Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 271

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 271 av 2256 FørsteFørste ... 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 267 268 269 270 271 272 273 274 275 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 391 401 411 771 1271 ... SisteSiste
Viser resultater 5,401 til 5,420 av 45103
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Danskene ja

Her er litt som jeg har shoppet i det siste:

Har også Metroid Prime 3 Corruption (Wii) og The Orange Box (Half-Life 360)på vei i Posten.

Moro med skattepenger!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er morro ja!

Likte best tittelen øverst til høyre jeg.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Det er morro ja!

Likte best tittelen øverst til høyre jeg.

Gleder meg veldig til den ja

Lurer på hvordan jeg skal få tid til all spillingen :-? det kommer jo andre gode titler fremover også..... Kjede seg fremover blir meget vanskelig

Nå har jeg også koplet til Xbox 360 og Wii til nettet. Har vel nærmere 100m nettverkskabel (takk til Biltema ) i stua her nå og routeren er full.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt rart egentlig. Trodde jeg kom til å spille masse når jeg fikk meg PS3, men den er ikke mye brukt. Har nok med spillene å gjøre. Når jeg heller ikke har 720 eller 1080p i huset enda, så står den fint for seg selv gitt....

Ptsssssjjj forresten.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt rart egentlig. Trodde jeg kom til å spille masse når jeg fikk meg PS3, men den er ikke mye brukt. Har nok med spillene å gjøre. Når jeg heller ikke har 720 eller 1080p i huset enda, så står den fint for seg selv gitt....

Ptsssssjjj forresten.
    Huff nå ble jeg tørst

Blir nok ingen PS3 på meg - det holder med Wii og 360 - nok av gode spill på de.

Spiller på både proj (720p) og gamle crt-tven (32").

Begynner å bli litt mye her nå - har følgende koplet opp i stua:

Nintendo 64
    Nintendo Gamecube
    Xbox
    Xbox 360
    Nintendo Wii

ops: ops:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    You`re a Gamer man! Dæven det var saker. Her i huset har vi en hærpa PS2, PSP og PS3. Prøver å få "W" til å bytte inn sin "gamle" PSP til en Slim. Da kan man endelig bruke PSP på tv-skjermen også. Kunne det på den gamle også, men da måtte man ty til halvløsninger. I tillegg kan man streame filmer via PS3-en til PSP-en. Kjekt når "W" sitter på et hotell i "Langtvekkistan" og kjeder seg.

Ahhhhhh...... En liten brun en og Bruce Springsteen på PJ. Atlantic City! :-D

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    You`re a Gamer man! Dæven det var saker. Her i huset har vi en hærpa PS2, PSP og PS3. Prøver å få "W" til å bytte inn sin "gamle" PSP til en Slim. Da kan man endelig bruke PSP på tv-skjermen også. Kunne det på den gamle også, men da måtte man ty til halvløsninger. I tillegg kan man streame filmer via PS3-en til PSP-en. Kjekt når "W" sitter på et hotell i "Langtvekkistan" og kjeder seg.

Ahhhhhh...... En liten brun en og Bruce Springsteen på PJ. Atlantic City! :-D
    Der var det mye Sony greier

Jentungen har en Nintendo DS - ja også er det koplet opp 2 stk stasjonære pcer i stua også da - den ene med 22" WS skjerm og 5.1 surround - den andre er koplet til proj og stue 5.1 anlegget.

Kjøpte nye cden til "The Boss" er ikke så imponert over lydkvaliteten - men musikken er topp

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har på følelsen at de som var data-gutter gikk for X-box, mens sånne som meg gikk for PS den gang. Blir ofte slik at har man kjøpt en spillkonsoll, så holder man seg til den når det kommer nye utgaver.

Skal til å sette på John Lee Hooker nå. He doesn`t play the blues, he is the blues.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har på følelsen at de som var data-gutter gikk for X-box, mens sånne som meg gikk for PS den gang. Blir ofte slik at har man kjøpt en spillkonsoll, så holder man seg til den når det kommer nye utgaver.

Skal til å sette på John Lee Hooker nå. He doesn`t play the blues, he is the blues.
    Årsaken til at det ble Xbox for noen år siden var at den er en meget habil dvd-spiller - noe PS2 ikke er.....

Og som du sier - man fortsetter gjerne med det man kjenner fra før.

Hooker er sjef!!

Det er CSI tirsdag i dag

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    teddytusen på flyttefot? SmÃ¥bruk Tistam, Advokatane

CSI ja. Tv-en vår er så dårlig at det ikke er til å følge med på noe som helst....:???: Jeg spøkte for litt siden om at vi sikkert fikk Pana-en før jul, men jeg er ikke så sikker lenger. :-?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    teddytusen på flyttefot? SmÃ¥bruk Tistam, Advokatane
    Så ikke verst ut det Frode. Blir vel bare fire utleiehytter når du har bygd kino i den ene da, men det hjelper vel på husholdningen det også regner jeg med

Jeg har avsluttet dagen på verst mulig måte på jobb, måtte de aldri komme i jobb. Det finnes faktisk elever som sitter og sier (ikke på spøk engang) at de aller helst hadde sett at de hadde blitt trygdet. De har absolutt null forhold til det de holder på med, og er på skolen bare fordi at mamma blir sint og kaster dem ut om de slutter. De greier ikke de mest elementære ting, og en kunne ikke prøve flere ganger fordi han var svett på fingrene, har du sagt det noen ganger du Kjetil? "Jeg kan ikke terminere denne nettverkskabelen, for jeg er så svett på fingrene". Regner mmed at sjefen bokstavelig talt hadde satt spor etter seg.

NÅ er jeg frustrert, dette landet kommer til å gå til rett hjem til denne karen:evil: Kanskje jeg skal flytte til Stryn og starte med utleie av feriehytter?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Så ikke verst ut det Frode. Blir vel bare fire utleiehytter når du har bygd kino i den ene da, men det hjelper vel på husholdningen det også regner jeg med

Jeg har avsluttet dagen på verst mulig måte på jobb, måtte de aldri komme i jobb. Det finnes faktisk elever som sitter og sier (ikke på spøk engang) at de aller helst hadde sett at de hadde blitt trygdet. De har absolutt null forhold til det de holder på med, og er på skolen bare fordi at mamma blir sint og kaster dem ut om de slutter. De greier ikke de mest elementære ting, og en kunne ikke prøve flere ganger fordi han var svett på fingrene, har du sagt det noen ganger du Kjetil? "Jeg kan ikke terminere denne nettverkskabelen, for jeg er så svett på fingrene". Regner mmed at sjefen bokstavelig talt hadde satt spor etter seg.

NÅ er jeg frustrert, dette landet kommer til å gå til rett hjem til denne karen:evil:
    Urk

Er dette på videregående???

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Urk

Er dette på videregående???

Er det mulig??? Det er fanken meg helt utrolig.. For endel år siden så jobbet jeg som vikarlærer på en ungdomsskole en periode.. I en klasse jeg hadde endel, så var det en tøffas som alltid skulle bråke og støye mye i timene.. Til slutt lempet jeg ham ut på gangen.. Den endte med at jeg måtte "til rektor" for der å få vite at dette var nok ikke lov lengre.. "Ja men han ødela jo for hele klassen", sa jeg jo da.. "Sorry, men det er bare ikke lov lengre" fikk jeg til svar.. Hvor skal dette ende egentlig? Har tilogmed hørt om at elevene på enkelte skoler nå også driver og avspaserer.. Hva er det de avspaserer egentlig? De har jo fanken meg ikke begynt å lukte på arbeidslivet engang jo?????

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er flott ute på Tistam, men det er litt vel avsidesliggende. Ligger ikke mer enn 15-20 min fra mitt barndomshjem, men likevel. Tenkte nå mer på å bruke uthuset til kino jeg da. Hyttene leier vi ut til mc-folk. Det har vi faktisk snakket om lenge. Når vi ikke gidder å leie ut hyttene mer, så selger vi de til venner som har lyst på en billig hytte.

Det hjelper på oppussingsutgiftene å ha skog og sag da.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er på såkalt VG2, dvs andreåret på skolen. Etter planen skal disse karene ut som lærlinger neste år, men jeg komer fa** flette meg ikke til å anbefale dem til noen arbeidsgiver, men det er nå så.

Må ta med at dette er en helt spesiell klassemed bortskjemte dr**unger slik jeg ser det. Ellers er det stort sett greie elever. Men den tiden da elevene kunne stille spørsmål og det var vanskelig å svare er over iallefall. De skulle hatt fem år i fremmedlegionen før de begynte på skole etter ungdomsskolen, minst...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5 år i fremmedlegionen ja Da hadde de iallefall tålt litt tukting da

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Unger blir bare frekkere og frekkere. Det blir ikke stilt krav lenger. Det eksempelet du kommer med Kristian er hårreisende! Er det rart at ungene ikke respekterer voksne lenger?! Unger SKAL ha og (uten at de er bevisste på det) VIL ha grenser. Jeg gjør hvertfall min del. Jeg er både kjent som tulleFrode og strengeFrode på barnehagen. (mest tulleFrode ) Det er ikke bare en gang jeg har blitt observert med en unge under hver arm gående gjennom barnehagen for å sette de i "skammekroken". Samme ungene henger rundt halsen min hele dagen på tross av dette.

Det må settes grenser!!!!!!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Unger blir bare frekkere og frekkere. Det blir ikke stilt krav lenger. Det eksempelet du kommer med Kristian er hårreisende! Er det rart at ungene ikke respekterer voksne lenger?! Unger SKAL ha og (uten at de er bevisste på det) VIL ha grenser. Jeg gjør hvertfall min del. Jeg er både kjent som tulleFrode og strengeFrode på barnehagen. (mest tulleFrode ) Det er ikke bare en gang jeg har blitt observert med en unge under hver arm gående gjennom barnehagen for å sette de i "skammekroken". Samme ungene henger rundt halsen min hele dagen på tross av dette.

Det må settes grenser!!!!!!
    Du får gjøre en skikkelig jobb!!!

Så får Jakv det litt lettere om noen år....

Tror mye med respektløshet og frekkhet blant gutter som vokser opp har mye med manglende farsfigurer i barnehage/skole og hjemme å gjøre.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Guitar Festival! Eric Clapton-If I had possession over judgement day! :-D Det trøkker noe så :twisted: !!!!

Tror jeg har nevnt den før......

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Du får gjøre en skikkelig jobb!!!

Så får Jakv det litt lettere om noen år....

Tror mye med respektløshet og frekkhet blant gutter som vokser opp har mye med manglende farsfigurer i barnehage/skole og hjemme å gjøre.
    Det er jeg helt enig i. De barna med alenemødre er spesielt opptatt av meg. Det finner jeg naturlig. Folk kan si hva de vil, men barn trenger en farsfigur. Ikke nødvendigvis 2......

Side 271 av 2256 FørsteFørste ... 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 267 268 269 270 271 272 273 274 275 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 391 401 411 771 1271 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •