Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 248

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 248 av 2256 FørsteFørste ... 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 244 245 246 247 248 249 250 251 252 258 268 278 288 298 308 318 328 338 348 358 368 378 388 748 1248 ... SisteSiste
Viser resultater 4,941 til 4,960 av 45103
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har sett glasshyller på Bohus her i byen, og mener jeg så det på IKEA sist jeg var der. Hvor store skal de være da?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stor nok til å romme stereokomponenter. 45x45 cm eller noe sånn. Ideelt sett sotet, herdet glass. Var det løse hyller du så Jan, eller med feste til vegg?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en aluminiumsprofil til å skru i veggen. De på IKEA var ikke så dype, men de på Bohus var det. Tenkte på en slik for å sette platespilleren på. Men det var blankt glass.

Har de ike noe slikt på HFK? Mener jeg har sett noe slikt der.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbehør - Hi-fi / TV-møbler | Hi-Fi Klubben: VM ACOUSTICS S1 shelf
    Kan du bruke noe slikt som dette?

God natt forresten. Badeland på meg og ungene i morgen, så er det ferie på alle sammen når W er ferdig på jobb.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann godtfolk.. Nettopp kommet i hus etter en pizza/filmaften hos cossirs.. I kveld ble det Star Warsfilm.. Klonenes kamp eller noe i den dur... Sender ved stemningsbilde som jeg tok liggende i en go'sofa der ute... Ble nemlig så mett at det ble å ligge rett ut ei stund

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    • .....
    Sist endret av tigerpusen; 03-03-2015 kl 20:38

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tigerpusen
    Hei, gutter (og jente)!

Er nå i full gang med å få tilstandsrapporter fra fagfolk på skjulte feil og mangler. Hadde byggherre her i går og får antagelig en rapport fra ham i løpet av et par dager. Venter på rørlegger og elektriker nå denne uken. Så får vi se hva kravet blir på.

Ellers har jeg det helt forferdelig, her jeg sitter i sofaen der den eneste trøsten jeg har er en sinnsyk kaffemaskin og en fantastisk kone. Hadde det ikke vært for Pus, hadde jeg hevet huset ut vinduet og forlatt Møre og Romsdal. Jeg ønsker videre å overbringe en stor takk til alle dere der på forumet som har støttet meg i denne prosessen. Takk til Frode som har forsøkt å holde liv i meg i denne prosessen og mannet meg opp med gode råd, samt Svantekiller og Jakv og dere andre med forståelse. :-D

Hadde det ikke vært så langt til Nordmøre, hadde jeg ringt til deg, Svantekiller, på flekken. Jeg trenger en gira 25-åring rundt meg nå.

Hvis savnet av meg blir for stort, kan jeg opplyse om at Rema 1000 nå har begynt å føre kleenex.

Vedr Internet venter vi nå på at underleverandøren til Tafjord Mimer skal finne skrujernet sitt og komme og installere. Når internett er på plass, kommer en 23-siders rapport med bilder fra drømmekino på soverommet til bilder av hus etc.

mvh
    Lars

PS
    Lars er stadig åpen for HiFi-kaffe, og lover å ikke sitte og stortute mens han banker hodet i bordplaten!!!

Ouchh.. Er det virkelig så i så ille tilstand dette nyinnkjøpte huset? Ja, da føler jeg virkelig med deg Lars, og tigerpusen også selvfølgelig Det er aldri noe morro når slikt blir komplisert.. Krysser fingre og tær for dere der inne...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og Lars? Send ei mld til Frode, så kanskje han trommer sammen til en liten kaffi i løpet av denne uken? Kanskje møtes på Lyspunktet for en latte, så kan vi ta en kollektiv "dunke hodet i bordplata"??

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag hadde jeg en avtale klokken 12. Som han hadde bestilt av oss Tingvoll elektro.

- Jeg kom kjørende dit ca fem på tolv

- kom i TINGVOLL ELEKTRO BIL

- hadde TINGVOLL ELEKTRO genser

- hadde arbeidsbukse med skrujern og måleinstrument i handa

Bør da vedkommende spørre meg om jeg elektrikeren??

Bare lurer, muligens at han burde ha tatt et hint?!?! Eller tar jeg feil?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det foregår rundt omkring i vårt kjære fylke tydeligvis

Men Frode, hvor er han? Begynner å lure på om noe har skjedd siden han ikke har levert rapport i dag.

Snakket forresten med en som bor rett innom meg her i dag også. Han er blittfrelst på rør. Importerte en sak fra Hong Kong etter råd på Alternativaudio, og kastet NAD M3 på dør. Skal ta meg en tur innom han en dag.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går fort rundt i hodene på folk ja

Frode... Har du merket det ja Etter at PS3 kom i hus, ingen Frode

Jeg tråler EBAY etter.....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    96 tuber tannkrem til salgs!! skal jeg legg inn bud??

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Frode... Har du merket det ja Etter at PS3 kom i hus, ingen Frode

Hvordan går det med den rørsaken, fortsatt likke hot? Ikke bokstavelig talt da...

Tenkt noe mer på vinyl? RIAA med rør?
    Han naboen min bruker forresten samme Rotel RIAA som jeg har sammen med en gammel Dual spiller.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    96 tuber tannkrem til salgs!! skal jeg legg inn bud??
    Føler du at du trenger det?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hvordan går det med den rørsaken, fortsatt likke hot? Ikke bokstavelig talt da...

Tenkt noe mer på vinyl? RIAA med rør?
    Han naboen min bruker forresten samme Rotel RIAA som jeg har sammen med en gammel Dual spiller.
    Det går bra. Men jeg vil teste den på noen andre høyttalere. Den taklet B510 greit også, selv om den står parret med de gamle b300 på stuen...

Har vært å sett litt. Men kan jo ikke noe så det er ikke så lett... så på hifiklubben men LÆR MEG DA!!!

96 tuber tannkrem, tja.... Slipper jo å kjøpe på en ukes tid da

vurderer noen fler Rør forsterkere nå Slike som selges for 50 dollar og slikt er noen av de også..

Dollar kursen er jo på 5.44 så LØP OG KJØP!!

Fikk også bekreftet at Heieneken skiltet er sendt! Fra Korea naturligvis!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har begynt å kikke (på ebay) etter forsterker til subprosjektet, men finner ikke noe som er aktuelt.

Har begynt å lure på et vanlig effekttrinn, muligens PA, men så var det fasejustering ... Lurer på om det finnes noe enkel DIY på slikt?

Skal ikke si mye om rør/vinyl/RIAA jeg, har null peiling...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel du har jo muligheten til å bytte 180 grader fase! det er jo noe!! Jeg bruker PA til mine 15" funker fjell!! Nevnte jeg at den er til salgs??

Altså, det billigste RIAA trinnet og en grei "dual" spiller så har jeg en start??
    Jeg begynner lavt ser hva det er og justerer meg oppover!

Nå er det VARMT I STUEN!! Tente opp og tenkte ikke på det PANG!!! så bestemte ovnen seg for å fungere, nå tippet det 30 her :-?

Ebay.... Me like Men uheldigvis så er det masse 120v og mye only USA shipping...

PS3 fra statene, hvordan ble det?? går det eller ikke?? har en til 200 US dollar her nå skjønner du

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel du har jo muligheten til å bytte 180 grader fase! det er jo noe!! Jeg bruker PA til mine 15" funker fjell!! Nevnte jeg at den er til salgs??

Altså, det billigste RIAA trinnet og en grei "dual" spiller så har jeg en start??
    Jeg begynner lavt ser hva det er og justerer meg oppover!

Nå er det VARMT I STUEN!! Tente opp og tenkte ikke på det PANG!!! så bestemte ovnen seg for å fungere, nå tippet det 30 her :-?

Ebay.... Me like Men uheldigvis så er det masse 120v og mye only USA shipping...

PS3 fra statene, hvordan ble det?? går det eller ikke?? har en til 200 US dollar her nå skjønner du
    Ebay er morro Jeg driver og byr på ett sett med faceliftlykter fremme med "angel eyes" og xenon til skuta mi... ) Billigbilligbillig... og morro..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frode-Wanted dead or alive!!!

Hallå gutter! Svigers kom med ved i dag, så da blir det ikke så mye forum. I tillegg har jeg vært på jobb for en gangs skyld.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du starte billig, så er det en som selger et Creek RIAA trinn på hifisentralen nå. Kjenner en som du sikkert kan byttelåne med om du vil prøve Rotel.

Ville kanskje prøvd en Rega eller Pro-Ject spiller til å begynne med. Dual er "vintage" kan være litt styr å få dem til.

Ser ut til at jeg trenger ny motor til Regaen, 1500 mener jeg det koster for en ny forbedret type. skifter på 20 min om den blir byttet.

Side 248 av 2256 FørsteFørste ... 108 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 244 245 246 247 248 249 250 251 252 258 268 278 288 298 308 318 328 338 348 358 368 378 388 748 1248 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •