Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 253

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 253 av 2256 FørsteFørste ... 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 249 250 251 252 253 254 255 256 257 263 273 283 293 303 313 323 333 343 353 363 373 383 393 753 1253 ... SisteSiste
Viser resultater 5,041 til 5,060 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skjønte ingenting litt tidligere i dag. Skulle kjøre "W" til flybussen, og fikk telefon fra et transport-firma. Lurte på om jeg var hjemme. Jeg skjønte INGENTING. Hva har jeg bestilt nå, tenkte jeg. Er det stort, spurte jeg. Nei det er en liten pakke fra Danmark, fikk jeg til svar. Etter litt febrilsk tenking kom jeg frem til at det måtte være noen teppeprøver jeg bestilte for 1 mnd siden. De hadde jeg gitt opp fordi jeg aldri fikk noen bekreftelse at bestilling var mottat. 1 1/2 min senere hadde jeg prøvene og det lover godt. Likte teppet veldig godt. God blanding av mykt og slitesterkt.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Go Frode
    15" og Bash du ja, det kan bli morsomt regner jeg med...

Har vært ute hos stephenm og hørt litt på Denon/Parasound/Hypex/XTZ kombinasjon, og kort summert: Me like, me like a lot
    Ikke det ideelle rommet, men det låter bra der ute, absolutt lyd jeg kunne tnkt meg selv.

Må vel ta en tur og se om røret mitt er kommet i morgen. Hvordan gikk du frem for å kappe det Frode, vanlig sag eller noe annet lurt? Er skeptisk til å begynne med stikksag på det der...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å huske at selve røret skulle være metern langt. Da målte jeg bare 1 meter mange steder rundt på røret og brukt tape til å markere hele veien rundt. Så brukte jeg stikksagen. Ikke noe problem det Jan.

Jeg skal bortom en her på Sula en dag og få høre de stativerne fra XTC. Gleder meg veldig.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og ja. Bor deg inn der du begynner med stikksagen. Det blir et lite hull, men da kan du bruke resten av tuben til noe annet morsomt. :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lengden er ikke noe problem, har jo "fasiten" i stua. Var litt redd for at stikksaga kune mose pappen litt, man vi får prøve.

Blir neppe i morgen eller lørdag, men kanskje jeg begynner å komme meg på søndag
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm, begynner å tenke her nå, røret er jo akkurat langt nok til å lage to 25-31 replicaer, eller er vi enige om at det er en dårlig ide? Evt 16-46 replica?

Elller en 20-39 og noe annet morsomt?
    Hvorfor skulle jeg begynne med dette?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk tips om at 20-39 var det perfekt kompromis. Jeg har det andre røret liggende nede, men venter litt før jeg bygger noe av det. Kanskje det blir krakk i yttergangen....?

Er ikke lett å bygge noe utrolig spennende og inovativt når det gjelder sub gitt..... :???:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forresten startet tråd for hjemmekinoen/hifi-en min folkens. Velkommen innom! :-D :-D :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten deilig med alle radiostasjonene man får meg CD-pakken. Har reddet hele kvelden for meg.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmmmm.. Nå sliter jeg litt her.. Har lagt inn bud på begge sportsinnredningene til touringen.. Men funderer fælt på hvordan jeg skal få de i hus.. Sendte ei mld til en kompis som kjører på utlandet, men har ikke fått svar ennå.. Blir vel dyrere frakten enn selve innredningene.. Jeg ender vel opp med begge to, men det er ikke noe problem, for her i Norge så er disse veldig ettertraktet.. Men huff, det er mye som skal ut av pæng først, og jeg har ikke solgt bilen ennå engang...... oioioioi.. Nei, nå tar jeg meg en bayer.. Skal på arbeidshelg i morra og helt frem til tirsdags morgen.. huff & huff..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Forresten deilig med alle radiostasjonene man får meg CD-pakken. Har reddet hele kvelden for meg.
    Grattis forresten Frode Har du samme pakken fra CD som meg? Dvs. FULL PAKKE

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selvsagt full pakke. KUN pga Premier League. Alt annet er ren bonus. Er litt rart å være passe påseilet dagen før jobb. Det har jeg aldri vært før.

Skål Kristian!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selvsagt full pakke. KUN pga Premier League. Alt annet er ren bonus. Er litt rart å være passe påseilet dagen før jobb. Det har jeg aldri vært før.

Skål Kristian!

Da er det jo mulig å danne en se-fotball-klubb som kan rettferdiggjøre noen øl også da Skål ja Jeg vaser rundt og byr på diverse på ebay i kveld også.. Litt skummelt med øl innabords.. Hittil har jeg vunnet en auksjon på en orginal aktiv sub til e39 touring, som jeg har m.a.o... De koster nesten 5 store her på berget.. Den ender opp her for den nette sum av 650 kr inkl frakt.. Den smetter rett inn bak omtrent rundt hjulbuene, og en bare fjerner ett deksel og plug-and-enjoy

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow!!! Høres bra ut Kristian. Jeg er helt klart med på sefotball-klubb Kristian! Hvertfall de helgene som "W" er bortreist. Det er ikke få, så mulighetene er der.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow!!! Høres bra ut Kristian. Jeg er helt klart med på sefotball-klubb Kristian! Hvertfall de helgene som "W" er bortreist. Det er ikke få, så mulighetene er der.
    Også kan vi jo møtes for kamp i kåken min avogtil.. Selv om jeg bare har reisetv på veggen... les. 42" Men da kan vi jo koble pj'n til tuneren og kjøre på knappe 100" Her er de andre greiene jeg leder budene på.. Dette kan medføre ett svidd visakort altså...... hehe.. Skål igjen

Først ut er ett tøft sett med fremstoler og bakseter samt dørinnredninger i sort halvskinn/alcantara... Skikkelig småfrekt..

Deretter ett sett med sportsinnredning i stoff, men fordelen er at det er i samme farge som min orginale, så jeg slipper unna med å bare skifte setene.. Er jo heller ikke ett minus at fremstolene her er FULLSTENDIG eletrisk styrt tilogmed inkl lårstøtten og "lovehandles"-støtten

Til slutt de eventyrlige faceliftlyktene foran, og disse er med xenon også...

Hmmm... Må ta med den orginale aktive sub'en selv om ikke bildene viser så mye

Som du skjønner, så er jeg som en unge i en godtebutikk i kveld

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å så mye fett Kristian!!!! :-D Er vel mulighet for å sitte på en tur til Geiranger i disse setene til sommeren?

Fotball må vi få til uansett hvor det blir. Samma hvilket lag vi heier på.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å så mye fett Kristian!!!! :-D Er vel mulighet for å sitte på en tur til Geiranger i disse setene til sommeren?

Fotball må vi få til uansett hvor det blir. Samma hvilket lag vi heier på.

Mye digg ja.. og jeg har ikke gitt meg ennå.. dakkars konto.. Jeg satser på å kjøpe tiggeligapakken neste år også i tillegg "Mitt" lag i england er Man U, men er ingen fanatiker.. Liker rett og slett gode fotballkamper Har heller ikke stort behov for å sitte i fotballtrøye under kamp, men en øl er alltid godt.. (Og nei, jeg er ingen medgangssupporter, og Man U har vært "mitt" lag siden jeg var 7 år) Skål forresten..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ManU er mitt lag også!!!! :-D Har vært det lenge. Dette lover godt Kristian. Elsker United, men det verste jeg vet er fanatikere. Det gjelder i grunn det meste. Da mister man muligheten til å tenke klart. Hvordan er det med Dag? United mann han også?

Skål!! Varer nok ikke så lenge før jeg "laller". Skal tross alt på jobb i morgen. Selv om det ikke er før 9.30.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ManU er mitt lag også!!!! :-D Har vært det lenge. Dette lover godt Kristian. Elsker United, men det verste jeg vet er fanatikere. Det gjelder i grunn det meste. Da mister man muligheten til å tenke klart. Hvordan er det med Dag? United mann han også?

Skål!! Varer nok ikke så lenge før jeg "laller". Skal tross alt på jobb i morgen. Selv om det ikke er før 9.30.

Meget bra unge mann!! Dag er også veldig glad fotball og hans lag er også Man, men ikke Man U Han heier med søplelaget Man City... velvel, ingen er ufeilbarlige.. hehehe.. Her går det rolig med bayer'n.. Blir oppe ei god stund utover natta for jeg skal vrenge døgnet og sove leeeeeeenge i morra da jeg skal på vakt til natta... Skål

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt en lengre "samtale" med Snickers om Powerbuy-suben jeg har "kjøpt" her i kveld. Skal prøve å få til noe lekkert som spiller veldig bra. Elsker sånne små prosjekt. Nesten kjekkere enn oppussing av store rom.

Natta Kristian.

Når det gjelder Dag så må jeg nesten kvasi-sitere "the good book". "Tilgi han, for han vet ikke hva han gjør!"

Side 253 av 2256 FørsteFørste ... 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 233 243 249 250 251 252 253 254 255 256 257 263 273 283 293 303 313 323 333 343 353 363 373 383 393 753 1253 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •