( ikke for meg nei, jeg har sjåfør

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Har hatt slike "netthandelen" kabler, solgte de for ei flaske konjakk
    Får jeg såpass selger jeg tvert Til og med for ei halv ;-)

De ble vel egentlig Ok de etter at jeg skiftet plugger, men jeg har også lyst til å prøve nytt. Ser muligens ut til at mesteparten av biwirekabelen er på vei ut også. Var en som skulle ha over 20m om han fikk en Ok pris, og det håper jeg at jeg ga ham. Akkurat nå har jeg noen "noname" kabler med pålodedde banaplugger ala de som Nordost bruker. Hører ikke noe forskjell (tror jeg).

God tur forresten, kalles det "kurs" hos dere også? :twisted:

Edit: Fikk vite at de biwirekablene koster 75,- pr meter hos Hifi stasjonen, 65/m over 10m.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    God tur forresten, kalles det "kurs" hos dere også? :twisted:
    Dette er tur i forbindelse med tiårsjubileum så dette er IKKE kurs... Dette kalles ikke noe! Firmatur han jeg skal sitte på med lurte på om vi skulle ta oss en pils på tur oppover så da skjønner du tegningen

BTW; den konjakken var ikke god, men den ble tom. Disse kablene var for meg en vits. Folk kan si hva de vil om kabler etc.. Men jeg hørte forskjell fra mine Nordost kabler i forhold til disse... Til og med Pappa hørte forskjell :shock: Dagen etter kjøpte han seg Nordost han også

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke påstå at det ikke er forskjell på kabler. Burde kanskje prøve en av de audioquestkablene selv om jeg er litt skeptisk til tverrsnitt...

Synes vel at jeg hører større forskjell på signalkabel, men der vet jeg det er flere som er uenige med meg og mener det er lettere å høre forskjell på HT kabel.

Og til de "noname" kablene jeg bruker nå skal det sies at det var noe jeg måtte "mekke" sammen på jobben en dag. Raserte en del lab.ledninger for å få tak i plugger, så de har vel egenskaper i nærheten av prisen ;-)

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier bare en ting om plasma og size: Kjøp 50"... Jeg har fremdeles min "gamle" 42" plasma som jeg fikk i hus for en mannsalder siden les. 2 1/2 år :-) Var imponert over størrelsen, og den gjør nytten fremdeles selv uten det berømte HD-hysteriet... men nå begynner det å sitre fælt etter noe i 50"-klassen ja... :-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for støtten i argumentasjonen mot W. Hun er visstnok ikke helt overbevist om at det er nødvendig med så "stor" skjerm.

Nattevakt igjen? Var du ikke ferdig med det på en stund nå da?

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ryggen slo seg fullstendig vrang på søndag... ifølge legen er det noe lumbago... Ergo, sykemeldt ei uke.. Så da er det hunden som nyter godt av fars fullstendige ødelagte døgnrytme og blir dermed luftet til alle døgnets tider... men kan legge til at det ser sikkert rart ut, for jeg tror jeg ser ut som ett 3-tall om dagen når jeg går... kan ellers si at jo, det har vært MYE jobbing siste tiden... Har vel logget 19 vakter i mai mnd, dvs 190 timer :-)

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Ryggen slo seg fullstendig vrang på søndag... ifølge legen er det noe lumbago... Ergo, sykemeldt ei uke.. Så da er det hunden som nyter godt av fars fullstendige ødelagte døgnrytme og blir dermed luftet til alle døgnets tider... men kan legge til at det ser sikkert rart ut, for jeg tror jeg ser ut som ett 3-tall om dagen når jeg går... kan ellers si at jo, det har vært MYE jobbing siste tiden... Har vel logget 19 vakter i mai mnd, dvs 190 timer :-)
    Lumbago betyr berre låk i ryggen, med andre ord en felles betegnelse når legen ikkje veit kva som feilar deg eller eventuelt ikkje gidd å ta seg bryet med å finne ut kva som feilar deg Eit anna døme på det same er når legen seier du har luftvegsinfeksjon..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Noen av dere sunnmøringer som vet om en i Fosnavåg som skal selge SVS tube? Har fått mail fra ham som svar på en annonse jeg har lagt ut.

Vet ikke helt hvordan det blir med dette substyret jeg, nå som jeg må ha ny TV og greier...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat hjemme fra personalfest. Dæven de damene kan feste!!!! Heldigvis var vi 5 karer som var med. Hadde det ikke vært for de, så hadde jeg vært hjemme for lenge siden. God natt karer.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjetil: Hva slags Nordostkabler er det du har? Terminert eller ikke?
    Lurer nesten på å prøve en av de Audioquestkablene selv, men de ser så "spinkle" ut. Er litt tilhenger av skikkelig tverrsnitt til slikt.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, karer! Nå er jeg tilbake fra en nydelig helg Ser at det fine været ikke har gitt noe nettaktiviteter

JAN: jeg har Flatline gold MKII. De er ferdig terminert og har ca 0 tverrsnitt Men det er helkjerne kobber. Samme "oppbygging" som som kretskortløp

BTW: Vi har vært på tur og det var en interessant tur som inneholder alt fra fartsbøter til Snuslevering av Taxi ( norges dyreste snusboks )

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom akkurat hjem fra feiring av en onkelunge jeg også. "Ungen", ble 20 år
    Får prøve den tynne kabelen da sjø, og hive skepsisen over bord.

Har vært så heldig at jeg måtte være noen timer på jobb før det, så i dag har jeg ikke vært mye ute. Men jeg ble såpass solbrent i front i går at det er kanekje like greit. Men nå er det grillibg på gang, i dag blir det fiskepakker...

BTW: Madammen har forresten gått med på 20-39 PC plus, så hvis jeg får kontakt med selger kan det bli moro i heimen fremover...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stakk på mc tur på lørdag. Skulle bare være en natt. Nå er jeg på Lillehammer og sykkelen er på verksted. Kommer meg ikke hjem før i morgen. Får trøste meg med de 26 varmegradene...... 8)
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oooohhhh shit. Det var triste greier. Håper det ikke er noe som blir kostende en halv årslønn da. Men som du sier, du får bare trøste deg med været.

Her er det fint vær og full fart, skal straks på jobb igjen :-( Og alle som sier at lærere har det så godt, kan bare reise en viss plass.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk bilde av min "tilkommende" i kveld. Blir stas dette ;-)

Endelig ferdig på jobb også, nå skal jeg hjem og kule'n Her på jobben var det 34 grader når jeg kom inn i stad, koselig :twisted:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er singellivet?? la oss ta det, din "W" var litt uenig i størrelsen på den "lille" Dalisaken?!?!?

Det er vel sant det de sier, vi mannfolk er det ikke lett å skjønne seg på.
    Jeg skal tydeligvis til syden i sommer jeg, snakket om det i helgen ( LES: promille over 2 ) og i dag fikk jeg beskjed om at turen var bestilt :roll:
    Sikkert en morsom tur det, hvis jeg bare får vite hvor og når....

Men når du får denne nye LILLE suben i hus skal jeg stikke innom deg på en demo, det har jeg bestemt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo den "lille" Dalien som startet det hele, men jeg ,må si at jeg tror jeg foretrekker denne fremfor en PB-10, eller?
    Hun er da ikke verst ... Etter snart 16 år med ring så kan hun overraske innimellom.

Demo, må vente til det blir TV og da, ikke mye stas nå iallefall. Og kanskje jeg må få ordnet en rævvrissterrr og....

Side 31 av 2256 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 531 1031 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •