Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 27 av 2256 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 527 1027 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Klart jeg kan komme å hjelpe, men jeg er ikke brukenes til noe annet enn som hjelpemann.

Jeg syns vi skal satse på et treff til høsten. Kanskje hos HFK denne gangen? Noe alla det de hadde i Bergen da Akto var der og snakket om hjemmekino og slikt? Jeg holder mini-treff så snart rommet er ferdig og annlegget er kalibrert. Om det blir før eller etter et eventuelt høst-treff, det gjenstår å se.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere har greid dere bra uten meg ser jeg ;-)

Forumtreff i høst høres bra ut. Hva med å slå sammen demo hjemme hos deg og et forum treff på HFK? Det ville vært en bra kombinasjon vil jeg tro.

Hva slags Kappa er det du tenker på da Frode? Har en kjenning som snakker om noe han har stående, men var ikke helt sikker på hva de het. ( Veldig interessert fyr...) De var visstnok ikke pene nok for hans bedre halvdel, og derfor har de blitt stående på ei bu. Men for Kappa trenger du et voldsverk av en forsterker da, tror ikke 3806 vil være kraftig nok?
    Og dine tanker rundt senterhøyttaler er jeg helt enig i, men jeg har den senteren jeg har likevel. Har mange ganger tenkt på at den må byttes ut, den er alt for pinglete i forhold til resten av HT.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjempeidè Jan!! Da tar vi en skikkelig helg med overnatting og pils (og andre "brunevarer") også. :-D

Det er primært 9.2 jeg lurer på, men jeg er interessert i å høre 8.2 og 7.2 også. Tror det var en som het 100 som også skulle være god. Jeg er dessverre smertelig klar over at de trenger et eget kraftverk for å prestere. 3806 blir i så fall bare forforsterker ja.

Men dette er planer litt ut i det blå enda...

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Kjempeidè Jan!! Da tar vi en skikkelig helg med overnatting og pils (og andre "brunevarer") også. :-D

Hvor melder jeg med på??

Men om du investerer i et par ICE blokker så burde vel "kappa problemet" også være ute av verden??

Hatt en fin tur Jan??

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er selvskreven Kjetil!

Jeg ønsker alle velkommen jeg. I utgangspunktet hvertfall. Må kanskje sette grensen på 10-12 stk...? Hverfall på demo. Blir sikkert uansett en nedtur lydmessig etter et treff på klubben. Det kommer vi tilbake til.

Har du fått tilgang til pc i Danmark altså Jan? Hva sier W til det da? hehehe

Edit: Tenkte ikke på at det var søndag og du er tilbake i gamlelandet....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er da det er viktig og tenke taktikk. Siste demo før vi drar fra klubben CV med Kari Bremnes !!

Da har du garantert et bra utgangspunkt

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he. Har som regel med bærbar på ferie iallefall. men ikke denne gangen.
    turen var knall, men det ble jo litt kjøring da. Problemet er jo dise "kvotene" og hvor mye man greier å bære :twisted:
    Men vi skal tilbake om litt over en måned, og da har vi bil, og en hel uke til å bunkre. Er plass til litt i Mondeoen når vi har klær og annet unødvendig stæsj i takboksen

Og Kjetil, en liter De Luz Vs koster 189,- på Dammsgaard. Omtrent det samme som ei halv ei på polet eller hva?

Tips til alle småbarnsforeldre: DVD spiller i bilen, sammen med diverse filmer og lydbøker (hodetelefoner er et must) er absolutt å anbefale. Har vært velsignet lite masing på denne turen, selv om det har blitt litt kjøring.

På Sunndalsøra traff jeg forresten kontakten min hos Eltek også. Han fortalte at han skulle begynne for seg selv med salg og service av Electrocompaniet. Sikter høyt, håper det går bra for ham.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Og Kjetil, en liter De Luz Vs koster 189,- på Dammsgaard. Omtrent det samme som ei halv ei på polet eller hva?
    Det stemmer nok ca det ja..
    :cry: :shock: :-x Jeg er SÅÅÅ glad for at jeg bor i norge, der jeg ikke har råd til å drikke meg til døde

Men i helga har jeg faktisk kun 1 pils på samvittigheten..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare noen øl på smvittigheten jeg og. Koldtbord med fri flyt av øl/brus var jo grei start på båtturen da :twisted: Ble ikke mange glass på meg av deb grunn,. men det var en del som "utnyttet" systemet, men jeg har dem mistenkt for å ha lettøl i de kranene jeg. Og så ble det et par pils før sengetid i går kveld. Var greit etter bilturen fra oslo til Lillehammer.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Det stemmer nok ca det ja..
    :cry: :shock: :-x Jeg er SÅÅÅ glad for at jeg bor i norge, der jeg ikke har råd til å drikke meg til døde
    Skal være glad at noen tar vare på oss vi :twisted:

Sjekket pollista, 1/2 De Luze VS koster 149,90....

1 hel The Famous Grouse koster 299,- på polet og på Dammsgaard var det 149,- for en liter. Greit med kronekurs, men det er jo direkte tortur utsette folk for slikt :-x

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er da det er viktig og tenke taktikk. Siste demo før vi drar fra klubben CV med Kari Bremnes !!

Da har du garantert et bra utgangspunkt

Enda et problem med Kappaene er at det virker som om det kun var bøk-finishen som ble solgt i Norge. Har ikke sett sorte her enda. Dag Johnsen mente jeg måtte lete i Sverige, Danmark og Tyskland. Skulle du til Danmark snart altså Jan....? Hiver ett par 9.2 (110kg) inni Mondeoen du vel?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan gi F*** i takboksen og surre dem fast der Alternativt kan jeg sette igjen ungene, så kan de ta bussen hjem...

Har forresten akkurat i dette øyeblikket bestilt billetter til Pirates Of Carribbean 3. Blir ikke før 1845 på fredag, junior skal være med, og han har skole på fredag. W er kjempefornøyd, hun har fødselsdag på fredag....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal på kino og se film Hmm. javel

Men Frode, om du og "W" tar en sykkel ( med motor ) hver så kan dere jo hente de selv

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Vekten er ikke et problem i så måte, men omfanget derimot..... Nå har jeg brukt 2 hele dager på å sikle på Kappa. På tide med en lytt merker jeg.

Helt utrolig hvor mye penere de er i sort......

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal på kino og se film Hmm. javel
    Og dyrt er det og. Men, det er nå en gang slik at enkelte filmer vil en gjerne få med seg når de kommer, og junior er spesielt hektet på disse. i sommer var vi på premiere 3 min. over 12. Gutten ble vill i blikket da jeg fortalte at vi skulle på kino midt på natta.

Skal prøve å få sett en episode av beck i kveld jeg. Har hatt litt dilla på svenske serier, Beck, Wallander og Kommisjonen. I tillegg kommer en del svenske filmer også, de kan litt dette med film svenskene. For ikke å snakke om mr. Stormare i Lost da, kjernekar det :twisted:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Over 1 døgn siden siste post! hva skjer??

Bare til opplysning!!

Og en ting til, listverk er DYRT!! og det er endel jobb for å få det pent Akryl er en kjempe oppfinnelse takk til Sveitseren Johan Akryl som sikkert oppfant denne geniale massen :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Listverk er dyrt ja. Litt surt for meg også som gikk glipp av en brukt PB-10 bare fordi jeg bor her jeg bor. Kan ikke folk sende i posten når jeg ber pent om det da?

Noen der ute som har en å selge meg?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det med listene Kjetil? Fått ødelagt noe fin bannskap?
    Særlig hulkillister er et mareritt. Har heldigvis en kompis som er snekker som forbarmer seg over meg når det står på som verst :-)

Er det noen som har sett noe film i det siste da?

Har forresten fått ordnet CV Bassbooster til junior, sammen med Behringer til å justere bassrespons på suben hans. Greit hva en kommer over innimellom ;-) Må vel ta opp noen målinger inne hos ham en dag, kanskje det kommer et resultat her også.

Selv har jeg begynt å jakte alvorlig på sub, men det ser ikke ut til at det er noe av interesse på bruktmarkedet, kanskje det ender opp med en ny til slutt.- Hørte jeg DD18 ? :twisted:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Listene begynner å komme i orden, ikke ferdig men..... Blir en del merkelige utforinger og slikt skjønner du Så må nok frem med konjakken og tenke litt.

Hørte jeg en SVS Plus/2 eller kanskje en brukt Ultra?? hehe

I dette været ( delvis ) så er jeg så mye utendørs som mulig, sitter ikke i et 99,8 % mørkt rom når solen steker. Det er prinsipp

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere har et lite problem der inne med at været stort sett er bedre. har vært litt ute og holdt på jeg og, men gikk inn nå. Er nok ikke akkurat stekende sol her, bar jord i fleecegenser. Husker når svigers hadde vogn på Meisingset, de satt ute og koste seg mens vi gikk rundt i tåka her ute ;-)

Blir nok inge stor SVS, var nok en grunn til at Dalien forlot oss :-( Blir enten PB 10 eller SB 12 om det blir noe fra den kanten.

Side 27 av 2256 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 527 1027 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •