Interesse for demokvelder i Ålesund? Litt hifi, og mye sosial prat. :) - Side 233

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 233 av 2256 FørsteFørste ... 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 229 230 231 232 233 234 235 236 237 243 253 263 273 283 293 303 313 323 333 343 353 363 373 733 1233 ... SisteSiste
Viser resultater 4,641 til 4,660 av 45103
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så sier vi det
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei. Nå er det vel leggetid.

Kristian! Er det jobbehelg til helgen? Jeg og Lars skal kanskje på kafè på lørdag. Lyst å være med?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Natta Frode

Skal snart finne senga jeg også, må prøve å våkne litt til helga når junior kommer fra leirskole. Blir vel litt musikk og film på han da regner jeg med, han arvet TV etter moren min, tre-fire år gammel Toshiba. Har lagt PJ planene sine litt på is.

Og så kan det jo hende at det dukker opp et 12.2 element... Ble sendt i dag iallefall.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Nei. Nå er det vel leggetid.

Kristian! Er det jobbehelg til helgen? Jeg og Lars skal kanskje på kafè på lørdag. Lyst å være med?

Heisann godtfolk.. Nå har det endelig roet seg på avdelingen her og som ansvarlig på vakt, så sa jeg at jeg nå bare MÅTTE finne ett eget rom og skrive litt rapporter osv.. Dette her er osv Jeg går av nå om 6 timer.. OG skal da egentlig ha fri til neste helg, for da har jeg arbeidshelg.. Men... Det har BALLET på seg her også, så jeg har tatt på meg natt til søndag og natt til mandag ekstra.. (Lukter litt overtid ) Dette betyr at jeg kanskje kan bli med på en kaffi ja om ikke jeg blir helt søvndeprivert og må sove meg frempå på lørdagen.. Det ser jeg an...

Hardt dette arbeidslivet gutter

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trøøøøøøøøøøøøøøtt......... Men er hjemme i lalla om 2 timer...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koselig om du blir med Kristian.

Fikk nettopp sms fra "Game". PS3 var ankommet butikken. :-D Stikker bort etter legetimen.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag ble det søvn fra kl 09 til kl 12.30. Deretter har jeg holdt på med bilen som skal selges.. Nå er den nyskodd med nye bremseklosser foran, oljeskift,nye plugger og samtlige filtre skiftet.. Nå over helga blir det å levere den inn til bilpleiefirma for full innvendig og utvendig bilpleie.. Merker på kontoen at det går litt ut nå ja, men satser på ett raskt salg og penger inn igjen Nå er det middagslur på gang og håper på en time eller to på øret... Fri bare til lørdags kveld..

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koselig om du blir med Kristian.

Fikk nettopp sms fra "Game". PS3 var ankommet butikken. :-D Stikker bort etter legetimen.
    Og etter det ble det stille

Klokken 23 i går kveld var jeg i seng, jobber jeg vettdu og slik det er nå så MÅ jeg ha 7 timerssøvn...eller 7 timer i sengen. Ligger som regel våken 3-4 timer å spekulerer på fremtiden Det er da jeg reflekterer impulstankene mine

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Ble stille ja. Ikke så mye liv i resten av gjengen i dag heller ser jeg. Driver med en systemoppdatering nå. Har spilt litt Motorstorm. Artig, men man blir fort lei. Nå skal jeg snart teste Ghost Recon eller hva det heter. :-D

Artig med nye duppedingser hvertfall. I morgen skal jeg kjøpe en 1-meter HDMI og koble mellom PS3 og reciever. Har bare vanlig stereo-lyd nå, men skal ordne meg etterhvert. Fett med spill på ca 70" og med fet lyd.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpte meg Fifa 08 idag jeg

Måtte ha noe å gjøre mens jeg ventet på at firmabilen skulle komme ut fra service, og tilfeldigvis så var den nye expert butikken rett over veien...

Dagens ide: lage utekran for spyling.... OG flere utelamper, kanskje også en søyle nederst ved innkjørselen...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm - Miele kjøleskapet fikk bank av Siemens og Bosch i tv2-hjelper deg....

Og dobbeltskap med isbitmaskin er strømslukere.......

Hva nå????
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hmmm - Miele kjøleskapet fikk bank av Siemens og Bosch i tv2-hjelper deg....

Og dobbeltskap med isbitmaskin er strømslukere.......

Hva nå????
    Tv2 test.. Tester de DINE kriterier???

At de bruker strøm skjønner jo alle.. Men alt er relativt!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veeeeellll.... Bank og bank. De slo jo fast at Miele var det beste kjøleskapet, men at det var for dyrt.

Ellers er jeg skuffet over Amentio. Har bestilt Pana 50" derfra. Tidlig tirsdag ringte jeg for å høre om det var slik at de tv-ene som skulle komme på lager 10/10 allerede var solgt, og at det kunne føre til at dersom jeg bestilte så ville det ta enda lenger tid før jeg fikk min. Det kunne han ikke svare på, men han skulle ringe leverandør og høre. Skulle ringe meg opp igjen umiddelbart. Det var tirsdag. Har fremdeles ikke hørt fra han.

Samme kveld sendt jeg bestiling likevel, men kommenterte at jeg ikke hadde blitt ringt opp igjen. Jeg bestilte fordi jeg ikke ville havne lenger bak i køen dersom det skulle vise seg at det var nok tv-er.....

Midt på dagen i går sendte jeg mail med ordrenr og lurte på hva som skjedde og hvorfor jeg ikke har blitt ringt opp igjen. Har fremdeles ikke fått svar.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok at disse "ukjente" nettsjappene er best på service.

Håper at du slipper og vente så lenge, før eller siden må de da få inn denne noen plass.

Ser det er bare XD og MPX omtrent som har den på lager, og det er ikke mange hundrelappene billigere enn jeg kjøpte min.

Var noen som hadde den billigere da jeg kjøpte også, men jeg skulle ha TV der og da, så det var greit at det ble litt dyrere. Hadde jeg ikke kjøpt er jeg redd at det ikke hadde blitt den også, har vært utsolgt nesten overalt siden dengang.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer til å ringe de i morgen dersom de ikke har tatt kontakt innen kl 12. De virker dessverre litt useriøse til nå.

Lurer på når Canal Digital kommer også. Ikke har jeg fått pakken, og ikke har jeg blitt oppringt av montør.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veeeeellll.... Bank og bank. De slo jo fast at Miele var det beste kjøleskapet, men at det var for dyrt.
    Det var ikke det jeg hørte..... Vinnerskapet fra Siemens/Bosch var blant annet best på energiforbruk. Som de sa det: En klar vinner.....

Men jeg kan jo ha hørt feil :-?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer til å ringe de i morgen dersom de ikke har tatt kontakt innen kl 12. De virker dessverre litt useriøse til nå.

Lurer på når Canal Digital kommer også. Ikke har jeg fått pakken, og ikke har jeg blitt oppringt av montør.

Gjett om den karen der er ivrig i tjenesten for å få se tv på 50" fra parabol da

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde jo ikke skada å få se United på 50" i helga, men det går jo ikke. Ikke neste helg heller. Sikkert ikke helgen etter der heller. Eller helgen etter det.....osv.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får begynne å presse butikkene i nærområdet. Må da være noen som kan ta den inn til en fornuftig pris? Hvis ikke må vi begynne å lete her, du kan da ikke sitte uten Tv når du får CD...

Håper forresten på å få hjelp til å ta ned TV i helga slik at jeg får koblet på flere innganger bakpå der. Satser på å fylle helt opp. Skal ha RiksTV boksen over på HDMI også, også fant jeg ut at jeg vil prøve PS2 via Komponent.

Må bare få tak i en jeg stoler på til å holde, den faste "løfteren" min er sykemeldt pga at kneet hans svikter innimellom, og det hadde vært så dumt med en TV i hendene...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det med ryggen i går Fode, kommer du deg på jobb snart?

Side 233 av 2256 FørsteFørste ... 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 203 213 223 229 230 231 232 233 234 235 236 237 243 253 263 273 283 293 303 313 323 333 343 353 363 373 733 1233 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •