Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 26 av 2256 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 526 1026 ... SisteSiste
Viser resultater 501 til 520 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Grattis med over 500 gpp innlegg folkens!! Og det er i tillegg til over 300 i den andre tråden også.

Ellers så har du vel allerede lagt merke til at jeg har laget en tråd der jeg ønsker demo av Kappa Kjetil? :-D Har veldig lyst å høre de. Tror det er mye kvalitet for pengene. En av de feteste kinoene her inne har jo 9.2 som front. Og han hadde Usher til 100k før han bytta til disse..... (dag johnsen)

Litt fett med 9.2 fremme og 8.2 bak. Kanskje 2 stk 7.2 som liggende senter....?
    Problemet er faktisk ikke utlegget på selve ht-ene, men at de trenger MYE krefter for å levere. Det er der utlegget ligger.....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bra med over 500 inlegg hehe..

Hva skal du med kappa? har ikke sett tråden nei, tror jeg, men tror ikke det passer til rommet ditt... De er store ( ikke alle ) og de trenger maaasssseee krefter og det betyr at de trenger rom og spille i

Jeg ble også rådet til å teste Kappa, men jeg synes de er regelrett stygge så det ble aldri noe tema. Men hadde vært morsomt å hørt de også

Quadral er det nye merket mitt

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva jeg skal med Kappa? Hmmmm.... Hva skal jeg med B&W? Vet jo ikke om det er noe for meg, men det er derfor jeg ønsker demo.

De er ikke fine i trefinishen, men i sort er de like "fine" som alt annet i sort syns jeg. Problemet er å finne de i sort...

Jeg tror også at rommet blir litt lite, men jeg er likevel fristet til å teste.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart det er moro å prøve skjønner det. Men tre finishen fikk meg til å ikke la de være et tema.

Hva skal vi med anlegge i utgangspunktet? jeg har jo Walkman telefon :twisted:

Men jeg skjønner ikke helt denne senter teorien din du er jo besatt av å ha MAAANGE MYEEE etc... i center morsom tanke men tja hehe..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer vanvittig mye i en senterkanal iløpet av en film, og de fleste dedikerte senterht er latterlig underdimensjonert. Det er derfor jeg hele tiden snakker/planlegger stor senterht. For meg blir det helt latterlig å ha svære fronter og en stusselig senter med kanskje 2 stk 5-6 tommere som skal ta seg av infoen i den kanalen. (som jeg har i dag....)

Derfor.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, jeg gir meg

Men er ikke 100% enig men 96,33 %. Jeg er 1000% enig i at nesten samtlige center kanaler er underdimensjonerte...

I hodet mitt så er det en grunn til at centeren er bygd slik den er, som igjen betyr at 2 center høyttalere er en bedre løsning.. evt 3?? jeg skal ihvertfall kjøpe en slik patos senter til.. se om jeg får det løftet jeg er ute etter..

HVORFOR SOLGTE JEG EMBLAENE??? fy f...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært mye snakk om Sone2 på reciverne i det siste fra oss

Den nye tanken min, jeg skal pusse opp kjøkkenet og må ha en kasse over overskapene for å skjule ventilatorbalen. TANKEN: felle inn 2 høyttalere i den ( små saker ) og koble det til sone 2 på HK. Til morgen kaffen. ( har laget tråd )

Er dette genialt eller er jeg på viddene nå??

"W" er borte i helgen så jeg har maaange tanker som surrer igjennom hodet nå

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg tråden din ja. Syns ideen er god jeg. Nå drikker ikke jeg morgenkaffe hjemme, men jeg ser at det kan ha noe for seg. Tenker du fulltone-elementer da eller? Hvor mye har du å gå på i høyden der?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg drikker aldri morgen kaffe men uansett..

Jeg vet ikke hva jeg har ( Får etter ombygging ) og har heller ikke sett meg ut høyttalere, men tanken er vel noen små rund jeg kan felle inn... Har ikke kommet så langt enna, mest en "drøm" som ikke har noe fotfeste

Nå skal jeg snart grille tenk å lage marinert svinebiff til seg selv. Litt stusselig men likevel nam nam..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp ferdig med en film. "The Contract". Jeg syns at det er en prestasjon å samle så mange elendige skuespillere i en og samme film. Godt gjort!!:twisted: Når det i tillegg er like mange hull i manus som i en gjennomsnittlig sveitserost, ja da er lørdagskvelden "reddet". Uffameg....

Smågodtet smakte hvertfall.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, da vet jeg hvilken film jeg ikke skal se

Kjøpte du små godt på tilbud fra ICA eller?? det gjorde jeg idag Eller vet ikke om det var tilbud, men kjøpte ihvertfall der....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble smågodt på Rema i dag. Ikke veldig billig. 9,50 for hektoen. Såg faktisk en film til i kveld. Da falt valget på "Lost in translation" med Bill Murray. Første gang jeg så den ble jeg mektig skuffet. Den var genierklært av annmeldere når den kom.(bare det er jo egentlig et rødt flag....) Vi såg den i dag fordi "W" ikke hadde sett den. Ikke like skuffet i dag, men fremdeles ingen stor film.

Før syns jeg Bill Murray var stor. Men etter 3 kritikerroste filmer på rad som jeg syns er bare rare og dårlige, så må jeg nesten revurdere hele mannen.
    Tenker på "Lost in translation", "The life aquatic with Steve Zissou" og "Broken flowers".

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bill Murray er for meg en ingenting liker ikke typen i det hele tatt, vet ikke hvorfor tror nesten jeg ikke har sett han en gang. Men NEI hehe.

3 Filmer på deg i går da?? hmm.. det var litt av en lørdag

Jeg driver å skal sette opp hulkil taklister, det er ikke lett skal jeg si deg. Hvordan skal man kappe de i hjørnene? jeg sitter som et spørsmålstegn

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Hvordan skal man kappe de i hjørnene? jeg sitter som et spørsmålstegn
    vist hjørne er 90 grade så er de jo bare å kappe lista på 45 grade

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ikke bare bare det skjønner du dette var ikke lett vanlige taklister er jo greie, men disse er jo skrå og greier. Jeg får det til MEN jeg angrer på valget selv om det er penere

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du skulle fått kappa ei list der du he kjøpt dei så du hadde fått sett hvordan de skal gjerast for å bli skikkeli

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser jo dette hver dag på jobben.. Så det burde ikke være noe problem egentlig. Men det er slik at man blir usikker når man egentlig ikke har noe med dette å gjøre

Men det går bra... Tror jeg skal be en snekker om å gi meg et mini kurs i morgen

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjenner igjen de med sett de før. blir altid usikker selv når de er noe jeg ikke kan men har sett før. bruker å ringe en kompis som er snekker. hadde de ikke vert for han hadde jeg ikke blitt ferdi på de 28 dagene jeg hadde til egeninnsatts på huset. fattern var sjokkert over at de gikk ann å gjøre ting så kjapt å så bra, men slik er d når en jobber med de kvar dag:-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble bare 2 filmer i går. De tre jeg ramset opp med Bill Murray var bare de 3 siste jeg hadde sett av han.

Blir mer og mer gira på å sette igang med å pusse opp nå. Jeg og "W" har akkurat sendt mail til 4 banker, så nå SKAL det bli fart på sakene. :-D Ellers legger jeg merke til at vi får flere nye "fjes" her inne på lokal-laget. Det er kjempeflott!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå går det fint å sette sagen ute og holde på med slikt utendørs og da er det mye mer moro og holde på I tillegg så kan man hold på med døren åpen uten å fryse ......... av seg

Regner med at du/dere ordner litt cash

I mellomtiden kan du jo komme hit og hjelpe meg

Jeg sitter nå fast med kontor arbeid. Det er faktisk ganske mye papirer i denne jobben min, har 10 leiligheter og 2 hus som skal ordnes. Og når man bestemmer seg for å ha 30 Downlights og 20 punkter i tillegg samt at ingen av de lysene vi beskrev er montert så er det mye det skal ordnes på...

Ser nå at det ble to filmer ja

Men som du sier så er det mange "nye" fjes. Kanskje vi kan forvente oss mer av eventuelle treff fremover??

Hadde vært morsomt med en "hjemme hos" demo med noen som har noe å vise frem...

Side 26 av 2256 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 526 1026 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •