Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 235

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 235 av 2256 FørsteFørste ... 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 231 232 233 234 235 236 237 238 239 245 255 265 275 285 295 305 315 325 335 345 355 365 375 735 1235 ... SisteSiste
Viser resultater 4,681 til 4,700 av 45103
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hallå folkens! Ble litt liv utpå kvelden her ser jeg. Har spilt litt Motorstorm i dag. Vi fikk visst besøk. Hadde glemt det jeg. Ble litt spilling i kveld også. Skal prøve å finne et morsomt 2-spiller spill i morgen.

Ble det grillings i dag Jan?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei Frode

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble grilling. Noe enkel variant , men et snev av sommer var det. Problemet er at det er enkelte som har så lite bloomløp at de ikke kkan sitt ute når temperaturen faller under 20 grader, selv om de har varmedress. Termometeret (i solsteiken da...) viste 27 grader, realiteten var rundt 15, men jeg synes det var kjekt å kunne sitte ute litt igjen.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagen i dag har jo vært helt nydelig værmessig ja

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Kjetil!

Hørtes nå koselig ut likevel Jan. Jeg hadde lyst på øl i kveld, men det ble ikke. Får ta noen øl i morgen tenker jeg. Nå blir det vel Senkveld og kveldsmat snart.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjetil: Har nevnt før for deg om bruker "jane" her inne. Han bygger mye rørforsterkere selv og har rimelig peiling. Det fine for deg er at jeg fant ut at han bor på Sunndalsøra. Skulle du trenge hjelp er han sikkert behjelpelig.

Har du fått den enda?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble litt Tyrker og Bayilies her i kveld, vi oppdaget et par flasker som var åpnet inni skapet Sammen med en Beck var det supert en fredagskveld. Det lille barnet har lagt seg og i morgen kommer det store barnet hjem fra leirskole, blir morsomt det. Og så kommer 12.2 elementet om ike posten klabber det til igjen, så jeg må spekulere alvorlig på om jeg skal bygge noe morsomt i ferien...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en fest.. Vært ute og kjøpt ett par filmer.. Nå blir det pj og lerret.... EDRU!! Fanta og snop.. jaja, prøve det også...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan være at du lader opp til noe annet da Kristian, om en måneds tid?

Jeg lader opp til neste helg, skal i 35 årsdag. Men av en eller annen grunn er vi en gjeng som har blitt nektet av fødselsdagsbarnet å drikke før vi kommer.

Han tror sikkert det går slik det gikk da han var med i bursdag til ei venninne av hans og min W. Var helt klart de som hadde det morsomst utpå kvelden, men vi hadde litt trøbbel med å oppføre oss mens det foregikk matinntak. Tror det var det som foregikk før den festen som tok knekken på oss...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    .... EDRU!! ...
    Kanskje det er noe som går?

Er meget stille i øltråden :???:

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Jeg lader opp til neste helg, skal i 35 årsdag. Men av en eller annen grunn er vi en gjeng som har blitt nektet av fødselsdagsbarnet å drikke før vi kommer.

Han tror sikkert det går slik det gikk da han var med i bursdag til ei venninne av hans og min W. Var helt klart de som hadde det morsomst utpå kvelden, men vi hadde litt trøbbel med å oppføre oss mens det foregikk matinntak. Tror det var det som foregikk før den festen som tok knekken på oss...
    Hehe.. Bare jeg ikke overlader så For neste helg har jeg også jobbehelg, det er min faste jobbehelg.. Nei, tror e må over i lærergjerningen.. Hehe.. Begynner å merke trykket etter mange år med turnusjobbing.. Er ikke alltid like ok det heller..... Men de penga de penga... Jeg gjør iallefall mitt beste for at staten får toppskattepæng inn Jeg skal forresten opp til Kristinasund i uke 44 mest sannsynlig på ett jobboppdrag for min far....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Kanskje det er noe som går?

Er meget stille i øltråden :???:

Jepp, EDRU!!! Kanskje det er noe som går, for jeg prøvde de fleste av mine gode svirebrødre, men intet napp.. Alle var overdølle i kveld.. jaja... godt å slenge seg på sofaen og dra igang pj'n også... men så sinnsykt rastløs...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Haha, det har jeg også vært med på noen ganger

Er ikke lett å sitte og spise og prate dannet mens hele kroppen er full av dårlig humor, latterkrampe og lav moral :?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, EDRU!!! Kanskje det er noe som går, for jeg prøvde de fleste av mine gode svirebrødre, men intet napp.. Alle var overdølle i kveld.. jaja... godt å slenge seg på sofaen og dra igang pj'n også... men så sinnsykt rastløs...
    Det skjer meg inimellom også - det er skikkelig kjipt hvis man er "klar"

Slik var det ikke i "gamle dager" da bare tok man med seg en pose/kasse øl og dro til en eller annen - ikke noe ringing eller sms den gangen nei

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer meg inimellom også - det er skikkelig kjipt hvis man er "klar"

Slik var det ikke i "gamle dager" da bare tok man med seg en pose/kasse øl og dro til en eller annen - ikke noe ringing eller sms den gangen nei

Fanken altså.. Er vi blitt så gamle, etablerte osv?? Jeg som til tider tror jeg er i de tidlige 20-årene... Hmmmm.. Og hva skal nå skje fremover? Bare å vente på statspensjonen? Hehe.......

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, det har jeg også vært med på noen ganger

Er ikke lett å sitte og spise og prate dannet mens hele kroppen er full av dårlig humor, latterkrampe og lav moral :?
    Særdeles lav moral. Og man er da ikke sulten? På slike tilstelninger er jeg normalt mest tørst Veldig tørst til tider...

I uke 44 er det faktisk mulig at jeg har noen fridager også...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Særdeles lav moral. Og man er da ikke sulten? På slike tilstelninger er jeg normalt mest tørst Veldig tørst til tider...

I uke 44 er det faktisk mulig at jeg har noen fridager også...
    Jeg blir kanskje å overnatte der oppe ei natt.. ikke det at det skal drekkas, men vi burde få til ein kaffiskvett Har jo bodd i baillbyen også jeg vettu Der tenker jeg du fikk.. hehehe

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fanken altså.. Er vi blitt så gamle, etablerte osv?? Jeg som til tider tror jeg er i de tidlige 20-årene... Hmmmm.. Og hva skal nå skje fremover? Bare å vente på statspensjonen? Hehe.......
    Ja det røyner på - en kollega (noen år yngre enn meg - men tidlig grå i håret) fortalte at om en gang han og kona gikk ut av en pub - samtidig som de møtte noen guttter i 20 åra - og fikk høre følgende: **** er det bingo her!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker at du har nevnt noe om kjøreopplæring/tungtransport her oppe, kan det stemme?
    Kaffe må da kunne ordnes? Kunne kanskje sporet opp han "gærningen" fra Tingvoll også på dagtid, han er vel her ute en plass også regner jeg med...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker at du har nevnt noe om kjøreopplæring/tungtransport her oppe, kan det stemme?
    Kaffe må da kunne ordnes? Kunne kanskje sporet opp han "gærningen" fra Tingvoll også på dagtid, han er vel her ute en plass også regner jeg med...

Steike det for en husk du har Ja det hadde jo vært ok... Har hørt at det jobber ei på Mega, i kjøttdisken, i byen der oppe som er så fin at det nesten er bryet verdt å kjøre heilt dit bare for å få sett henne.. Vet du noe om dette?? Hehe... Er en kompis av meg som er damegal deluxe som nevnte henne umiddelbart når jeg sa jeg skulle dit en tur.. hehe.. han ER gal..

Side 235 av 2256 FørsteFørste ... 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 231 232 233 234 235 236 237 238 239 245 255 265 275 285 295 305 315 325 335 345 355 365 375 735 1235 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •